Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Petici proti KSČM podepsaly na webu desítky tisíc lidí, server nestíhá

Šéf sociální demokracie Jiří Paroubek nechtěně spustil akci, která nemá v posledních letech obdoby. Pod petici, která reaguje na narůstající moc komunistů, se během tří týdnů podepsalo už přes třicet tisíc lidí. "Máme přetížený server," řekl k náporu lidí, kteří chtějí podpis k petici připojit, její spoluautor Jan Cieslar.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

talacko

To si za totality nedovolili.

Starosta v obce kde bydlím, mi veřejně řekl, že až se to otočí, že mě pověsí. Kandidoval dokonce do senátu za KSČM. Nikdy jsem nebyl násilník, ani militarista, ale poté jsem si pořídíl zbrojní průkaz a koupil pistoli. Nenechám se věšet od takového dobytka, to jej raději zastřelím a potom sebe. Je mi 64 roků, trpěl jsem komunismem celý život a věřil jsem, že až je porazíme, že alespoň budou držet hubu, ale rostou jim hřebínky čím dál tím víc. Sametová revoluce byla příliš sametová, měli jsme jich alespoň pár pověsit, pro výstrahu. Divím se každému vdělanému člověku, který je volí. Za 20 let nepřinesli nic dobrého, jenom žerou a rejou, jako ty svině. Zakázat je, je jen malá záplata na díru, která nám zůstala v srdci po jejich hrůzovládě. Ale zaplať Bůh za to. Už je nejvyšší čas.

0/0
19.1.2009 23:35

mtis

http://www.viteznyunor.cz/Petice/Seznam.html

R^R^R^

0/0
18.12.2008 15:08

hasmen

?

Myslí si někdo,že se ta partaj kvůli té petici sama rozpustí,nebo je někdo zakáže?

0/0
18.12.2008 15:00

mtis

Re: ?

http://www.lidovky.cz/podle-senatu-kscm-porusuje-ustavu-d5x-/ln_domov.asp?c=A081030_171010_ln_domov_mel

0/0
18.12.2008 15:03

hasmen

Re: ?

Hmm,předseda komise J.Štětina  -  bejvalej černoch ...

0/0
18.12.2008 15:07

mtis

Re: ?

Kritik hasmen - současný rudoch.

0/0
18.12.2008 15:10

hasmen

Re: ?

Snad jsem toho tolik nenapsal... Jaromíre

0/0
18.12.2008 15:14

mtis

Re: ?

Kuňa, že já toho ale jsem! ;-D;-D;-DV

0/0
18.12.2008 16:39

Fidel Castro v plne sile

Re: ?

snad jen štětináč...;-D

0/0
18.12.2008 15:06

fhf

Žijeme v demokracii?

Nechápu smysl petice, pokud žijeme v demokratickém státě a parlamentní stranou je KSČ tak asi demokratická být musí. Ač nejsem její volič tak mi to připadá že neustálým poukazováním na zločiny minulosti (a že jich bylo) se nová garnitura snaží zastírat zločiny současnosti (a že jich je!). Ten strach je pochopitelný pouze u lidí kteří se podíleli na rozkradení republiky, ale po stránce politické každá reprezentace bude MUSET vykračovat podle EU. A to je jedině dobře.EUR^

0/0
17.12.2008 15:24

Fidel Castro v plne sile

Re: Žijeme v demokracii?

a proto chci, aby nám tu vládli jiní než češi:-)R^

0/0
18.12.2008 14:39

mtis

Re: Žijeme v demokracii?

Tak proč takové cavy s Delnickou, Národní a dalšími stranami? Proč si nezaložit NSDAP, ta taky vznikla v demokratickém státě a nějakou dobu v něm i fungovala, tak co?

0/0
18.12.2008 15:01

Fidel Castro v plne sile

Re: Žijeme v demokracii?

NASRATH!

volit lidi do Bruselu ať nám tady vládnou + zachovat si svou vládu v samosprávách...

0/0
18.12.2008 15:04

mtis

Re: Žijeme v demokracii?

Správně, napři svoje zraky do té ošklivé kapitalistické Evropy, tam ještě pořádný komunismus neochutnali, tak třeba si tam na těch vašich lahůdkách, jako jsou fronty na mandarinky, nedostatek hajslpapíru a nekonvertibilní měna, pochutnají ....

0/0
18.12.2008 15:06

mtis

Re: Žijeme v demokracii?

Ale že sise rozjel soudruhu, nekoleduješ si tak náhodou o vyloučení z KSČSSD a práci namísto pohodlné vrátnice v Lihovém domě, někde na pile v Sudetech? ;-D;-D;-D

0/0
18.12.2008 15:07

anellus

Prosím vás, nevíte někdo

kde je na webu nějaká petice pro komunisty, chtěl bych tam přihodit pár (stovek) hlasů. A asi nejenom já, spousta lidí bez práce by to asi také ráda udělala. My co nejsme z Prahy a ani nejsme přisáti k ceckům státní kasy se těch komunistů holt tolik nebojíme, zato kapitalismus nás už docela s.r. .

0/0
16.12.2008 13:03

Komorovs Plynovs

Re: Prosím vás, nevíte někdo

OK, tak se odstěhuj do země zaslíbené, Severní Korea....tam je práce určitě dost...mimochodem, podepsal bys petici pro nacisty? Asi jo, že? Protože to je to samý v bleděmodrým...

0/0
16.12.2008 16:33

marla

Re: Prosím vás, nevíte někdo

;-DAno, komunisti zcela jistě zajistí statisíce pracovních míst, zaměstnanost bude 150% a splní se to už ve druhém roce nové pětiletky;-D;-D

0/0
16.12.2008 16:43

Cephaelis

Re: Prosím vás, nevíte někdo

Trochu se obávám, že vy, co volíte KSČ(M), moc dobře víte, že za jejich vlády budete mít pořád stejné ho.no jako máte teď, ale bude vás hřát pocit, že ti, co se dneska mají líp než vy, na tom budou stejně jako vy. Levice to sprostě koulí na přízemní lidské pudy. Závist a rovnostářství. Nic víc.

0/0
18.12.2008 14:37

Fidel Castro v plne sile

Re: Prosím vás, nevíte někdo

stačí je volit...to se opčítá...petice jsou k ho.vnu:-)R^

0/0
18.12.2008 14:40

dragon1

Re: Prosím vás, nevíte někdo

tys je asi nezažil že nevíš co jsou zač

0/0
19.1.2009 18:46

Wes Parmalee

!

Taky jsem tam pár hlasů poslal. Za Klause, Havla, Grebeníčka...

0/0
16.12.2008 12:06

osvetitel

Tech 30000 podpisu "urcite" neco zmneni

;-DNejspis budete muset zase do ulic a cinkat klicema,pokud se vetsinne neco opravdu nelibi!Ale Cesi nejsou schopni pokud je nekdo ze zhora neorganizuje,,viditelne  protestovat ani proti necemu,o cem se tvrdi ,zeje 75% Cechu proti!:-)

0/0
16.12.2008 7:14

mtis

Re: Tech 30000 podpisu "urcite" neco zmneni

No echm echm .... 50000 ....

0/0
18.12.2008 15:04

frostack

Ko-Man-Chi Do Pi-chi

Komunisty nepodceňovat, musíme si uvědomit, že demokratická strana nejsou a její voliči si asi neuvědomují co mohou ztratit v případě, že o nás budou rozhodovat. A nechlácholit se tím, že to co už bylo, se vrátit nemůže....

0/0
16.12.2008 7:06

godys

tahle akce jen KSČM zviditelňuje, nic víc.....

:-)EU

0/0
15.12.2008 9:38

činčo

Re: tahle akce jen KSČM zviditelňuje, nic víc.....

a dává někomu možnost disponovat s adresami!!!!

0/0
15.12.2008 17:25

mr.Bogart Humphrey

Zanedbatelné množství

Nicneříkající veličina

0/0
15.12.2008 9:27

papazian

Mnoho povyku pro nic, to chce klid,

počet obyvatel je více jak 10.000.000....

0/0
15.12.2008 0:31

mtis

Re: Mnoho povyku pro nic, to chce klid,

Správně, a navíc názory těch 46000, co to zatím podepsali jsou rozvratné a protisocialistické a měli by být okamžitě zjištěni, zatčeni a poslání rubat uran pro sovětské mírové rakety.

0/0
15.12.2008 9:15

dislektik-idnes si na mě zasedla

aspon jde vidět že je zde pár lidí co jsou normální

R^R^

0/0
13.12.2008 18:56

R@VI

No jestli schaneji jako delegaty do ODS

no tak to musi mit jiste nekdo opravdovy zajem o zruseni ...

proc vsak neni vyhlaseno referendum o radaru, i kdyz 150 000 lidi podepsalo petici a vlada ji dlouhodobe ignoruje nikomu nevadi!?! Referendum neni rozhodnuti a nutnost poslancu vykonat to co lid chce, pouze ukaze jaky nazor obcane zastavaji ... kecy o tom, ze by obcane sve povinosti vuci statu zrusili si strcte nekam, stat dlouhodobe omezuje zodpovednost vuci obcanu, hlavne pry kvuli penezum (asi se dostava malo pro zlodeje a korupcniky), Sjulinkova parta omezuje peci pacientu (to co se deje ted v Urazove Nemocnici Brno je nehorazne!!!), fingovane prohrane soudy, smlouvy, ktere jsou pro stat krajne nevyhodne, korupce na nejvyssich pozicich, policie, ktera i pres opakovane policejni akce ma temer mizive vysledky a politicti predstavitele se stale zbabele schovavaji za silnejsi osobnosti ...

0/0
13.12.2008 13:27

Hrdý Budžes

Re: No jestli schaneji jako delegaty do ODS

Rath chce taky rusit nemocnice v kompetenci kraju, ktere nesplnuji podminky a hlavne jsou privatni a jejich reditele neskakaji tak jak Rath piska. A bez auditu na zaklade jakesi nocni kontroly.

0/0
13.12.2008 14:12

R@VI

Re: No jestli schaneji jako delegaty do ODS

ja nerikal, ze Rath je lepsi ...

0/0
13.12.2008 18:49

marla

Re: No jestli schaneji jako delegaty do ODS

Podobné žvásty nechápu, co všechno jste schopni zamíchat do diskuze o petici proti KSČM.O tom jak, x% lidí nesouhlasí s radarem se píše furt, někde se pět demonstrantů Ne základnám uprdne a je o tom hned deset článků.Ale jak se něco napíše o KSČ(M)(Y), tak to je, jak když se píchne do vosího hnízda.

0/0
13.12.2008 15:17

R@VI

Re: No jestli schaneji jako delegaty do ODS

Me jen vadi, ze je to umele vytvorena akce, ktera pokud nebudou vladni politici chtit, tak neprojde  ... nejspis ma posilit koalici, jenze vlada sama spoleha na byvale komunisty a to dokonce kovane komunisty, kteri z KSC vzesli, rostli s ni a pracovali pro ni desitky let, ti kteri nas zradili v 68 a chteji zradit i ted viz. Melcak ... k vlade se podle me dostali zlodeji a zkorumpovanci a spolci se klidne i s dablem Kalouskem pro prosazeni svych zajmu, a tak nechapu, ze skoro po 20 letech vznikne petice pro zruseni strany, ktera je v soucasnosti druha nejvolitelnejsi v krajich, kdyz tu jina strana (ODS) vola po zasahu spojencu a pomoci pseudo hrozeb vytvari atmosferu strachu jako KSCv68 , ktera tak ziskala absolutni moc na CR ... aktualnejsi hrozby jsou odsouvany do pozadi a hlavni slovo maji penize a plutokracie ... dvoji pristup vlady a medii ke stejnym informacim je vsudypritomny ... co na tom, ze si nekdo zakvaka v diskuzi sve nazory ... mame svobodu slova? No uvidime jak dlouho ...

0/0
13.12.2008 18:05

činčo

Také jsem myslel na to, že ty podpisy zpeněží, ale

odpor ke komunismu aspon u mě zvítězil!

0/0
12.12.2008 21:08

činčo

Re: Také jsem myslel na to, že ty podpisy zpeněží, ale

Bylo by dobré zaručit právní ochranu těch dat, které získají!

0/0
12.12.2008 21:10

Kocourek69

Re: Také jsem myslel na to, že ty podpisy zpeněží, ale

Víš co je velmi a velmi úsměvné? Že Ty prskáš něco proti komoušům (ani sám nevíš co, jenom je to v módě) a zároveň tleskáš jejich pohrobkům co převlékli kabáty. Tleskáš jakýmsi Gandalovičům kteří si demokratické hlasování vysvětlují tak že do sálu nažebnou dělníky v pracovní době a po výplachu mozků jim předhodíš papír že podepisují bezpečnost práce.

Jó máš pravdu. I za KSČ to takto chodilo. Pan Werich podepsal prezenčku a náhle byl z něj antichartista. Ani o tom starý pán nevěděl. Jó Gandalovič...

0/0
12.12.2008 21:21

marla

Re: Také jsem myslel na to, že ty podpisy zpeněží, ale

Možná pro tebe, je to teď "v módě", někdo k tomu má osobní důvody.Vadí ti to hodně?Že někdo něco podepsal?A proč, proč se tim vůbec zabýváš, tys to nepodepsal, tak proč ti vadí, že to podepsal někdo jinej.Nikoho nezajímá cos podepsal ty, tak se prosimtě nestarej o to, co podepisuje někdo jinej.

0/0
12.12.2008 21:43

Hrdý Budžes

Re: Také jsem myslel na to, že ty podpisy zpeněží, ale

Ty si myslis ze to tak nedelaji vsichni, vcetne KSC a CSSD? Jsi naivni.

ODS aspon deklaruje, ze mne nechce okrast o 70% meho vydelku, na rozdil od CSSD a KSC, ktera by mne chtela okrast o vsechno.

0/0
13.12.2008 14:11

smotitak

Re: Také jsem myslel na to, že ty podpisy zpeněží, ale

Souhlas.

0/0
13.12.2008 15:22

Kocourek69

Super...

Jak se dají ty IP adresy i s vyplněnými osobními údaji zpeněžit...? No nic já jenom jestli jsem něco nepropásl když dojí modrou krávu Milku.

Lidská blbost je totiž neomezená...

0/0
12.12.2008 21:07

kenitsok

30 000 příznivců

vystrašené modré drůbeže, bojící se o nakradený majetek. Nemyslel jsem si ani, že po zkušenostech s vámi vás zbylo tolik.Spravedlnost vás snad dostihne i když se budete podepisovat každý den dvakrát. Do konce života by jste se měli za svoje rozkrádačky modlit.Lidi totiž prokuokli a dochází k zúčtování. Slušný lidi se už vašeho pokřiku a komunistů nebojí.Pochopili, že jste ještě horší a ti nejhorší komouši jsou mezi vámi jako vaši kamarádi. Tak sklapněte a neječte tady.V

0/0
12.12.2008 18:56

marla

Re: 30 000 příznivců

Slušný lidi to podepsali a je fuk, koho volí(KSČM(Y) to určitě nebude).

0/0
12.12.2008 19:51

činčo

Re: 30 000 příznivců

blbe blbé- komunisti kradli majetky všem bez rozdílu!:-P

0/0
12.12.2008 21:12

mtis

Re: 30 000 příznivců

Hehehe, rudá prasata, která rozkradla i poslední verpánek, krávu a záhumenek, v roce 1949 rozkradla penzijní úspory statitisícům živnostníkům, v roce 1953 defraudovala úspory a ještě po roce 1989 prostřednictvím svých kádrů a konfidentů rozkradla, co se dalo, nadává někomu do zlodějů .... tomu se říká mluvit o špagátu v domě oběšencově... ;-D;-D;-D

0/0
13.12.2008 18:10

honzajaka

Popravdě

tihle vášniví antikomunisté mi připomínají ty pomatené islamisty, oni si taky myslí že když tu bude ten jejich politický systém tak půjde všechno nějak úplně samo

0/0
11.12.2008 18:11

Ajetak

Re: Popravdě

tak tohle je teda perla.

antikomunisté neusilují o nějaký politický systém - jen chtějí zabránit tomu, aby se komunismus začal nějakým způsobem prosazovat - co to vždycky znamená je znát nejen z naší historie. jenže lidi jsou nepoučitelní a mají rádí pohádky a tak tahle zvrácená ideologie přežívá dál.

0/0
12.12.2008 17:21

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Popravdě

...co je to komunismus? ...8-o

0/0
12.12.2008 17:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.