Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američtí muslimové museli opustit letadlo kvůli podezřelým výrokům

Devět muslimů oblečených v tradičních oděvech muselo krátce před odletem opustit palubu letadla na letišti ve Washingtonu. Důvodem byly jejich údajně podezřelé poznámky, které vzbudily obavy ostatních pasažérů. Nakonec se ale ukázalo, že šlo o nedorozumění a skupina odletěla další linkou, napsal dnes deník Washington Post.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vestrach

strach

To by mě zajímalo, kolika humoristum by humor došel, kdyby v tom letadle seděli?

0/0
2.1.2009 13:00

A.A.

Re: strach

Já jsem něco podobného zažil a bylo mi to také nesmírně nepříjemné. Sám bych raději zaplatil dražší letenky, abych letěl v letadle pouze s "normálními lidmi".

0/0
2.1.2009 13:02

nahradniinteligenceprocenzora

Re: strach

R^

0/0
2.1.2009 13:10

iPilat

Re: strach

stejne nicky, stejni blbci ;-D

0/0
2.1.2009 14:49

vypsanafixa

podezrely

Stál jsem před bankou a dovnitř vešel podezřelý týpek s plnovousem v maskáči. Nevzal si pořadové číslo a zmizel za přepážkami. Jeho řidič nechal zapnutý motor a stále se rozhlížel. Týpek za deset minut vyšel s balíkem použitých záchodových štětek. Ještě, že to neviděli kukláči, to by bylo mrtvých!

0/0
2.1.2009 12:54

Zly_Soused

Měli ty utěrky

vysadit za letu.

0/0
2.1.2009 12:53

ctenarkac

?

A co se v letadle smí říkat? Nemůžu okomentovat sedadlo? To je fakt pakárna.

0/0
2.1.2009 12:45

icmek

Re: ?

jedeš autobusem, a za sebou slyšíš dva cikány jak se bavěj "hele, ten chlap má ale velký kapsy..." ... to nemůže cikán ani okomentovat tvoje kapsy? R^

0/0
2.1.2009 12:48

A.A.

Re: ?

asi Vás smažou, ale ano R^

0/0
2.1.2009 12:58

icmek

Re: ?

ano, protože je to rasismus. to, že narazím na skutečnost, která se denně děje a každej jí přehlíží, je rasismus. mně nevadí, že je cikán cikánem, mně vadí, že krade.

0/0
2.1.2009 12:59

apokalypsa

Re: ?

;-D;-D;-D tak tohle je definice rasismu. Jak vis, ze krade?

0/0
2.1.2009 13:10

icmek

Re: ?

to je ironie. je to rasismus tady pro cenzora, pro mně určitě né. já rasista nejsem. jak říkám, jestli je cikán nebo ne mi nevadí, to se prostě stává. vadí mi, že cikán krade, podvádí, loupí a je živ z mejch daní. ale to přece neni rasismus! bohužel tenhle typ života je pravidlem právě u cikánů.

0/0
2.1.2009 13:13

Cybermud

Re: ?

A co je pravděpodobnější? Že vás onen občan okrade, nebo že vy jste zapřisáhlý nacista? Skoro se vsadím, že to první.

Když vidíte jedovatého hada, taky si budete dávat pozor a nebudete hledat tu ojedinělou výjimku, které se z duše příčí být jedovatým hadem. Za xenofobní přístup si "jiné kultury" mohou sami. Když pojedete se svou blond slečnou do Afgánistánu, tak slečna bude muset zapomenout na mini a hlavičku zabalíte pro jistotu šátkem... ...proč? Inu je to taková kultura a nebudeme přece riskovat, že vám milou ukamenují, že?

Je velice zvláštní, že naší (evropskou) kulturní tradici nemusí ctít nikdo a každej se ohání akorád právy...

0/0
2.1.2009 13:14

icmek

Re: ?

ano, nacista nejsem, a ten občan mně pravděpodobně okrade. nevím, co mi tady říkáte, když já říkám to stejný.. nebo vás nechápu.

0/0
2.1.2009 13:18

Cybermud

Re: ?

Aha. Tak to se omlouvám. Z Vašeho příspěvku jsem to na první pohled nepochopil. Hlavně, že jsme zajedno :)

0/0
2.1.2009 13:26

icmek

Re: ?

podle toho co čtu od vás, tak jsme rozhodně.

0/0
2.1.2009 13:34

icmek

nj...

kolikrát vlezu do metra a stoupnu si vedle snědýho týpka s batohem na zádech, kterej se potí jak kdyby stál v sauně...

0/0
2.1.2009 12:42

vitab

Palec nahoru

Jako cestující bych takovýto postup posádky jen uvítal R^

0/0
2.1.2009 12:32

randomofamber

paranoa zkřížená s rasizmem

Kdyby to samé řekl nějaký nějaký tlustý německý turista, tak se vsadím, že to nikomu vadit nebude. Chápu, že třeba si dávat pozor, ale všeho moc škodí...

Navíc, když chce člověk do USA, tak prochází lustrováním, které je zjevně nedůsledné... Pokud by lustrování bylo OK, pak by neměli xistovat obavy z toho, že se někdo pokusí o něco takového, jako teroristický útok na letadlo.

Jo a USA se nesmí divit, že jsou na lidi nas..ný, když člověk zaplatí deseti tisíce za letenku a na letišti v USA mu bez udání důvodů řeknou, že ho do států nepustí, a že má letět za další desítky tisíc zpátky. To bych asi taky nějaké to letadlo unesl někam napálil ;-€...

0/0
2.1.2009 12:29

vitab

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

Ano, v USA je rasismus - proto se tam presidentem stal černoch ;-D

Jinak jestli platíš deseti tisíce za letenku do USA, tak bys měl být v prvé řadě naštvaný na sebe. V sezóně se sice cena za jednu může šplhat ke 20 000, pokud ji kupuješ měsíc před odletem, ale už jsem taky viděl letenky do USA do New Yorku za 4 000 Kč. Když to trochu sleduješ, tak dát za letenku do New Yorku víc jak 15 000 je chyba

0/0
2.1.2009 12:35

zdevy

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

To, že se tam presidentem stal černoch(Y) neznamená, že tam není rasismus:-)

Skus tam říct, že ten pán je černej a máš jistotu, že se z toho posereš:-)

0/0
2.1.2009 12:43

icmek

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

musíš říct že je nigga, něco jako "hey nigga yea bro wassup?" a seš okamžitě master of clan a nastupuješ do luxusního lowrideru a jedeš za nejlepšíma děfkama. R^

0/0
2.1.2009 12:46

randomofamber

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

To ovšem mluvíš o ČR, ale kolik asi tak zaplatí muslim, když letí ze své domoviny? Nehledě na to kolik jej stojí letenka v přepočtu na mzdu... No a za další, jestli jsi ochoten dát všanc 2x 4000Kč jen za to, že se proletíš letadlem tak přiznávám, že jsem oproti Tobě z chudých poměrů a já na to prostě nemám...

To, že je v USA presidentem černoch neznamená, že lidé přestali být rasisti. Zde se ovšem jedná více o paranou než rasizmus, ale je to spojené. Jak jsem psal, kdyby tu samou větu řekl třeba nácek se štrupnami a zeleným kloboučkem, tak se nic nestane...

0/0
2.1.2009 12:48

captain cook

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

mylis se. Ti lide nebyli vysazeni ze byli muslimove, ale protoze vedli reci, ktere se zdaly podezrele. Je docela mozne, ze to podezreni bylo znasobene jejich vzhledem, ale kvuli vzhledu samotnemu se v USA nezabranuje letet. Na to jsou diskriminacni zakony a cestujici by se mohli soudit a vysoudit si na aerolinkach kompenzaci.

 Vim o jinych pripadech v USA a VB, kde z letu sundali pitomce pasazery, kteri jen tak ze srandy a blbosti pri podani kufru nebo pri bezpecnostni kontrole blbe zazertovali. Jeden rekl neco o bombe v kufru, jiny nejaky podobny hodne nejapny zert. Bezpecnostni kontrola je zastavila, vzala stranou k pohovoru, udelala dukladnou osobni prohlidku, totez se zavazadly. Jeden mohl po tomhle jeste svuj spoj chytit a bylo na kapitanu letadla jestli ho prijme na palubu. Ten rekl jasne "panacek si chce blbe zertovat, panacek at si leti pozdejsi linkou. Ja ho nevezmu." Zadny z pripadu nebyl muslim, ale regulerni Evropan, ktery si jen blbe pustil hubu na spacir.

0/0
2.1.2009 14:27

jestour

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

R^

0/0
2.1.2009 14:38

Hrustic

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

Podle tech tvych komentaru mam pocit, zes do USA nikdy neletel. Ovsem jak se v CR uz delsi dobu ukazuje - dulezite je poradne nadavat a kritizovat, ne neco vedet o problemu :-P

Tem pasazerum se nedivim!! Kdyby to byl nemecky turista, tak se to opravdu mozna nestalo. Nenapada te proc ???? 8-o Rasismus to urcite neni !!

0/0
2.1.2009 12:39

randomofamber

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

No to máš sice pravdu, že jsem do USA nikdy nelětěl. Letěl tam můj kamarád, od který vyprávěl o té úžasné a hlavně svobodné zemi. Kde už na letišti vrátili jeho bratra šupem domů. Proč to se dodnes neví. Jsou to oba šlušní kluci, kteří nikdy nic špatného neprovedli...

No a ten co se tam dostal vyprávěl např. o tom, jak si zastavil na krásné vyhlidce a hned se tam objevil polda na motorce, co že tam dělá. No rohlížím se, je tu hezky. To se tady není obvyklé na to policista. Pokračujte okamžitě v jízdě... a že bůh kálí na jednu hromadu je jisté, protože když se procházel po městě tak ho odchytla nějaký 150 kg policajtka černoška. Po 1/2 pobytu na místní policii a všemožné papírovném lustrování jej nakonec odlifrovali domů, takže z 1 měsíčního pobytu tam byl cca 12 dní... Takže se nediv, že píšu tak jak píšu...

0/0
2.1.2009 13:00

icmek

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

neměl hulit za každym bukem.

0/0
2.1.2009 13:07

captain cook

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

a vis kde se po tom meste prochazel? Treba nekde, kde se rozdeluji drogy a bylo podezreni, ze byl v necem takovem namocen nebo meli podezreni ze si tam hledal praci nacerno. S cizinci na nespravnych mistech se policie moc nepara. Obcane vychodoevropskych narodu, mezi nez vas radi, jsou ne zrovna zridka chyceni pri necem ilegalnim, praci, kradezi nebo drogove distribuci. Proto jsou casto i ti slusni hazeni do stejneho pytle kdyz vasi nepoctivi obcane pred nimi vam pokazili reputaci.

0/0
2.1.2009 14:34

Hrustic

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

Takovych slusnych kluku pracuji v USA ilegalne miliony :-P Z celeho sveta se do te "nenavidene Ameriky" vali lide a nedivim se, ze se snazi priliv imigrantu regulovat a filtrovat.

Urady maji moznost te vratit - kdyby ji nemeli, tak nemusi nikoho po priletu kontrolovat. A mimochodem - letenka byva zpatecni, takze zadne "tisice" nemusis navic platit. Jestli mel kamos jednosmernou, tak to uz o necem svedci :-P

Dalsi vec je, ze v USA neexistuje verejna doprava tak jak ji zname u nas. Mimo velka mesta jezdi vsichni autem. Clovek jdouci pesky (navic s velkym batohem) pouta automaticky pozornost. (vlastni zkusenosti).

0/0
2.1.2009 15:54

A.A.

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

Do USA jedině se zpáteční letenkou, takže pokud Vás odmítnou, tak už stejně máte zaplacený let domu, takže "no problem". Jinak o rasismus nejde. Myslím si, že je škoda, že si člověk nemůže vybrat, zda-li poletí s muslimem, či nepoletí. Já jsem strávil také velmi dlouhou cestu v letadle s muslimy a bylo mi to velmi nepříjemné. A je to paranoia? Jistě že ano, ale divíte se, když se dějí takové věci?

0/0
2.1.2009 13:01

icmek

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

nj a co teprve situace, kdy sedí muslim v pilotní kabině..

0/0
2.1.2009 13:08

randomofamber

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

Zpáteční letenka neřeší problém promrhaného letu a peněz. Mimo jiné to mě chcete namluvit, že za 4000Kč dostanu letenku tam i zpět se všemi poplatky?

Samozřejmě, že tu jistý strach je, ale přizneme si, že teroristi nejsou jen muslimové. A bojíte se tedy i jiných národností? Ne a to je chyba, protože muslimové(arabové) jsou vydět nejvíce, ale bát by jste se měli třeba ETA a jiné...

0/0
2.1.2009 13:28

A.A.

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

Za 4000 Kč se do USA nedostanete. Kdo to tvrdí, lže. Pod 10000 Kč nemáte v reálu šanci a i těch 10000 Kč je hodně málo (normální je 15-20 000 Kč). ETA se omezuje jen na Španělsko. Rozhodně nehrozí, že by chtěla útočit třeba na letadlo letící do USA.

0/0
2.1.2009 14:46

Yaroukh

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

Jsi DEBlL.

(Psát ti něco o tom, že ta tvoje analogie s Němcem je totálně mimo mísu, smysl nemá.)

0/0
2.1.2009 13:37

captain cook

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

asi pred rokem tu byl clanek jak British Airways sundali v Americe z letu jednoho Nemce s manzelkou, ktery letel z Havaje pres kontinentalni USA zpet do Nemecka. Nemel zadne prevleceni na cestu ani zadne hygienicke potreby v prirucnim zavazadle, smrdel jak prase a spolucestujicim bylo z nej blivo. Pustili ho do letadla az na nasledujici spojen kdyz se "zcivilizoval". Pan prase se po navratu chtel s BA soudit za zpozdeni.

0/0
2.1.2009 14:40

horstlee

Re: paranoa zkřížená s rasizmem

Prosím Vás, kolik tlustých Němců ročně, se odpálí s bombou pod kabátem, mezi civilisty?

0/0
2.1.2009 16:17

_Das Verschwundene Sudetenland

co to je za zprávu ?

;-D;-D to je jako ten ožralej Rus na Ruzyni

0/0
2.1.2009 12:01

Monstrum Anonymič Anonymov

To měli říct dramatičtěji

Jé moje bomba je blízko motorů letadla. To je prča...;-D

0/0
2.1.2009 11:59

General Custer v.2

Meli by zavest

specialni letadla pro muslimy.

0/0
2.1.2009 11:54

KMJ

Re: Meli by zavest

Doplnil bych , že palivo by měli mít pouze na dosažení  1000 m výšky .

0/0
2.1.2009 11:59

icmek

Re: Meli by zavest

aby až to palivo dojde, dopadli ještě pořád na washington. ty seš mi dobrák :D

0/0
2.1.2009 12:44

KMJ

Re: Meli by zavest

Tak bych jim něco málo přidal , ale ne moc .

0/0
2.1.2009 13:03

A.A.

Re: Meli by zavest

Pokud by leteli z Ronald Reagan National Airport, tak by spíše spadli přímo do řeky a to by zase tak nevadilo. Teda pokud by leteli směr NYC. ;-D I tak ale přímo W.D.C. minou celkem rychle (docela malé město).

0/0
2.1.2009 13:08

icmek

Re: Meli by zavest

stejně by s tim nikdo neletěl, řešíme voloviny :D 

0/0
2.1.2009 13:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.