Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie vyřešila sérii brutálních přepadení. Mají je na svědomí nezletilí

Sérii loupežných přepadení, kterou mají na svědomí patnáctiletý a o dva rok starší mladík, objasnili ostravští kriminalisté. Překvapilo je, s jakou brutalitou oba mladíci při svých loupeživých výpravách osamělé ženy, ale i muže přepadali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nekronomicon

Hmmm

Co taky čekat od cikád.

0/0
6.12.2008 16:53

Hodný Vlk

Kde je Todd Bertuzzi?

Že by pan cencor mazal?

V brněnském bronxu je prý nějaká nová ubytovna.

Ať si tam Džamila a spol. zajedou na dovolenou.

Co pak budou psát? Jestli budou mít čím a jak.

Zdravím Todda Bertuzziho.

0/0
5.12.2008 21:02

Blbec z Xenemunde

<>

zatracení běloši smradlaví - zhebněte :-©

0/0
5.12.2008 19:07

kbra

10 a víc

Za fyzické napadení a omezení osobní svobody 10 let a víc v pracovním táboře:-)

0/0
5.12.2008 14:47

orinka3

mrzí mě to, ale musím to napsat

Dcera mi včera rozčileně telefonovala, že v místním centru pro utlačovanou komunitu zorganizovali mikulášskou nadílku - malé děti si odnášely plné igelitky dobrot. Jenže tytéž malé děti chvilku po nadílce seděli za domem a kouřily! Možná se někdo zasměje, ale dcera má tři kluky na základní škole, kterým program nikdo nevymýšlí a pokud se chtějí něčeho účastnit, tak to musí rodiče zaplatit. Tady je na pět "těch" dětí deset specializovaných pracovníků, neví, co by jim už za atrakci vymyslili, a pak si jdou dětičky zapálit...ta moje holka nešťastná byla úplně vyřízená z toho, že peníze nic moc nemají, ale dětem nikdo ve škole nic nedá, matka lítá z práce do práce, a rodiče těch diskriminovaných si sedí doma v pohodlí a o děti se starají školení pedagogové. To už přejde optimismus i lidumila.

0/0
5.12.2008 12:53

Stir78

Re: mrzí mě to, ale musím to napsat

Trefne a smutne. :-/

0/0
5.12.2008 12:57

matesakoid

Re: mrzí mě to, ale musím to napsat

Chce se mi z toho ....

Optimismus me presel uz jako maleho na Smichove

0/0
5.12.2008 13:54

Montaigne

Re: mrzí mě to, ale musím to napsat

napiš to ještě tomu multikulti hejhulovi z Paříže, co sem příspívá pod nickem "multikulturista"!:-)

0/0
5.12.2008 14:04

D2uragan

znáte to:

morálku maj jinou, vychování taky, jak my nikdy nebudou, nevěř na zázraky![>-]

0/0
5.12.2008 12:15

icmek

jistě

protože ukazovat dětem na mikuláše čerta by mohlo mít vliv na jejich psychiku...žejo, inženýři ! :-©

0/0
5.12.2008 10:56

singlemalt

Re: jistě

jasně, inženýre:-)

0/0
5.12.2008 10:57

calypsol

socialne slabsi

Nemusim doufam nikomu vysvetlovat, jaka ze to socialne slabsi skupina obyva nektere casti Radvanic;-D;-D

0/0
5.12.2008 10:25

Mitchell

Re: socialne slabsi

Myslím, že je to celkem jasné. ;-)

0/0
5.12.2008 11:31

Montaigne

Re: socialne slabsi

budu hádat, Romopithecové?:-)

0/0
5.12.2008 14:05

rudezari

Taký už jiní nebudou

Nechci být za rasistu, ale asi to byli cigáni a jestli v tomhle věku dělají takovýhle věci, co budou dělat až vylezou z basy nebo pasťáku?

0/0
5.12.2008 10:20

snílek

Na hrubý

pytel hrubá záplata.Verbež která přepadává staré,bezmocné a osamělé si zaslouží tvrdý polovojenský výcvik,aby na to nezapomněli a neměli chut se do kriminálu vracet.Rv

0/0
5.12.2008 10:05

maagoor22

Re: Na hrubý

no výborně ještě je naučíme zacházet se zbraněmi, nahoníme jim kondičku,  trošku je necháme se vymakat v posilovnách a pustíme je z5. No aspoň doktoři nebudou mít tolik práce a funebráci dobrý kšeft ;-D;-D

0/0
5.12.2008 14:36

Englaw

Mám strach že bude pořád hůř... :-(

Když si představím kolik jich už teď je a množí se dál jako králíci, tak v některých městech to vážně nebude menšina, ale početně rovnoprávná skupina obyvatel, z čehož bude plynout jejich účast v zastupitelstvech a z toho plynoucí výhody. Města jako Most, Litvínov, Ústí nebo Ostrava budou pro normální - bílé - obyvatele peklem na zemi. Povede to k eskalaci násilí, vytvoření různých domobran, ve kterých se budou realizovat prozmněnu násiníci ze krajní pravice. Cikáni problém byli jsou a budou a záleží jen na tom, jak se k tomuto problému postaví společnost. Jedno je jisté : situace se zhorčuje a současný model nevede vůbec nikam. Po časech cukru by měly následovat časy biče. P.S. Když čtu o těch přepadení osmičlennou skupinou v parku, nedá mi to nevzpomenout na výborný film s Ch. Bronsonem Přání smrti. Jak by asi osmičlenná skupina koukala, kdybych zpod pláště vytáhl dvě pistole s tlumičem a malinko je zkropil??

0/0
5.12.2008 9:58

Mar__tanka

když

někoho zbije nácek, napíšou že jde o nácka, když vietnamec, napíšou že vietnamec...a tady?

proč??? 

0/0
5.12.2008 9:56

Montaigne

Re: když

protože soudruzi redaktoři skrze autocenzuru to kouzelné slůvko cikán dočista zapomněli;-D

0/0
5.12.2008 14:07

Mar__tanka

znáte tu dětskou říkanku?

plave mýdlo po Vltavě, JAKOU BARVU ASI MÁ?

;-Dprej sociálně slabší....kdy už začnou konečně nazývat věci pravými jmény?

0/0
5.12.2008 9:51

wildge

Re: znáte tu dětskou říkanku?

Socialne slabsi barva?

To je dobre!

0/0
5.12.2008 10:10

fext

ilustrační foto - rasismus

Nelíbí se mi ilustrační foto. Podsouvá totiž rasisticky čtenáři, že pachateli byli příslušníci bělošské menšiny. Jak se staví k takovým rasistickým projevům ve věřejném sdělovacím prostředku Evropská Unie? VEUV

0/0
5.12.2008 9:45

EWCZ+

Re: ilustrační foto - rasismus

Jo, naznacujou se tam ty "boty, az nahoru zavazany", ale realita je zcela jina.

0/0
5.12.2008 11:00

zachrance_od_mury

ten antidiskriminacni slovnik me vytaci

vcera jsem na toto koukal ve zpravach a samozrejme bylo nenapadne zmineno ze se jedna o chlapce ze slabsich socialnich skupin. pak se objevil identikit jednoho z nich, a hadejte. no spravne, jake to prekvapeni, byl to cikan.

kdyz vietnamec pobodal celnika pri kontrole taky nikdo opatrne nenaslapoval kolem jeho narodnosti, nepadlo "jenalo se o drobneho obchodnika socialne slabsi ale prizpusobyve vrstvy". nikoliv. "vietnamec pobodal celnika". jenze diky vsem dzamilam a uhlum a jinym pravdolaskum se nesmi napsat "dva nezletili cikani (popr. romove jestli chcete) stoji za serii brutalnich napadeni". to by asi bylo prilis tendencni zeano ?

0/0
5.12.2008 9:43

fext

Re: ten antidiskriminacni slovnik me vytaci

Souhlasím. Je totiž nechutnou skutečností, že na asiatské menšiny se zdvořilé multikulturní newspeakování a "ochrana utlačených menšin" prostě nevztahuje. Oni totiž málo řvou, chovají se zdvořile a v drtivé většině případů makají.

0/0
5.12.2008 9:49

zachrance_od_mury

Re: ten antidiskriminacni slovnik me vytaci

jen bych dodal ze oproti vyse zminene mensine jich taky spousta umi dobre cesky.

0/0
5.12.2008 9:50

fext

Re: ten antidiskriminacni slovnik me vytaci

Můj rasistický a politicky nekorektní názor: chce tady někdo multikulturní obohacení? Fajn, nechť sem tedy imigrují asiati - čímž myslím číňany, vietnamce, korejce atd. Od těch se máme v čem obohatit, protože jsou většinou zdvořilí, pracovití a slušní.

0/0
5.12.2008 10:01

zachrance_od_mury

Re: ten antidiskriminacni slovnik me vytaci

jako clovek ktery s kapelou zkousi na zizkove se citim natolik multikulturne bohaty ze mohu zacit poskytovat pujcky ci dary ze sveho bohatstvi. cela slavna antidiskriminacni spolecnost by si mela uvedomit ze mezi narody proste rodily JSOU a nic se s tim neudela. nikdy nebudeme jedna velika stastna spokojena tolerantni multikulturni rodina. nejlepsi co muzeme udelat, je zustat kazdy na svem pisecku, nekrast babovicky ze sousedniho, hlidat si svoje a pokud nam na ne nekdo sahne, serezat ho lopatickou a odnest v kyblicku. a neutocit kdyz na vedlejsim piskovisti stavi hrad trochu jinak nez my. maximalne je muzeme sledovat a zjistovat jestli na jejich hradu neni nejaky prvek ktery by se dal vyuzit na nasem hradu. ale ocekavat ze vsichni zacnou stavet hrady podle naseho a budou stastni a nam vdecni, to je nesmysl.

0/0
5.12.2008 10:09

EWCZ+

Re: ten antidiskriminacni slovnik me vytaci

Zatim ti ale spis vypada, ze se kazdy snazi nakyblovat do euroamerickeho hradu a pak si v nem stavet hradky svoje, podobne tem hradkum, z kterych utekli. Mimochodem, myslenka vaseho prispevku uz byla drive trefne vyjadrena heslem "Cizi nechceme a svoje nedame", jak se to treba psalo na bunkry naseho pohranicniho opevneni v roce 1938...

0/0
5.12.2008 10:59

Wulpes

Re: ten antidiskriminacni slovnik me vytaci

Pokud vím, tak se u nezletilých nesmí (ze zákona) uvádět totožnost, tudíž ani jiné bližší údaje vedoucí k jejich identifikaci.

0/0
5.12.2008 10:57

fext

pravda

"A čemu to prospěje, když se řekne, že jsou to Cikáni?"

0/0
5.12.2008 9:32

ur=BANcová

Re: pravda

To je základ znát nebezpečí. Může to sloužit, jako varování a zachrání to hodně lidí před zbitím tak, že se dotyčný jistým místům vyhne, nebo se schová než přejdou.  To není ostuda, ale znalost prostředí ve kterém žijeme,[>-]

0/0
5.12.2008 9:49

Mar__tanka

Re: pravda

i kdyby jen to, že lidi nebudou mít pocit, že si z nich novináři, politici a potažmo i tihle menšinové dělaj šoufky, tak to bohatě stačí....:-/

0/0
5.12.2008 10:01

petrnew

Re: pravda

Proč by to mělo něčemu prospívat? Ať média informují pravdivě, padni komu padni. Pravda je bezpříznaková, nestraní nikomu. Byl to cikán? Napište, že to byl cikán. Byl to Čech. Napiště, že to je Čech. Byl to Vietnamec? Napsat. Média nemají zkoumat, co jimi zveřejněné informace způsobí. Média mají informovat pravdivě, úplně, objektivně. CIkán necikán, skinhead neskinhead... !

0/0
5.12.2008 11:19

svazak1

...

"Většinou přišli s nějakou smyšlenkou, jako že dotyčný provedl něco jejich příbuzným."

.

HAHAHA Tak tomu se rika rukopis jiste nejmenovane etnicke skupiny....

0/0
5.12.2008 9:32

Mar__tanka

Re: ...

nééé more, tys mi zbYl bráchůůů....;-D

0/0
5.12.2008 10:04

romsky aktivista

takove male multikulti obohaceni

(Y)

0/0
5.12.2008 9:30

66-Fuck-Fascism

66: F(uck) F(ascism)

Vzdávám to. Včera jsem sem napsal dlouhý příspěvek proti tomu, jak členové Dělnické Strany zneužívají každý článek k rasistickým komentářům... a cenzor jej smazal.

Cenzor patrně nebyl dost inteligentní jedinec aby můj příspěvek pochopil... skoro bych tipoval, že jen bezmyšlenkovitě maže a maže a maže......

0/0
5.12.2008 9:15

ur=BANcová

Re: 66: F(uck) F(ascism)

 Tak to nepiš sem, ale jdi to hlásat před úřad Džamily, ta to pochopí, jestli bude mít k ruce tlumočníka.:-/ Rv

0/0
5.12.2008 9:28

zachrance_od_mury

Re: 66: F(uck) F(ascism)

nikoliv, je clenem delnicke strany :-)

0/0
5.12.2008 9:51

Jan.Emil

Jediná rada

Nosit vždy s sebou ostře nabitý kvér a nezaváhat jej použít.

0/0
5.12.2008 8:39

Hanyz01

Re: Jediná rada

Ne každý má ovšem zbraň, případně je přeborníkem v kung fu (a ani sebelepší přeborník neodolá osmi grázlům najednou). Od toho je tady policie, aby takové zmetky střílela do hlav a soud, aby, pokud už to tihle lumpové náhodou přežijí, je poslal do chládku o chlebu a vodě na patnáct let bez možnosti předčasného propuštění a návštěv posilovny.

0/0
5.12.2008 8:53

Wulpes

Re: Jediná rada

To je teda názor. Radikalizace k ničemu nevede. To pak povede jen k eskalaci a pak každej blb bude nosit kvér.

0/0
5.12.2008 9:35

Hanyz01

Re: Jediná rada

bezva, takže byste mistře doporučoval naopak ty tresty zmírnit? Za vraždu maximálně týdenní podmínku a ten nůž od krve vrátit na konci školního roku? Tady nejde o nějakou radikalizaci, tady jde jen o nastavení rozumných a reálných podmínek, aby se v téhle zemi dalo důstojně žít.

0/0
5.12.2008 9:37

Wulpes

Re: Jediná rada

Ne. Tresty za prokázanou trestnou činnost jsou nastaveny správně. Problém je jinde. Pokud budeme vytvářet podmínky pro sociální začlenění "problematické" mládeže a důsledně nepřistupovat ke každému s předsudky, tak se sníží kriminalita mládeže rozhodně o desítky procent. Je potřeba jim dát nějakou činnost, která je bude bavit a naplní jejich volný čas, s kterým si nevědí rady. Netvrdím, že nebude existovat kriminalita, ale určitě se můžeme dostat na úroveň některých jiných evropských států (Skandinávie, Švýcarsko, Benelux atd.). Několik kvalitních projektů již běží i v ČR, ale je jich málo a bohužel i ty mají problémy s financováním a nebo přímo proti nim brojí naši "milý" spoluobčané, kteří se akorát jsou schopni angažovat tady v diskuzi. A na závěr: kriminalita se týká všech etnik stejně. 

0/0
5.12.2008 9:58

Hanyz01

Re: Jediná rada

Víte, problém s programy pro problémovou mládež je ten, že se nijak nedá měřit jejich efektivita - a já mám velmi silný pocit, že do toho jen padají peníze od nás všech, aniž by z toho byl nějaký užitek (čímž nechci tvrdit, že lidé, kteří se snaží té mládeži pomáhat, to dělají špatně, tvrdím jen, že tudy podle mého názoru cesta nevede). Společnost má za úkol v prvé řadě chránit své slušné členy před těmi neslušnými. A musí to dělat viditělně a efektivně, jinak slušní členové společnosti buď utečou jinam, nebo "zneslušní" - kdo pak ovšem bude platit daně, aby měli páni na poslanecké platy a na vyplácení soc. dávek, těžko říct.

0/0
5.12.2008 10:07

Wulpes

Re: Jediná rada

Měření efektivity je problematické ve všech projektech, kde se jedná o sociální začlenění (drogově závislí, kriminalita mládeže, psychycké poruchy atd.). Tam ale nemůžeme říci, že určité procento je "napravených" a určité ne a tudíž mít tabulky, kde bude stanoveno, že např. 30% je dobrý a 29% už se nevyplatí. Pokud vím, tak i malé procento je dobrý příklad a může nabalit další okolo. Zajímavé je, že právě děti a mládež mají na své rodiny docela pozitivní vliv a leckdy i ty dospělí se začnou chovat lépe. Co se týká financí, tak na sociálních dávkách, zvláště těch, které se zneužívají, stát vydá mnohonásobně více, než na výše zmíněné projekty. A tudy cesta nevede. Peníze za nic vedou k špatnému chápání jejich významu a hodnoty zvláště u dětí. Pokud rodič nic nedělá a chodí pouze pro soc. dávky, tak i to dítě pak toto považuje za standard. Pak ale musí být někdo, kdo mu to vysvětlí, někdo z venku rodiny a někdo, kdo si u nich získá autoritu. Není to jednoduché, ale je to potřeba.

0/0
5.12.2008 10:34

EWCZ+

Re: Jediná rada

Skandinavie? Tam, kde chteli kupovat pro Arabase ty velbloudy, aby se u nich citili vic doma a ustali s kriminalitou a znasilnovanim?

0/0
5.12.2008 11:03

D2uragan

Re: Jediná rada

ty seš spíše vůl jak pes!

0/0
5.12.2008 12:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.