- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jel jsem tam dostkrát, a tenhle vlak jsem tam neviděl... divný:( asi stárnu :(
Jak dlouho se cekalo na nove soupravy a to uz je treti rozsekana behem
par mesicu. Kdyz uz se chtej hnupi pretlacovat s vlakem, at si pockaj
na nakladak, nebo starej "dobytcak"
"Na železničním přejezdu v obci Pražák..." Zase Pražák bez zimních pneumatik, co, vidláci ?
Dříve byly přejezdy v tak hrozném stavu, že každý skoro zastavil, aby tam nenechal kola i z nápravou. Dnes se přes ně lítá 90km/h a už se nikdo nerozhlídne.
..doufám že budu mít dost sebereflexe...abych to sám dodržel......
Bohužel podobné nehody se stávají dost často i mladším řidičům, než v tomto smutném případě. Přeji všem subjektům, kteří mají za úkol zkvalitnit kontrolu nových i stávajících řidičů, aby byli schopni řídit vozidlo po stránce fyzické i duševní. Pak by mohlo být bezpečněji na naších silnicích.
U většiny přejezdů, kde je světelný varování je původní prostor pro modrobílý blikající světlo překrytej našroubovanou plechovou krytkou. Asi ČD šetří na žárovkách. Je to myslím dost nebezpečný, lidi můžou přejezd snadno přehlédnout.
Já jsem u Šumperka takhle v zimě skočil přejezd, protože návěstí podél silnice byly zahrabaný ve sněhu od pluhu a nebylo to vůbec vidět...
Proč by ČD šetřilo na žárovkách? Navíc přejezdy Českým drahám nepratří, ani je nemají ve správě. Jinak pro pozitivní signalizaci musí být kontrolována řada podmínek a pokud se některá nedá kontrolovat, musí být pozitiva vypnuta z činnosti nebo nemůže být zřízena.
že pustil hluchého a slepého geronta na cestu...