Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Greenpeace chtělo vyvěsit na Hradě vlajku Unie, horolezce sundali hasiči

Odpoledne bylo pro Hradní stráž, policii i hasiče na Pražském hradě rušné. Ze sloupu sundávali aktivistu Greenpeace, který se tam chystal vyvěsit vlajku Evropské unie. "Překvapuje nás, že tady vlajka není ani v den, kdy tady mají schůzku všichni eurokomisaři," řekl iDNES.cz šéf českých Greenpeace Jiří Tutter.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HammerLang

Klaus

"Evropa je založena na respektování názorů ostatních i když se mi tyto názory nelíbí." Takže milí greenpiss proč by mě někdo respektovat vaše názory, když vy nerespektujete názory jiných?

0/0
10.1.2009 8:31

petrnew

Chceš se stát grínpissákem?

Chceš se stát grínpissákem? Nech se natřít nazeleno a pochcat...

0/0
8.1.2009 17:14

krajta22

Hasiči.

Jak ho sundali, hned mu měli nasekat prdel hadicí, aby si to zapamatoval a víckrát nikam nelezl!!!!

0/0
8.1.2009 13:59

francoa

Re: Hasiči.

Celý zásah hasičů zaplatit a když ne, tak exekuci!

0/0
8.1.2009 17:01

petrnew

Re: Hasiči.

A do té nasekané prdele mu měli až k přírubě zarazit proudnici... ;-D

0/0
8.1.2009 17:13

Bouše

Proč hasiči?

Odstřelovač by byl určitě rychlejší a levnější. :-P

0/0
8.1.2009 12:58

Terrurek

panebože

to sou lůzři... jestli chtěj hrad s vlajkou tak ať si ho nejdřív postavěj

0/0
8.1.2009 12:55

Pan Navratil

Perla dopoledne:

>>>Organizaci Greenpeace jde o to, aby se člověk k přírodě choval šetrně<<<

.

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.1.2009 11:28

gagaryn

***

nebyl to horolezec ale hradolezec - hepenikista.

0/0
8.1.2009 11:11

ma-jkl

cože...

co ty dementi dělají...? Co jim je do toho...? Nemají se starat o zvířátka...? Co má tohle znamenat takové zviditelnění...trapáci...greenpeace mluví o vlajce EU...to mě podržte...:-/

0/0
8.1.2009 10:02

Čučo

Re: cože...

Přesně táák! Ty grinčové by se měli starat o zvířátka a aby jim nikdo neubližoval.Tak co maj co líst po hradě s vlajkouEU?;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.1.2009 10:23

medved

Ochránci přírody?

Konečně vidíme tu jejich ochranu přírody.  Akorát dělat výtržnosti. Jen je s podivem, že chtěli vyvěsit vlajku EU a ne Al Kajdy.

Jejich akci konečně pořádně zhodnotit a zúčtovat.

0/0
8.1.2009 9:57

Fanatic.Dz

Ekoteroristi odhazují kabátek ochránců přírody

;-D ;-D ;-D

0/0
8.1.2009 9:32

MiroTR

Re: Ekoteroristi odhazují kabátek ochránců přírody

A oni někdy chránili přírodu ?  Možná před 20 lety, dnes se zajímají o všechno možné, jen ta ochrana přírody jim z toho nějak vypadla. :-/

0/0
8.1.2009 9:45

Fanatic.Dz

Re: Ekoteroristi odhazují kabátek ochránců přírody

Jsem prostě jen staršího data vydání a v mé době se tradovala zvěst, že Greenpeace je spolek ochránců přírody. Pokud je tomu des již jinak tak nezbývá než zvolat halelůja, velebme nebesa. ;-D

0/0
8.1.2009 9:49

MiroTR

Re: Ekoteroristi odhazují kabátek ochránců přírody

A proč ?  Před čtvrtstoletím měla jejich činnost smysl. Čistili moře od ropy, demonstrovali proti kácení pralesů, snažili se prosazovat čistši formy paliv, mj chtěli i větší bezpečnost jaderných elektráren - ne jejich likvidaci.  To byla podle mne užitečná činnost.

0/0
8.1.2009 9:58

expat47

Re: Ekoteroristi odhazují kabátek ochránců přírody

.....mylis se Miro, greenpeace zacal studenou valku proti pokroku, kdyz ta originalni studena na nejakou dobu zkoncila.....jo, kaceni pralesu pokracuje, protoze greenpeace bojuje s japonskymi velrybari a s prazskym hradem, na rostlinky uz davno (Y) 

0/0
8.1.2009 11:57

djsano

Terorismus

Ekologii jsem studoval a jsem ekologicky smýšlející člověk, ale Greenpeace je teroristická organizace, která nemá s ekologií nic společného. Člověk, který je pak profesí skutečně ekologem, tak se to stydí říct, aby ho někdo nespojoval s touto bandou amatérů a nevzdělanců.Rv

0/0
8.1.2009 9:07

MiroTR

Re: Terorismus

Četl jsem zajímavý článek od bývalého šéfa Greenpeace. Pěkně to tam popisuje.

0/0
8.1.2009 9:47

Fanatic.Dz

Re: Terorismus

Btw ten se ale od GREENPEACE distancoval minimálně už před 15 lety. Dnes je poradcem (a teď bych kecal jestli Shell, BP nebo nějakého jiného ropného velkohejska) a docela obstojně se živý vyvracením pověr hlásaných GP a mezinárodním panelem pro otázky globálního oteplování.

-

 Docela chytrej chlap s rozumným pohledem na věc - tak naprosto netipické pro všechny greenpeacáky. ;-D

0/0
8.1.2009 9:53

MiroTR

Re: Terorismus

Distancoval se v době, kdy se toto hnutí odchýlilo od ochrany přírody a začaly převládat zájmy finanční.

0/0
8.1.2009 10:00

sachacohen

politika a Greenpeace?

Greenpeace,,,,společnost ,která svý zásady a předsevzetí pohřbila už před 20 lety.

Organizace v níž  jen 93% z příspěvků   putuje na administrativu a kacelářské molochy.Fuck Greenpeace !!!!

0/0
8.1.2009 9:01

Muf Puf

To by mě zajímalo

co ty ekoteroristi maj společnýho s vlalkou EU?Že by jim unie přispívala do kasičky?;-€;-O(Y)EU

0/0
8.1.2009 8:38

J i ř í

Fandím

Tohle patří mezi 10 % činů Greenpeace, s nimiž souhlasím. A diskuze zde mi trochu připadá jako řízená KGB - komu jinému než Rusům může silná EU tolik vadit?

0/0
8.1.2009 8:22

voj. Kouba

Re: Fandím

ooo ta je tak silna .-D kvuli plynu muze akorat prosit rusko, aby zacalo jednat. V Egypte tak akorat prosi Izreal, aby uz nebombardoval chudaky Palestince a to nemluvim o vizech do USA. Je mi jedno, ze jsme meli viza, ale vadi mi, ze ostatni evropskych zemi se to nedotklo. Tim de akorat videt, ze zase tak rovny nejsme hold nekdo si je rovnejsi. Akorat jim tam delame kasparka. Mě osobne EU nic nedala, nevidim zadny prospech.

0/0
8.1.2009 8:32

J i ř í

Re: Fandím

OK, připouštím, že lidem s typicky českým myšlením ("je mi jedno, že nemám kozu, ale vadí mi, že sousedovi nechcípla") Unie opravdu nic nedá.

0/0
8.1.2009 8:37

voj. Kouba

Re: Fandím

a co dala unie tobe?

Česi nejsou hrdi ani na to ze jsou Česi na tož ze jsou v nejaky unii. Obyčejnemu človeku podle me unie nic nedala.

0/0
8.1.2009 8:43

voj. Kouba

Re: Fandím

a zrejme si nepochopil na co jsem narazel s temi vizy. Kdyz tedy patrime do unie melo by se k nam pristupovat jako k jakymukoliv jinemu statu EU. ALe tohle pravidlo tu neplati.

0/0
8.1.2009 8:46

Fanatic.Dz

Re: Fandím

Tak vol komunisti ti přeci odjakživa hlásali všem rovně. ;-D ;-D ;-D

-

Tnehle debilní komunismus mě dostával už ve škole kdy žáček rozměry těla sotva čtvrtinový dostal porci jídla stejnou jako já. A hádejte co - měl jsem hlad. Naštěstí naše kuchařky nebyly nikdy tak zažraní bolševici jako ty a tak mi nandávali porce větší. ;-D

0/0
8.1.2009 9:44

halagajda

Re: Fandím

Zajimalo by mne jestli by jste si porad myslel to same kdybyste pochazel z rekneme Francie( nebo Nemecka,nebo Italie, nebo Nizozemi...)

Cele je to nesmyslne, nazory Cechu kteri si mysli ze jsou stredem sveta i s Klausem v cele(kteremu se dari zviditelnit Cesko ve svete jen diky tomu ze se chova jako idiot). Cesko chtelo byt v EU, chtelo dotace atd, ted ji predseda, ja osobne myslim ze je divne ze tu vlajku nevyvesili... Proc?Klaus se  za to predsednictvi stydi? Nechce nastvat Putina? Nebo o co mu jde??? Smesne!!

0/0
8.1.2009 10:32

kodjos

Re: Fandím

jeden hajzl od BOBOŠÍKOVÉ PROMLUVIL.

0/0
8.1.2009 10:50

Muf Puf

Re: Fandím

Další pomatenec, kterýmu ekoteroristi vymyli mozek!:-©

0/0
8.1.2009 8:39

Maldik

Re: Fandím

EU neni zadny suverenni stat, jak si to mnozi pletou. Je to, nebo spise by to melo byt, spolecenstvi suverennnich statu Evropy. Evropsti komisari, kteri jsou v cele EU, jsou nikym nevoleni samozvani urednici, kteri budou delat vse proto, aby si zduvodnili sve vysoce placene posty. O jake silne EU Jiriku mluvis? Zatim je to jenom houf byrokratu v cele s portugalskym Barroso, ktere do jejich zvoleni nikdo v Evrope vubec neznal a nicim se take vyznamne nezaslouzili, kteri si hraji samozvane na predstavitele nejakeho superstatu, zvany EU.

0/0
8.1.2009 8:42

Fanatic.Dz

Re: Fandím

Trošku se ti pletou pojmy - EU komisaři rozhodně nejsou samozvaní. Ale jestli mě chceš usvědčit z omylu tak nejlépe se ti to povede když se sám provoláš za EU komisaře. Schválně, jestli ti pak přijde z Bruselu vejplata. ;-DR^

0/0
8.1.2009 9:36

Maldik

Re: Fandím

Fanaticu.Dz, pokud budes mit ty spravne konekce, tak i ty sam se muzes nechat dosadit do nejake te funkce komisare EU. A pokud budou jiz vsechny obsazene a ty budes mit opravdu ty spravne konekce, tak se pro tebe nejaka ta nova funkce komisare vymysli. Jde o to, ze tyto lidi nikdo nikdy nevolil, Ti se dosazuji sami, nebo jeden druheho.

0/0
8.1.2009 10:20

Fanatic.Dz

Re: Fandím

Opravdu si myslíš, že vyvěšení vlajky na Pražském Hradě EU nějak výrazně posílí. Minimálně natolik aby to Moskvě mohlo vadit a tak se posléze snažila na diskuzi iDnes manipulovat rozpravu aby obhájila své mocenské zájmy?

-

Nekoukals včera moc dlouho na akta-x? Pravda je tam někde venku a nikomu nevěř. ;-D

0/0
8.1.2009 9:35

voj. Kouba

nevideli jste nekdo nahodou vcera na CT1 v 20:00ten blazinec

co tomu rikate?

0/0
8.1.2009 8:16

Fanatic.Dz

Re: nevideli jste nekdo nahodou vcera na CT1 v 20:00ten blazinec

Indiánský léto? Docela nuda usnul jsem po 10 minutách. ;-D

0/0
8.1.2009 9:38

Mak1

A proč toho teroristu

nesundala URNA olovem ?

0/0
8.1.2009 8:07

Vifon

Re: A proč toho teroristu

R^R^R^

0/0
8.1.2009 8:38

pivaři jsou fetky

Re: A proč toho teroristu

Tvoje matka je khurwfa.

Stejně jako matky těch, kteří s tebou souhlasí.

0/0
8.1.2009 11:00

Alcator

Jak poznáte Klauso-fila

Jak poznáte Klauso-fila v této diskuzi? Zásadně používá "Pan Václav Klaus", místo přirozenějšího "Václav Klaus".

Schválně si to všimněte, je to sranda.

0/0
8.1.2009 7:58

a co třeba

Zatímco Alcator používá "soudruzi a soudružky.."

Je zajímavé, že slušné vychování považují primitivové za vadu....no jo, no,  chybí jim slušná výchova a pak to takhle dopadá...

0/0
8.1.2009 8:03

MiroTR

Re: Jak poznáte Klauso-fila

Část takových jsou klausofilové, většina asi jen slušně vychovaní lidé. Ale to Vás asi nenapadlo, že i toho, s kým nesouhlasíme, můžeme oslovovat "pane". :-/

0/0
8.1.2009 9:51

HarryIKeogh

!!!

...hoťe ty zmetky zelený do Vltavy!...

0/0
8.1.2009 7:53

pivaři jsou fetky

Re: !!!

Na to nemáš odvahu, srabíku. Beztak jsi nějakej dědek.

0/0
8.1.2009 11:01

GalileoGalileovič

Greenpeace, pátá kolona

Kdo si ještě snad myslí že jim jde o broučky a kytičky? ;-D;-D Tihle chlápci jsou na výplatní listině těch, co tahají za nitky :-©

0/0
8.1.2009 7:53

Alcator

Re: Greenpeace, pátá kolona

Proč o broučky a kytičky? Proč tak přízemně? Pokud máš děti, tak ti taky nejde konkrétně o jejich sedmičku vlevo dole nebo čistotu pravého okraje nehtu na malíčku levé nohy, ale jde ti o jejich zdraví jako celek, ne? Organizaci Greenpeace jde o to, aby se člověk k přírodě choval šetrně, a Klaus, který ekologický aktivismus označuje za nebezpečí srovnatelné s terorismem, je jejich velkým odpůrcem.

Naše země předsedá EU a bylo by vhodné to nějak dát najevo. Asi jako když si starosta obce pověsí na kabát visačku "Svatovítský jarmark - pořadatel" po dobu, kdy se podílí na pořádání Svatovítského jarmarku. Potíž u Klause je v tom, že odmítá vyvěsit vlajku EU, ale přitom hodlá do chodu EU kecat. Kdyby dal najevo "EU záležitosti nechávám Topolánkovi, jdu se věnovat ryze Českým věcem", a od té chvíle byl zticha, tak mi chybějící vlajka vadit nebude, ale chce-li kecat do Unie, tak ať dá najevo, že jsme členem EU. Bylo by to slušné.

0/0
8.1.2009 8:03

Mak1

Re: Greenpeace, pátá kolona

Ekoteroristé jsou horší, než byli nacisté s komunistama dohromady. A stejně, jako nacismus a komunismus lákaly lidi na lepší zítřky, tak ekoteroristi lákaj blbce na životní prostředí. A spousta lidí jsou blbci - to je vidět i na tom, že ekoteroristi jsou v parlamentu :-©.

0/0
8.1.2009 8:11

kodjos

Re: Greenpeace, pátá kolona

další hajzl z Rovenského prasečí farmy,prasatům se omlouvám.

V Rusku by s nimi udělali proces jednoduchý.Sestřelili by je z výšky dolů.

0/0
8.1.2009 10:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.