Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Technické problémy zdržely soupravy metra plné lidí v tunelech

Některé vlaky linky C pražského metra jezdí od pondělí ve zkrácené trase a místo v Letňanech končí z úsporných důvodů už na Ládví. Jen pár hodin po spuštění ale tzv. "pásmový provoz" selhal. Soupravy nestačily ve stanici Ládví obracet a jedna za druhou zastavovaly v tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rapollo

ropid

ROPID je socialistická instituce plná vypatlaných hlupáků, to co se teď děje v dopravě je neuvěřitelné. Natřískaný spoje, přetažený intervaly - zapomeňte na kultivovanou jízdu. Jediné řešení je auto, přece se nebudeme vláčet přecpanou MHD jako nějaký dobytek. ;-O

0/0
7.1.2009 17:11

tojuska

Z dopravního hlediska je

prodloužení metra do Letňan zbytečný a drahý luxus, jak nyní také ukazuje nízká vytíženost. Spousta lidí patrně radšji použije blízkou trasu B a je v centru cobydup. Když uvážíme, jak by byla potřebná trasa D nebo prodloužení áčka k letišti (ale přímé, ne ten nysmysl přes Motol a Řepy), pak jsou to opravdu promrhané prostředky, které chybí jinde. Nejspíš to ale byl výsledek lobbystických tlaků majitelů lukrativních pozemků v Letňanech, aby už to tam měli připravené pro výstavbu komerčních zařízení.

0/0
7.1.2009 8:56

roedor

Re: Z dopravního hlediska je

hm, teda nevím, jak jsi přišel na nesmysl s Béčkem, zásadně používám Céčko. Problém metra je umístění stanic Prosek a Letňany...Dost lidí jede radši busem, protože je to rychlejší (odpoledne jezdím domů taky autobusem z Nádraží Holešovice, Holešovičky už nejsou zacpaný a autobus mi staví kousek od domu. Pokud bych jela metrem, musím jít ze Střížkova 10 minut pěšky přes sídliště, nebo čekat dost dlouho na autobus, kterej nedodržuje jízdní řád:-/ )

0/0
7.1.2009 11:23

tojuska

Re: Z dopravního hlediska je

30% vytížení prodloužení trasy C rozhodně na  její velkou potřebnost neukazuje. Je v Praze spousta lokalit, které jsou metrem obslouženy velmi nedostatečně a potřebovaly by ho jako sůl, konkrétně západ, severozápad, jih a jihovýchod Prahy. Trvám na tom, že metro do Letňan je luxus, kvůli němuž chybí peníze na jiné trasy (podotýkám, že to neříkám kvůli sobě, dopravuji se hlavně tramvají).

0/0
7.1.2009 12:34

werr

Re: Z dopravního hlediska je

Ano v dobe metra dostaveneho do Ladvi bylo prodluzovani do Letnan zcela uricite luxusem a zustava jim do dnes. Musela by sem byt vice svedena primestska doprava (ovsem nejblizsi vlakove nadrazi je v Cakovicich nebo mozna ve Kbelych). V pripade velmi potrebne trasy D ci jinych investic je opravdu stavba tohoto useku v luxusem, ktery jsme si nemeli dovolit. Vybudovat a protahnout i dale se mela az za hodne dlouhou dobu.

0/0
7.1.2009 19:51

-hp-

Zruste RoPID

... tim se usetri nejvic! Banda amateru, ktera si mysli, ze ma patent na rozum a z 10 rozhodnuti je 9 tragicky stupidnich.....

Zkracovani, "pasmovy provoz" chcete-li, se VZDY ukazal jako totalni nesmysl, jak n atrase A (Strasnicka-Skalka, dokud Sklaka byla konecnou), na trase C (Kacerov-Haje),  tak na trase B (Smichovske nadrazi-N.Butovice/Zlicin). Metro by melo byt pateri hromadne dopravy v Praze a jako jedine by nemelo byt limitovano, okousavano a oklestovano! Ostatne, uz se zde rozebiralo na jone diskuzi, ze nalakat cestujici na predplatne (Opencard apod.) a v lednu pak zacit prodluzovat intervaly, rusit linky a rusit na urcitych castech metra az 50% provozu (Ladvi-Letnany) je od RoPIDu podvod a okradani cestujicich !!!!

0/0
7.1.2009 0:26

(@)

Bezmozci ve vedení DP v čele s Martinem Dvořákem..

..přestaňte lézt do zadku Paroubkovi a začněte konečně dělat pořádně svou práci. Něco jako "spokojený zákazník" - tohle heslo už vám asi přestalo vonět???

Nebo nám socánci budou v Praze proplácet jízdenky, to by byla revoluce!!! ;-D

Dobrou chuť :-© :-© :-© (viz obr..)

http://www.cssd.cz/galerie/g19832/19959.jpg?imageshow=true

0/0
6.1.2009 22:12

_m-

Re: Bezmozci ve vedení DP v čele s Martinem Dvořákem..

V čele pražského magistrátu je Paroubek? Od kdy?

0/0
7.1.2009 12:40

(@)

Re: Bezmozci ve vedení DP v čele s Martinem Dvořákem..

A já jsem snad něco takového napsal? 8-o

0/0
7.1.2009 13:27

(@)

Re: Bezmozci ve vedení DP v čele s Martinem Dvořákem..

jo aha..s tou řečnickou otázkou ohledně proplácení jízdenek, to byla samozřejmě nadsázka a replika na Ratha v SČ a jeho uplácení studentů ve veřejné dopravě = kampaň na příští volby. :-© Rv

0/0
7.1.2009 15:57

werr

Re: Bezmozci ve vedení DP v čele s Martinem Dvořákem..

V cele neni a nebyl ale zrovna v dobe kdy se planovalo metro do Letnan a tusim i zacalo stavet tak byl vysoko na magistrate (snad ekonomicky namestek). Takze ackoliv Pablbek byl puvodne v prispevku zamyslen jinak da se pouzit i v souvislosti s metrem...

0/0
7.1.2009 19:40

technikd

sporná opatření

Nevím kolik se ušetří vynecháním 3 stanic metra na konečnou. To je demonstrativní opatření, a co se tím ušetří? V Letňanech totiž schází parkoviště linkových autobusů, které by pak nemusely vyjiždět z centra např. linka 375 do Brandýsa. Za to, že to někdo špatně naplánoval z DP, maj trpět cestující...

0/0
6.1.2009 18:41

nepistemi

Re: sporná opatření

Špatně to naplánoval Magistrát v čele s primátorem Bémem a radním pro dopravu Šteinerem z ODS.

DP je jen dopravce, tedy provozovatel. Není odpovědný za vedení tras metra, ani intervaly, ani pásmový provoz.

0/0
6.1.2009 18:51

misslonely

Re: sporná opatření

špatně to naplánoval ROPID

0/0
6.1.2009 20:48

werr

Re: sporná opatření

V Letnanech schazi parkoviste linkovych autobusu? To parkoviste pro autobusy je hodne velke a stoji na nem par autobusu, takze by zrejme bylo potreba jen preorganizovat znaceni ale ne zabirat pudu okolo. Mozna nekde na nem postavit jeste zastavku ale myslim, ze i ty tam jsou. Moc to tam neznam a ac bydlim pobliz tak pres stanici vetsinou jen projizdim 140 na Palmovku nebo z tehoz busu jdu do metra. Myslim, ze problemy nezajizdeni autobusu do Letnan jsou rozhodne jine.

At umistoval a planoval stanici kdokoliv (DP ani ROPID to nejsou) tak ji naplanoval hodne blbe a to jak umistenim, tak resenim dole i na povrchu. Tim myslim treba nekolik ruznych sloupu sikovne postavenych do cesty v uzkych mistech. Kdyby se stavelo v zastavbe tak chapu ale toto se stavelo na poli tak at mi nikdo netvrdi, ze neslo resit jinak stropy nebo vchody, schody a sloupy.

0/0
6.1.2009 22:55

Petulak_1980

Re: sporná opatření

Nejvetsi prd*l v letnanech je volba druhu kamenné dlažby, pač asi nikdo nepočítal, že taky občas sněží a prší a tudíž to může klouzat. Zvolený kámen je pěkná skluzavka ... :-P

0/0
7.1.2009 8:35

roedor

Re: sporná opatření

doporučuju vyzkoušet vstup do metra Střížkov, tam se z toho stalo veřejné kluziště:-/

0/0
7.1.2009 8:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.