Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schwarzenberg: Vývoj kolem Gazy jde nebezpečným směrem

Mise Evropské unie nedosáhla okamžitého příměří, ale doufá, že k němu napomohla, řekl po návratu z Blízkého východu český ministr zahraničí Karel Schwarzenberg. Vývoj se podle něho kvůli odezvě arabských zemí na izraelskou akci vyvíjí nebezpečným směrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilát

tady v Kanade

odsuzujeme zlocinne jednani teroristicke organizace Hamas  :-)

 

0/0
7.1.2009 6:42

Montaigne

Re: tady v Kanade

co říkají v Kanadě je fuk, ale co na to říkáte u vás v  Humpolci, Pinku?:-)

0/0
7.1.2009 12:09

Tomina123

Re: tady v Kanade

no, ja ty zeme okolo projel bavil sem se s lidmi a tak jednoznacne to neni....staci chvilku zabrouzdat a najit si historii celeho toho mista....( kazdopadne za celou situaci muze USA )....a je dobre si vsimnout jak krasne rozdelili arabske zeme od sebe....zide nemeli svuj stat z historickeho hlediska a nekdo rekne tady my vam dame kus...zeme muslimu ??? tak, at nam sakra taky daji zpet Velkou moravu ne ??? jo drive jim to tam patrilo, ale mezi tim se tam vystridalo kus ruznych narodnosti, risi atd. mimo jine tam je tam okupovali i krestane ( krizacke vypravy ), osmanska rise, tam taky nejakou dobu byla ....takze proc jim nedali kus treba italie...kdyz chteli nekomu neco dat,.... nebo polska, tam byli taky dlouhou dobu....a nekdo jim dal ted, v  novodobych dejinach jen, tak kus zeme a jeste tak strategicky....no, nemuzou se divit...ze se to nekomu nelibi ...nam se tez nelibilo kdyz Hitlerovi dali nase pohranici ne???

0/0
7.1.2009 19:40

Tomina123

Re: tady v Kanade

jo a ten nas slavny ministr...co to je za diplomaciji, kdyz furt avizuje

za vse muze Hamas...co si myslel, ze tim vyresi ....na reseni je treba

dve strany ne jen jedna....Rv

0/0
7.1.2009 19:40

Zubrsu

Celá délka Izraelské operace, je zcela v rukou Hamásu...

Izrael totiž odmítl zastavení vojenské operace, dokud bude Hamas pokračovat v odpalování raket....Jenže Hamásům se z bunkrů v Sýrii lehce a docela v pohodě rozkazuje , dokud mají v Gaze dostatek stupidních příslušníků své teroristické organizace na střílení raket.V té Sýrii na ně zatím Izrael nemůže, ale ten již několikrát ve svých armádních operačních možnostech dost překvapil, aby těm šaškům nebyly ty bunkry "malý", až se Izrael rozhodne jim to kvákání do Tv zatrhnout, posláním komand, nebo nejlépe raketovým nebo leteckým útokem! Izrael si nenechá "srát" na hlavu, jako vždy v historii naše nebohá republika, taky politické vedení a velitelé armády nejsou připosraní z rádoby "velkých medvědů" a podobných stupidit, na které obvykle přihlíží naše reprezentace v celé historii naší země.;-D

0/0
7.1.2009 6:28

Rokoko12

Re: Celá délka Izraelské operace, je zcela v rukou Hamásu...

Proc by meli byt Zide priposrani,( jak Vy osobne definujete,jejich neohrozenost a odvahu,pod ochranou strycka Sama. Vzdyt spousta nasich stupidnich,zakomlexova-

nych lidicek,kteri ani dosti dobre nevi, kam patri, nam pod domnelou ochranou teto

kultovni figurky, take tak nahle vyrostla a zmuznela. Jak komicke.

0/0
11.1.2009 0:53

babacek

Karel Schwarzenberg

´´Vývoj se podle něho kvůli odezvě arabských zemí na izraelskou akci vyvíjí nebezpečným směrem.´´

Každé děcko ví, že na Araby stačí karikatury aby začali vyšilovat natož když si někdo dokonce dovolí se jim vzpouzet a bránit se.

0/0
7.1.2009 5:28

Pilat

loucim se panove desata hodina kvapi

cas jit do pelechu. Cau

0/0
7.1.2009 3:50

Johny_S

Re: loucim se panove desata hodina kvapi

Ahoj.

0/0
7.1.2009 3:52

Pilat

pro Johny_S

OK muzu jen reprodukovat co rika Koestler

Zadne lingvisticke komponenty odvozujici se z rozhrani nemecka a francie nejsou v Yiddish jazyku nalezeny...... dokonce i centralni cast nemecka nekontributovala Yiddish jazyku .... pta se ....muze tedy byt akceptovano, ze nemecti zide emigrovali do nemecka z francie? Historie german jew - Ashkenazi musi byt revidovana. emigrace Ashkenazi jew z francie do nemecka zapada do kategorie historickych omylu, ktere cekaji na opravu.

tolik vynatek z knihy The thirteenth tribe Artura Koestlera

0/0
7.1.2009 3:33

Johny_S

Re: pro Johny_S

Ta kniha vyšla v roce 1978 a následně byla vyvrácena (obsahuje i faktografické chyby), takže nyní už s ní historikové nepočítají, zatímco ji za svou přijaly různé antisemitské a neonacistické skupiny (což je paradoxní, protože ji Koestler napsal, coby původem Aškenazim, jako obranu - Židé možná zabili Krista, ale Aškenazim nejsou jejich potomky, tudíž se tato dávná křesťansko-judaistická msta na ně nevztahuje). Dokonce ani genetické nálezy o ničem podobném nesvědčí, naopak to vypadá, že většina Aškenázů je původem z Blízkého Východu a jsou geneticky blížtí Sefardům, čili není turkického původu odněkud ze střední Asie či Zakavkazí. A když je jidiš původem z němčiny, tak kde se v tom Rusku vzala? To ti potomci Chazarů úmyslně přejali zkomolenou němčinu, aby se lišili od Rusů?

0/0
7.1.2009 3:42

Pilat

Re: pro Johny_S

hmm kazdopadne k zamysleni

0/0
7.1.2009 3:47

Johny_S

Re: pro Johny_S

Ano, jako historická kuriozita. Zřejmě část Aškenázů může být chazarského původu, ale je to jen menšina, takže se v té populaci rozpustila a už ji nelze nalézt (nebo časem možná bude možné, ale zatím to dokázáno nebylo). Vyvozovat z toho, že jelikož někteří ze 48% obyvatel Státu Izrael mohou být nesemitského původu, a tudíž jsou to okupanti, musejí zbylí Židé ustoupit Palestinců, je dost pochybné.

0/0
7.1.2009 3:51

Johny_S

Re: pro Johny_S

Mimochodem, abychom se nepletli - podle Wikipedie jidiš obsahuje výpůjčky z nějakého románského jazyka, zřejmě francouzštiny....

0/0
7.1.2009 4:05

krispos

4 Johny S.

Na wikipedii píšou, že Jeruzalém měl v roce 47 status oblasti pod mezinárodní správou..... podle mě dobré řešení, ale pokud tam má Izrael sídlo a všechny úřady tak se asi nebude chtít domluvit...

0/0
7.1.2009 3:33

franta_straka_unban

Re: 4 Johny S.

nebude se chtít domluvit?

tak dostane po čuni:-):-):-)R^

0/0
7.1.2009 3:34

krispos

Re: 4 Johny S.

Presne, Hamas prave zjistuje jak to vypada kdyz se nechce domluvit :)

0/0
7.1.2009 3:37

Johny_S

Re: 4 Johny S.

Mně přijde férové rozdělení města. Asi půlku, možná ještě víc, obývají téměř výlučně Arabové (Palestinci), dokonce se účastní i voleb do palestinské samosprávy. Tato část tedy ať se klidně stane součástí palestinského státu. Zbytek ať zůstane Izraeli. Mezinárodní správa mi připadá jako přechodné řešení do nalezení dlouhodobého. Jinak, to uspořádání z roku 47. bylo dost pofidérní. Západ Židům přisoudil obrovské oblasti pouště s minimálním palestinským osídlením, některé oblasti spolu ani moc nesouvisely. Palestincům zůstaly ty úrodné, vlhké, a Jeruzalém byl pod mezinárodní správou. Židé to přijali, aspoň něco, ale Arabům to připadalo jako moc a na tento nový stát okamžitě zaútočili. Jenže se přepočítali - a je to jejich chyba, že v následných válkách o část svých území přišli a zbytek je ještě pořád fakticky okupován Izraelem. Nyní je třeba najít to dlouhodobé řešení. To bych viděl ve vzniku palestinského státu v hranicích z roku 67 a hlavním městě ve Východním Jeruzalémě.

0/0
7.1.2009 3:37

Pilat

Re: 4 Johny S.

toho se asi nedozijem, armagedon prijde drive ;-D

0/0
7.1.2009 3:41

Johny_S

Re: 4 Johny S.

Jistě. Překážkou v tom jsou nyní Palestinci. Židé jim to nabídli, Arafat odmítl. Nyní je řada na nich.

0/0
7.1.2009 3:44

Pilat

Re: 4 Johny S.

v tom se me chazari libi, ze jsou vzdy krucek pred svetem. Prohlasi Jeruzalem za sve hlavni mesto a hotovo, co na tom ze jsou tam na zaklade okupace, tedy na uzemi ktere k jejich pobytu nebylo schvaleno, delaji vse jako ve stredoveku, kdy lapkove a potulni rytiri volne za pouziti sily zabrali co se jim libilo. Nebo jinak takovi novodobi bikers, zadna presvedsciva sila jen se tvarit skarede a sikanovat, to na lidi plati k zastraseni staci, nebo nekdy nestaci? Jen tak dlouho kdy naprosta vetsina slusnych lidi bude mlcet protoze se jich to prave ted netyka. :-)

0/0
7.1.2009 3:39

krispos

Re: 4 Johny S.

Holt valecna korist je valecna korist, nam uz Sasko taky nikdo nevrati, ackoli se kvuli nemu Otec Vlasti zenil.... :)

0/0
7.1.2009 3:42

Pilat

Re: 4 Johny S.

otec vlasti byl predevsim nemecky cisar a pak cesky kral. S cechama ho nejvice pojili divoke pitky s Buskem. ;-D

0/0
7.1.2009 3:44

Johny_S

Re: 4 Johny S.

A co třeba česká máma?

0/0
7.1.2009 3:46

Pilat

Re: 4 Johny S.

to taky, ale spise ta nostalgie z chlastu:-)

0/0
7.1.2009 3:48

Johny_S

Re: 4 Johny S.

On hlavně měl v Praze hlavní město.

0/0
7.1.2009 3:51

Johny_S

Re: 4 Johny S.

Jací Chazaři? Prozatím neexistuje důkaz, že by Aškenázové byli většinově chazarského původu. Ty vyvozuješ z jedné knihy, která byla později znevěrohodněna, a prohlašuješ ji za dogmatickou pravdu.

0/0
7.1.2009 3:45

Pilat

Re: 4 Johny S.

ne to neni moje dogma, jen jsem rad kdyz se ti chazari nad tim rozciluji a co se tyce zneverohodneni i to jde zpolitizovat (i kdyz z meho hlediska je mi to jedno) :-) jinak ta sbirka zidu z celeho sveta je taky mozaika. Temer by jeden veril, ze hlavni atribut k obcanstvi je prislib svate valky islamu. Take mam velky problem se zahranicnimi zoldneri, tedy zidy z ruznych koutu sveta kteri dobrovolne pro obranu Israele pachaji valecne zlociny a pak se beztrestne vraceji do svych zemi , ktere stihaji terorismus. V podani Made in Israel nepostizitelny.

0/0
7.1.2009 3:59

Johny_S

Re: 4 Johny S.

Ono jde o to, že židovské komunity byly po celém světě dost uzavřené, takže si jistou společnou základní kulturu udržely. Je to samozřejmě velká mozaika a rozdíl, jestli dotyčný pochází z Evropy nebo např. z muslimské země, může být velký, ale původem jsou skutečně z velké části ti semité kdysi vyhnaní z Palestiny. Nahrála jim právě ta uzavřenost, takže se tyto komunity příliš nemísily z okolním obyvatelstvem. Oni tedy považují osoby židovského vyznání prostě za Židy a podle toho udělují občanství. Počet konvertitů z jiných náboženství k judaismu byl vždy velmi nízký.

0/0
7.1.2009 4:14

franta_straka_unban

tady to zase jede

amiřiťolezci a židofilové dostávají ukázkově do držky a ještě se tomu smějou

no já jdu radši spát:-P

0/0
7.1.2009 3:30

krispos

4 Pilát

Když už jsi přeskočil až ke třetí arabsko-izraelské válce, podívej se i na tu první a přečti si kdo ji začal....

http://cs.wikipedia.org/wiki/Prvn%C3%AD_arabsko-izraelsk%C3%A1_v%C3%A1lka

0/0
7.1.2009 3:18

zubataskosouadminesvicedohorela

Re: 4 Pilát

To ma ovsem jeden zavazny problem. Pologramotny Pilat neumi cist.;-D

0/0
7.1.2009 3:27

franta_straka_unban

Re: 4 Pilát

to se nediv když od roku 1947 židi praktikovali takový terorismus že před ním bledly i praktiky SS na východní frontě:-):-):-)

0/0
7.1.2009 3:31

krispos

Re: 4 Pilát

Od konce 30. let se arabove a zide chovali defacto stejne, takze si nemaji co vycitat. Faktem ovsem zustava, ze po evakuaci britu z palestiny zautocili arabove na zidy.... byli tedy tim prvnim agresorem, ktery porusil ustanoveni zvlastni komise OSN

0/0
7.1.2009 3:36

krispos

4 l e o

Koukam ze jsi velice obratny recnik a pisatel, sama urazka a nula argumentu. Kdybychom vynechali zbytecne prispevky tak tu nemas ani jeden. Zkus se priste zamerit na dosud obsahove prazdnou stranku sveho stylu psani

0/0
7.1.2009 3:10

l e o

proc?

vetsina z vas jsou nafoukani nedouci a ja se sem chodim bavit, ne vas vzdelavat - info najdes na www.google.com, k jejich trideni potrebujes selsky rozum/zdravy rozum/kriticke mysleni ... jo a anglictinu

s chuti do toho R^

0/0
7.1.2009 3:26

Johny_S

Re: proc?

A tys to fakt udělal? Proč se o své poznatky nepodělíš? Zatím se spíš ztrapňuješ.

0/0
7.1.2009 3:28

l e o

ztrapnuji?

co kdyz zastavam uplne jine nazory nez ty z diskuze yHeute? he? :-P

0/0
7.1.2009 3:30

Johny_S

Re: ztrapnuji?

Zastávej si, co chceš, ale když něco tvrdíš, tak to dolož, jinak se akorát ztrapňuješ. Nebo argumentuj jinak než "asi není tak natvrdlá jako ty" - to totiž vypadá, že nemáš argumenty a že ten natvrdlý či řekněme omezený jsi ty.

0/0
7.1.2009 3:33

l e o

tobe nepomohou zadne argumenty a fakta

protoze jsi zaujaty hlu pak

0/0
7.1.2009 18:51

zubataskosouadminesvicedohorela

Re: proc?

Jiste, fsici jsou nedouci, jen ty ses yntelygent, vid?R^:-P;-D

0/0
7.1.2009 3:28

l e o

jo, az na tebe

ty jsi ten druhy R^

0/0
7.1.2009 3:29

krispos

Re: proc?

Z anglictiny mam certifikat IELTS hodnoceni 7,5 :) a Johny S. to tady predlozil odkaz na argumenty z genetickeho vyzkumu, kterym ses tak ohanel, a ty jsi na to ani nezareagoval... neustale urazky a zadny argument, to neni slusna diskuze. Chovas se jak male dite, kterym take nejspis budes....

0/0
7.1.2009 3:29

l e o

mas pravdu tatko

uz jdu spat R^

0/0
7.1.2009 3:31

ban-ánovník

pánové

to je jedno odkud sou, jak mluví, důležitej je jeden pojem a to sionismus, kdo ví co znamená, ten pochopí i to, co se tam děje, dokud budou u válu lidi, co jim sou tyhle idee blízký, klid tam nikdy nebude

0/0
7.1.2009 2:50

Johny_S

Re: pánové

Takže ti od hamásu jsou sionisté?

0/0
7.1.2009 2:54

Pilat

Re: pánové

nejak jsi sklouzl do extremu :-)

0/0
7.1.2009 2:57

Johny_S

Re: pánové

Proč?

0/0
7.1.2009 2:58

l e o

nebo neumis cist

?

0/0
7.1.2009 3:02

Pilat

Re: pánové

protoze cela story o okupavanych uzemich je legalne platna, vime ze srael jako takovy sestidenni valku zacal. Take vime ze neokupuje jen uzemi Palestiny, ale i uzemi Jordanska a Syrie. Pak uz se jen naskyta otazka, je okupace legalni forma zahranicni politiky? Paklize ano, proc se Cechoslovakum pricilo byt okupovani Ruskem? :-)

0/0
7.1.2009 3:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.