Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté se přou se žalobci kvůli údajnému stíhání přeběhlíka Wolfa

Případ státních dotací, které údajně zneužil poslanec Petr Wolf, je opět na scéně. A znovu se z něj stává podivuhodná politická hra, která zastiňuje podstatu: tedy zda přeběhlík od sociální demokracie skutečně zneužil statisíce nebo až miliony korun z pokladny ministerstva životního prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Frr

Kamuflage

To vyšumí jako u čuníka. já myslel, že korupční policie je v(Y) a nefunguje a proč?

A proč Wolf přeběhl,že ?!?!

0/0
18.12.2008 18:54

jej

hoši

hoši dnes jste nějak nudný.

0/0
18.12.2008 16:30

jej

tak už aspoň víme

tak už aspoň víme čím ho ODS donutila hlasovat pro ně.

0/0
18.12.2008 16:25

pepe999 from Salford

Roko...Wolf je defraudant...

Co je tada on, kdyz jeho partaj dluzi 20 miliard??;-D;-D

0/0
18.12.2008 13:39

moravan.sk

zbavit ho imunity

a pokud je vinen, zavŕít až zčerná

0/0
18.12.2008 13:37

55108311

Re: zbavit ho imunity

Správně, zavřít a nekompromisně.

Ten Wolf je úplně blbej. On nechápe, že ČSSD mu za své vlády možnost

nakrást si nedala za jeho krásný oči, ale proto, že byl s ostatními

šibaly na jedné lodi.

Pokud loď opustí, je jasný, že se to všechno nahlásí na policii. A označovat férové varování slovem vydírání, to je taky pěkná drzost.

0/0
18.12.2008 15:16

VAE2006

pane Wolf,

jen jedna otázka : " udělal jste tunel ? " , Sám jste přiznal, že ano. Takže jaká účelovost ? Už jste měl být jako každý tunelář v base

0/0
18.12.2008 13:36

modrá šlápota

A ten Paroubek kterej přinutil Wolfa krást,

to je Ministr vnitra,policejní president,státní zástupce,nebo kdo to vlastně je??8-o8-o8-o8-o

0/0
18.12.2008 12:16

zachrance_od_mury

Re: A ten Paroubek kterej přinutil Wolfa krást,

muz s mandatem od vyssi bytosti :-) ta je preci nadrazena jakemukoliv svetskemu soudu

0/0
18.12.2008 12:22

modrá šlápota

Re: A ten Paroubek kterej přinutil Wolfa krást,

Asi mi při své inteligenci nerozumíš.Tak jinak.On rozhoduje o tom,jestli zloděj kradl nebo ne?Já jsem si při své naivitě myslel,že k tomu máme policii a státní zestupitelství.A když vše selže,tak je tady osa - Vesecká,Coufal,Salichov8-o8-o8-o

0/0
18.12.2008 12:26

zachrance_od_mury

Re: A ten Paroubek kterej přinutil Wolfa krást,

hmm tak koukam ze rozdil v inteligenci mezi nami asi opravdu bude. ja ji totiz mam. z toho duvodu necitim potrebu komentovat absenci u jinych. podle tech kulicich smajlu bych typl ze aktualne tlacis.. ?

0/0
18.12.2008 12:30

madqwert- kovaný komunista

Re: A ten Paroubek kterej přinutil Wolfa krást,

estli to není posratej Jirka sám.

0/0
18.12.2008 12:35

mtis

Wolf je defraudant!

Zjistil to Jyrka Paroubků osobně ve chvíli, kdy Wolf nepodpořil jeho prezidentského kandidáta ...do té doby to byl docela normální sociálně demokratický šibal - poslanec. :-):-):-)

0/0
18.12.2008 12:16

ur=BANcová

Opatrně, z tohohle se Wolf nesmí vylízat.

 Dosud má poslaneckou imunitu a kdyby ODS zařídila jeho nevydání spravedlnosti, tak už nesmí nikdy být za tento trestní čin hnán před soud.Wolf to moc dobře ví a tak provokuje, aby Paroubek udělal zbrklý krok. Pěkně si o ogrilujem a naporcujem. Z něčeho mít strach poslanci, kterým se nabízí igelitka mít musí. Rv

0/0
18.12.2008 12:07

mtis

Re: Opatrně, z tohohle se Wolf nesmí vylízat.

Nejdřív musí být aspoň obviněn, kravko. ;-D;-D;-D

0/0
18.12.2008 12:16

Austin@Power

Re: Opatrně, z tohohle se Wolf nesmí vylízat.

Tak ty by jsi chtela grilovat a porcovat? Tak jako tvoje mama kadrovacka? Mate to v rodine, co? A zrovna ty, ktera ve sve komunisticke prizemnosti a zaslepenosti povazujes politicke vezne komunismu za "lidovou latinu" , jak jsi tady psala nedavno! Jsi proste "ruda krava"! (Y)

0/0
18.12.2008 13:29

stovik

ten Paroubek je ...,

ale zlý človjek....., !sám neplatí, dluhy nevrací, jeho přátelé se vraždí a nyní ještě žaluje...co bude dál YříkuRvRvRv

0/0
18.12.2008 12:06

zachrance_od_mury

paroubek si vykoledoval trestni oznameni

pokud se totiz neprokaze ze wolf skutecne penize zproneveril, pak si myslim ze je na case podat na jyriho trestni oznameni ve veci pomluvy a poskozovani povesti. jyri natvrdo prohlasil ".. je defraudant" coz je naplneni podstaty trestneho cinu pomluvy. kdyby prohlasil "mohl by byt" nebo jeho oblibene "ja myslim ze..." je vse z pravniho hledisk a v poradku neb se jedna bud o spekulaci nebo vlastni nazor. takhle je to jasne a ciste vysloveno a tudiz mozno zazalovani.

pokud se ovsem neukaze ze to opravdu defraudant je. u socialistu (byvalich/budoucich) jeden nikdy nevi. ale to ani u politiku z ostatnich stran abych nekrivdil nebo nebyl narcen z zde tolik oblibeneho modractvi ci soudruzstvi...

0/0
18.12.2008 11:41

VAE2006

Re: paroubek si vykoledoval trestni oznameni

mno teď po vzoru jiných blbů, vydá dvě oslavné knihy

0/0
18.12.2008 13:37

voška

Stačí vidět jeho odulý obličej a je jasno

Část milionů prožral a část probendil na svoje potřeby. Ale hlavně je to podvodník, který bez skrupulí podvedl své voliče. Nechal se zvolit, slíbil hájit zájmy voličů a teď na ně ser.. Hlavně že dosáhl svého, vytuneloval státní prachy a žije si v pohodě. Ostatně není výjimkou, poslanci jsou stejné vyžírky ,,napříč politickým spektrem". Tato jednota názorů panuje vždy, když jde o jejich výhody. Názorové rozdíly jiného druhu jsou divadélko. Jsou to falešní hráči.  Wolf je další nepodařený produkt personální politiky ČSSD. Kdy se už to ČSSD konečně naučí???? Po Grossovi, přeběhlících a řadě dalších kauz.    

0/0
18.12.2008 11:30

Catumbelan

Re: Stačí vidět jeho odulý obličej a je jasno

Vytuneloval volby prohlášením, že není jisté zda ho volili voliči ŠSSD! Dement.

0/0
18.12.2008 11:54

VAE2006

Re: Stačí vidět jeho odulý obličej a je jasno

hm máš zajím avé myšlenkové pochody. ;-D

0/0
18.12.2008 13:38

bendik

Defraudant?

A kdo se bude zabývat Paroubkovou defraudací? Vždyť ten Wolf mu ve výši ztracených miliónů nesahá Pablbkokovi ani po kotníky.:-©

0/0
18.12.2008 10:49

voška

Re: Defraudant?

Řeší se Wolf, pokud neumíš číst. Drž se tématu. To bys mohl chtít probírat letecké zájezdy Topolánka, Klausovy milenky, Dalíkovy aktivity, Bémovy útěky z práce na řadu měsíců atd. Je toho svinstva od politiků na romány. Pěkně popořádku, nelze z toho dělat bramboračku.  

0/0
18.12.2008 11:34

madqwert- kovaný komunista

Re: Defraudant?

zas až tak od tématu neodběhl. Na Wolfa poukázal Paroubek v náhlém pohnutí mysli.... věděl to dávno, ale asi pro nával práce to vytasil až po Wolfově neuposlechnutí fuhrerových hlasovacích rozkazů.;-D

0/0
18.12.2008 11:41

mtis

Re: Defraudant?

Řeší se Paroubek, který o Wolfovi prohlásil, že je to defraudant.

Utři si loužičku, teče ti mozek.

0/0
18.12.2008 12:18

vnislav

Re: Defraudant?

Žeby další politickej handl? Vy nám nebudete šťourat do "našeho" Wolfa my vám necháme vašeho Paroubka. Takhle jsi to myslel? Tak to totiž ve skutečnosti chodí, jen občas se urve nějakej nezasvěcenej moula a něco proflákne na veřejnost. Rv

0/0
18.12.2008 11:40

czechian

Jakýpak přeběhlík?

8-o Vždyť ve všem hlasuje s ČSSD. Dokonce hlasoval několikrát i pro vyslovení nedůvěry vládě. Co je na tom přeběhlického? 8-o Akorát se opřel do svého předsedy. Tlustý se do Topolánka opírá neustále, nehlasuje s ODS, a také nikdo nespekuluje, je-li zaplaceným přeběhlíkem. V čem je ten rozdíl, že vyhození z ČSSD musí být apriori zaplacení, zatímco ti, co odejdou z ODS a soustavně potápí vládu jsou nazýváni rebely? :-©

0/0
18.12.2008 10:19

Catumbelan

Re: Jakýpak přeběhlík?

Psát umíš, číst asi ne. Jinak bys nenapsal tolik stupidit.

0/0
18.12.2008 11:29

nápad

Zase mlží

Wolf je haj.l, to je jasné kdyby byl čistý, tak by se o jeho machinace s dotacemi nezajímala policie. On si myslel, že mu to projde a najednou bude mít problémy. Svádí to na politiku ale to je průhledné, ledaže by zase Langer poslal pár policistů pást kozy a vše se v dobré obrátí. Pojďme ty v..y střílet ať se konečně u nás něco změní. Takhle prolezlí jsou všichni poslance a senátoři. Oni pracují 5% svého času pro stát a 95% jen na svých kšeftech, knihách a podvodech.

0/0
18.12.2008 9:58

Naprostá Nula

Kancl

Tý jo, Wolf, to je ten borec, který hraje toho slizouna v seriálu Kancl, nebo jak se to jmenuje!!?!! ;-D

0/0
18.12.2008 9:51

on3

Re: Kancl

to je von! :-P

0/0
18.12.2008 10:14

DeWalt

Re: Kancl

Nekydejte špínu na ten kult prosím

0/0
18.12.2008 10:56

Naprostá Nula

Re: Kancl

Kult Wolf?

0/0
18.12.2008 11:23

on3

Re: Kancl

;-D

0/0
18.12.2008 11:35

DeWalt

Re: Kancl

Ne, Kancl!

0/0
18.12.2008 12:17

briza

Tezky zivot defraudanta

Tak ted si Wolf vyber. Bud polezes do (Y) modrym  a budes doufat, ze se to uzavre pred volbami s tim, ze nebudes mit jistotu, ze se to po volbach zase neotevre. Nebo te osoli modri ted a oranzovi te z toho mozna  (ale spis ne) ;-D vythanou po volbach.

0/0
18.12.2008 9:49

kristusek21

Teď už vím, co Langer myslel, když říkal,

že protikorupční policie není "loajální" - vyšetřují jim tolik potřebné přeběhlíky!;-D

Tak to je pak samozřejmé, že je třeba pár policistů povyhazovat...:-©

0/0
18.12.2008 9:47

mr.kluzo

Tak už začíná být jasněji

z jakého důvodu přeběhl. Bohužel to na něj vyšťáral i Paroubek, tak už Wolfovi zbývají jen Seyshely. I když i tam ho super polda Langer určitě dopadne ;-D;-D;-D

0/0
18.12.2008 9:42

madqwert- kovaný komunista

Re: Tak už začíná být jasněji

Paroubek to věděl dávno, jen s tím vylezl, až když potřeboval Wolfa zmáčknout....;-D

0/0
18.12.2008 9:44

mr.kluzo

Re: Tak už začíná být jasněji

To bych neřekl, myslím, že už ho potřeboval zmáčknout daleko dříve, ne až teď, když se to ODS sype pod rukama.

0/0
18.12.2008 9:46

madqwert- kovaný komunista

Re: Tak už začíná být jasněji

zkus si to najít, socani to věděli dávno...;-D

0/0
18.12.2008 9:50

mr.kluzo

Re: Tak už začíná být jasněji

Nechce se mi to hledat, ale pokud je to tak, tak Paroubka nechápu. Podle mě ho měl skřípnout daleko dříve, třeba před jedním z mnoha hlasování o důvěře vládě. Ale ti hajzli jsou tak provázaní, že těžko v tom usuzovat, co mu v tom dříve bránilo.

0/0
18.12.2008 9:54

mr.kluzo

Re: Tak už začíná být jasněji

Těmi hajzly myslím všechny napříč politickým spektrem.

0/0
18.12.2008 9:57

madqwert- kovaný komunista

Re: Tak už začíná být jasněji

nenajdeš mezi nimi signifikantní rozdíl;-D 

0/0
18.12.2008 10:00

on3

Re: Tak už začíná být jasněji

"... vsechno je v lidech ... "  o poslancich zacinajici poslankyne :-P

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10159847559-interview-ct24/208411058041217-17.12.2008-17:30.html R^

0/0
18.12.2008 10:29

madqwert- kovaný komunista

Re: Tak už začíná být jasněji

to je Paroubkova presumpce viny v praxi.;-D 

0/0
18.12.2008 9:57

mtis

Re: Tak už začíná být jasněji

To by musel skřípnout celý svůj poslanecký klub, protože v něm není nikdo schopný, který by neměl na triku pořádné průsery, korupci atp.

Ostatně to naopak Ducemu vyhovuje, jsou pěkně z ticha a poslušní a když ne, je snadné je odstřelit, právě tak jako Wolfa. Machiaveli hadra.

0/0
18.12.2008 12:20

bendik

Re: Tak už začíná být jasněji

Paroubek je dobytek, další komentář je věru zbytečný.Rv

0/0
18.12.2008 10:53

wcbaba

Je to jasné ne - stačí se na Wolfa podívat a vidím

typická tvář zločince a defraudanta.

0/0
18.12.2008 9:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.