- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako TDI požaduji u daleko větších prkotin vždy technologický postup a prokázání odbornosti lidí, nebo jejich proškolení na danou práci. Existuje něco takového vůbec na této stavbě? Schválil projektant a TDI to, co se na té stavbě dělo? K sodu by měli jít i přímo výkoní dělníci a říci, kdo jim tu práci přikázal tak, jak to dělali a jestli to opravdu dodrželi.
Hm, nevim co tam je konkretne spatne, nebyl jsme tam, ale ucenych blbcu s papirem jsem v zivote zazil tolik, ze by to stacilo na malej tabor nucenejch praci.
Drevo na skodu neni.
Fakt nevim co je a co neni podle norem mozne, ale podlozit drevem neukotvenou konstrukci neni dle meho nazoru na zavadu.
Na zavadu jiz muze byt zpusob podlozeni a kvalita dreva. Vic prkynek na sobe je dost vosajslich, nekoli festovnich fosen nebo tramku ktere jen vymezuji prostor mezi docasnou podperou by na zavadu byt nemely.
Prave... zalezi i na kvalite dreva a o te bych pochyboval, kdyz klidne pouzili i poskozene voziky. Navic ty podpery jsou podle fotografii poskladane halabala, co kus to originalni kombinace.
Hlavně, že včera šéf ODS-DSO v televizi říkal, že to nebyla fušeřina!
No, možná nebyla. V případě ODS-DSO + Bögl and Krýsl se patrně jednalo o běžný pracovní postup.
Šmejdi jedni, fušerští!
kdyby ten vlak nejel jak blázen moh´bejt klid