Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražskou MHD zatím změny nečekají, omezí se jen spojení do Letňan

Žádné omezení hromadné dopravy v metropoli v prvních měsících roku 2009 nenastane. Tedy kromě již avizovaného pásmového provozu na trase C, který se dotkne cestujících v Letňanech. Jak bude vypadat provoz metra, tramvají a autobusů zjara, bude předmětem jednání Dopravního podniku, Ropidu a magistrátu během prosince.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roedor

hm, o zrušení linky 151 se uvažuje (psalo se o tom před

týdnem) tady je krásně vidět, že žádná koncepce MHD momentálně neexistuje a maj v tom akorát bordel. Při spuštění metra už celou autobusovou dopravu totálně roze/s/r/a/li a teď omezej i metro ;-€;-O

0/0
4.12.2008 15:49

roedor

moje každodenní zkušenost

Střížkov - OK, metro poloprázdný, lidi si sednou, Ládví - místa k sezení zaplněná, dost lidí stojí, Kobylisy - narvaný vlak, Nádr. Holešovice - dobytčák:-© Takže teď se zavede dobytčák i v úseku Ládví - Letňany. Opravdu bezvaRv A ty úspory budou fakt astronomický, topit a svítit musí tak jako tak a obslužný personál tam zůstane:-/

0/0
4.12.2008 15:40

papazian

To jen ukazuje, jak město s ODS nám špatně vládlo,

nechalo postavit metro do pole a teď se diví, že z pole nevyskakují cestující. Od samého počátku se vědělo, že je vlastně zbytečným přepychem stavět metro jen kvůli výstavišti, když je zde pár akcí do roka a to efektivnost vynaložených prostředků rozhodně nevrátí, kromě toho, stejně mnozí potřebují na veletrh dorazit auty - nejen vystavovatelé, takže pak je metra zcela k ničemu.

Dávno se mělo stavět metro tam, kde ho je a bylo potřeba, ne, páni konšelé za ODS jejich přisluhovači rozhodli jinak. A vrcholem pokrytectví je, že dopravnímu podniku to nechtějí nyní ani zohlednit v nákladech, takže za stávající stav nelze vinit Dopravní podnik, ale alarmující stav komunální politiky v Praze. Je třeba provést i zde cunami a vymést nánosy špíny ze všech míst! I Škodům palác je pomník  pana Béma  a jeho družiny! Jak se pak chce cpát do celostátní politiky?

0/0
4.12.2008 15:39

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: To jen ukazuje, jak město s ODS nám špatně vládlo,

stanice metra Zličín byla taky dva, tři roky v polích. A jak vypadá dnes. :-)

0/0
4.12.2008 18:21

leather-man

Re: To jen ukazuje, jak město s ODS nám špatně vládlo,

ČSSD by zastavila zdražování, že? :-©

0/0
4.12.2008 19:52

hryhryhry

až je nebudou vyžírat firmy a manažeři

až bude DP řešit všechny činnosti svými zaměstnanci, sníží platy"mana ž e r ům"

a nebude vysáván různými soukromníky o zisk se dělícími s mana ž e r  y.Až prachy z reklam půjdou na dopravu  a ne mana  žerům.....až nebudou dělat taková svinstva jako open card /ty náklady!!!!/ , až bude všude čisto a ne stoletá zažraná špína,až začnou hospodařit jako skuteční hospodáři a sníží jízdné, tak začnu platit;-DMožná.

0/0
4.12.2008 9:43

pskoda

Z Holešovic?

No nevím, ale skoro bych řek, že by se tím cesta celkově prodloužila. A z Florence? Ony tam nějaké takové linky končí...?

0/0
3.12.2008 16:53

Mr_Hankee

Re: Z Holešovic?

Možná že jo, ono to přes Holešovičky a Vltavu bejvá ráno dost zasekaný, odpoledne zase zpátky, kdežto metro projede.

Dálkové linky na Florenci končí, tak jestli mysleli tohle...

0/0
3.12.2008 18:13

Englaw

Re: Z Holešovic?

Co se týká Holešovic, tak jednoznačně prodloužila, protože kolony tvořící se před křižovatkou Veselská-Kbelská sahají v ranní špičce až daleko do odbočovacího pruhu z D8. Holešovičky jsou zacpaný jen někdy, navíc tam má autobus většinu cesty svůj vyhražený jízdní pruh.

0/0
4.12.2008 9:00

Mr_Hankee

Re: Z Holešovic?

A co takhle sjet o exit dál, za křižovatkou s Proseckou?

0/0
5.12.2008 21:16

MC MC

vodnaté mozky v D.P. Praha

DP Praha ať se nediví ... takhle blbě postavené metro nikdo ještě neudělal ... to, že je to v polích je jedna věc .... to, že místo podpory budou omezovat je věc druhá ... ale v neposlední řadě jaksi nikdo nepočítal s tím, že se na metro lze dostat také jako spolujezdec v autě ... v celém terminálu neexistuje inteligentní místo, kde by se dalo na někoho počkat 5-10minut s autem a přitom neporušit některý zákaz vjezdu, stání, otáčení na křižovatce atd atd. Pokud budu dodržovat předpisy, tak musím zastavit asi 150m od metra ... v dešti a neustálém větru na poli je to bájo R^

0/0
3.12.2008 16:48

JanS

Re: vodnaté mozky v D.P. Praha

Nenene.

Vodnaté - možná, ale ne v DP. O vedení linek metra rozhoduje Ropid (zástupce magistrátu) a vyjadřuje se k němu i dopravní výbor magistrátu.

DP provozuje, neprojektuje, nedesignuje, nenavrhuje.

0/0
3.12.2008 18:29

rebelkaaaa

Souhlas starosto!!!

Neznám toho starostu, ale přesto s ním souhlasímR^

0/0
3.12.2008 16:36

plk

Ještě bych postavil nějaké metro do polí!

Takhle to vypadá, když se staví metro podle potřeb Metrostavu. Pak se staví nesmyslné tunely i pod poli na předměstí, kam by metro mělo tak jako ve všech rozumných zemích jezdit po povrchu, pokud vůbec. Potom je metro poloprázdné a drahé. No co, zvednou se ceny lístků, cestující (a daňoví poplatníci) to zaplatí a mafie kolem pražského magistrátu, DPP a Metrostavu se poměje.

0/0
3.12.2008 16:24

Dr. Fe1

Re: Ještě bych postavil nějaké metro do polí!

Metro na letiště "vyhlídkovou" trasou přes Motol je ještě minimálně o řád větší pitomost a přesto se čile připravuje. Je nejvyšší čas říct ODS na pražské radnici DOST !

0/0
3.12.2008 16:33

plk

Re: Ještě bych postavil nějaké metro do polí!

Souhlas, Motol je pitomost. A ohledně Pavlíka Béma, jeho kamaráda Jančíka a dalších padronů z téhle povedené rodiny se snad my Pražáci konečně probereme.

0/0
3.12.2008 16:55

nekecej

Re: Ještě bych postavil nějaké metro do polí!

Podívej, ty chytrej, Metrostav nerozhoduje o tom, kam povede metro, o tom rozhoduje investor a to není Metrostav (je pouhý dodavatel a aby zakázku získal, musí dát nabídku, která vyhraje výběrové řízení), ani dokonce Dopravní podnik nemá konečné slovo. Věc musí být projednána se všemi složkami a schválena a musí být povolena výstavba. Jako letňanská občanka bych taky raději nevystupovala v polích, přivítala bych, kdyby bylo metro někde uprostřed sídliště. Někdy před 10-13 léty byla u pole nedaleko nynější stanice metra  (proti tzv. prosecké kolonce) velká upoutávka, že pole je na prodej. Tak ho možná koupil někdo, kdo věděl, že bude moci umístění stanice ovlivnit a že se z orné půdy stane stavební pozemek. Sama jsem zvědavá, kdy se tam začnou stavět administrativní budovy.

0/0
3.12.2008 17:49

Mr_Hankee

Re: Ještě bych postavil nějaké metro do polí!

Čerňák nebo Zličín byl prakticky to samý a teď? Ale o tom, že někdo opravdu dobře investoval, nepochybuju. Akorát nevím, jestli tu stanici do polí mohl ovlivnit zrovna majitel těch polí, ptž kdyby to bylo třeba u Teska (jak jsem leckde četl), těžko by mohl být Prosek.

Ale přijde mi blbost to omezení provozu hlavně mezi 7.-8.h ráno, to teda rozhodně prádzný není. Hlavně už vidím nadávat Kobylisáky a dál, když nenatrefí na to "správné" (kratší) metro :-/

0/0
3.12.2008 18:23

plk

Re: Ještě bych postavil nějaké metro do polí!

Milá chytrá nekecej, o tom právě mluvím. Metrostav je provázaný s pražským magistrátem, to je celkem bez pochyb. A to že se stanice metra postavila někam tam, kde to potřebovala Sekyra Group nebo jiná spřátelená (s pražským magistrátem) realitní firma je taky mimo pochyby. Totéž bezpochyby platí i o Motol, jde tam určitě spíš o volné pozemky v té oblasti. O tom právě mluvím: nerozhoduje se podle toho, kam metro potřebuje postavit město (tedy občané, které by pražský magistrát měl zastupovat), ale kam to potřebuje postavit mafie kolem realitních firem a pražského magistrátu s tím, že Metrostav potřebuje využít svou jinak nepotřebnou tunelovací techniku... Veřejný zájem je pro pražskou ODS prázdným pojmem.

0/0
4.12.2008 0:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.