Diskuze

Snižte rychlost na silnicích, žádá šéf dopravní policie

V době, kdy už se mnozí řidiči těší na povolenou rychlost 160 kilometrů v hodině na některých dálnicích, přichází nový ředitel dopravní policie Leoš Tržil s překvapivým vyjádřením. Na některých úsecích dálnic a rychlostních silnic chce rychlost naopak snížit, a to částečně i na D1. Důvodem jsou zastaralé nájezdy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

johnny.w

5. 12. 2008 17:03
staré silnice

Btw.: Celá D1 je koncipována na ´jen´ 110 km/h, já bych tam víc nedovolil, protože ta silnice při vyšších rychlostech není bezpečná. Rv Koneckonců- stačí sledovat naše sdělovací prostředky a výsledky vidíme. :-( Sám se vždy divím, kolik aut s výrazně slabšími motory (i podvozky) mě tam předjíží. ;-€

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

5. 12. 2008 17:28
Re: staré silnice

Na D1 jsou místa, kde lze zcela bezpečně jet vhodným autem a za vhodných podmínek >200 km/h. Rovněž jsou tam místa, je bezpečná rychlost <100 km/h.

0 0
možnosti
DB

original

4. 12. 2008 21:13
co řeší ...

90 km/h je u nájezdů za Olomoucí i za Prostějovem už dávno, ten úsek (ta odbočka hned za Prostějovem v té zatáčce) se dá projet 130 možná  po dvou kolech .... ať  se klidně omezí nebezpečná místa, ale Praha - Plzeň , Praha Teplice atd.  160 km/h je tak akorát

0 0
možnosti

cejkis

3. 12. 2008 20:28
Když by policie vyhlásila, že bude měřit na dálnicích

jen v místech omezení a zároveň i kontrolovala zda omezení není zbytečné, žilo by se v této zemi o něco lépe.....

0 0
možnosti

cejkis

3. 12. 2008 20:26
Pro níže uvedená hovádka

V článku se píše "Na některých úsecích dálnic a rychlostních silnic chce rychlost naopak snížit, a to částečně i na D1. Důvodem jsou zastaralé nájezdy."

Pro blbečky polopaticky: snížení rychlosti jen v místech nájezdů, které nesplňují současné normy.

Bohužel 99,9% občanů této země nechápe, že při práci na silnici není vhod prosvištět rychlostí 160km/h od metr vzádleného pracovníka údržby.

99,9% občanů této země nepochopila např. snížení rychlosti na D1 od Vyškova na Brno z důvodu, že zde defakto neexistuje nájezd. Je tam omezení na 90km/h. Když tam dáte radar, za hodinu máte jeho cenu zpět.....

0 0
možnosti
DSNMZ

dislektik-idnes si na mě zasedla

3. 12. 2008 20:31
Re: Pro níže uvedená hovádka

a co z toho plyne ? já souhlasím s tím že by na určitých úsecím měla max.rychlost být snížena z důvodů bezpečnosti ale zároven začít budovat nájezdy výjezdy dle požadavků dnešní doby.myslím si že na mýtném atd.se vybere dostatek peněz.

0 0
možnosti
PD

Fandor80

3. 12. 2008 18:15
To je vul jak bejk

R10 a snizit??? nektere useky mozna. Jinak je to daleko lepsi silnice nez vehlasna D1 a mozna lepsi nez D5 (Teplice, a Usek dalnice do Podebrad) At si ten chlapek sbali kufry a odejde kdyz tomu nerozumi. D1 rozhodne celou snizit na 110 a zakaz predjizdeni Kamionu az na vyjimky.

0 0
možnosti
M

medved

3. 12. 2008 17:12
Věří i na čápa?

Jak se může dostat do takové funkce někdo, kdo věří, že u nás pomohou na silnici nějaké zákazy a příkazy?  Kdo na to má,  má antiradar.  Policie jde příkladem.  Jak si vezli fára do Brna?  Jak si jezdí třeba ne fotbal Ti lepší?  Bude se jich to také týkat? Nebo zase budou pravidla do pořizovací ceny 400 000 K a pro ty druhé. Podívejte se,  Favorit jede po vsi 50, AUDI 90. Na dálnici to samé, čím dražší vůz, tím větší spěch.

Kdo na to má, nebo má známé je za vodou. A opatření dělá dojem, že se něco pro věc dělá.  Vlk se musí nažrat, teď aby koza zůstala celá.

0 0
možnosti
N

navigator

3. 12. 2008 18:11
Re: Věří i na čápa?

Co můžete očekávat v demokracii,v níž si poslanci porcují medvědy, šéfové polostátních firem si vyplácí horentní odměny, práceschopní jsou na ulici, lékaři se

hojí na nemocných (převážně starých) a styl života určují televizní a popové herky?

0 0
možnosti
K

karf_Raptor1000

3. 12. 2008 15:51
nápad

a co se inspirovat (jak jinak než ve vyspělém světě) a omezit tu rychlost jen v místech těch nebezpečných nájezdů?

to má zase někdo do prd3le díru a vymyslel p1čovinu. ten pan Tržil beztak souhlasí i s omezením rychlosti na dílnicích v místech, kde se "pracuje" aby tam někdo nerozházel poválené opuštěné lopaty, že? :-©:-©

0 0
možnosti
SS

stepecm

3. 12. 2008 15:43
OPRAVDU UZASNY !

Problemem v tyhle zemi neni rychlost, ale chovani ridicu na zaklade poctu nekorumpovatelnejch policistu v terenu. Jelikoz takovejch je na silnicich pramalo a kazdej si v tyhle totalne zkorumpovany zemi dela co chce, tak nejaky narizeni o snizeni rychlosti je uplne mimo misu. Vsechno je to o trestu, a kdyz na tresty v tyhle zemi budou dva metry, jeden pro nadlidi a druhej pro lidi, tak se muzete jit s temahle navrhama klouzat za barak a predstirat, jak moc toho delate pro poradek bezpecnost. Kazdej druhej je zlodej, a proc? Protoze se mu to tady vyplati, kulovy se mu stane

0 0
možnosti
PK

mmkk

3. 12. 2008 15:14
Umět řídit

Hlavně by měl naučit české řidiče jak se po dálnici jezdí a jak se na ní najiždí ! Ať je na nájezdu připojovací pruh jakkoliv dlouhý, tak 90% řidičů se hned cpe vlevo, i když mají na tachometru 60 km/h a před sebeou 200m připojovacího pruhu :-©

0 0
možnosti
JB

traktorista operator

3. 12. 2008 15:13
pan Trzil....

je dobre,ze tady nejakej takovej vubec je.Ovsem,zas to bude na houno,psi hahifihaf a karavana jede do pristich voleb;-D

0 0
možnosti