Diskuze

Technické problémy zdržely soupravy metra plné lidí v tunelech

Některé vlaky linky C pražského metra jezdí od pondělí ve zkrácené trase a místo v Letňanech končí z úsporných důvodů už na Ládví. Jen pár hodin po spuštění ale tzv. "pásmový provoz" selhal. Soupravy nestačily ve stanici Ládví obracet a jedna za druhou zastavovaly v tunelu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KR

rapollo

7. 1. 2009 17:11
ropid

ROPID je socialistická instituce plná vypatlaných hlupáků, to co se teď děje v dopravě je neuvěřitelné. Natřískaný spoje, přetažený intervaly - zapomeňte na kultivovanou jízdu. Jediné řešení je auto, přece se nebudeme vláčet přecpanou MHD jako nějaký dobytek. ;-O

0 0
možnosti
TJ

tojuska

7. 1. 2009 8:56
Z dopravního hlediska je

prodloužení metra do Letňan zbytečný a drahý luxus, jak nyní také ukazuje nízká vytíženost. Spousta lidí patrně radšji použije blízkou trasu B a je v centru cobydup. Když uvážíme, jak by byla potřebná trasa D nebo prodloužení áčka k letišti (ale přímé, ne ten nysmysl přes Motol a Řepy), pak jsou to opravdu promrhané prostředky, které chybí jinde. Nejspíš to ale byl výsledek lobbystických tlaků majitelů lukrativních pozemků v Letňanech, aby už to tam měli připravené pro výstavbu komerčních zařízení.

0 0
možnosti
JN

roedor

7. 1. 2009 11:23
Re: Z dopravního hlediska je

hm, teda nevím, jak jsi přišel na nesmysl s Béčkem, zásadně používám Céčko. Problém metra je umístění stanic Prosek a Letňany...Dost lidí jede radši busem, protože je to rychlejší (odpoledne jezdím domů taky autobusem z Nádraží Holešovice, Holešovičky už nejsou zacpaný a autobus mi staví kousek od domu. Pokud bych jela metrem, musím jít ze Střížkova 10 minut pěšky přes sídliště, nebo čekat dost dlouho na autobus, kterej nedodržuje jízdní řád:-/ )

0 0
možnosti
HP

-hp-

7. 1. 2009 0:26
Zruste RoPID

... tim se usetri nejvic! Banda amateru, ktera si mysli, ze ma patent na rozum a z 10 rozhodnuti je 9 tragicky stupidnich.....

Zkracovani, "pasmovy provoz" chcete-li, se VZDY ukazal jako totalni nesmysl, jak n atrase A (Strasnicka-Skalka, dokud Sklaka byla konecnou), na trase C (Kacerov-Haje),  tak na trase B (Smichovske nadrazi-N.Butovice/Zlicin). Metro by melo byt pateri hromadne dopravy v Praze a jako jedine by nemelo byt limitovano, okousavano a oklestovano! Ostatne, uz se zde rozebiralo na jone diskuzi, ze nalakat cestujici na predplatne (Opencard apod.) a v lednu pak zacit prodluzovat intervaly, rusit linky a rusit na urcitych castech metra az 50% provozu (Ladvi-Letnany) je od RoPIDu podvod a okradani cestujicich !!!!

0 0
možnosti
(

(@)

6. 1. 2009 22:12
Bezmozci ve vedení DP v čele s Martinem Dvořákem..

..přestaňte lézt do zadku Paroubkovi a začněte konečně dělat pořádně svou práci. Něco jako "spokojený zákazník" - tohle heslo už vám asi přestalo vonět???

Nebo nám socánci budou v Praze proplácet jízdenky, to by byla revoluce!!! ;-D

Dobrou chuť :-© :-© :-© (viz obr..)

http://www.cssd.cz/galerie/g19832/19959.jpg?imageshow=true

0 0
možnosti
MN

_m-

7. 1. 2009 12:40
Re: Bezmozci ve vedení DP v čele s Martinem Dvořákem..

V čele pražského magistrátu je Paroubek? Od kdy?

0 0
možnosti
DK

technikd

6. 1. 2009 18:41
sporná opatření

Nevím kolik se ušetří vynecháním 3 stanic metra na konečnou. To je demonstrativní opatření, a co se tím ušetří? V Letňanech totiž schází parkoviště linkových autobusů, které by pak nemusely vyjiždět z centra např. linka 375 do Brandýsa. Za to, že to někdo špatně naplánoval z DP, maj trpět cestující...

0 0
možnosti