- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je opravdu celorepubliková zpráva
Docela me zajima, jak se bude UOOU stavet k vyderacskym snaham Dopravniho podniku o vymahani osobnich udaju, ktere realne k nicemu nepotrebuje, a sankcionovani tech zakazniku, kteri je vydat nechteji.
Tady ventilovane vykriky proti RFID, obavy ze sledovani apod. povazuju za strachy paranoiku, ale naprosto nevidim duvod, proc bych ZBYTECNE mel davat data o svoji osobe (podle meho nazoru) tak nesolidni instituci, jakou je prave DP.
Přešně tak... co od DP dostanu navíc, když poskytnu osobní údaje? Nejsem student, důchodce apod. tak platím plnou cenu. Dostanu za to kupon za 4 750 místo za 6100?
Jak už jsem psal, nejde podmiňovat slevu poskytnutím osobních údajů. Nebo ano?
Může mi někdo vysvětlit, proč přenosná jízdenka stojí podstatně víc než nepřenosná? Stejně na ni může současně jezdit jen jeden, ne? A s tím souvisí dotaz na DP: Která z cen je základní? Ta za nepřenosnou jízdenku a za přenosnou se připlácí nebo ta za přenosnou jízdenku a tudíž ta nepřenosná je se slevou? Pokud je to ten druhý případ, tak se obávám, že podmiňovat slevu poskytnutím osobních údajů je v rozporu se zákonem...
V dnešním tisku se objevilo jeho úžasné zdůvodnění, proč je zrušení Opencard (třeba z důvodů stěhování z města) za 200 Kč. Cituji: "Je to jako poplatek u banky, tam také za zrušení účtu musíte zaplatit."
Panu Opatrnému vzkazuji, že u banky za zrušení účtu neplatím ani korunu. Tento poplatek účtuje jediná banka z deseti. Nemá vůbec žádnou souvislost s Opencard a jeho zdůvodnění je opravdu trapné.
Měl by více přemýšlet, protože za chvíli může jako zdůvodnění použít poplatek za výpověd stav. spoření či storno poplatek z neuskutečněného zájezdu apod. Bude to mít stejnou "logiku"
Spis nechapu proc by ji nekdo mel chtit rusit ...
Já jí nechci vůbec. Nemám k tomuto produktu důvěru.
jasně.Black is Black za narvanou dvěstěosmnáctku s desetiminutovými intervaly platit nehodlám, žádné příspěvky na dvořáka, ropid, manželky revizorů
"...na prodejní místa se ale dostane až ve středu 17. listopadu" - nejbližší středa 17. listopadu bude v roce 2010
Lidi, chce to všechno čas... Ono se to spraví Minulý týden jsem si objednal přes eshop měsíční kupon, zaplatil kartou on-line, vše v pohodě a rychle.... Jen jim v sobotu nefungovali validátory ale což, tak jsem tam šel v neděli a vše ok... Jediný problém je v autobusech řady 3xx kde musíte kartu přiložit k pokladně a ukáže se vám šipka, že je ok... Což se ve 30% případů nestává píše to chyba při kontaktu s kartou, ale řidiči jsou schovívaví a pouští vás dál je to prostě všechno o čase...
Proc u nas musi byt vse zpoplatneno. V Londyne je jejich Oyster jen za zalohu ( 3 libry ) To DP uz musi vydelavat i na OpenCard??