Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Austrálie vězně z Guantánama nepřijme, rozhodla vláda

Austrálská vláda se rozhodla, že nepřijme žádné vězně z Guantánama, kde Spojené státy drží lidi podezřelé z terorismu. Média před několika dny spekulovala, že by tak Austrálie mohla učinit. Místopředsedkyně australské vlády Julia Gillardová ale už včera naznačovala, že je to nepravděpodobné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nadplukovník 66

Read it and weep Kevin747!

http://www.theaustralian.news.com.au/story/0,25197,24878783-5013871,00.html

R^R^R^

0/0
6.1.2009 21:34

nadplukovník 66

Koukněte kdo spí v Obomovy postýlce

http://www.smh.com.au/news/world/double-booking-look-whos-sleeping-in-obamas-bed/2009/01/07/1231004105846.html

;-DR^

8-oRád bych věděl zdali Barack Obama má v úmyslu nutit všechny NATO země k rozestavení dvakrát tolika vojáků do Afghanistánu než tam Američeni (na počet svého obyvatelstva) mají. To se nedivím že ho John Howard z toho stopadesátiložnicového baráku vykopnul. R^ ....... Kolikpak Obama Ruddovi odpustí, vezme li on kupu těch guantanamanců?

0/0
7.1.2009 19:11

Sportovec roku 2009

Ta holka, Julia Gillardová, už mění názor....

.....a dneska má tento vzkaz pro Obamu:

"We will listen to Obama's Gitmo pleas and are open to overtures from his administration to reconsider our refusal to take inmates from Guantanamo Bay."

Myslím si že toto řekla na kolenách, nejsem si ale jistej. ;-DR^;-D

Rv

http://www.theaustralian.news.com.au/story/0,25197,24872978-5013948,00.html

0/0
5.1.2009 2:48

nadplukovník 66

Re: Ta holka, Julia Gillardová, už mění názor....

8-o 

Tomu se snad nedá věřit. ;-D 

0/0
5.1.2009 4:10

captain cook

Re: Ta holka, Julia Gillardová, už mění názor....

jak jsem ti uz rekl nekolikrat, žeryku, vis velke kulove o Australii a zadnym googlovanim si to nevynahradis...ani meneni nicku ti nepomuze....zustavas stejnym wo lem pod kazdym nickem.:-P

Kdybys umel cist, chapat a slouzila ti pamet, pamatoval by sis co jsem napsal o australskych imigracnich zakonech, vyhodnocovani jednotlivych pripadu a zvlast v pripade bezencu, o prispevku dodanem prislusnou narodnostni mensinou. Ta jim v kladne vyrizenych pripadech bude pamahat  se v Australii zabydlet. Je videt, ze tvemu mozku opravdu zoufale chybi Omega3 z tech halibutu, kteri byli sezrani vasimi tuleni.

Slysel jsem behem let dost stiznosti, ze do Kanady si berete kdejaky xindl, i to co jine zeme nechteji. Nekteri "z Ceska" by mohli vypravet.:-P V Australii se to tak nedela.

0/0
5.1.2009 11:38

captain cook

Re: Ta holka, Julia Gillardová, už mění názor....

Tvoje vypady vuci Julii Gillard mne nijak neprekvapuji.

Ty ses tady hulvatsky navezl prakticky do kazde zenske, ktera se s tebou kdy namahala diskutovat, od Lesni Vily pres belgickou cokoladu, Isabelle a dalsi...je uplne jasne, ze mas s zenskymi potize jak ve svem soukromi tak i na diskuzi a neni zapotrebi Nobelovky, aby lidem tady doslo proc se s zenskymi nesnasis....:-P...;-D...:-P

0/0
5.1.2009 11:46

nadplukovník 66

Re: Ta holka, Julia Gillardová, už mění názor....

Že Julie Gillardová je chytřejší než ten 24/7Kevin747, to je fakt! .... A že ty dámy o kterých jsi se tu zmínil mají IQ vyšši než my oba dohromady, na to bych taky rád vsadil! :-/R^

0/0
6.1.2009 20:48

Martin Kostera

Darujte jim svobodu!

15km od břehu...

0/0
4.1.2009 1:24

ELAPHURUS

Trautenberku,

vezmi je na Orlík....

0/0
3.1.2009 18:56

František Koudelka 4.Kyju

Re: Trautenberku,

To to může rovnou vyhodit do luftu a ještě jim cvaknout bolestné, ze psychiclou újmu, že jim to nenechal zničit.

0/0
5.1.2009 4:18

mtis

Nemohli by si tyhle lidičky rozebrat levicoví aktivisté domů

... na stravu, byt a sporadické teroristické útoky?

0/0
3.1.2009 16:42

EWCZ+

Re: Nemohli by si tyhle lidičky rozebrat levicoví aktivisté domů

Ja naopak myslim, ze by si je domu mel rozebrat ten, kdo si je do toho kriminalu natahal.

0/0
3.1.2009 18:54

ELAPHURUS

Re: Nemohli by si tyhle lidičky rozebrat levicoví aktivisté domů

R^!

0/0
3.1.2009 18:57

mtis

Re: Nemohli by si tyhle lidičky rozebrat levicoví aktivisté domů

Neži, ty přece nikdy nemyslíš.

0/0
4.1.2009 1:25

Yaroukh

Asi viděli, jakej bordel dělaj kudrnáči ve Skandinávii

:-©:-©:-©

0/0
3.1.2009 15:07

júLinek šíšaL

soužky a souzi

...zachraňte život alespoň jednomu vězni z Guantánama a vezměte si ho domů ...  :-) přeci ho nenecháte po odjezdu domů krutému osudu ... :-P

 

0/0
3.1.2009 14:05

slatin

USA se pořebují zbavit horkého bramboru

Austrálie tak odmítla prosbu USA už podruhé. O převzetí blíže neurčeného počtu vězňů Spojené státy požádaly Austrálii na začátku roku 2008, počátkem prosince pak prosbu zopakovaly podruhé.

  Teď jsem zvědav, zda Austrálie " odolá prosbě "  USA.

Vláda ČR  by určitě neodolala.

0/0
3.1.2009 13:41

Sportovec roku 2009

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

Ženská rozhodla že Austrálie Guantánamce nepříjme? A co na to Premiér, pan Kevin Rudd? Kdypak od něho budem slyšet? Až Barack Obama bude prezidentem?

Taky jsem zvědav zdali Kevin odolá prosbě Obamy.   Asi ne. Cokoliv Obama chce Obama dostane.

0/0
3.1.2009 16:21

captain cook

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

Rekl jsem ti pod jinym clankem, ze vis o Australii houno a ted to potvrzujes, ze je opravdu velke kulove.:-P

1) nerozhoduje jedna osoba, ale vybor slozeny z ministra pro pristehovalecke zalezitosti a dalsiho imigracniho personalu, bezpecnostnich odborniku atd. Ministr oznami vysledek jednani ministerskemu predsedovi nebo v pripade jeho nepritomnosti v urade, jeho zastupci.

2)na rozdil od Ceska a jinych vychodoevropskych zemi, kde jsou v tomhle smeru porad jeste za opicemi, v jinych zemich zenske zastavaji dulezite vladni pozice. Tahle zenska v Australii, na kterou se ty nymande divas skrz prsty, je c.2 v australske vlade. Kdyz je PM Kevin Rudd mimo Australii nebo na dovolene, ona vede australskou vladu v jeho nepritomnosti jako jeho zastupce.

0/0
3.1.2009 20:10

Sportovec roku 2009

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

Tady je ten jiný článek:

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090102_073646_zahranicni_ad&vlakno=29042627

R^

A já jsem tam jen opakoval to co ten politický vědec, Michael McKinley, řekl. Tak prosím vás, vysvětlete Cookovi ať řve na něj a ne na mne! Díky předem! :-)

0/0
3.1.2009 22:39

captain cook

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

vytacis, neznalku. Odpovedel jsem na vsechny 4 otazky, ktere jsi polozil. Nemas proc si stezovat. Dal jsem ti fakta a jesti se ti to neleibi, za to nemuzu. Ohledne toho co se mozna stane/ nestane az Obama vezme urad, jsem uz odpovedel v diskuzi pod clankem o britske vyzve. Opakuji, ze v Australii nazor univerzitniho zamestnance nepredstavuje nazor vladni.

Nikdo tu na tebe nerve. TOHLE BY BYLO RVANI.:-P Jestli mas pri sve hluchosti nastavene naslouchatko na prilis vysokou hlasitost, radsi si to stahni dolu, nez z toho zjancis.

Pro tvou osvetu o Australii dodavam, ze v zalezitostech bezencu a narodni bezpecnosti australska vlada spolupracuje s respektovanymi predstaviteli ruznych narodnostnich komunit. Napr. afghanske a jine komunity jim diky svym znalostem pomohly s identifikaci lidi pasovanych do australskych vod na kocabkach z Indonezie nebo jinak se snazicich o vstup.

0/0
4.1.2009 3:25

Sportovec roku 2009

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

Já musel na to slovo "osvěta" kouknout do slovníku. A tak teď už vím kde Osvetitel tu přezdívku sehnal. Díky!  Mnoho blbců si tu myslí že on do toho jeho nicku zapomenul hodit "l". Tak ještě jednou, DÍKY MOC! :-)R^

0/0
4.1.2009 17:50

Sportovec roku 2009

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

PS - Já už jsem tu edifiera dlouho neviděl. Uvidíte li ho někdo někde, vyřiďte mu že, podle mne,  Canucks jsou skoro tutovka že budou tento rok ve finále!

 A to že Kevin24/7 bude Obamovi líbat p****, na to bych taky rád vsadil. Na Tipsportu ale sázku no toto bohužel nenabízejí. :-/

0/0
4.1.2009 19:01

mtis

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

Proč se asi vlády států tak vzpouzejí, když mají repatriovat ty své milé a zhola nevinné a zcela zbytečně perzekuované bezúhonné občany? ;-D;-D;-D

0/0
3.1.2009 16:45

EWCZ+

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

Nejspis maji obavy, co se za sedm let sezeni na Guantanamu s temi lidmi stalo. Obavam se, ze i ti nevinne zadrzeni se nejspis mezitim dost zradikalizovali. A ne ze bych se jim divila.

0/0
3.1.2009 18:55

captain cook

Re: USA se pořebují zbavit horkého bramboru

nevinne zadrzeno jich moc nebylo. Americani totiz neposilali zdaleka kazdeho zadrzeneho na Guantanamo, kde je to stoji strasne naklady. Poslali tam jenom ty, o nichz byli presvedceni, ze maji potrebne informace. Nakonec slo o to rozdelit, kdo byl jen mala bezvyznama rybka zachycena v siti a kdo byl ulovek stojici za to. Proto byli ti bezvyznamni casem propusteni (asi polovina? tak nejak).

K radikalizaci behem pobytu na Guantanamu urcite doslo, jak to ve vezenich byva, ale ne k radikalizaci nevinnych..doslo k radikalizaci malych rybek. Je ted uz znamo, ze tyhle na svobodu propustene male rybky se v ruznych pripadech vratily do mista konfliktu a byly pozdeji znova zadrzeny. Nase zpravy uverejnily, ze alespon 30 jich bylo znova chyceno jak delali bo*del.

Prave toho se ruzne staty obavaji, ze kdyz je vezmou zpet, kdovi jaky bo*del jim doma nadelaji.

0/0
4.1.2009 3:38

Hellenios

Zastřelte je a je to....

:-)R^

0/0
3.1.2009 13:32

TrueRobos

Re: Zastřelte je a je to....

Přesně tak - a nebo oni snad nemají občanství? Já bycj je vrátil tam, kde mají občanství, ať si je zastřelí sami.

0/0
3.1.2009 15:03

Yaroukh

Re: Zastřelte je a je to....

zkusil bych moře, to je snad přijme

0/0
3.1.2009 15:07

mtis

Re: Zastřelte je a je to....

Ty z Číny před jejich jistým zastřelením napumpují fyziologickým roztokem a jejich orgány vyvezou zpátky do USA a Evropy. Předpokládám, že ochránci jejich práv proti tomu nebudou nic mít, protože lidská práva v Číně podléhají národným špecifikám ...

0/0
3.1.2009 16:46

Monstrum Anonymič Anonymov

Nebezpečí

"Irácké zbraně hromadného ničení nalezeny! Bota může zasáhnout Česko do 45 minut!"8-o

0/0
3.1.2009 12:40

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Nebezpečí

jojo ... kde jsou ti časové, kdy blijec býval pudlíkem docela mladým, co ještě věřil, že jeho páníkovi žoržíkovi patří celý svět ...:-)

0/0
3.1.2009 13:33

Monstrum Anonymič Anonymov

Mimozemšťan Aštar Šeran je příjme

Na létajícím talíři je ještě místo.:-P

0/0
3.1.2009 12:21

Vedoucí kolotoče

Re: Mimozemšťan Aštar Šeran je příjme

Ne, uz neni. Posledni mista rezervoval Lidovy dum pro Paroubka, Tvrdika a blize neurcenou skupinu Martanu, ktere hodla Jyrka privez na lednovou schuzi poslanecke snemovny kvuli prehlasovani 30,- Kc poplatku. ;-D

0/0
3.1.2009 12:28

Yaroukh

Re: Mimozemšťan Aštar Šeran je příjme

tolik tedy zprávy ze světa ve tvé hlavě

0/0
3.1.2009 15:09

captain cook

vice ke zprave

Tato druha zadost o prijem nekterych veznu z Guantanama byla do Australie poslana primo Bushem. Vice premierka Julia Gillard prohlasila, ze prezidentska zadost se musi projednat zvlast, ale z jeji reakce bylo jasne, ze existuji pochyby, ze by Australie zadosti vyhovela. Kladne vyrizeni by bylo predevsim podmineno splnenim prisnych imigracnich podminek, ktere Australie uplatnuje pro vsechny pristehovalce. Proc by jedni meli mit kriteria kvuli nejake zadosti umele snizena zatimco jini musi vyhovovat vsem pozadavkum?

Soucasne bylo oznameno, ze Australie si pri svem rozhodovani mj vsima co se deje s predchozimi vezni z Guantanama, kteri byli uz drive propusteni na svobodu v dusledku slabych dukazu...jinymi slovy jednalo se jen o male bezvyznamne rybicky zachycene v siti. Ukazalo se, ze aspon 30 z nich se vratilo do oblasti konfliktu a bylo tam znovu chyceno pri nepratelske cinnosti. Nasazeni takovych vsi do kozichu se Australie chce pochopitelne vyhnout.

0/0
3.1.2009 11:19

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: vice ke zprave

bodejť, kuku ....co kdyby se nějaký příští bush  rozhodl australii "osvobodit" , tak aby to neměl tak snadné, že? ...

0/0
3.1.2009 11:51

nahradniinteligenceprocenzora

Re: vice ke zprave

Idiotku at' se snazis sebevic, tak jeste stale na toho 'Idiota Roku' proste nemas. Vida ale tvou bezmocnou snahu, tak je mi te vazne lito, ty musis zit hroznej zivot, delat ze sebe 24/7 zdejsiho idiota a jeste byt neuznan. Co takhle nejaka chuda viska nekde v pohranici, ktera si sveho vlastniho idiota nemuze dovolit, ta by t'e urcite s laskou adoptovala jako sveho vlastniho vesnickeho idiota. Proc se o neco takoveho nezacnes zajimat?R^:-P;-D

.

BTW snaz se "diskutovat" o necem cemu aspon vzdalene rozumis, nebo co ti nekdo rozumny vysvetlila do Astralie uz vubec nevrtej,mohl bys od nejakeho klokana dostat pres ten blby rudy snupec, vis? Doufam, ze jsem ti aspon tohle nalezite vysvetlil?

0/0
3.1.2009 13:13

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: vice ke zprave

jo, jsi inteligence sama ... dokonce náhradní ...tu klokani nemaj ....:-P

0/0
3.1.2009 13:35

monpere

Doma je čeká mučení a smrt

Vězni z Guantánama nechtějí být vydáni do zemí jejich původu protože by je tam čekalo mučení ve vězení a smrt. Týká se to 35 zemí včetně Ruska a Číny. ;-D

0/0
3.1.2009 11:00

captain cook

Re: Doma je čeká mučení a smrt

O Rusku se v tomto pripade nikdo nezminuje. Viz clanek:" Většina vězňů pochází z Jemenu, další jsou z Ázerbájdžánu, Alžírska, Afghánistánu, Čadu, Číny či Saúdské Arábie."

0/0
3.1.2009 11:21

monpere

Re: Doma je čeká mučení a smrt

Samozřejmě, že tam není uvedeno všech 35 zemí ;-D

0/0
3.1.2009 12:03

Vedoucí kolotoče

Re: Doma je čeká mučení a smrt

Na Guantanamu je 5 Cecencu, coz je ruske uzemi. Takze to info je korektni.

0/0
3.1.2009 12:30

captain cook

Re: Doma je čeká mučení a smrt

kdyby ses zeptal tech Cecencu co si o tom mysli, asi by s tebou zurive nesouhlasili

0/0
3.1.2009 12:37

Yaroukh

Re: Doma je čeká mučení a smrt

A to někoho zajímá?

0/0
3.1.2009 15:14

captain cook

Re: Doma je čeká mučení a smrt

tebe zrejme ano kdyz odpovidas;-D

0/0
3.1.2009 19:59

Yaroukh

Re: Doma je čeká mučení a smrt

"Většina vězňů pochází z..."!

šmarjápano

0/0
3.1.2009 15:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.