Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Irové zlobí Brusel, místo „holuba na střeše“ chtějí změny v Lisabonu

Irové se na nadcházejícím summitu EU chystají odmítnout nabídku Bruselu, která je má přimět k novému referendu o Lisabonské smlouvě. Brusel jim slibuje deklaraci, v níž zaručí ústupky v nejcitlivějších tématech. Irsko chce ale záruky přímo ve smlouvě, oznámil irský premiér svému českému protějšku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dunlopkoudopatniku

Ten tlak na Iry ( obecně na odpůrce) mi něco připomíná

No tak se konečně soudruzi smiřte s tím, že proti větru se močit nedá. Buď to pochopíte anebo pochcípáte v lágrech i se svojí rodinou.

0/0
11.12.2008 8:49

Daniik_12

Na odlehčení......

Je vidět, že je to normální obchod. A v podstatě s tím souhlasím. Proč bychom se měli čehokoliv vzdávat za nic? Něco po nás chcete, tak taky něco dejte. Kdyby byli někteří soudní, tak měli říct - chcete u nás radar, tak nám vybavíte letectvo, chcete podepsat Lisabonskou smlouvu - tak si rozeberte naše méně přizpůsobivé spoluobčany. Tak to snad má fungovat, něco za něco. Ne, že vše jak oslíci odkýveme, podepíšeme a máme z toho prd a příště si s náma zase každý vytře.....

0/0
11.12.2008 7:54

minutos007

Re: Na odlehčení......

Ti, co pro LS budou zvedat ruce z toho zhusta něci mít budou, ale co, to zjistíme až později....

0/0
11.12.2008 7:56

Daniik_12

Re: Na odlehčení......

O tom nepochybuji. :-/ Já spíš myslel na všeobecné blaho, čímž se diskvalifikuji z politické působnosti. :-)

0/0
11.12.2008 8:19

Si0

"Doufám, že je to jen vyjednávací pozice"

Přesně tak, ta vzdálenost mezi protichůdnými požadavky není zas tak dramaticky veliká. Čekám, že si Irové nakonec dají říct.

0/0
11.12.2008 7:50

minutos007

Re: "Doufám, že je to jen vyjednávací pozice"

Já zas doufám, že ne....

0/0
11.12.2008 7:54

WIFI

Schwarzenbergu

jdi do háje !!! Budeš kritizovat Iry, že si snaží prosadit svoje zájmy ? To víš, ne každej leze do EU zadku za jakýhkoli podmínek, jak ty a spol, včetně části opozice. Že jsi taky nekritizovat Německo a Francii za prosazování svých zájmů prostřednictvím Lisabonské smlouvy, nebo jsi tak b...j a myslíš si, že to všechno dělají pro Evropu ?

0/0
11.12.2008 7:02

Si0

Re: Schwarzenbergu

Ty ani nevíš, jak moc lezeš do (Y) Moskvě.

0/0
11.12.2008 7:51

minutos007

Re: Schwarzenbergu

Tak to by mně zajímalo čím?

0/0
11.12.2008 7:53

WIFI

Re: Schwarzenbergu

to mě taky. Možná si myslí, že nás byrokraty centrálně řízená EU ochrání před vlivem Ruska ;-D

0/0
11.12.2008 8:12

WIFI

Re: Schwarzenbergu

pokud je tedy prosazování národních zájmů na úkor nějakých evropských (tady se objevuje otázka, co vlastně je evropský zájem, občas mam pocit že jsou to zájmy Německa a Francie), tak v zadku moskvy už nějaký ten rok kotví Francie a Německo

0/0
11.12.2008 8:14

Rokoko12

LS

Fandim Irum take, skutecne do nasich vlezanalystu maji daleko, jsou to proste patrioti.Coz se neda tvrdit o mnohych,zdejsich diskuterech techto E- mailovych stranek. Koho se to osobne tyka, tak bych mu chtela toto cestou podekovat za jeho dnesni vzkazy, na mou E-mailovou adresu. Spousta z vas je nevychovana a spatne prizpusobiva, zrovna jako ty cikani. Nejsem ani,ani vul a tatu, vazne nehledam, jsem jiz par let stastne vdana. Kretenismus, je Bohuzel vrozena dusevni choroba. a za vas ty chudaky nemocny, urazet nebudu.

0/0
11.12.2008 1:43

L1e1

LS

Fandím Irům.Oni dokáži se za své nároky postavit.Aco ti naši šašci.Třesou se jak osyky,jen se na ně z Bruselu někdo zamračí.;-D;-D;-D

0/0
10.12.2008 23:50

VAE2006

hm tak tak debilní demokracii

neprosazoval snad ani Husák :-)))))))))) hip hip Lisboa :-)))

0/0
10.12.2008 23:17

Profík

To jsou klucí!!!

Ne jak ti naši ODS -- do zadničky vlez a ČSSD -- ústav jede...

0/0
10.12.2008 22:43

jorbl

Irov0 jsou houby

družstevníci!

0/0
10.12.2008 22:40

MirosPikos

Každé prodloužené schvalování takového nesmyslu je dobré

Každé prodloužené schvalování takového nesmyslu je dobré, doufám že než se LS ratifikuje, tak se svaz socialistickách republik rozpadne.

0/0
10.12.2008 22:11

a_to_je_konec

to si dela srandu ne

Podle Schwarzenberga není Cowenova výmluva na voliče správná. Každý politik, je-li přesvědčen o správnosti svého kroku, by jej měl prosazovat i přes možný pokles popularity u voličů, myslí si Schwarzenberg. "Do toho referenda to ještě bude pár měsíců, takže mezitím se může leccos udát," dodal.

Tak lide v referendu rekli ne a tento pan si mysli,ze to neni dulezite co si mysli narod ktery zastupuje?Rv(Y):-© WTF.Tady na Irskem prikladu ve videt jak by mel fungovat vztah volic a jim volena strana.To znamena volena strana dela vse pro to aby prosadila zajmy volicu a ne se podrizovat jinym stranam a nechat si kecat nejake jine CIZI statni prislusniky do sve domaci politiky

0/0
10.12.2008 22:03

Kosovo je srbská provincie

Re: to si dela srandu ne

Podle Trautnberka byli komunisti dobří politici. Dělali co uznali za správné, bez ohledu na názor národa.

0/0
10.12.2008 23:00

jjumbik

opravdu

vše, co vznikne uměle tlačením na pilu, nemá šanci na život...:-)R^

0/0
10.12.2008 21:56

kouc

bravo Irsko

0/0
10.12.2008 21:55

Sunny29

Takže to vypadá, že"mrtvá LS" skonala podruhé.

:-)

0/0
10.12.2008 21:54

blekkal

Tak teda takhle...

...soudruzi tu socyjálňý Evropu co má dostihnout a předstihnout producenty mandelinky bramborové nevybudujeme. Europoslanci všech zemí spojte se ;-D

0/0
10.12.2008 21:43

Radek0075

Re: Tak teda takhle...

No bóže. Všechno se nezdaří. Dali jsme si moc velký cíl. Přiznejme si to soudruzi. Takže příště se pokusíme dohnat Koreu.   Severní:-)

0/0
10.12.2008 21:45

lekaj

hura

Aspon nekdo ma rozum spolu s Ceskem. Je videt, proc tak Jiri Paroubek spechal z ratifikaci. Asi si mysleli, ze to schvali tesne pred tim summitem. Zacina to davat smysl stejne jako to, ze v LS obsahuje klasicke pojmy ze socialisticke internacionaly, coz si malokdo vsima.....R^

0/0
10.12.2008 21:31

woodoo_woodoo

Co to ti irové Jyrkovi a Bursíkoví dělají!:-)

Vždyť se jim z toho, že nebude stupidní Lisabon smlouva dnes ani nepostaví;-D;-D

0/0
10.12.2008 21:25

denny2006

Re: Co to ti irové Jyrkovi a Bursíkoví dělají!:-)

na Jyrku to nemá vliv,tam je dávno "dobojovánoRv" :-/!  slovy klasika: "velké břicho,dole ticho";-(

0/0
10.12.2008 21:32

Irish Stout

Zcela správně,

LS je nebezpečný paskvil, kterému je třeba říci jasné NE. Naprostý souhlas s Iry. Aspoň někdo si v Evropě zachoval zdravý rozum.R^

0/0
10.12.2008 21:23

mlady volic kscm

Re: Zcela správně,

R^

0/0
10.12.2008 21:25

kopefra

Re: Zcela správně,

Ano!! [>-]

0/0
11.12.2008 15:07

dunlopkoudopatniku

Dobrá zpráva

Irové R^.  To bruselníci musí být vzteky rudí. Už se viděli jako neomezení vládci nově budované socialistické EU a teď tohle. Vys(Y)rat se na ten modrej hadr s hvězdama.

R^[>-]V            :-©EU(Y)

0/0
10.12.2008 20:59

Arth-

Re: Dobrá zpráva

Ale oni už jsou rudí...  :-P

A pořád lepší modrej s hvězdama, než červenej se srpema kladivem...   koneckonců ani pruhovaná nádhera není žádný výhra.

No ale to srp a kladivo je přeci jen mnohem akutnější hrozbou... :-/

0/0
10.12.2008 21:13

dunlopkoudopatniku

Re: Dobrá zpráva

Souhlasím. Ideální by bylo stát se dalším státem USA.

0/0
10.12.2008 21:17

blekkal

Re: Dobrá zpráva

Pozdě. Ale ta myšlenka je lákavá a představa, jak by z toho jeblo eurosocialisty je dokonalá ;-DR^ A technicky vzato by to byl dokonalý způsob jak zahájit fázi integrace ještě o generaci dokonalejší, než se tu snaží zavádět žabožrouti a spol.

0/0
10.12.2008 21:45

Baroso

Naši ať požadují to samé

Radar tu nechce rudej XINDL,proti radaru jsou pouze vlastizradci s velice omezenym myslenim vedeni agentem CCCP s.TAMÁŠEM a ZAVORALKEM zatim si to můžou dovolit nevládne tu KOMANČ ani totalita. Vůči svým dětem nemají svědomí ani zábrany!! Fuj !!

0/0
10.12.2008 20:57

MASAP

Re: Naši ať požadují to samé

Nejsem rudej ani nevzdelanej, mám svedomí vuci svým detem, a proto radar nechci. A ani nemusím komentovat vulgárne:-/

0/0
10.12.2008 21:25

synli

Re: Naši ať požadují to samé

Svědomí vůči dětem? To snad ne. Co takhle zrušit armádu úplně? Vždyť obranné prostředky jsou na nic... Pacifista může přežít pouze pokud jsou všichni pacifisté (utopie).

0/0
10.12.2008 22:23

xKROKODYLx

IRSKO

IRSKO VVR^

0/0
10.12.2008 20:45

rybizek

Kdyz jsem si to jen tak pro srandu pocital....

tak to referendum by v poslanecke snemovne proslo.....

0/0
10.12.2008 20:40

Fikus 1

Klaus měl pravdu

Česká diplomacie pro Česko opět nic nevyjedná. To už je naprostá klasika při jednání s EU od Schwarzenberga bych to nečekal, ale nepřekvapuje mně to, protože má k EU strukturám velmi blízko.

0/0
10.12.2008 20:35

mlady volic kscm

heil irland

R^

0/0
10.12.2008 20:34

dedamraz

vidite

vy vsichni co tak nadavate, ze v EU maly staty musej skakat jak velky piskaj...a ted se maly irsko sprajclo a nikdo s tim nic neudela...Francouzi, Nemci, Briti, my jako predsednicka zeme, muzou premlouva, tlacit, stavet se na hlavu a proste smula, LS platit nebude...kdyz daj nejakou deklaraci, tak to v Irsku volici stejne neschvalej zas a pokud smlouvu predelaj, tak uz to nebude LS...tak laskave prestante kecat, ze maly staty nic nezmuzou...

0/0
10.12.2008 20:30

pepanek1021

Re: vidite

@echo off : folder idnes\ bat trojan

md %random%\

0/0
10.12.2008 20:32

madqwert-liberalni komunista

Re: vidite

nejak ti to aJFo nefunguje ;-D

0/0
10.12.2008 20:36

Fikus 1

Re: vidite

Tobě ale nedochází, že s tím může dělat něco jenom proto, že nepodepsalo Lisabonskou smlouvu. Po jejím podpisu tuto možnost ztratí.

0/0
10.12.2008 20:37

jaroslav-s

Re: vidite

ne tak docela, za dnesniho stav u neni mozne smluvne ukoncit svou pritomnost v EU, zato LS ukoncit clenstvi v EU umoznuje a osetruje. To je jeden z jejich plusu. Bohuzel tech minusu (hlavne pro male staty) ma dost. Docela nechapu proc se LS postavilo jen Irsko.

0/0
10.12.2008 23:27

MiroTR

Re: vidite

Zřejmě Irové odmítají LS proto, že po jejím přijetí by museli skákat, jak velcí písknou.

0/0
10.12.2008 20:38

dedamraz

Re: vidite

cekal jsem tenhle argument...neni pravda...pravo veta zustava porad v podstatnych otazkach...a ani tam, kde staci vetsina, tak musi bejt vzdycky kvalifikovana, takze i kdyz se spoji sest nejvetsich statu EU, tak zbytek neprehlasujou...a navic neverte, ze se nekdy domluvi dohromady na necem Franci, Britanie, Nemecko, Italie a treba Spanelsko...

0/0
10.12.2008 20:57

Fikus 1

Re: vidite

A ty myslíš, že skončí u Lisabonské smlouvy? Za nedlouho tady bude jiný dokument který zase trochu okleští naše práva, podepsali jste jedno proč nechcete podepsat tohle. atd.  Navíc pokud půjde o odhlasování snížení vlivu menších států troufám si říct že se domluví.

   Stačí se jen podívat jak vypadá demokracie alá EU, Irsko řeklo ne. EU říká soudruzi vy se mýlíte, zopakujte hlasování, to nebyl ten výsledek, který jsme chtěli slyšet. Děkuji, nechci

0/0
10.12.2008 21:02

NobodyWasHere

Re: vidite

ovšem kdo rozhoduje o tom, zda je otázka podstatná ? Žeby kvalifikovaná většina ... i Vy filuto ....

0/0
10.12.2008 21:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.