Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Táclav“ má moji důvěru, utahuje si z Klause gumový Sarkozy

Francouzská televize ve svých Gumácích zesměšňuje Nicolase Sarkozyho a Václava Klause. Francouzský prezident si při oficiální hostině plete Klausovo jméno a dělá mu naschvály. Ten se kvůli Sarkozymu polije vínem a spadne obličejem do dortu. Francouz mezitím "Táclavovi" vyjadřuje plnou podporu v předsednictví EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bývalý volič ČSSD

Sarkozy nabral inspiraci

v rozkroku své manželky - pornoherečky.

(Y)EU(Y)

0/0
7.1.2009 14:13

DollyBastard

skoda

Skoda, ze na hrade neni gumova verze VK, aspon by byla sranda... ikdyz vlastne ted z hradu taky srsi jeden vtip za druhym :-P

0/0
13.12.2008 9:26

CECHOFRANCOUZ

GUMACI

Brat tento porad vazne je nesikovne. V podstate tercem jejich humoru se muze stat spise vyznamna osobnost a rekl bych, ze je to spise cti. To jsou pouze karikatury ti gumovi panaci a pravdepodobne autorum neusla zadna zajimava a vyznamna osobnost (z celeho sveta). Autori jsou casto velice kruti. ;-D

0/0
13.12.2008 8:55

richu_ch

no tak komentar na Klause

od Libération ... to ma stejnou vahu jako kritika Bushe v rudem pravu ...

0/0
13.12.2008 8:55

Irish Stout

... ten člověk (?) má strašně velké uši....

... mám pocit, jako bych viděl mutanta... Tváří se jak kocour, když kálí do řezanky...  Ale mohu se plést. Hmmm... fakt divný týpek.

0/0
13.12.2008 1:05

mlady volic kscm

.

taky se mi zda, pro jistotu by mu meli uriznout pravou ruku

0/0
13.12.2008 1:08

Irish Stout

Re: .

... řezat netřeba, ale za drobnou úplatu vystavit v obludáriu ano. Hned v předsálí. Takhle nějak vypadají tvorové, kteří zůstali viset na půli cesty mezi naším světem a hájemstvím lesních skřetů a padlých víl.

0/0
13.12.2008 1:30

KocourkovNews

ODS bez Václava Klause je dobrá značka

Je důležité nepouštět ani na chvíli ze zřetele, že Klaus to v ODS »nezabalil« proto, aby jí nebyl na obtíž, nýbrž aby ji zničil. Ve své chorobné samolibosti počítal s tím, že do ní vrazí klín.... Vice zde:

http://czech-bohemia.blogspot.com/

0/0
13.12.2008 0:46

Irish Stout

Re: ODS bez Václava Klause je dobrá značka

... dobrá značka? Lepší vtip jsem již léta neslyšel. Nepatřím do fan-klubu VK, ale ODS bez něj nebo s ním je v každém případě bazarová záležitost.

0/0
13.12.2008 1:33

libienski

Re: ODS bez Václava Klause je dobrá značka

no ale s ním je to už zralé na terapii

0/0
13.12.2008 11:13

mlady volic kscm

.

co si to ten pan sarkozy dovoluje? trocha ucty k panu presidentovi by se slusela ;-€

0/0
13.12.2008 0:29

Erciyes

Re: .

Vtip?:-)

Pokus o vtip?

Nebo jsi blbě přečet článek? Poradím ti, že i na Nově kdysi běželi "Gumáci" a jejich scénář nepsali poltici.

0/0
13.12.2008 0:31

mlady volic kscm

.

pokus

0/0
13.12.2008 0:32

Erciyes

Re: .

Dobrej. Tady už se vyskytuje takovejch b.bů, který něco podobnýho myslej vážně, že člověk neví a světlé (normální) výjimky lehce přehlédne....

0/0
13.12.2008 0:34

mlady volic kscm

.

ja taky poradne nevim, ke ktery skupine patrim

0/0
13.12.2008 0:35

Erciyes

Re: .

No tak každopádně seš (mladým) voličem KSČM a tudíž máš logicky k současnému českému prezidentovi blízko - a měl bys s většinou jeho názorů souhlasit...

0/0
13.12.2008 0:37

mlady volic kscm

Re: .

ja souhlasim snad se vsema - teda co znam

0/0
13.12.2008 0:38

Erciyes

Re: .

Říkám, že to se dá u voliče KSČM předpokládat. To není nic divného. Divné by bylo, kdyby byl pravicovým voličem (neříkám voličem ODS, říkám pravicovým voličem), pak bys nemohl souhlasit téměř s ničím, co poslední dobou Vendy plácá...

0/0
13.12.2008 0:42

mlady volic kscm

.

tezko rici, volic si snad este muze myslet co chce ;-D

0/0
13.12.2008 0:43

Erciyes

Re: .

Zas tak těžko ne.

Třeba u tebe jsem podle nicku poznal hned, že s Vendou budeš téměř ve všem souhlasit... ;-D

0/0
13.12.2008 0:52

mlady volic kscm

.

tak taky vy

0/0
13.12.2008 0:55

Erciyes

Re: .

Mně se ještě nikdy nestalo, abych s ním souhlasil. Třeba se dočkám

Čestnou výjimkou bylo možná to, že vždycky respektoval vítěze voleb (i v minulém i v tomhle fčním období) a pověřil ho sestavením vlády - a to i tehdy, když padla vláda vedená premiérem z jeho řad... To sice považuju za samozřejmé, ale u Klause je nutné ocenit i samozřejmosti, protože pro něj samozřejmé nebývají... :-)

0/0
13.12.2008 1:02

mlady volic kscm

.

je videt, ze ste na to radne hrdy

0/0
13.12.2008 1:03

Erciyes

Re: .

To není o hrdosti. To je to tom, že nevidím svět černobíle a tudíž se celý život kolem mě pohybují různí lidé, s nimiž někdy souhlasím a někdy ne. Klaus byl četstnou výjimkou, protože s ním jsem od roku 1997 nesouhlasil ani jednou. Tak jsem si říkal, člověče, to není možný - aspoň jednou přece na něco musímš mít stejnej názor jako ten strejda z Hradu. A furt nic.. :-)

0/0
13.12.2008 1:08

mlady volic kscm

.

tak snad se jednou oba dockate, 11 let je dlouha doba a jiste vas to uz stve

0/0
13.12.2008 1:10

Erciyes

Re: .

Mě to jenom překvapuje, ale nerad bych se toho dočkal. Myslím, že mít opačný názor než tenhle šílenec je ukázkou racionálního uvažování...

Třeba se i ty dočkáš (když říkáš, že s ním souhlasíš ve všem)dne, kdy budeš mít na něco jiný názor. Uvidíš, že se ti uleví....

0/0
13.12.2008 1:15

mlady volic kscm

.

takoveho dne bych se jen velice nerad dozil

0/0
13.12.2008 1:17

Erciyes

Re: .

Tak na to je jednoduchej lék. Buď jako většina jeho příznivců, kteří vlastní názory na svět nemají a udělají si je až v momentě, kdy to od VK uslyší a začnou je (doslovně ) papouškovat. Nestalo se ti to už někdy?

To je ti sranda, že Venca něco plácne veřejně a já to pak za tejden slyším od těch lidí, kteří se tváří nesmírně moudře a přesvědčeně (a že to maj z vlastní hlavy).

0/0
13.12.2008 1:20

mlady volic kscm

.

ano, tak nejak to probiha a muj zivot to tim dosti ulehcuje. mam svych starosti dost a pan president jako clovek moudry a zkuseny nejen mne svym nazorem pomuze vyznat se v mnoha komlikovanych tematech. dycky se na nej mohu spolehnout

0/0
13.12.2008 1:23

Erciyes

Re: .

Jestli to myslíš vážně, tak tě lituju.

Jestli je v tom  nějaká (mistrně skrytá) ironie:-), pak věz, že většina jeho fans takhle bohužel uvažuje a tudíž jim ten šílenec může vykládat nehorázné lži (typu, že zaniká samostatná Česká republika, nebo, že budou zpochybněny Benešovy dekrety, že je EU socialistický spolek taypu RVHP) a oni mu věří. Víme z historie, kam vede slepá víra v takové blázny. Jediná klika asi opravdu je, že Venda už nemá sílu ani moc cokoli prosadit a změnit podle jeho představ.

0/0
13.12.2008 1:33

mlady volic kscm

.

ja mu verim a tudiz si nemyslim, ze by nam povidal zamerne lzi. samozrejme ze nasloucham i nazorum jinych lidi, ale ten pana presidenta je povetsinou ten nejrozumejsi. jako president muze jen tezko neco prosadit, ale staci ze prave rika otevrene svuj nazor na radu palcivych temat

0/0
13.12.2008 1:37

Erciyes

Re: .

Sorry, teď to neber osobně, ale jak může někdo věřit člověku, který tvrdí, že přijetím LS zaniká samostatná Česká republika. :-/ To přece průměrně inteligentnímu člověku stačí si přečíst třeba ten rozbor Ústavního soudu nebo si tu smlouvu přečíst sám - nebo aspoň její části. Je to lhář...

Názory a záměrné lži jsou něco jiného...

0/0
13.12.2008 1:41

mlady volic kscm

.

zrovna to sem od nej neslysel, takze k tomu se nebudu vyjadrovat.

0/0
13.12.2008 1:42

Irish Stout

Re: .

Šárkozy si nic nedovoluje. Gumouši jsou jejich alter ega. Něco jiného je ten hlupák Cohn-Bendit. To je opravdový trouba. I když... Pokud chce EU rozložit, dělá to dobře. Píšu jedna. R^

0/0
13.12.2008 1:38

dton

HURA NA FRANCII !!

Takova neslychana hanebnost od zabozroutu! Davat hrdeho Cecha do jednoho pytle s Cikany

Kde jsou vsichni ti kovani patrioti a narodovci s diskuzi iDnes??

Ze by uz konecne vyrazili branit vlast a skoncovat s podlymi gumaky a jinou divne to mluvici rackujici  zveri?

Ja radci zustanu doma  a na znameni odporu vypiju vsechno francouzske vino :-P

0/0
13.12.2008 0:22

Erciyes

Re: HURA NA FRANCII !!

Na Čechy si můžete sahat jak chcete, ale na Václava, slunce Naše mi nesahejte !

Jak by řekl pan Načeradec.

A to už proto, že Klaus není pouhý Čech, není to člověk, je to Bůh a o toho se nějaká Francie otírat nebude...

0/0
13.12.2008 0:29

mlady volic kscm

.

sem tu, o co de?

0/0
13.12.2008 0:30

Erciyes

Re: .

Máš se hrdinně se zbraní v ruce postavit francouzskému agresorovi, který nám vyhlásil válku nevybíravými slovními útoky na našeho Pána.

0/0
13.12.2008 0:32

mlady volic kscm

Re: .

no to sem delal celej den, uz mam padla. zas zitra [>-]

0/0
13.12.2008 0:34

Erciyes

Re: .

R^

Hlavně nedopusťte, aby zanikla Česká republika a byl podpesán nový Mnichov! Když podepíšeme Lisabon, přijdeme příští rok zase o Sudety. Jedině s Václavem a Jaklem a Bobo tomu zabráníme!!!

0/0
13.12.2008 0:36

mlady volic kscm

.

presne - budu se snazit co to jen pude [>-]

0/0
13.12.2008 0:37

Erciyes

Re: .

Jen víc takových masových akcí (demonstrací) proti hanebné LS, jaká proběhla nedávno. Bylo tam tuším 18 lidí!!! To už je síla. Když takto dáte najevo občanskou nspokojenost opakovaněa příště vás přijde třeba i dvacet nebo dokonce 30(!), tak si nás čeští politici prodat zlým zapáďákům hanebnou lisabonskou smlouvou nedovolí. Hlavně vydržať. Budu vám držet R^

0/0
13.12.2008 0:40

mlady volic kscm

.

vasi podpory si vazim, s ls zatocime

0/0
13.12.2008 0:41

Erciyes

Re: .

Zatočte s ní v referendu !R^

0/0
13.12.2008 0:42

mlady volic kscm

Re: .

referendum je k nicemu, tohle ma rozhodnout parlament

0/0
13.12.2008 0:44

Erciyes

Re: .

Přesně tak. Jenže má to jednu nevýhodu. Komunisté mají v parlamentu jen 28 z celkem 281 zákonodárců, to se bude LS odmítat těžko -a to přesto, že je tu ještě několik podobných šílenců jako Tlustý, Dundáčková, Štastný nebo Kubera...

0/0
13.12.2008 0:50

mlady volic kscm

.

tak tomu se rika demokracie myslim

0/0
13.12.2008 0:52

Erciyes

Re: .

Přesně tak. Tomu se říká demokracie. Když nemáš sílu něco zablokovat, tak to prostě projde (bude-li ústavní většina pro).

To, co je nyní v EU, je zas až příliš přehnané. Představ si, že by i v parlamentech platilo právo veta (kdy může 1/200 obyvatel EU rozhodnout o osudu všech Evropanů) a že by stačilo, aby nějaký zákon neshcválil jeden ze 200 poslanců a zákon by neprošel. To by byla parodie na demokracii.

0/0
13.12.2008 0:57

mlady volic kscm

.

aha, ted vim vice

0/0
13.12.2008 0:59

Erciyes

Re: .

:-) Vtipálku...

Hlavně bojujte, nebo skočíme špatně - my Češi! I já jsem se teprve od vás poučil, že zaniká samostatný stát. :-P

0/0
13.12.2008 1:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.