- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sem Taxikář, jezdim na poměry Prahy ve velmi slušnym autě, ale už mě to neustálé slibování ze strany magistrátu nebaví. Uživit se na HPP a nekrást je hodně těžký, dělám to už jen na VPP, můžu si dovolit jezdit pěknym autem a nemusim řešit, jestli budu mít na leasing nebo ne.....
Magistrát vychází z teoretického propočtu x najetých km(dosaďte si za X kolik chcete km - ale počítejte tak 5tisic za měsíc) a magistrát počítá že najede z těchto km 60% placených. Tudíž při současné ceně jízdného a jeho maximální ceně 28kč/km - to je 3000km*28=84000Kč hrubého + nást sazby a čekání.
Realita všedního dne je ta, že najedete maximálně 40% placených km (i 50% by bylo krásných), t.j. 2000x28=56000Kč + nást. sazby+čekání...
Takže ejdnoduchym výpočtem zjistim, že oproti magistrátním výpočtům, z které vychází regulovaná cena na km, mi chybí měsíčně 28000Kč.
Což při stejných nákladech je docela znát.
Magistrát chce abychom měli auto do 8let stáří, žluté barvy, minimálně
nižší střední třídu a klimatizaci - fajn je to hezký,ale jaké výhody za
to máme???
žádné, slibovaná jízda v pruzích pro autobusy apod....se nějak nekoná.
Akorát buzerace a nic z toho, že smluvní přepravy legálně nakládají na ulici, stojí před taxistanovištěma apod...taky nikdo neřeší. jen před volbami se vždy ohánějí, jak zatočí s taxikářema a skutek utek. Kontoly téměř žádné.Akorát v novinách jen vycházejí články o tom, jak taxikáři kradou a furt chtějí zdražovat. Páni novináři a kdokoliv další, běžte si to zkusit, at víte o čme ten chleba je, a zjistíte, že to taková sranda neni. V létě, v době okurkové sezony, kdy nafta byla za 36kč se psalo, jak od září zdražíme - skutek??? nic se nestalo. Teď když je nafta za 24kč tak máme zlevňovat??? tady se někdo pomátl, akorát si troch uvylížem rány a nejezdíme tankovat plnou za2000Kč, ale jen za 1400kč. A jinak v době stanovení 28kč/km stála nafta cca: to samé co dnes....
koukají jen jak koho ošulit. v zimě jezdí do servisu s píchlou letní gumou s 2mm vzorkem sjetou ke straně na opravu,ale neváhají si za pár km účtovat několik stovek..když po nich chce člověk účtenku, neco naškrábou a ujedou...
pořád brečí,jak mají málo..když vidím ty vypasený prasata chce se mi blít.. měli by jim za okrádání zákazníků rovnou odebírat licence a když je chytí znovu zavřít za pokud o podvod.
at jdou do s těmi jejich stesky..kdo jezdí po Praze nejvíc jak prase? právě oni..
koukají jen jak koho ošulit. v zimě jezdí do servisu s píchlou letní gumou s 2mm vzorkem sjetou ke straně na opravu,ale neváhají si za pár km účtovat několik stovek..když po nich chce člověk účtenku, neco naškrábou a ujedou...
pořád brečí,jak mají málo..když vidím ty vypasený prasata chce se mi blít.. měli by jim za okrádání zákazníků rovnou odebírat licence a když je chytí znovu zavřít za pokud o podvod.
at jdou do s těmi jejich stesky..kdo jezdí po Praze nejvíc jak prase? právě oni..
Po tobě chtěl nějaký taxikář opravit pneu v tomhle stavu?
některé firmy v praze jezdí i za 20, 18, i 16 úplně běžně, takže klid, idnes...
>>>Patří k odpůrcům regulace cen v taxislužbě, považuje ji za příčinu, proč jsou problémy s taxikáři téměř výlučně v hlavním městě a v Brně, kde tyto ceny regulaci podléhají.<<<
Tak se taky někdy podívej, ty hamoune, za kolik jezděj dročky mimo Brno a Prahu.
je to tak... byl sem pred lety u kamose na morave... a jezdili jsme ze sklipku do sklipku zasadne taxikama... prakticky jinak jsme se ani neprepravovali...