- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mel jsem moznost na vlatni kuzi zazit zmeny vyplivajici z teto skvele zmeny!!! Predne si musime uvedomit, ze vetsina lidi si za leta fungovani teto primestke dopravy nasla zamestnani pobliz teto trasy a tato zmena se pro ne stava zbytecnym ocistcem. Ke vsemu je naprosto zbytecna, nebot pokud nekdo potrebuje na Haje staci prestoupit ve stanici mecholupy namesti, kde jede spoj timto smerem kazdych cca 5 minut. Tudiz jedinym duvodem teto zmeny bylo zdrazeni dopravy pro stovky lidi pracujicich na tvz. prumyslovem oblouku. kteri jiz z Hostivarske konecne dosli pesky. Vrcholem arogance a dukazem naproste neschopnosti planovacu teto zmeny je neschopnost alspon castecne posunut odjezdy z prahy o cca 15 minut aby se daly po skonceni prace stihnout nekterym z pripoju. Inu ten delnickej povl prece muze hodku postat koho to zajima ze :).
Antonín Dub...není to ten zuřivý odborář? Tak vida ho, soudruha, on už se nám vyšvihl až do funkce poradce generálního ředitele To sou mi věci.....
Od neděle budou jezdit vlaky ze Strančic přes Říčany na Prahu 4x za hodinu. Doba jízdy z Říčan do centra 27 minut. Do Vysočan tuším cca 40 minut. V drtivé většině případů není problém si ve vlaku sednout. Vzhledem k nízkým intervalům by k větším zpožděním docházet nemělo, především u vlaků ze Strančic, které jezdí po kompletně zrekonstruované trati. Jediná nevýhoda je ten problematický přestup na vlak, to by se mělo změnit. Ale jinak je vlak jednoznačně bezkonkurenční řešení
Moc tomu tedy nerozumím, ale mám pocit, že třeba na I.P.Pavlova je těch tramvají trochu více. Jen tak namátkou 22,4,10,.....
Jinak souhlasím, že je to blbost. Sice je fakt, že cesta přes Dolní Měcholupy je hodně exponovaná, ale jde ji celkem snadno objet (jen se trochu víc zatáčí). Nedovedu si představit, kam se na Hájích příměstské autobusy vlezou. Je to tam menší než na Skalce a tam už ke konci vadily hodně.
Kapacitně to Céčko určitě zvládne, deset tisíc sem, deset tisíc tam....jako plivnutí v moři :)
Tak to seš totálně mimo. 22 jezdí z Hostivaře přes Strašnice, Vršovice do centra, a pak přez Újezd na Hrad a dál na Vypich. 4 a 10 taky jezdí úplně jinde. Přes Pra. P. jezdí opravdu jen č. 18, plus soupravy které jedou z / do vozovny Pankrác.
Ja nejak nechapu, kdo kde prisel na to, ze C je pretizene. Ano, asi stojite a nesednete si, ale neni to hnusnej dobytcak jako B...
V tom případě doporučuji očního lékaře. Pokud jsi viděl jak vypadá metro kolem osmé ráno nebo páté večer, nemohl bys tohle tvrdit. Nejen že na Kačerově se cestou z práce často nedostanu do prvního busu co přijede, ale pokud cestuju do centra, vidím lidi které metro kterým jedeme nenabere a musí čekat na další. O tom jak to občas vypadá na I.P.Pavlova se snad ani slušně mluvit nedá. Co už by mělo být nazváno přetíženým metrem než situace kdy souprava není schopná pobrat lidi všechny lidi co by s ní chtěli jet?
že by se měly vyhradit zvláštní pruhy pro auta s menežéry, podnikavci, poslanci a prostě rovnějšími občany s měsíčním platem od 60 tis. Kč výše. Proč by tito chudáci měli čekat ve frontě s ostatními ? Nebo nedejbože jezdit sockou ?
Protoze jeden takovy plati takove dane jako pulka autobusu dohromady?
autobusy ukončit v Říčanech či Uhříněvsi u nádraží, postavit u stanice metra A zastávku a zavést novou linku či změnit trasování té nové linky ze Strančic přes Malešice.
- vždy blbě vyřeší. Zkušenost za poslední roky je jedna velká kalamita Jsou tam samí neschopní lidé, viz i všechny poslední nerealizované návrhy
Dost jsem se pobavil, kdyz zrusili ty tri zastavky autobusu 154 z Chodova ke kolejim. Tudiz obsluhu pul sidliste a pul VS koleji (cca 3000-4000 studentu) zvlada jeden kloubovy autobus, ktery jede doslova pres dve tretiny Prahy a ve spicce spise nejede, n ez jede.
No nic, to auto neni zas o tolik drazsi, nez jezdeni precpanou MHD.
proc si neprestoupi na vlak v ricanech nebo uhrinevsi?
Protože z řady měst a městeček jezdí přímé a dotované spoje. K metru.