Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová linka metra mine Žižkov, z Písnice a Modřan povede do centra

Trasa metra D zatím existuje jenom na papíře, ale v plánech se už nyní razantně škrtá. Podle nového konceptu územního plánu by se s metrem mohli rozloučit lidé na Žižkově a v Libni. S informací přišel deník Metro, kterému novou trasu metra D potvrdila Praha 12 i Praha 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jcf

Metro D - PÍSNICE-PANKRÁC-NÁM.REP.-KOBYLISY

Vcelku souhlasím s novým řešením trasy metra D, přestup na metro B na Náměstí Republiky je velké plus (původní přestup na Vysočanské by byl výhodou tak akorát pro lidi z Vysočan,Hloubětína a Černého mostu)!R^ Jako vhodnější bych viděl upravit trasu v úseku PANKRÁC-HL.NÁDRAŽÍ přes zastávky PANKRÁC-VRŠOVICKÉ NÁDRAŽÍ-VRŠOVICKÉ NÁMĚSTÍ-JIŘÍHO Z PODĚBRAD-HLAVNÍ NÁDRAŽÍ (tj. návrh Prahy 10 var. 1). Tato změna by přinesla větší oddálení od "Céčka" a navíc zlepšení situace ve Vršovicích, kde metro chybí! Dále by měla trasa pokračovat HLAVNÍ NÁDRAŽÍ-NÁMĚSTÍ REPUBLIKY-LETNÁ-ZOO TROJA-KRAKOV-BOHNICE(2 vestubuly: Katovická/Odra a Podhajská pole s návazností Čimic a D.Chaber)-KOBYLISY. Nutnost propojení Bohnic i Čimic s Kobylisy metrem je stále výhledově plánována jako odbočka "Céčka". --) pokračování níže...

0/0
18.12.2008 20:32

jcf

Re: Metro D - PÍSNICE-PANKRÁC-NÁM.REP.-KOBYLISY

...pokračování příspěvku --) Nahrazení této odbočky "Déčkem" zajistí větší využitelnost trasy D díky Severnímu městu (Bohnice,Čimice,Kobylisy s přestupem na tramvaje a metro C z Letňan) a navíc ulehčení dopravní vytíženosti metra C ve stanicích KOBYLISY(díky metru v Bohnicích),NÁDR.HOLEŠOVICE(díky stanici ZOO),VLTAVSKÁ(díky stanici Letná)! Je jasné, že toto prodloužení by bylo realizovatelné až po roce 2020 úsek NÁM.REPUBLIKY-LETNÁ-ZOO a po roce 2025 úsek ZOO-KRAKOV-BOHNICE-KOBYLISY!

0/0
18.12.2008 20:42

Cybermud

V hospodě je každej premiér a trenér nároďáku...

...a diskuze iDnes opět je tu plná dopravních expertů... :)

Jasně - postavmě D do polí do Hodkovic... ...proč ne rovnou do Příbrami? Debilní názor, že 100 obyvatel Prahy 6 trasu A nevyužije? A co těch 12 000 000 (ročně) lidí, kteří se podle vás dostanou v pohodě do centra příměstským vlakem spolu s 20 000 (denně) Kladeňáky co do Prahy jezdí za prací? Asi jste nečetli související článek, že podle průzkumu DPP je právě Dejvická jednou ze tří nejvytíženějších stanic metra.

Mohl bych s Vámi mluvit týdny o tom, jak řešit dopravu v Praze, jak se někde ušetřilo pár mizerných "drobných" (že by někdo nedal dost tlustou obálku, nebo, že by někdo chtěl dokonce něco rozumného bez obálky?), aby se některé projekty prostě už nedaly uskutečnit (viz. Terminál Sever 2. na Ruzyni, kde nejsou předstihové stavby, aby případná zastávka vlaku pro dálkové spoje a rychlovlak mohla být průjezdná).

Než začnete plácat, tak nejdřív studujte - nebo radši držte kušnu rovnou...

0/0
15.12.2008 18:46

BSoft

Tam chodim pesky...

Zda se mi to, nebo od Namesti republiky az po Nemocnici Krc trasa D kopiruje trasu C s tim, ze je vzdalena jen pet, deset minut chuze? Tak tomuto navrhu rikam dobre vyhozene penize.

0/0
14.12.2008 11:10

jarinjarin

Tak nevím...

Myslím, že by bylo lepší změnit prioritu výstavby metra. Podle mého mínění by bylo lepší začít stavět trasu B i s větvením do Písnice a Modřan a pak teprve pokračovat ve výstavbě trasy A (ovšem jen na Červený vrch, maximálně však na Petřiny). Vezmu-li v potaz nároky na přepravu okolo Thomayerky (nejvytíženější v Praze) a počet obyvatelstva na Praze 12 (cca 80 tisíc) a na druhou stranu fakt, že celá Praha 6 má řádově 100 tisíc lidí (ale z valné části bydlící již v dosahu Áčka). Na letiště stačí příměstský vlak (rychlodráha) do/z Kladna, která zde snadno zastaví. Metro A by úseku Letiště - Červený vrch vozilo beztak jen vzduch (kdo by byl cestujícím? Snad jen pár zaměstanců letiště ráno a odpoledne, plus pár turistů s bagáží). Tlak na výstavbu trasy A na letiště mi spíše přijde jako snaha o vybudování "pomníku" pana Béma, bez ohledu na ekonomiku, prostě ať to stojí co to stojí...:-/

0/0
12.12.2008 13:05

Diva.Bara

Re: Tak nevím...

To Áčko má být asi "pomník" nejen Bémův, ale hlavně Chalupův (starosta Prahy 6) A hlavně "malá domů" pro stavební firmy. Těm je jedno, co se bude stavět, hlavně když se staví.

Pikantní je, že Chalupa svým způsobem obelhal řadu lidí z Prahy 6, které přesvědčil, že postavením metra se zlikviduje plán na výstavbu tzv. rychlodráhy. Skočili mu na to, založili na jeho popud občanské sdružení Chceme metro, ne rychlodráhu, následně šel k ledu plán Déčka (velmi potřebného) ve prospěch Áčka (zhola zbytečného, zvlášť s oklikou přes Motol) - a teď už se znovu počítá i s rychlodráhou. A lidi, kteří bydlí blízko té trati a věřili, že se těch vlaků zbaví, teď bědují, jaký prý to je podraz, že se ta rychlodráha přece jen má stavět...

0/0
12.12.2008 13:23

jarinjarin

Re: Tak nevím...

Tak - pokud vím - ti pánové jsou přáteli... Já bych se té rychlodráhy do Kladna přes letiště neděsil... Přece jen se to dá vcelku vhodně vyřešit. Na celém projektu trasy A od Dejvické do Ruzyně je hned několik pikantnostní: třeba umístění stanice Motol. Bud ve stráni nad nemocnicí... Když opominu fakt, že přepravní proud do Motola směřuje spíše z oblasti Anděla (a FN Motol sama je především spádovou nemocnicí pro Prahu 5) a Stodůlek, pak nechápu její připojení do uzlu vyvázaného na Prahu 6. Logika? 8-o

0/0
12.12.2008 22:46

Dr. Fe1

Re: Tak nevím...

Asi míníte trasu D (máte tam omylem B). Co se týče trasy A,tak to je výplod chorého odesáckého mozku. Když se podíváte na mapu tak to je opravdu hodně nesmyslná "vyhlídková" jízda pražským podzemím. Takové metro úplně ztrácí smysl. Je to ještě o řád větší kravina než metro v Letňanských polích (kdyby vedlo do Letňan přímo, tak je o polovinu kratší a minimálně 1/3 levnější a hlavně daleko efektivnější). Současné trasování je motivováno snahou obsloužit jednou trasou místa, která prostě jednou trasou obsloužit nejdou. Je to jako když budete chtít postavit dálnici Praha-Brno a zároveň tím vyřešit dopravu do Českých Budějovic ..... a tak jí postavíte přes Budějovice. 8-o Rv

0/0
12.12.2008 15:10

(@)

Re: Tak nevím...

Každý asi více zdůrazňuje věci, které má před očima, jak svědčí i reakce nade mnou. Já zase vidím denně poměrně dost zoufalé davy pasažérů, jak se, obtěžkáni zavazadly, musí vypakovat na Dejvické z metra a tady pak shánějí, jak se dostanou dál na letiště. Nacpou se samozřejmě většinou do linky 119, která však zároveň obsluhuje i místní a ve špičkách to opravdu vypadá, že v Česku máme ještě banánistán, když na letiště se nelze dopravit jinak. :-)  

0/0
12.12.2008 15:29

(@)

Re: Tak nevím...

Omlouvám se, tohle mělo být pod "jarijarin", ale nevadí, stejně si tu tak nějak notujete..Tak se ještě zeptám, z čeho usuzujete, že stavba metra A je nějaká malá do kapsy s dodavateli a u stavby D či jinde by tomu tak nebylo, nebo proč netvrdíte, že to je obráceně atd..zkrátka, nějaký argument pro tohle by byl? :-)

0/0
12.12.2008 15:37

Diva.Bara

Re: Tak nevím...

Argument by byl ten, že proti trasování prodlouženého Áčka mají řadu výhrad odborníci, ne jen laická veřejnost. A nic proti metru na letiště, ale proč tam musí vést podivnou oklikou přes Motol? Kromě toho, pakliže na letiště tak jako tak pojede vlak (tj. rychlodráha), nebylo by užitečnější vynaložit peníze na potřebnější stavbu? Ta oblast Prahy 6, kde má být metro, má už teď natolik dobrou zejména tramvajovou dopravu, že do 15 minut dorazí cestující z většiny míst na jednu ze dvou už existujících stanic Áčka. Jak už někdo řekl přede mnou - dostupnost metra v takovém čase se bere jako když to metro prostě v dané oblasti je. Takže shrnuto: na většině míst, kudy má prodloužené Áčko vést, metro nijak zoufale nechybí. Kde ale chybí opravdu hodně, to je právě ten jihovýchod Prahy. Tedy místa, kudy má vést případně Déčko. O přecpaných autobusech na Kačerov se toho napsalo už hodně, a taky to už leckdo zažil... %

0/0
12.12.2008 15:52

(@)

Re: Tak nevím...

Ten před váma, kdo tady psal o dostupnosti metra jsem byl já :-), ale to šlo o Žižkov a na tom trvám, neb tam jde vždy o nějaké 2-3 zastávky MHD k metru nebo pár set metrů pěšky. To se ale rozhodně o Praze 6 říci NEDÁ!

A jaký je smysl protažení Áčka přes Motol? Já té myšlence docela rozumím, vy ne? cestovala jste někdy do Motola? Zkuste to, pak pochopíte. Při rychlosti jízdy vlaků v tunelech je podle mého názoru nějaká menší "objížďka" zanedbatelným problémem, prodlouží to holt jízdní dobu metra na letiště, v prorovnání s ideální přímou trasou - o nějaké  2-3 minuty..? :-)  

0/0
13.12.2008 0:59

Diva.Bara

Re: Tak nevím...

...Ale - jak praví článek, který před časem vyšel - pro úředníky je jednodušší prodloužit trasu, která už existuje, než začít stavět nějakou úplně novou. A protože jde mj. o to, co nejrychleji "prostavět" určitou sumu (aby přispěla EU) - tak se prostě postaví Áčko. Bez ohledu  na to, že jediné místo, které  na té nové části trasy to metro jakžtakž využije, je právě jen to letiště - a to ještě můžeme diskutovat o tom, jestli není zhola zbytečné, aby tam vedlo i metro, když tam tak jako tak má vést i vlak.... Takže na většině té prodloužené trasy - jak taktéž pravil kdosi jiný - bude to metro vozit vzduch. A ve výsledku se můžeme "těšit", že se nakonec zjistí, že metro není dostatečně vytížené, a zavede se v něm pásmový  provoz - jako teď v Letňanech.

0/0
12.12.2008 15:55

(@)

Re: Tak nevím...

Právě při té trase přes Motol tam, obávám se, zrovna "jen vzduch" ve vagonech nebude ;-D

0/0
13.12.2008 1:01

jarinjarin

Re: Tak nevím...

Ono se stačí podívat na mapu a hlavně: cestovat po Praze. Trasa D (sorry, ale v úvodu jsem napsal omylem "B") bude pro Prahu a Pražany větším přínosem než výstavba téměř okružní trasy A z Dejvické. Největší přepravní proud z Dejvické je totiž jen na Červený vrch. Dál už i tramvaje občas vozí jen vzduch.... Proto tam snad budeme budovat metro? Na druhou stranu se stačí postavit na zastávkü busu u Thomayerky... Je tam ráno i odpoledne problém dostat se do některého z nich... Takže logické (ale i ekonomické) argumenty a selský rozum praví toto.Pokud tedy někdo tlačí na nysmyslnou dostavbu metra na letiště okruhem přes celou Prahu 6, pak na tom má asi jiný zájem... Nebyl on pan Bém starostou Prahy 6? Nebydlí zde?8-o

0/0
12.12.2008 22:39

(@)

Re: Tak nevím...

Souhlasím, že jihovýchod Prahy to potřebuje. Áčko na letiště je ale potřebné úplně stejně...No tak, ale pane..Vy si vážně myslíte, že pan Bém je nějaký monarcha, který si může vést linky metra tam, kde momentálně bydlí? ;-D Tomu snad ani vy sám nemůžete věřit, i když já sám říkám, nebuďme naivní, za vším hledej zájem konkrétních lidí - tohle jste přehnal :-)

0/0
13.12.2008 1:05

jarinjarin

Re: Tak nevím...

Myslím, že nepřehnal. Stačí se jen podívat na stránky magistrátu a pozorně číst.... Praha 6 spolykala za primátorování pana Béma (bývalého starosty právě Prahy 6) více investičních prostředků než kdokoliv jiný v Praze (tedy samozřejmě s výjimkou výstavby silničních okruhů). Vy však, zřejmě občan Prahy 6, tohle asi slyšet nechcete. A věřte, prosím, že mě osobně by to mohlo být jedno (bydlím na Praze 1), ale přesto jsem se jen vyjádřil k tomu, s čím se velmi často setkávám... Tj. k cestování po Praze a potřebnosti kapacitního spojení částí města.:-)

0/0
13.12.2008 19:03

jarinjarin

Re: Tak nevím...

A propos: na letiště je spojení více busy, nejen 119, ale také AE expresem, busem 100 od stanice Zličín apod... Pak je tady ještě služba sběrných taxi s pevnou cenou (5 osob za 400 Kč).... Cesta ne letiště tedy nemusí nutně být takovým martyriem, jak popisujete. Je to spíš problém informovanosti o dopravě v Praze (a ta je v Praze na nízké úrovni - tedy v porovnání s jinými městy na západ od Chebu).

0/0
12.12.2008 22:51

(@)

Re: Tak nevím...

Tak za prvé: Nejsem sice žádný zelený ekoterorista, ale o vzduch v Praze nám také jde, že? Takže s vaší propagací letištních bus-expresů, taxi atd.. musím ostře nesouhlasit. Víte, kolik smogu tohle všechno dohromady vyrobí?

A za druhé: Je vidět, že jste v zahraničí moc nepobyl a jen plácáte. MHD v Praze patří k nejlepším na světě. R^

0/0
13.12.2008 1:09

Dr. Fe1

Re: Tak nevím...

Špatně jste si vyložil můj příspěvek výše. Já nejsem proti prodloužení trasy A. Já jsem proti nesmyslnému trasování, kdy je snaha jednou trasou obslužit místa která jednou trasou obsloužit nejdou aniž by se vytratil základní smysl metra - rychlá a přímá doprava do centra.

Na letiště je potřeba dovést buď metro nebo rychlodráhu, já jsem spíš pro rychlodráhu, obojí najednou je luxus na který nemáme. Pokud to má být metro, tak je potřeba ho vést +- přímo (pouze se zajížďkou na Petřiny), přes Motol už je to nesmyslná zajížďka. Nejlepší by bylo vést na letiště rychlodráhu a metro A prodloužit pouze na Petřiny max. do toho Motola. Na Vleslavíně bych udělal terminál na přestup na busy a P+R.

0/0
13.12.2008 13:53

Dr. Fe1

Re: Tak nevím...

Ohledeně Motola bych dodal, že metro neodveze všechny návštěvníky nemocnice prostě proto, že velká část z nich jede do jiných směrů než by směřovalo metro ! (směr Smíchov, Nové Butovice (sídliště JZM), Sídliště Řepy ....). Metro není žádný pro Motol žádná všeřešící spása, já to považuji za velký luxus ho tam vést.

Co se týče úplatků trasy D versus A , tak o tom jsem nic nepsal. Je ovšem faktem, že Bém je z Prahy 6 a protlačuje proto víc tamní zájmy. Trasa D je objektivně více potřeba než trasa A, přesto město postupuje opačně.

0/0
13.12.2008 13:58

jarinjarin

Re: Tak nevím...

Naprostý souhlas!:-)

0/0
13.12.2008 19:08

jarinjarin

Re: Tak nevím...

Než budete reagovat na příspěvek, pozorně si jej přečtěte! Já nehodnotil pražskou MHD negativně, negativně jsem hodnotil informovanost o ní. A ta je opravdu na velmi žalostné úrovni. Všude jinde ve světě (a věřte, že jsem ve Francii a Německu strávil několik let svého života) jsou na nádražích, letištích, ve stanicích metra, ve stáncích a info kancelářích, recepcích hotelů apod. zdarma k dostání letáky o systému MHD v daném městě. Máme snad něco takového v Praze?

0/0
13.12.2008 19:06

Diva.Bara

Ať už dají pokoj se "zhodnocováním pozemků"

Z Basilejáku, který je hned vedle nákladového nádraží, je to na nejbližší stanici metra - Želivského - asi dvě stanice tramvají. Pěšky pět minut. Tak na co by měla být na Basilejáku další stanice metra? Řeči o zhodnocování pozemků jsou fakt už únavné. Nějak si kdekdo vzal do hlavy, že kde není metro, tam nestojí za to se vůbec obtěžovat. To je s prominutím dost idiotský názor. Dotyčná část Žižkova je opravdu hodně dobře obsloužena tramvajemi, na Želivského je i stanice metra. Je to snad málo?

0/0
12.12.2008 11:21

(@)

Re: Ať už dají pokoj se "zhodnocováním pozemků"

R^ přesně to se tady podobně snažím také sdělit, viz mé příspěvky níže (a není to jen o Želivského..) :-)

0/0
12.12.2008 11:33

Pribinacek

Zlepšovák

Pro začátek by mohlo stačít, kdyby tu trasu metra prostě namalovali na povrchu způsobem, jako se dnes na frekventovaných silnicích značí cyklostezky. Metr široká, v případě trasy D, modrá čára a lidi můžou po ni chodit pěšky, bezpečně je dovede až do centra.

0/0
12.12.2008 9:54

Dolorez

Re: Zlepšovák

;-DR^

0/0
12.12.2008 10:31

Kaiser_Franz

Central Park

Se domnivam, ze je to pekny lobbing CPP Development (stavitel Central Parku), jelikož to metro mělo jezdit přes nákladové nádraží a pod CP. Vzhledem k tomu, že to metro nemělo být tak moc pod zemí, dělalo by to problém statice CP, takže se muselo přeložit..... zřejmě stačilo trošku zatlačit na magistrátu.

0/0
12.12.2008 9:54

tequiladrinker

názor

Jak už to tu někdo uváděl - proč má být linka svedena na nám. Republiky?? Logičtější mi připadá svedení z Basilejskýho náměstí na Spojovací, tam je to třeba...

0/0
12.12.2008 8:33

(@)

Re: názor

Není to náhodou už dnes ze Spojovací na metro 1 nebo 2 stanice busem? Nejsem si teď jist, zda na Českomoravskou či Vysočanskou (zřejmě na obě různýma linkama)...:-)

0/0
12.12.2008 9:22

karelvesely

Re: názor

Na Vysočanskou a na Palmovku. Jsou to 4 stanice. A taky na Skalku a tramvaje na Palmovku, Želivského a Hlavní nádraží....:-)

0/0
12.12.2008 9:58

Dolorez

Re: názor

A hodně dlouhý stanice. Před křižovatkou u nádraží Libeň, se někdy čeká i mnohasetmetrová fronta ze všech směrů.

0/0
12.12.2008 10:34

(@)

Re: názor

No vidíš, tak můžeš hned na tom nádraží Libeň vykočit a hupnout na vlak, ten tě doveze třeba do Holešovic či Bubenče za 10 minut, to by žádná jiná MHD nedokázala a přitom ti tam platí standardní kupóny z MHD :-)

0/0
12.12.2008 12:30

ruzovy.svetr

nákladová nádraží by se měla využít pro stavbu skladů

a ne jimi masově likvidovat krajinu ! Slyšíte, vy tupí odeesáci ?!?

0/0
12.12.2008 8:33

(@)

Re: nákladová nádraží by se měla využít pro stavbu skladů

co to meleš? Těžké ráno, viď...;-D

0/0
12.12.2008 9:23

(@)

K čemu také metro na Žižkov, lenoši...

..tak si dojděte na Mírák, Jiřák, Floru či Želivského, od Husovky to máte zase 5-10 minut tunýlkem pod Vítkovem na béčko..;-D

0/0
12.12.2008 1:23

(@)

Re: K čemu také metro na Žižkov, lenoši...

..jo a nebo na Hlavní nádraží ze Seifertovy ty 2 stanice tramvají, to je také pro Žižkováky tragédie? 8-o ;-D

0/0
12.12.2008 1:25

honzajaka

To je zajímavý

jak si představují developerský projekt zastavět nákladové nádraží. Copak si 30k lidí koupí byt za 6 mega?8-o

0/0
11.12.2008 22:23

lucpow

dotaz na DP

muze mi nekdo vysvetlit pro Zizkov, ktery je prakticky bez metra a dalo by se timto smerem dostavovat dal se bude skrtat, a Praha 4, kam se muze s prehledem udelat obocka z kacerova bude mit novou trasu, tomu nejak nerozumim.. Rv

0/0
11.12.2008 20:32

Majkyho_pupik

Re: dotaz na DP

to je jednoduche. D ma byt alternativou k C kterou ceka v horizontu cca 10 let preruseni provozu kvuli komplexni rekonstrukci nuselskyho mostu

0/0
11.12.2008 20:44

Šimiš

Re: dotaz na DP

Přerušení provozu na C kvůli rekonstrukci Nuselského mostu tady už bylo před cca 12 roky a zvládlo se to i bez náhradní trasy metra. Nechápu proč musí nová trasa "jet" znovu přes centrum města, kde je od jedné stanice 5 minut chůze k další. Odbočky ze stávajících tras do okrajových částí města by byly dostačující.

0/0
12.12.2008 7:11

kokrspanel

Re: dotaz na DP

Udělat odbočku z Kačerova...zaprvé metro není tramvaj nebo autobus, udělat odbočku není jen tak, zadruhé by odbočka znamenala buď snížení kapacity od Kačerova na Háje, protože by se vlaky musely střídat s těmi z Modřan, a nebo by jely na sobě. Každopádně víc vlaků do těch jedno- až dvouminutových intervalů nenacpete. A zatřetí, jak říká kolega nade mnou, plánuje se kompletní rekonstrukce Nuselského mostu, který nebyl stavěn na 20 let provozu ruských vlaků.

0/0
11.12.2008 21:03

(@)

ŽIŽKOV, ŽE JE DNES BEZ METRA???

Můžeš mi sdělit název jediného místa na Žižkově, ze kterého se DNES nedostaneš k nějaké zastávce metra během 5-10 minut? Tato dostupnost se všude jinde považuje jako že metro je přítomné. Žižkováci potřebují nastupovat asi všichni rovnou ze svého sklepa? ;-D

0/0
12.12.2008 8:45

Pribinacek

Re: ŽIŽKOV, ŽE JE DNES BEZ METRA???

Dřív byli zvyklí na víc, tramvaje v Husitské a Seifertově, tak se mohli rozmyslet, na kterou stranu je to blíž a mezi těmito tratěmi ještě trolejbus v Roháčově. Teď jim zbyla jedna tramvajová trasa a věčně stojící autobus v Husitské.

0/0
12.12.2008 9:33

EWCZ+

Re: ŽIŽKOV, ŽE JE DNES BEZ METRA???

A navic mi pripada, ze ted na Zizkove bydli mnohem vic lidi - od Ohrady do centra jsou autobusy vecne nacpane a ani v nich, ani na ulici zrovna cestina nezni, spis rustina a neco asijskeho. A k tomu zrusili autobus mezi Florenci a Ohradou, ktery tuhle zesilenou potrebu pokryval a nahradili ho jakousi podivnou 175kou, ktera pokryje misto 4 stanic jen 2. :-©

0/0
12.12.2008 9:58

(@)

Re: ŽIŽKOV, ŽE JE DNES BEZ METRA???

Z Ohrady to máš 2 nebo 3 stanice tramvají na metro Želivského. Prostě pořád nevidím argument pro další linku metra "pro Žižkov"...

0/0
12.12.2008 10:07

(@)

Re: ŽIŽKOV, ŽE JE DNES BEZ METRA???

Trolejbusy by si zasloužily do Prahy návrat. R^ Že někdy vedla tramvajová trať Husitskou je pro mně překapení (opravdu? neumím si představit, jak by se tam vešla). No a přátelé ze Žižkova, z Tachovského náměstí (tedy z Husitské) to máte nějakých 300 metrů pěšky na metro Křižíkova - tak se přestaňte tlačit do narvaných popojíždějích busů, zapojte mozek a hlavně své nohy, je to zdravé! :-)

0/0
12.12.2008 10:02

Jordan717

Metro C na Prosek

Bydlím na Proseku a... s metrem C zatím naprostá spokojenost. Do centra jezdím autem (mám tam ve firmě podzemní garáž). ;-D

0/0
11.12.2008 20:23

sprav

No to už to můžet natáhnout rovnou do Jesenice

Jezdím tamtudy denně a rozhodně Metro neuleví dopravě v okolí Prahy, ba naopak:-( Prodloužit trasu do Jesenice s výstavbou terminálu u budoucí dálnice co se tam staví a klidně i P+R a jelikož je to tam dosud rozryté, tak klidně mohou být garáže v 10ti patrech pod zemí s vchodem do Metra.

.

Co vy na to? R^

0/0
11.12.2008 19:24

havran80

....

LOL, By ten Žižkov spadnul, kdyby pod ním začali vrtat Metro.

Ne, Metro pro Žižkov !!! 

0/0
11.12.2008 19:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.