Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Důchodkyně otočila plně naloženého trabanta na střechu

Osmašedesátiletá řidička tvrdí, že ji při jízdě oslnilo slunce. V zatáčce nedaleko Petrovic u Sedlčan nezvládla řízení a trabanta s trojicí spolujezdců uvnitř, včetně dítěte, převrátila na střechu. Cestující naštěstí vyvázli jen s lehkým zraněním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stanus

Trsátka

;-DKonečně bubou trsátka za dostupnou cenu.[>-]Z toho rintintína jich bude dost pro všechny muzikanty v celé republice.R^Hlavně tu bude jistota,že nedudou vyrobeny v Číně.:-)Navíc ještě zbyte i motor na malotraktor.R^Ta důchodkyně ve své smůle ani neví jaký dobrý skutek udělala.

0/0
31.12.2008 7:42

primeminister

.

;-D

0/0
31.12.2008 0:06

grrrr....

Trabant

Jede chlap v BMW a najednou k němu přijede trabant a jeho řidič na něj křičí: "Znáš trabanty, znáš trabanty?" Chlap se naštve a přidá na 100km/h a zase se k němu přižene trabant a řidič říká: "Znáš trabanty, znáš trabanty?" Chlap se ještě víc naštve a přidá na 150km/h a zase se k němu přižene trabant a řidič se ptá: "Znáš trabanty, znáš trabanty?" Maník se zamyslí a říká: "No a co by jsi chtěl vědět?" A z trabantu se ozve: "Jak se tam dává dvojka?"

0/0
30.12.2008 19:30

icmek

Re: Trabant

hlavně nastartovat to.. to bylo jak v letadle.. moc si to nepamatuju, ale myslim, že jsi musel otevřít benzín, pak se musel vytáhnout sytič, pak našlapat a pak teprve natočit :D

0/0
30.12.2008 20:46

churchill1

Re: Trabant

Našlapat si můžeš tak akorát zelí do štandlíku! Jinak máš pravdu,že si toho už moc nepamatuješ.

0/0
31.12.2008 0:02

icmek

Re: Trabant

tak jak to teda bylo?;)

0/0
31.12.2008 7:39

akro

Re: Trabant

Podobně. Karburátor trabbi ale neměl akcelerační pumpičku takže nebyl důvod našlapávat.

Postup studeného startu:

vlézt do auta hlavou napřed čelem pod přístrojovku-otevřít ventil nádrže-vytáhnout sytič (nesplést si ho s topením a klapkou studeného vzduchu)-vycouvat z auta a nastoupit normálně-sešlápnout spojku a zakvedlat deštníkem-zasunout klíček, pokusit se nastartovat s nedefinovatelným stiskem pedálu plynu (optimální stav: pokaždé jinak)- Pokud to nebylo bez benzínu nebo přechlastané, zpravidla to naskočilo velice rychle

Poslední krok: naněkolikrát zasunout sytič

Mezi námi - nebylo to o moc složitější než nastartovat stopětku. Její sytič chtěl taky vizionáře.

0/0
2.1.2009 13:23

pecoch

diky

Uzasny prispevek, samym stestim jsem se musel zaregistrovat a osobne vam podekovat za tuto krasnou svatecni zpravu.

0/0
30.12.2008 15:32

framy

Re: diky

co,chybí ti Paroubek?

0/0
30.12.2008 15:59

zeleny.ropak

Re: diky

Ty tomu houby rozumíš, to měl být předsilvestrovský vtip.R^

0/0
30.12.2008 16:09

francoa

Nelepší fór na Silvestra

Já kdyby jsem upadl na svém kole, škoda bude několikanásobně větší;-D. Ty co vlezou s 68letou řidičkou do trabanta bych nechal vyšetřit na psichiatrii.;-D Gumy tam byly ješte z fabriky;-D

0/0
30.12.2008 15:08

icmek

Re: Nelepší fór na Silvestra

ad gumy - jj, ale ani nový nebyly nejlepší :D

0/0
30.12.2008 15:12

akro

Re: Nelepší fór na Silvestra

Pneumant 135/80-13, diagonální, spolehlivě klouzající na každém povrchu. Tuning už byly radiální barumky 145R13. Zázrak jako když dnes přezujete z Matadoru na Dunlop.

0/0
2.1.2009 13:26

tomas_s

:-)

kdyby jsi nebyl psichicky sjetej....

0/0
30.12.2008 15:17

framy

Re: :-)

už jsi viděl ypsilon?

0/0
30.12.2008 16:00

herdekflek

Re: :-)

On ano, ale ten nahoře asi neee....

0/0
30.12.2008 22:35

churchill1

Re: Nelepší fór na Silvestra

Pokud tam byly gumy ještě z fabriky,tak to jen dokazuje jejich kvalitu.U dnešních aut se to zaručeně stát nemůže.Maximálně po deseti letech se totiž ty gumy rozpadnou !

0/0
31.12.2008 0:06

icmek

Re: Nelepší fór na Silvestra

nevim, ale já, pokud správně beru průměr, najel bych za deset let 500 000 kilometrů. tak bych chtěl vidět ty gumy z trabanta po těch deseti letech, chytrolíne... takovej 30 let nebo kolik starej tráboš má najeto tak těch 50 tisíc, což gumy vydržej, pokud se k nim chováš..

0/0
31.12.2008 7:41

icmek

čert vem gumy

mě zaráží fakt, že u některých jedinců vede oslnění sluncem k tomu, že strhnou volant. ;-€

0/0
30.12.2008 15:06

mpes

Re: čert vem gumy

ty woe, to je peklo, zničehonic na tebe letí ohnivá koule...  Ne každej má zbraň, kterou proti tomu vystřelí a zneškodní to ;-D

0/0
30.12.2008 15:54

AnalProbe

Re: čert vem gumy

Pokud nemám v pohotovosti zbraně, tak nahodím štít a připravím se na odhození warp jádra. ;-D;-D

0/0
30.12.2008 18:01

theKing

Re: čert vem gumy

jenze v aute, ktery nema ani konvencni motor neni co odhazovat :D

0/0
30.12.2008 19:23

icmek

Re: čert vem gumy

tohle auto obcas odhodi neco samo od sebe ;-D

0/0
30.12.2008 20:43

dislektik-idnes si na mě zasedla

tak stará a blbá ,kdy lidi dostanou rozum

0/0
30.12.2008 15:06

HankaS

A kdo je to ta trabanta?

"trabanta s trojicí spolujezdců včetně dítěte převrátila auto na střechu" 8-o

0/0
30.12.2008 14:50

icmek

Re: A kdo je to ta trabanta?

jako je dědek felicionář, tak je bába trabanta.. ;-DR^

0/0
30.12.2008 15:00

Larrax

Důležitá informace

škoda na "vozidle" 2.000 Kč a nikomu se nic nestalo .... jo a na autě byly sjeté pneumatiky, to je fakt informace, kterou je nutné zveřejnit, doufám, že to bude i ve večerních zprávách

0/0
30.12.2008 14:44

mpes

Re: Důležitá informace

ve zprávách bude tohleto. Další příspěvek bude o tom, jak jsou zimní gumy důležité a třetí o tom, že starší lidi musí chodit na povinné zdravotní prohlídky, pokud chtějí řídit auto.

0/0
30.12.2008 15:55

Velká hlava - největší

to byl asi závodní trabant

XXX

0/0
30.12.2008 14:16

vver440 re-powering

proč k tomu volali fízly?

8-o8-o8-o

0/0
30.12.2008 14:14

icmek

Re: proč k tomu volali fízly?

protože to votočily na boudu. proto.

0/0
30.12.2008 14:30

Larrax

Re: proč k tomu volali fízly?

to není důvod ne? důležitý je škoda zranění, pokuta bude větší, než ta škoda

0/0
30.12.2008 14:45

icmek

Re: proč k tomu volali fízly?

pokud způsobili překážku provozu, kterou nebyly schopny okamžitě na vlastní náklady a vlastní silou odstranit, nebo poškodili zařízení na vozovce nebo kdovíco, tak volat museli. nebo zavolal policajty někdo kdo jel kolem..

0/0
30.12.2008 15:01

icmek

Re: proč k tomu volali fízly?

y/i sryRv

0/0
30.12.2008 15:01

francoa

Re: proč k tomu volali fízly?

Já kdyby jsem upadl na svém kole, škoda bude několikanásobně větší;-D. Ty vlezou s 68letou řidičkou do trabanta bych nechal vyšetřit na psichiatrii.;-D

0/0
30.12.2008 15:06

madqwert- kovaný komunista

Škoda 2 tisíce? To vypadá na totálku.

0/0
30.12.2008 13:59

icmek

Re: Škoda 2 tisíce? To vypadá na totálku.

 ;-D

0/0
30.12.2008 14:12

theKing

Re: Škoda 2 tisíce? To vypadá na totálku.

nene, to by bylo za 500, spíš se během nárazu někumu rozbil mobil.

0/0
30.12.2008 19:25

icmek

jo..

nj, a v A6 se dva lidi zabijou. proč? protože plně naloženej trabant nejede víc jak padesátkou. a k těm gumám - je uplně jedno, jestli jsou sjetý nebo ne. většina trabantů má téměř slicky, protože jezděj stále na původních, desítky let starejch gumách.

0/0
30.12.2008 13:54

NT05

Re: jo..

a geometrii nenastavíš, i kdyby jsi se rozkrájel...

0/0
30.12.2008 14:50

killy

Oba dva příspěvky ...

.....R^

...jen bych doplnil, že u tohoto vozítka je úplně jedno, že má na zadku každou gumu jinou, protože tenhle způsob a stáří oné zadní nápravy snese úplně všechno (při rychlosti do 70km/h)

a ještě: Jediný vozidlo, který po obrácení na střechu nestrouhá jiskry ;-D;-D;-D

0/0
30.12.2008 15:03

icmek

Re: Oba dva příspěvky ...

jj, tohle se škvaří ;-DR^

0/0
30.12.2008 15:04

icmek

Re: jo..

jj.. u tohohle auta je totiž skoro jedno, jaký má obutí.. jízdní vlastnosti jsou tak mizerný, že vlastně skoro žádný nejsou, takže je šumák, jestli na tom máš buhvíjakou gumu, nebo 20 let starou echte kaučukovinu s "letním vzorkem" sjetou na slick.

0/0
30.12.2008 15:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.