Diskuze
Snižte rychlost na silnicích, žádá šéf dopravní policie
Děkujeme za pochopení.
johnny.w
staré silnice
Btw.: Celá D1 je koncipována na ´jen´ 110 km/h, já bych tam víc nedovolil, protože ta silnice při vyšších rychlostech není bezpečná. Koneckonců- stačí sledovat naše sdělovací prostředky a výsledky vidíme. Sám se vždy divím, kolik aut s výrazně slabšími motory (i podvozky) mě tam předjíží.
doktor_bota
Re: staré silnice
Na D1 jsou místa, kde lze zcela bezpečně jet vhodným autem a za vhodných podmínek >200 km/h. Rovněž jsou tam místa, je bezpečná rychlost <100 km/h.
original
co řeší ...
90 km/h je u nájezdů za Olomoucí i za Prostějovem už dávno, ten úsek (ta odbočka hned za Prostějovem v té zatáčce) se dá projet 130 možná po dvou kolech .... ať se klidně omezí nebezpečná místa, ale Praha - Plzeň , Praha Teplice atd. 160 km/h je tak akorát
cejkis
Když by policie vyhlásila, že bude měřit na dálnicích
jen v místech omezení a zároveň i kontrolovala zda omezení není zbytečné, žilo by se v této zemi o něco lépe.....
cejkis
Pro níže uvedená hovádka
V článku se píše "Na některých úsecích dálnic a rychlostních silnic chce rychlost naopak snížit, a to částečně i na D1. Důvodem jsou zastaralé nájezdy."
Pro blbečky polopaticky: snížení rychlosti jen v místech nájezdů, které nesplňují současné normy.
Bohužel 99,9% občanů této země nechápe, že při práci na silnici není vhod prosvištět rychlostí 160km/h od metr vzádleného pracovníka údržby.
99,9% občanů této země nepochopila např. snížení rychlosti na D1 od Vyškova na Brno z důvodu, že zde defakto neexistuje nájezd. Je tam omezení na 90km/h. Když tam dáte radar, za hodinu máte jeho cenu zpět.....
dislektik-idnes si na mě zasedla
Re: Pro níže uvedená hovádka
a co z toho plyne já souhlasím s tím že by na určitých úsecím měla max.rychlost být snížena z důvodů bezpečnosti ale zároven začít budovat nájezdy výjezdy dle požadavků dnešní doby.myslím si že na mýtném atd.se vybere dostatek peněz.
Fandor80
To je vul jak bejk
R10 a snizit??? nektere useky mozna. Jinak je to daleko lepsi silnice nez vehlasna D1 a mozna lepsi nez D5 (Teplice, a Usek dalnice do Podebrad) At si ten chlapek sbali kufry a odejde kdyz tomu nerozumi. D1 rozhodne celou snizit na 110 a zakaz predjizdeni Kamionu az na vyjimky.
medved
Věří i na čápa?
Jak se může dostat do takové funkce někdo, kdo věří, že u nás pomohou na silnici nějaké zákazy a příkazy? Kdo na to má, má antiradar. Policie jde příkladem. Jak si vezli fára do Brna? Jak si jezdí třeba ne fotbal Ti lepší? Bude se jich to také týkat? Nebo zase budou pravidla do pořizovací ceny 400 000 K a pro ty druhé. Podívejte se, Favorit jede po vsi 50, AUDI 90. Na dálnici to samé, čím dražší vůz, tím větší spěch.
Kdo na to má, nebo má známé je za vodou. A opatření dělá dojem, že se něco pro věc dělá. Vlk se musí nažrat, teď aby koza zůstala celá.
navigator
Re: Věří i na čápa?
Co můžete očekávat v demokracii,v níž si poslanci porcují medvědy, šéfové polostátních firem si vyplácí horentní odměny, práceschopní jsou na ulici, lékaři se
hojí na nemocných (převážně starých) a styl života určují televizní a popové herky?
karf_Raptor1000
nápad
a co se inspirovat (jak jinak než ve vyspělém světě) a omezit tu rychlost jen v místech těch nebezpečných nájezdů?
to má zase někdo do prd3le díru a vymyslel p1čovinu. ten pan Tržil beztak souhlasí i s omezením rychlosti na dílnicích v místech, kde se "pracuje" aby tam někdo nerozházel poválené opuštěné lopaty, že?
stepecm
OPRAVDU UZASNY !
Problemem v tyhle zemi neni rychlost, ale chovani ridicu na zaklade poctu nekorumpovatelnejch policistu v terenu. Jelikoz takovejch je na silnicich pramalo a kazdej si v tyhle totalne zkorumpovany zemi dela co chce, tak nejaky narizeni o snizeni rychlosti je uplne mimo misu. Vsechno je to o trestu, a kdyz na tresty v tyhle zemi budou dva metry, jeden pro nadlidi a druhej pro lidi, tak se muzete jit s temahle navrhama klouzat za barak a predstirat, jak moc toho delate pro poradek bezpecnost. Kazdej druhej je zlodej, a proc? Protoze se mu to tady vyplati, kulovy se mu stane
mmkk
Umět řídit
Hlavně by měl naučit české řidiče jak se po dálnici jezdí a jak se na ní najiždí ! Ať je na nájezdu připojovací pruh jakkoliv dlouhý, tak 90% řidičů se hned cpe vlevo, i když mají na tachometru 60 km/h a před sebeou 200m připojovacího pruhu
traktorista operator
pan Trzil....
je dobre,ze tady nejakej takovej vubec je.Ovsem,zas to bude na houno,psi hahifihaf a karavana jede do pristich voleb
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný
Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců
Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...
Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi
Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...
Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1
Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...
Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad
Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...