Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Prahou a Brnem prošly „neviditelné“ průvody proti radaru

Průvod několika desítek lidí v bílých kombinézách a s nabílenými obličeji a maskami vyšel po třinácté hodině od Nové scény Národního divadla v Praze. Účastníci nesouhlasí s umístěním protiraketové základny v Česku. Pochod se konal také v Brně, zúčastnily se ho necelé čtyři desítky odpůrců radaru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rohatey

70% lidí možná se

v průzkumech veřejného mínění nějakým způsobem vyjadřují proti radaru, ovšem zdá se že jenom nějaké absolutní promile těžko zachytitelné číslem má z toho radaru a USA takovéhle psychické problémy. :-/

0/0
8.12.2008 17:29

misch

mocenské zájmy USA

Lidi, vzbuďte se, už dávno neplatí že "USA je dobro a Rusko zlo", postoj naší vlády je až nebezpečně nekritický k mocenským zájmům američanů. V Evropě mají američané více základen takže je pravděpodobné že hlavním důvodem proč chtějí nové základny je destabilizace vztahů mezi EU a Ruskem. Tím nechci říct že bychom se měli orientovat na Rusko ale není důvod lézt američanům do zadnice, vždyť se podívejte na porušování lidských práv v USA bohužel se o tom v běžných médiích nepíše.

0/0
8.12.2008 16:28

55108311

Re: mocenské zájmy USA

Destabilizaci vztahů mezi námi a Ruskem si přeje především Rusko, jinak by nevyhrožovalo svým jaderným arzenálem jakmile se rozhodneme něco udělat bez jejich souhlasu, nebo neokupovalo Gruzii k nám teče ropa.

V Evropě nevznikají americké základny tak, že američané si vezmou území pro základny násilím, tak jako to dělají rusové v Gruzii. Americké základny vznikají tam, kde si to tamní vlády přejí.

Až budou mít evropské státy strach z USA a ne z Ruska, budou si zvát Rusy, aby u nich postavili svoje základny na obranu proti američanům. Zatím je to obráceně.

0/0
8.12.2008 16:46

55108311

oprava

neokupovalo Gruzii kudy k nám teče ropa

0/0
8.12.2008 16:48

masnav

Hlupáci

Zneužití hlupáci demonstrují proti bezpečnosti vlastní země. To bohužel není k smíchu.

0/0
8.12.2008 15:12

rooman

Re: Hlupáci

Rusáci tohle dělali v 80letech na západě. Platili různá mirová hnutí za odzbrojení západní Evropy.. A teď to zkoušejí v ČR. Rusáci jsou svině a hlavně ta KGB svině Putin....(Y)

0/0
8.12.2008 16:09

godys

průvody proti radaru a LS jsou směšné....

to se řeší u voleb soudruzi....musíte více volit komunisty, aby tady nebyl radar a LS....;-D;-D;-D

0/0
8.12.2008 13:48

rooman

Ce je to? Pochod proti zneužívání chemických zbraní Ruskem?

Vypadají, jako by měli oblečený "atombordel"

0/0
8.12.2008 13:17

freeLook

Jaky nazor by jste meli na cloveka...

nejakou dobu (tj par let) pobyvajiciho v rusku, podporujiciho rusky radar na nasem uzemi urceny k obrane ruska plus by mel vyznamenani za dobrou praci pro rusky stat? :-)

0/0
8.12.2008 12:39

rooman

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

naštěstí tato varianta tady není. Díky Kocábovi byli všichni rusáci vypráskáni na východ ;-D A pokud máš na mysli člověka z USA, kerý podporuje USA radar na našem území, jsem rád a hrdý že můžeme našim spojencům pomoci.R^[>-]

0/0
8.12.2008 13:07

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

my jsme nasemu "spojenci" (tj USA) pouze predsunuta obrana. Dokud radar nema zastitu NATO a hlavne souhlas EU tak jeho prosazovani to neskutecna hloupost z nasi strany. Navic v pripade ze vetsina obyvatel je proti a zadna strana si neuvedla radar do programu je jedine demokraticke reseni v REFERENDU.

0/0
8.12.2008 13:26

rooman

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

Kdo tě platí? KGB? Dobře víš, že radar MÁ PODPORU NATO. EU do toho nemá co kecat.... Není to vojenský spolek.Většina je proti? Leda ve tvé fantazii. Kolem mě jsou všichni PRO RADAR. O otázkách národní bezpečnosti nemůžeš rozhodovat v referendu. TO je jako by se vypsalo referendum zda se koupí MIG, F16, Gripen nebo SU...

0/0
8.12.2008 13:34

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

slusne neodmitnuti neni podpora a uz vubec ne ZACLENENI. jelikoz jsme soucasti EU a nikoli USA tak by nas meli primarne zajimat nazory EU. O otazkach narodni bezpecnosti ciziho statu, ktere jsou posunuty na nase uzemi by se melo rozhodovat v REFERENDU v pripade ze politici toto nezminili v programu. poznamku se stihackami budu brat jako omyl.

0/0
8.12.2008 13:44

rooman

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

referendum v žádném případě;-O

0/0
8.12.2008 13:46

Heralik2

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

Co lžeš? V EU jsme hospodařsky, v NATO vojensky.  Tak laskave nemíchej hrušky a jablka. UE žadnou armadu nemá (i když si jí tak krásně plánovala)...

0/0
8.12.2008 13:46

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

kde lzu? nemycham, pouze uvadim dulezita fakta, ktera jakykoli rektolezci opomiji.

0/0
8.12.2008 13:52

doktor_bota

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

Studuj, tupounku.

http://web.volny.cz/noviny/zesveta/clanek/~volny/IDC/98437/nato-potvrdilo-svou-podporu-americkemu-stitu-v-evrope.html

0/0
8.12.2008 13:47

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

mili tupounku, pro tebe jeste jednou....slusne neodmitnuti neni podpora a uz vubec ne ZACLENENI. :-)

0/0
8.12.2008 13:51

doktor_bota

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

"Severoatlantická aliance dnes potvrdila, že i nadále podporuje výstavbu amerického protiraketového systému ve střední Evropě, jehož součástí se má stát radar v Česku a základna v Polsku. Mluvčí NATO Carmen Romerová podle agentury Reuters v Bruselu uvedla, že názor aliance na americký štít se od dubna nijak nezměnil. Tehdy se zástupci NATO na svém posledním summitu shodli, že protiraketový projekt USA představuje podstatný přínos pro ochranu spojenců."

"Zástupci NATO na jaře zdůraznili, že radar i polská základna by měly být integrální součástí jakékoli budoucí protiraketové obrany na aliančním základě. NATO totiž i nadále plánuje svůj vlastní protiraketový deštník, který by chránil i jih Evropy."

To není neodmítnutí, milÝ tupounku, to je jednoznačná podpora.

:-©

0/0
8.12.2008 14:18

55108311

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

Gripeny taky neměla ČSSD v programu a taky se to neřešilo referendem.

0/0
8.12.2008 13:34

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

ja byl bych pro referendum i v tomto pripade(i kdyz to se zajmy cizi obrany nema nic spolecneho)

0/0
8.12.2008 13:37

Heralik2

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

A ty víš, jestli je lepší Gripen nebo F16ka?

0/0
8.12.2008 13:45

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

ja myslel referendum ohledne nakupu vubec. nicmene Gripen je modernejsi :-P

0/0
8.12.2008 13:54

55108311

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

Ten člověk je Klaus?

Já bych se hlavně divil, co se to s Rusama stalo ;-D

Rusové se nikdy o svoje OBRANNÉ obranné systémy nezajímali, zato se soustřeďují na vylepšování těch ÚTOČNÝCH.

Pokud se zajímají o obranu, tak o tu cizí, kterou se buď snaží zastavit pomocí jaderného vyhrožování, nebo prolomit vylepšováním svých útočných systémy, jako je třeba Topol.

0/0
8.12.2008 13:17

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

Rekl bych, ze o obranu i utok se velmoci zajimaji vyrovnane :-)

0/0
8.12.2008 13:28

55108311

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

Tak proč Rusko staví Topoly a ne svůj vlastní radar?

0/0
8.12.2008 13:32

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

informuj se.

0/0
8.12.2008 13:49

rooman

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

nemám informace od nadřízeného důstojníka KGB jako ty.......

0/0
8.12.2008 13:54

freeLook

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

mas vice nicku? pres rude bryle uz neumis pouzivat google? ;-D

0/0
8.12.2008 13:57

55108311

Re: Jaky nazor by jste meli na cloveka...

Já se informuji:

USA/NATO: radar, protiraketová obrana

Rusko: nové rakety Topol, nové rakety Iskander, o obranu žádný zájem, jenom hysterický křik, když obranu budují ostatní

Jestli jsi vygoogloval jiné informace, tak sem s nimi.

0/0
8.12.2008 14:52

minolt

V Rakousku se vypráví o knížeti vtip

Co je špatné a co je dobré na Schwarzenbergovi?

Špatné to, že se se.re do politiky. A ta dobrá je, že to dělá v Čechách a ne doma

0/0
8.12.2008 11:59

Heralik2

Re: V Rakousku se vypráví o knížeti vtip

A to je jako humorné? Co dělá pingl v politice?

0/0
8.12.2008 13:47

freeLook

tady neco na pana vondru

http://www.zvedavec.org/komentare/2008/12/2901-je-cesky-vicepremier-vondra-americkym-agentem.htm

0/0
8.12.2008 11:41

55108311

Byly za 1. republiky

pochody proti výstavbě obranných postavení v pohraničí?

0/0
8.12.2008 11:18

ijwww

KDOPAK FINANCUJE TY OBRÁZKOVÉ OCHOTNÍKY ????

KDO MÁ ZÁJEM NA TOM ,ABY NEBYLO VČAS VIDĚT, KDE JAKÁ RAKETA VZLÉTÁ ????

A PROČ VLASTNĚ VADÍ RADAR NAŠIM MILÍM BÝVALÝM OKUPANTŮM ????

ŽE BY K NÁM JEŠTĚ NĚKDY CHTĚLI V NOCI PŘIJÍT TAJNĚ, BEZ SOUHLASU, ZACHRAŇOVAT OSTANTÉ DRÁTY A FRONTY NA TOALETNÍ PAPÍR ????

0/0
8.12.2008 10:58

36903690

Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo

Když necelé čtyři desítky jsou 70 procent, tak nás Čechů je vlastně necelých 57jedinců.  Já jsem jeden z těch, co si radar v ČR přejí a to co nejdřívě.[>-] Odjakživa Rusák a muslim ohrožují mír a demokracii.

0/0
8.12.2008 10:22

nahradniinteligenceprocenzora

Re: Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo

R^R^R^

0/0
8.12.2008 10:46

rooman

Re: Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo

R^

0/0
8.12.2008 11:50

freeLook

Re: Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo

vyzkumy i pres snahu o manipulace ukazuji kontinualne 70% nesouhlas. Male mnozstvi demonstrantu svedci pouze o pasivite obyvatel a tva dedukce o tve zamerne demagogii ci neznalosti. Ja jsem jeden z tech kterym je radar u zadnice, ale po budovatelskem vystupu nasich politiku pri obhajobe radaru jsem jednoznacne pro REFERENDUM.

Fanatici a hlupaci ohrozuji mir a demokracii. [>-]

0/0
8.12.2008 12:56

rooman

Re: Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo

O otázkách národní bezpečnosti nemůže rozhodovat referendum. Situace je obdobná jako by sudetáci vyhlásili v 1937 referendum o pozastavení výstavby pohraničních pevností.[>-]

0/0
8.12.2008 13:08

freeLook

Re: Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo

v pripade ze by politici projevili vuli a zastitili radar NATEM tak nesouhlas ustoupi. O otazkach bezbecnosti ciziho statu(tj. presunuti obrane hraze blize k souperi) by se v referendu rozhodovat mohlo... obvzlast kdyz zadna politicka strana tema radaru neuvedla ve svem programu.

0/0
8.12.2008 13:32

rooman

Re: Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo

pokud se cítíš ohrožen US radarem, přestěhuj se do Ruska k základně Topolů,;-D

0/0
8.12.2008 13:40

freeLook

Re: Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo

vtip ci zoufalost? :-/

0/0
8.12.2008 14:01

36903690

Nevěděl jsem,že nás Čechů je tak málo.

0/0
8.12.2008 10:19

zachrance_od_mury

neviditelny pruvod bych ignoroval

snaha o zviditelneni neviditelnym pruvodem mi z hlediska slovickareni prijde usmevna. snahy techto "nasich" zastupcu jiz mene. podle soucasneho vyvoje sveta a evropy jako takove budu radeji az vojska ktera nas prijedou obsadit nebo zachranit (to vyjde na stejno) budou mit na sobe vlajku usa ci eu nez srp a kladivo.

0/0
8.12.2008 10:18

rooman

Průvod financovaný rusáky

Rusáci a komunisti jsou svině... To je paráda, že se to může veřejně říkat.......

0/0
8.12.2008 8:04

Jari_B

Re: Průvod financovaný rusáky

Ten průvod je kravina.

Jistě rusáci jsou svině, to odpovídá tvé hlouposti. Napiš "někteří rusáci, češi, američani, čínáni,  atd jsou svině" pak lze souhlasit.

0/0
8.12.2008 9:08

rooman

Re: Průvod financovaný rusáky

Hlupák jsi ty, protože jsi nepoznal že se jedná o citát s jedné vyjímečné divadlení hry....;-D

0/0
8.12.2008 9:33

Jari_B

Re: Průvod financovaný rusáky

To že je to citát z Hrdého Budžese samozřejmně vím, a také vím že napříkla v Národním divadle toto řekla Bára Hrzánová. Ten citát je dle mého hloupoust. 

Jak říkám Puškin, Tolstoj, Lomonosov  a mnoho dalších významných ale i zcela oobyčejných rusů nejsou/nebyli svině.

0/0
8.12.2008 9:35

rooman

Re: Průvod financovaný rusáky

Citát je naprosto přesný. Spíše si myslím, že jsi nepochopil tu divadelní hru.

Ale s tím, že komunisti jsou svině, doufám souhlasíš.

0/0
8.12.2008 9:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.