Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: „Devítkový“ pražský ohňostroj sledovaly desetitisíce lidí

Praha již tradičně přivítala nový rok slavnostním ohňostrojem odpáleným z Letné. Podívanou, která se nesla v "devítkovém" duchu a trvala symbolických 999 vteřin, sledovaly desetitisíce lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kocourek69

Pepíci z Práglu musejí mít vždycky něco extra.

Všude ve světě se dělají ohňostroje s příchodem silvestrovské půlnoci jenom pražští Pepíci čekají až se vyspí z opice. Je to postavené na hlavu i vůči turistickému ruchu. Na Nový rok už spouty turistů odjíždí domů neb musí druhý den do práce no a ti už podruhé nepřijedou neb si řeknou v té Praze to nestálo za nic ani ohňostroj tam neměli. Příště jedem slavit Silvestra do jiné metropole.

0/0
2.1.2009 11:41

roedor

Re: Pepíci z Práglu musejí mít vždycky něco extra.

hm, hlavně, že vidláci kvůli ohňostroji zablokovali autama nábřeží a ještě se chovali jak hovada:-PNaštěstí už nebyli nalitý

0/0
2.1.2009 11:53

spartaman

Re: Pepíci z Práglu musejí mít vždycky něco extra.

;-DR^

0/0
2.1.2009 12:18

TurboFrank

Re: Pepíci z Práglu musejí mít vždycky něco extra.

Pokud se chovali jako hovada, tak to museli být Pepíci, kteří se přestěhovali na venkov. Jinak se píše správně "naštěstí už nebyli nalití". Pepíka poznáš všude podle chování, podle vyjadřování  a podle písemného projevu. Oni snad ani nechodili do školy.

0/0
2.1.2009 13:33

roedor

Re: Pepíci z Práglu musejí mít vždycky něco extra.

Češtinářky vyrazily do boje;-D Na diskuzi snad není nutný hyperspisovný projev:-P

0/0
2.1.2009 14:05

JoeMax

Re: Pepíci z Práglu musejí mít vždycky něco extra.

My jeli slavit před dvěma roky do Paříže, až na místě jsme se dozvěděli, že žádný ohňostroj kvůli obavám z teroristů nebude :-/

0/0
2.1.2009 12:14

zafod41

škoda že neukázali ten u nás na sídlišti

Přijela tam banda rákosníků asi aby si nedělali bordel tam kde bydlí a byl to opravdu kravál. Jenom nevím kdo po nich bude teď uklízet ten bordel.

0/0
2.1.2009 11:21

JoeMax

Benátky

Výborný ohňostroj byl včera v Benátkách nad Jizerou, čtvrthodinová show na synchronizovaná na Vangelise, hudbu k tomu pouštěli na rádiu Jizera. Na rozdíl od pražských strážníků se ti benátečtí činili a hned olístkovali auta stojící na zákazech, za což jim jeden z návštěvníků hned nechal na téže stanici zahrát písničku :-D

0/0
2.1.2009 10:57

Mak1

Včera ukazovali ohňostroje v různých zemích

Mrzí mě, že neukázali ten v Gaze ;-D;-D;-D

0/0
2.1.2009 8:10

Radek1979

teda nechci pražanům brát jejich rádoby prvenství

ale asi by stálo za to kouknout jednou na ohňostroj kterej je každoročně před velkou pardubickou bo zlatou přilbou. Potom by si asi nedovolili takle zbytečně vychvalovat to něco co tam předvedli, 999 vteřin? No pravda je to půla pardubického ohňostroje, a jen pro info by mě zajímalo co tam bylo za nové efekty ;-D. Zrovna letos byl pardubickej ohňostroj doprovázen laser show, to že jsou ohňostroje vždy k tématu a podkresleny hudbou nemá ani cenu psát. :-P Je třeba se v té Praze zasnažit, ohňostroj k členství v EU se tomu kterej vítal velkou pardubickou nerovná ani po kotníky.

0/0
2.1.2009 8:08

jeen

V Pardubicích?!?!?!

Tam by se měli radní na tyhle "šou" vyprdnout a radši věnovat peníze na nalezení tý druhý půlky koně!

;-D:-P;-D

0/0
2.1.2009 9:33

Radek1979

Re: V Pardubicích?!?!?!

voe ;-D:-P

0/0
2.1.2009 9:50

SantaKlaun

Re: teda nechci pražanům brát jejich rádoby prvenství

No vidíš. A oba ohňostroje dělala ta samá firma. :-) Neuvěřitelné, že? Je to jen o penězích a věř že vím, o čem mluvím.

0/0
2.1.2009 11:29

Radek1979

Re: teda nechci pražanům brát jejich rádoby prvenství

ti to nberu, jen je vidět že je důležitější zlatá přilba, popřípadě velká pardubická než nějaký zas* předsednictví. R^ :-P

0/0
2.1.2009 13:52

ur=BANcová

Kdyby kůń věděl o své síle, tak před tisíci lety lidi

vyhubil. Kdyby plebs měl tušení.......;-D

0/0
2.1.2009 2:06

Pussywagon

Divadlo pro plebs ?

Může mi někdo vysvětlit k čemu ta maškaráda je, krom 5 minutový podívaný pro socky, dobrá ?

0/0
1.1.2009 23:29

Pink Panther

Re: Divadlo pro plebs ?

A užil sis těch svých pět minut podívané?

0/0
2.1.2009 0:02

hedlik

Re: Divadlo pro plebs ?

pffff :-©:-©;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
2.1.2009 0:07

BearBoy

Re: Divadlo pro plebs ?

Pussywagon...tak hnusnou přezdívku jsem v životě neviděl...Rv

0/0
2.1.2009 9:58

Hufo

Re: Divadlo pro plebs ?

sem netušil že plebs jezdí v bmw, oblíká se do hadrů za tisíce. běž se tam někdy podívat, ty (j)elito

0/0
2.1.2009 10:47

Jozin

Re: Divadlo pro plebs ?

Ono jezdit v BMW neni zrovna znamka toho ze se jista skupina obyvatel nemuze radit mezi plebs. Nemluve o oblekani se do hadru za tisice. Koupit si auto na splatky uz peknych par desetileti umi kazdy. A Skutecne dobre oblecenych lidi je u nas pomalu. Honosne znacky na obleceni dnes dokaze vyrobi kdejaky prislusnik etnickych skupin z vychodu ve sklepe.

0/0
3.1.2009 8:15

kehar007

Ohňostroje mám sice moc rád, ale...

Když uvážím, kolik prostředků se dá za  zážitek, který je za chvíli pryč,  a přitom v tom samém městě není dost peněz na školky a musí se kvůli tomu nakonec zrušit azylový dům pro matky s dětmi, tak si říkám "ach jo..." [>-]EU

0/0
1.1.2009 22:30

Hansus

Re: Ohňostroje mám sice moc rád, ale...

Máte úplnou pravdu. Je to krásná podívaná, ale za 1,5 milionu. Radovat se z příchodu nového roku je krásné, ale dá se i bez mohutného ohňostroje. Kdyby se domluvili zástupci všech měst, které pořádavají nákladné ohňostroje (ovšem online), že pro jeden nový rok nebudou pořádat ohňostroj, ušetřené peníze by mohly jít coby vánoční dárek pro organizace, které se starají o opuštěné děti, staré a nemocné lidi v Charitách. Mysleme na ty, kteří se již nemohou o sebe sami postarat...

0/0
2.1.2009 8:29

MiW

Re: Ohňostroje mám sice moc rád, ale...

No, jestli si dobre pamatuju, tak ohnostroj v Sydney stal v prepoctu pres 80mil Kc, takze 1,5 neni zas tak moc...

0/0
2.1.2009 8:47

kehar007

Re: Ohňostroje mám sice moc rád, ale...

Však my jsme naším pražským ohňostrojem ještě neřekli poslední slovo. Když nebude azylový dům, budou děti více odebírány matkám do děcáků. Když se promarní šance naučit je žít ve společnosti, dokud jsou ještě v rodině, nečekejte, že se to v dětských domovech dožene (podotýkám, že proti dětským domovům nic nemám, bez nich by to bylo ještě horší). Tyto děti vyrostou a založí vlastní rodiny...

A kde že to končí? Petardami v litvínovském Janově nebo jinde, kam realitní kanceláře ochotně sestěhují všechny, kteří se ve společnosti žít nenaučili. Bude to sice zase masová záležitost, taky nás bude stát nemálo peněz, ale o tuhle zábavu na rozdíl od novoročních ohňostrojů nestojím.  :-/

0/0
2.1.2009 10:03

starej_vul

Re: Ohňostroje mám sice moc rád, ale...

Už se jednou na ty přepočty vyserte. Jste normální oběti naší vlády.

0/0
2.1.2009 10:27

Radek1979

Re: Ohňostroje mám sice moc rád, ale...

kdyby si si nedal jednou za tejden pivko, mohl by si ty peníze poslat na ohrožené děti, kdyby si nemusel mít každýho půl roku nový kalhoty a nosi jedny do roztrhání ... O tom to asi nebude ne?

0/0
2.1.2009 9:22

kehar007

Re: Ohňostroje mám sice moc rád, ale...

Tenhle případ se spíš týká toho, že se stejně stádovitě jako na ohňostroj necháme jednou za čas nahnat k volbám (jestli vůbec). Jak ale potom naši zastupitelé rozhodují, už nikdo neřeší. Hlavně když je na ty ohňostroje...

0/0
2.1.2009 10:24

FrantaDrs

blbost

hořet začalo krátce po začátku. Na jednom místě chytl celej strom.

0/0
1.1.2009 21:41

havran80

Re: blbost

Jo jo, dva stromy hořely. A ten jeden se "vzňal" opravdu celý.

0/0
1.1.2009 22:19

obecní slouha z Klacíkova

Co to tam hořelo?

?

0/0
1.1.2009 20:34

Axlboy

Re: Co to tam hořelo?

pár stromů :) ale jinak to bylo super ...

0/0
1.1.2009 21:40

Homer _ 1

Infantilní ZMRI)ISMUS...

vyhozené prachy.

0/0
1.1.2009 20:32

Don_Alex

Re: Infantilní ZMRI)ISMUS...

vyhozene prachy byly mozna tak za tvoje vzdelani protoze evidentne byly uplne zbytecne....

0/0
1.1.2009 20:55

blekkal

Re: Infantilní ZMRI)ISMUS...

Nic proti českému pseudosociálnímu systému, který umožňuje lidem válet se doma a nenutí je hledat práci. Tohle sem třeba příště pomůže přitáhnout pár turistů...

0/0
1.1.2009 20:56

Jozin

Re: Infantilní ZMRI)ISMUS...

"přitáhnout pár turistů..." ??? To je snad legrace ? ? ?  Mate na mysli zrovna ty turisty co jsem videl za mnou a predemnou jak se zoufale snazi vyjet z kolony a nevericne krouti hlavou jak nekdo muze byt tak tak nepredstavitelne "INTELIGENTNI" ze zastavi auto uprostred silnice a jde se divat na ohnostroj???? Myslim ze prave diky tomuto zazitku pojedou nekam jinam, kde zabavu opravdu umi.  

0/0
3.1.2009 8:48

Jozin

Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

Ty desetitisice lidi, ktere to sledovaly se  chovaly jak stado neandrtalcu.Naprosto zablokovali dopravu v Na Frantisku a chovaly se skutecne jak stado skotu. Sanitky, ktere se tam snazili projet nemely kudy, protoze uprostred silnice na celem nabrezi stala auta v obou smerech v protismeru napric ulici proste vsude. Po vytoceni 156 mi pan sdelil ze o tom vi. Nemuze nic udelat s tim poctem lidi co maji. K tomu ze ridici, kteri tam blokuji provoz, ale hlavne sanitky, uz nic nerekl.Jak by tem lidem asi bylo, kdyz by v te sanitce jel nektery z jejich blizkych a slo mu o zivot. Akce to byla naprosto nezladnuta! Prestupky a trestne ciny zustaly bez povsimnuti! Nevidel jsem ani jednoho policistu.Bohuzel, ale zrejme je to v nasi uzasne Ceske republice [>-] standard, aneb "S poctivosti nejdriv pojdes." ;-€

0/0
1.1.2009 20:26

Pán všech moří

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

vsechna prikori sveta se sesla v jediny den aby, aby dolehla na tvou hlavu...

0/0
1.1.2009 20:38

EWCZ+

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

Kdyz se nekde sejdou desetitisice lidi a zaplni ulice, tak uz nemaji moc kam ustoupit, takze holt sanitka ma smulu. Takhle je to kazdy rok a prece situaci nikdo neresi, at dopravne nebo jinak. Tam i zpatky se ti lide musi dopravit v nedelnim provozu MHD jak umeji. Jinak ty sanitky se tam davem prodiraly, protoze se neco stalo tam, jinak misto objizdeji. Nebo chcete lidem zakazat, aby se tam shromazdovali? V tom pripade zadejte zruseni ohnostroju.

0/0
1.1.2009 21:48

Jozin

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

Zakazat ??? To opravdu ne. To byla moje reakce opravdu nepochopena. Jen bych rad aby se kazdej pri takovehle akci snazil pouzivat hlavu a nechoval se jako jedinec s IQ bublajiciho bahna. Kdyz vidim koleje, ctyrproudou silnici a semafory, tak prece nezastavim auto, nezamknu ho a nepujdu se divat na ohnostroj. To da snad rozum ne? Minimalne by mi melo dojit, ze pacham dopravni prestupek, nehlede k tomu ze asi neni az tak normalni zaparkovat auto uprostred silnice v protismeru. Ohnostroj neohnostroj. A lidem by melo dojit ze silnice pro motorova vozidla je od toho aby po ni prave ta motorova vozidla jezdila a ne aby se po ni sem tam prochazly davy. Stejne jako chodnik je od toho aby se po nem chodilo. Jako se chodci strasne rozciluji kdyz auta parkuji na chodniku tak bych mohl taky rikat ze kdyz se tam sejde toliko aut tak nekde musi parkovat. Proste jsou nejaka pravidla, ktera jsme si my vsichni nastavili, tak je snad mame dodrzovat.

0/0
1.1.2009 21:58

havran80

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

Co takhle vzít sebou šroubovák a napsat jim PFko na kapotu ?

Ne to byl vtip :-)

0/0
1.1.2009 22:21

mi..

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

ja s vama naprosto souhlasim. ten ohnostroj na obrazcich vypada skvele, ale organizace evidentne zaostavala.

0/0
2.1.2009 1:59

starej_vul

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

Vybít pokuty, to policajtům jde. Ale aby postavili pár značek zákaz vjezdu, to už nesvedou. Dal bych pokutu policejnímu řediteli. Asi tak 500 000 Kč. Když šlo dát znacku při vjezdu na most (už od divadla Jiřího Wolkra ... :-)) tak proč by to nešlo jinam. A ulici podle nábřeží nechat volnou ... na nábřeží a za ulicí je místa dosti ...

0/0
2.1.2009 10:32

Hufo

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

ty cedule tam byly, o jednu jsem málem zakopnul :-) akorát že rádoby řidiči dělali že je nevidí

0/0
2.1.2009 10:51

Hufo

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

nevím kde jste stál, já byl kousek od františka, a během ohňostroje jeli dvě sanitky a bez problémů je lidi pouštěli. problém pak spíš měli ti, co se tam narvali auty i přes cedule zákaz vjezdu a divili se, žy ty tisíce lidí jsou i na silnici

0/0
2.1.2009 10:50

Jozin

Re: Z TV mozna podivana na zivo hororovy zazitek!!!

Stal jsem konkretne v ulici Lannova, kde nejen nebyl zadny zakaz vjezdu, ani zakaz stani nebo zastaveni. Stejnym zpusobrm byla zablokovana pobrezni komunikace smerem k Tesnovskemu tunelu, kde zadne omezeni dopravy vyznaceneno nebylo, nehlde k tomu ze planovane omezeni (zakzaz zastaveni, stani) musi byt podle vyhlasky umisteno na komunikaci nejmene tyden predem. Dav neandrtalcu z [>-], se tam nakumuloval behem cca 4 hodin.

0/0
2.1.2009 13:15

Guppy

Portál praha.eu

Akorát, že portál hlavního města je tak trochu mimo provoz

0/0
1.1.2009 20:18

tmf

Re: Portál praha.eu

tak trochu hodně, ani chybu mi nehodí, prostě vůbec nic

0/0
1.1.2009 21:03

starej_vul

Re: Portál praha.eu

Z iDNES je tam link co chodí. Jinak kvalita  zpracování i umělecká úroveň prezentovaného ohnostroje 2008 je docela bídná. A to jsem tolerantní ... P.S. Ohnostroj 2008 když byl v roce 2009 je tky docela minela...

0/0
2.1.2009 10:35

JelenoviPivoNelej

novinari jsou slepi

Na Nove a na CT delali jako kdyby ani nic nehorelo :P Pritom to byly dost slusny plameny, vypadalo ze to pozralo par stromu a chvilema to byly plameny jeste nad vyskou tech stromu, takze urcite kolem 10-15 metru...clovek nevedel na co koukat, jestli na ohnostroj nebo na pozar ;-D

0/0
1.1.2009 20:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.