Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Nerudný strýček Václav“ škodí českému předsednictví, píše Economist

Prezident Klaus se podle britského týdeníku The Economist považuje za státníka chránícího české zájmy a liberalismus, ale s blížícím se českým předsednictvím v EU jeho přímočaré hulvátství vypadá spíše jako dárek evropským nepřátelům liberalismu. Komentář týdeníku má titulek Nerudný strýček Václav.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honzajaka

kdo chce nějaké

nápady proboha

0/0
8.12.2008 13:12

dan..

Klaus bojuje za naši suverenitu,

proč až teď? Když jsme byli znásilňováni desítky let velkým Ivanem, statečný Klaus byl ve funkci bankovního úředníčka a opakovaně se snažil vstoupit do KSČ. Opravdu věříte, že mu jde o dobro této země?

0/0
7.12.2008 11:20

Martin Kostera

Re: Klaus bojuje za naši suverenitu,

Který vedl nelegální ekonomické semináře...

Opakovaně se snažil vstoupit do KSČ? Máte ke svému tvrzení nějaký věrohodný důkaz?

0/0
7.12.2008 12:08

Martin Kostera

LS

A nechápu, proč by naše předsednictví mělo být lepší jen díky tomu, že schválíme LS, kterou odmítly občané již třech států...

0/0
6.12.2008 16:30

bloodyvalentine

Re: LS

"lepší předsednictví"????? 8-o  chápu že nechápete

0/0
7.12.2008 11:04

Martin Kostera

Re: LS

Co máte za problém? Čemu nerozumíte?

0/0
7.12.2008 11:11

bloodyvalentine

Re: LS

nerozumím spojení "lepší předsednictví" v souvislosti s ratifikací LS...jde o to zda vůbec předsedníčit...jakoby prezidentský kandidát bojkotoval ústavu

0/0
7.12.2008 11:30

Martin Kostera

Re: LS

Možná byste udělal dobře, kdybyste si pozorně přečetl článek(odstavec 5).

Jako členský stát EU na to máme nárok, takže žádné "zda vůbec předsedničit" není přípustné.

Ani žádné "jakoby", nikdo tu nic nebojkotuje. Maximálně tak bruselští mocipáni bojkotují odmítnutí euroústavy/LS občany třech států.

0/0
7.12.2008 12:07

Martin Kostera

Hulvát?

A kde jsu jeho hulvátská vyjádření? Kde udělali soudruzi chybu?8-o

0/0
6.12.2008 16:29

mike_corp

Boji se Klause

Damy a panove. Je nutne nas lidi strasit, s Globalnim Oteplovanim? Strany Zelenych spolu s Ecolog. teroristy vymysleli plan jak zpenezit tento trend. Je uplne trapne jak svetove Noviny (bulvary) popisuji Prezidenta Klause. S Evropou neni neco v poradku, jak je mozne, ze kdyz clovek jde proti proudu tak je zle??

Pred 60 lety to bylo globalni ochlazovani ( platili se vetsi poplatky za uhli a drevo).

Ve vetsine zemi byly i dane za to kolik schodu mate pred domem, nebo jak velkou zahradu mate. Je to staly kolobeh, burcovat lidi do necoho co vubec neni nutne. Politici si velmi dobre uvedomuji toho, ze lidi sou schopni se postarat samy o sebe. Vetsinu tech ZIVLU, tam stejne jen preziva.

V dnesni dobe media ovlivnuji hlasy volicu. Je mi spatne kdyz pisi o zelene politice. Gore dostane za predvolebni kampan Nobelovu cenu a to uz rozum prestava davat smysl.

Prezident Klaus velmi dobre reagoval na napor, a musim rict ze s nima zametl a ukazal jak hloupi a trapni Evropsti politici jsou.

0/0
6.12.2008 12:27

Veska

Re: Boji se Klause

A ty jsi hloupý spolu s ním....a Klause se nebojí nikdo, ten je akorát pro smích

0/0
6.12.2008 12:32

bloodyvalentine

Re: Boji se Klause

teď už je to bohužel pravdaR^

0/0
7.12.2008 11:05

o63099

Srovnani s originalem (jak to vidim ja)

Rad bych jen pripojil k clanku jeden odstavec z originalu, zde z nejakeho duvodu opominut. Celkove mi prijde , ze tento vytah vyzniva, v porovnani s originalem, zdaleka vice "hej Evropsky" .  Original v zasade rika, ze Klaus ma pravdu, spolecne s jinymy lidmy v CR, ale zpusob, kterou ji prezentuje vice skodi nez prospiva.

1) Original ma podttitul (omluvte humpolacky preklad): "Neni spravne aby ostatni evropske zeme plivaly na ceske predstenictvi"

2) Original se dele venuje bodu 2: Klaus neni hloupy, ma pravdu. Pise navic: "...Zastanci evropske unie se ohaneji tim, ze je potreba obnovit "efektivni" (v uvozovkach) rozhodovani v EU po nedavnych vlnach rozsireni na vychod. Ve skutecnosti je smlouva do znacne miry otevrene hmatnuti po moci velkymi zememi, oslazene novymi pravomocemi pro evropsky parlament. Dva nove posty navrhovane smlouvou - permanentni president Evropske rady a sef zahranicni politiky - by zcela jiste zustaly v rukou velkych zvirat....." atd.

0/0
6.12.2008 12:17

pepe999 from Salford

Kdyby nebyli lide, kteri stoji stale porad za svym

nazorem, tak jsou lidi jeste na stromech, nebo jim vymyvaji mozky cernokneznici...:-©

0/0
6.12.2008 0:47

pepe999 from Salford

Re: Kdyby nebyli lide, kteri stoji stale porad za svym

Tim chci rict, ze pro predposrane europoslance a dalsi eurokreteny je jedinej clovek s opacnym nazorem prece nedulezitej, ne. Nechapu tedy, proc kolem toho delaji humbuk, jako banda bolseviku...:-©

0/0
6.12.2008 0:49

bloodyvalentine

Re: Kdyby nebyli lide, kteri stoji stale porad za svym

trochu si protiřečíš...právě církev je postavená na konzistenci názoru...takže si stojí za svým...a tím brzdí pokrokRv

0/0
7.12.2008 11:07

chataricek

Vážím si pana prezidenta

Vážím si pana prezidenta. Hájí naše zájmy - a co otiskl tento britský list je hloupá urážka "nadnárodů" Evropy těm menším, které, dle nich, jsou tu od toho, aby němě vzhlížely k těm větším. A celá EU = to, co nedokázal Hitler s tanky. Svoboda projevu je jedna věc - úcta ke svému prezidentu by ale měla býti dána i některým zdejším přispěvatelům, kteří jsou sice chatří jak rádia, všechno ví, ale doposud nezvládli ani češtinu...

0/0
6.12.2008 0:02

chataricek

Re: Vážím si pana prezidenta

Překlep - chytří

0/0
6.12.2008 0:03

dj giovanni

Re: Vážím si pana prezidenta

Ano souhlasím, opravdu hájí naše zájmy, i tím že nijak nevystupuje veřejně na podporu vyšetřování třeba lidiček až hanlivě označovaných jako  udavači StB co se dopouštěli řekněme džentlmenských přestupků, nakonec co, doba byla už taková a bylo přece jen přirozené, že v rámci zachování rodu jsme museli občas na nějakýho lumpíka ukázat prstem. Kriminály byly stejně fešácký, kouřili se doutníčky takže cosmesi tosmesi a do smrti dobrý;-D

0/0
6.12.2008 0:32

josefmel

President ješita

Jsem člen ODS. Vadí mě mnoho věcí. ALE president VÁCLAV KLAUS je totální ješita a magor. Je to ekonom - idiot. Když není po něm a není to jeho pravda, tak je odporný, ješitný a EHM, to není podle mne. Pryč s takovým sebestředným zmetkem presidentem. Nashledanou.

0/0
5.12.2008 20:59

serz I.

Re: President ješita

Nejsem člen ODS. Vadí mě

mnoho věcí. ALE řada členů jsou totální ješitové a magoři. Jsou to

amatéři - idioti. Když není po jejich a není to jejich pravda, tak jsou odporní,

ješitní a EHM, to není podle mne. Pryč s takovými sebestřednými zmetky

zastupiteli. Nashledanou.

0/0
5.12.2008 21:13

zdeseny obcan

Re: President ješita

Coby clen ODS schvalujete nekontrolovane rozsirovani moci byrokraticke oligarchie v Bruselu?

0/0
5.12.2008 21:16

J i ř í

Re: President ješita

Myslíte, že čeští byrokraté a politici hájí naše národní zájmy lépe než ti bruselští? Já mám pocit, že ti naši jsou schopni hodit za mírný úplatek národní zájmy zcela za hlavu, a tak ti bruselští jsou nakonec menší zlo. Je to vidět třebas na dotacích - ty naše státní se tunelují daleko snáze než unijní.

0/0
5.12.2008 21:19

Yurek

Re: President ješita

Obdivuji vaši neskutečnou naivitu.

:-©EU:-©

0/0
5.12.2008 22:25

dj giovanni

Re: President ješita

teda vaše logo je ale pěkně vyblitý

0/0
6.12.2008 0:34

chataricek

Re: President ješita

Říci Ti troubo ... je škoda slov. Troubo ...

0/0
5.12.2008 23:56

Fenix

Klaus je formát,

proto ho tak provokují a nenávidí.

Jsem na našeho prezidenta hrdý.[>-]

0/0
5.12.2008 20:49

godys

Re: Klaus je formát,

Rek je šašek....celý svět se jeho názorům směje....:-)EU

0/0
5.12.2008 20:56

serz I.

Re: Klaus je formát,

Bych to viděl spíše na: "Zlobí se na zrcadlo, kdo má hubu křivou.";-DR^

0/0
5.12.2008 21:00

Yurek

Re: Klaus je formát,

R^

:-©EU:-©

0/0
5.12.2008 22:27

ELAPHURUS

Já čtu radši

Mateřídoušku.....

0/0
5.12.2008 20:45

xmaart

vcelku trefné

 Ale jsem si jist, že naši věrní modří a pravicově orientovaní se nenechají nehoráznými útoky jistě pofidérního levičáckého plátku "The Economist" zviklat, a pevně vytrvají v podpoře našeho pana prezidenta, na straně našeho národa, v boji proti socialistické EUSSSR ;-D

0/0
5.12.2008 20:22

francowian

NEOBLOMNÝ HULVÁT

Já si také myslím, že neuhne, je přece konsistentní – jednou si umanul, že kolem monarchy se musí točit celý svět, stejně jako slunce kolem země, tak proč měnit názor? Vašku, neuhni, zůstaň neoblomným jestřábem, jinak tě komunisté v příštích volbách nepodpoří!

0/0
5.12.2008 19:20

Salátek s krutony

cože

Hulvátský? Nepřeložil to někdo špatně? Klaus mi přijde naopak velmi slušný. Na rozdíl třeba od Berlusconiho. Ten ale s LS souhlasí tak proč by se do něj někdo strefoval :-/ Doufám, že prezident nepodlehne tomu tlaku a neuhne ani o píď. Ve svobodný společnosti potřebujeme protinázor jinak brzo skončíme. Tahle antiklausovská kampaň ukazuje, jak je celá Evropa se svojí "demokracií" vedle

0/0
5.12.2008 18:51

dislektik-2

už i Česi si to uvědomují

na druhou stranu má aspon doufám každý právo na svůj názor který prezentuje jako osoba nikoliv však zástupce něčeho!

0/0
5.12.2008 18:22

Salátek s krutony

Re: už i Česi si to uvědomují

Tak to netušim proč. Jak by sakra mohl ovlivňovat dění v Evropě z pozice soukromý osoby? To mi fakt vysvětli. Když soukromý osoby odmítly v Irsku LS, hnedka to začlo jít přes parlamenty. Já jen abysis uvědomil jakou váhu má slovo soukromý osoby.

0/0
5.12.2008 18:55

chataricek

Re: už i Česi si to uvědomují

Kdyby bylo referendum i jinde - dopadlo by stejně, jako v Irsku. Prostě - EU nikdo nechce, jen snad Hitlerovi pohrobci ... kteří prostě již jen nemohou přijet s tanky...

0/0
6.12.2008 0:06

tomanov

orig

http://www.economist.com/world/europe/displaystory.cfm?story_id=12724780

0/0
5.12.2008 18:14

josef9

Dobrá služba pro Evropu.

Klaus neoslabuje pozici České rpubliky. Oslabuje jen pozice politiků, kteří se snaží bezhlavě rychle příjat Lisabonskou smlouvu.  A to je pro Evropu velmi dobrá služba. Fungující Evropa nepotřebuje Lisabonskou smlouvu.

0/0
5.12.2008 17:35

ickis

Re: Dobrá služba pro Evropu.

toto je kvalitni nazor R^

0/0
5.12.2008 19:47

chataricek

Re: Dobrá služba pro Evropu.

R^

0/0
6.12.2008 0:06

majorBorovicka

z názorů pod článkem na economistu

Other smaller countries should only wish for their own Grumpy Uncle Vaclav, who is more concerned with doing their patriotic duty and representing their citizen's interests than in 'making nice' to the globalist elites. This is quite a piece of globalist propaganda. 

--- nebo ---

We need a few more grumpy uncles prepared to call for a much more democratic approach to all things European and to try to carry out the will of the people ,not suppress it as recently in France.

0/0
5.12.2008 17:33

ToMiSoft

Re: z názorů pod článkem na economistu

Nemůžu nic než souhlasit...

0/0
5.12.2008 20:09

DeWalt

Zde je krásně vidět

jak krátkozraké vidění mají ti co protlačili čestnýho do druhýho kola úřadu. Ale jako katalyzátor je čestnej fakt dobrej. Ještě chvilku by se mohl projevovat a po rozpadu té tzv. liberálně konzervativní strany bych to všech vymetl do Vltavy a vyvětral :-)

0/0
5.12.2008 17:14

zdeseny obcan

Re: Zde je krásně vidět

Klaus se brani silenym planum socialnich inzenyru z Bruselu. Neni tudiz divu ze ho tinabubreli  megalomani pomlouvaji.

0/0
5.12.2008 17:22

J@kub17

Re: Zde je krásně vidět

Hans-Gert Pöttering je z frakce EPP-ED- to je pravice. Lisabonskou smlouvu navrhla Angela, taky pravicová strana. Je mi líto, že se zde objevují naprostí hlupáci jaky VY!

0/0
5.12.2008 18:19

zdeseny obcan

Re: Zde je krásně vidět

Socialni inzenyrstvi se neomezuje na jeden konkretni politicky nazor, to by jste mohl tusit.

0/0
5.12.2008 20:05

zdeseny obcan

Re: Zde je krásně vidět

A navic: Nemcum bude jen vyhovovat kdyz si v EU snadno protlaci cokoliv se jim jen bude hodit.

0/0
5.12.2008 20:07

ToMiSoft

Re: Zde je krásně vidět

Je mi jedno kdo to navrhnul, vím jen, že EU je zlo zlo zlo a nic než zlo. Nebyl jsem pro vstup a kroky, které EU dělá (např. protlačení LS v Irsku i přes odmítnutí v referendu) mě v tom jen utvrzují.

Nebudu se snižovat k osobním urážkám jako vy.

0/0
5.12.2008 20:07

chataricek

Re: Zde je krásně vidět

Souhlas R^ !

0/0
6.12.2008 0:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.