- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při těch pár jízdách, které reportéři udělali se dá těžko zjistit, jak to opravdu ve vlacích vypadá. Takové ty lokální malé vláčky mi přijdou docela v pohodě, ale co mne hodně zklamalo, jsou EC. Věčně jezdí narvaná, hodněkrát se mi stalo, že tam nefungovala klima, člověk tam mrzne jak dement. V létě jsme se tam naopak pařili a průvodčí nám ještě vynadala, že tam sedíme, ať jdeme do jiného vagónu, kde klima funguje. Bylo tam narváno i v uličce a lidi, co tam seděli si zase stěžovali, že je jim moc zima...co dodat?
O špíně radeji vůbec nemluvím, pochybuju, že ty sedačky, kliky a odpadkové koše vůbec někdo myje. Dveře se občas dají za jízdy normálně otevřít...
A vrchol všeho-když jsem si stěžovala, že na záchodě neteče voda, byla jsem upozorněna, že to je v zimě normální, protože nádrž na vodu je pod střechou a že by přece v zimě zamrzla, tak tam pro jistotu žádná voda není. Tak nevím, jestli je lepší jezdit vlakem v létě nebo v zimě. Nakonec asi bude lepší nejezdit s ním vůbec.
Zlepšila se snad kvalita el.energie,plynu, bydleni, benzinu aj. při zdražování ?
ale za to, že je vlak ušmudlanej a posprejovanej, nemůžou dráhy, ale parchanti se sprejema v rukou, jejichž rodiče na ně kašlou.
V Londyne vlaky vypadaji uplne jinak, jezdi vcas, jsou cisty a neposprejovany. A nerekl bych, ze tam nezijou stejni parchanti jako u nas.
se krize nebojí. Aby měli manažeři na přidání platů, tak zvýší cenu jízdného resp. zvednou paušál
nemusí vám vláda dát nějakou vyjímku
Jízdné mi zdražilo z 58 na 70 Kč. To jsou ty 2 Kč??
tak ať ČEZ podaruje trochu penět českým drahám na nové nebo opravené vlaky.. obojí sou pořád eště státní podniky
.. i když já bych do ČD radši nelil peníze dokud- 1) se nevymění vedení které nebude dáwat peníze na krawiny, viz. ten nedávno ten luxusní vlak
2) dokud se cestující nenaučí chovat slušně k cizímu majetku, ale to asi nikdy bohužel
Pocházím z Duchcova (okres Teplice). 23.12.2008 jsme se rozhodli, že zajedeme do Drážďán na klobásu a svařák. Před měsícem jsem z Prahy do Vídně a zpět (cca 8 hodin cesty celkem) platil jen 680 CZK s použitím In-karty, tak jsem čekal cenu zpátečního lístku do Drážďan (celkem 3 hodiny sezení ve vlaku) cca 300 CZK, ale nakonec to dopadlo následovně:
1. kasa Duchcov - "nemáme mezinárodní pokladnu, to musíte do Ústí nad Labem"
- ok, stejně přestupujeme v Ústí na EC, takže nevadí. Máme tam 40 minut na přestup, tak to stihneme koupit lístek.
2. rychlík z Duchcova do Ústí - 36 minut zpoždění - nefunguje "rozhlas", tak to nádražačka hlásí osobně bez použití techniky.
3. v Ústí pokladnu nestíháme, proto musíme koupit lístek až ve vlaku, protože EC jede na čas.
když tomu šéfují samé vyžírky,nelze se co divit.Jaképak si dáváte odměny,šéfíčkové?
Jezdím denně do a z práce a i dkyž to není daleko, uvítala bych vyšší standard. Např dnes ráno (a že nejtepleji nebylo) opět topili jen cca. 1/2. Je sice milé, že nám průvodčí (upřesňuji, že velmi milý a na naší trati jeden z nejoblíbenějších) poradil, a´t jdeme do jiného vagónu, ale já platím celkem dost za to, abych si mohla sednout tam, kam já chci. Nebo je na tomto názoru něco špatně?
Mě ne! Stát rok co rok do ČD lije miliardy a ty se buď prošustrují, nebo se použijí na odměny šéfů. To samé ČEZ - stát v něm má většinový podíl, platy a odměny se pohybují v milionech a přesto se zdražuje. Tak kde to kur.a jsme?