Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hrad kritizuje zásah policie ve velkotržnici a blokaci víz Vietnamcům

Prezident Václav Klaus považuje zásah policie v pražské vietnamské tržnici Sapa za megalomanský a bez efektu. Nelíbí se mu ani jednostranné zablokování víz pro vietnamské občany. Televizi Nova to řekl prezidentův tajemník Ladislav Jakl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

činčo

Hradu se asi nechce nakupovat zdaněné zboží

;-D;-D;-D

0/0
2.12.2008 14:54

dislektik-idnes si na mě zasedla

zásah je oprávněný

a Hradní šašek at si juchne.jinak jsem si myslel že Langr je Klausův chráněnec hmmm chyba!

0/0
1.12.2008 18:23

vasapro

to ne pobavilo

 ...volne citovano: " Nepoctivych obchodniku se chce vedeni trznice samo zbavit ... " ;-D;-D ... s prekvapenim zrejme zjistili, ze jim soukmenovci prodavaji v arealu padelky (Y)

0/0
1.12.2008 12:19

KarlKubrt

Re: to ne pobavilo

...to tam bude dost prázdno ;-D

0/0
1.12.2008 13:42

vver440

je to legrace

víto třeba o tom, že noční službu pro celej Žižkov zajištujou 2,slovy DVA policajti na celej rajon? Dobrý, ne? a tý sapě to byla prasárna:-©

0/0
1.12.2008 11:22

rohatey

Vcelku nechutná akce

stejně nechutná o slizská jako sám  Langr.

Jít na ty Vietnamce takhle po tom požáru to je stejná ubohost jako vyrazit po povodních k těm postiženým na daňovou kontrolu. :-©:-©

A tož soudruzi tleskači Langra myslíte že je horší okrádat stát na daních a potom kupujícícm nabídnout levné zboží tedy vlasně i ten podíl na tom zkrácení daní nebo je horší okrádat zákazníky přemrštěnými cenami a ještě k tomu vykazovat poloviční marže a okrádat na daních i ten stát. 8-o 

0/0
1.12.2008 11:16

vver440

Re: Vcelku nechutná akce

souhlas a to radši už nikdo nemluví o tom, když ce celníkům zabavený nějak záhadně ztratí:-©

0/0
1.12.2008 11:26

JakToDe

Re: Vcelku nechutná akce

Prasárna ? ani omylem, plný souhlas a doufám že akce budou dělat častěji. Jen taková situace k zamyšlení -> kdyby člověk po povodních měl v domě grogovou  varnu, myslíte že by se ohlíželi zda má co na sebe a kde spát nebo by ho prostě sebrali ?

0/0
1.12.2008 12:34

rohatey

Re: Vcelku nechutná akce

Ty budež evidentně jeden z těch zlodějů co okrádají zákazníky přemrštěnými cenami a ještě k tomu okrádáš i stát krácením tržeb. :-)

Registrační pokladny vám zrušili abyste v tomhle mohli pokračovat tak nebuďte tací malí a přejte trochu toho skromného zisku i těm Vietnamcům.  

Drogy se evidentně vyrábějí tam kde ti policajti radši nechodí, pokud vím tak u těch Vietnamců nic nenašli.

0/0
1.12.2008 13:31

JakToDe

Re: Vcelku nechutná akce

Tohle není odpověď. ;-D a zlodějíček opravdu nejsem.

PS: Jako jasnovidec by jste se neuživil. :-)

0/0
1.12.2008 14:32

rohatey

Re: Vcelku nechutná akce

No když nejseš ten zloděj z těch řad obchodníků tak je tady ještě druhá možnost a to ta že jsi obyčejný rasista ale nikoliv ten imaginární protiromský u kterého se nejedná o rasismus ale špatné zkušenosti ale ten skutečný. :-)

0/0
1.12.2008 18:02

diynamo

Když setu budem ohlížet na kydy každýho

senilního dědka, tak se to kupředu nepohne nikdy.

:-/

0/0
1.12.2008 11:08

cinella

Zdá se, že je třeba začít

hledat mechanizmy k odvolání prezidenta! Co momentálně Klaus předvádí, je obrazem jeho vědomí, že všichni budou muset strpět jeho excesy. Měl by odejít - býti odejit - z postu prezidenta ČR. (Y)

0/0
1.12.2008 11:01

redback

Klaus je cool ! (v plotě)

:-)

0/0
1.12.2008 10:54

Jack777

...

Souhlasím, ten zásah byla trapná švejkovina, šikana a touha někoho ponížit. Navíc bez výsledku. Možná by policie měla spíš používat hlavu a ne sílu. Většina inteligentních lidí ten zásah odsuzuje. Neúspěšné zamindrákované gumy mají samozřejmě z cizího neštěstí radost...

0/0
1.12.2008 10:19

JakToDe

Re: ...

e ? Z jakého neštěstí ? Z toho že nastavili víza a začínají prohledávat falšované zboží se každý normální člověk raduje. To je přímo svátek, jen houšť ... ;-D

0/0
1.12.2008 10:47

rohatey

Re: ...

Co to vykládáš za nesmysly, falšované zboží tedy to které se vydává za pravé značkové a je falešné značkové, to prodávají spíš v kamenných obchodech.

Vietnamci ti prodávají zboží o kterém každý ví že není značkové a tak si i každý chudší občan může koupit alespoň toto zboží "jakoznačkové". Tímhle bych řekl že neškodí nikomu, dělají reklamu těmhle značkovým firmám a ti co nosí to jakoznačkové až budou na tom finančně lépe si půjdou koupit to pravé značkové.

0/0
1.12.2008 10:54

JakToDe

Re: ...

Fajn až si někdy necháš registrovat ochranou známku a někdo ti ji začne falšovat, pak mluv. PS: Pokud na něco nemám tak si to nekupuji, ale neobhajuj tímto stylem rákosníky.

0/0
1.12.2008 10:58

rohatey

Re: ...

Nepleť si pojmy a dojmy, falšováním značky není pokud ten kupující ví že se o značkové zboží nejedná, lepit na tohle podřadné  zboží tu značku za to by ty firmy měli ještě platit jako za reklamu v televizi nebo na stadionu, tam když na mantinel dají značku firmy tak to nikdo také nepovažuje za falešný značkový mantinel. :-)

0/0
1.12.2008 11:11

JakToDe

Re: ...

Dobrá demagogie ;-D naštěstí zákon to vidí jinak.

0/0
1.12.2008 12:18

vasapro

Re: ...

tak to jste mily pane na velikem omylu ... doporucuji si dukladne prostudovat zneni zakonu :-/

0/0
1.12.2008 12:20

JakToDe

Re: ...

PS: Pojmy si nepletu, neboť porušení ochranné známky to je. Pokud by jsi chtěl z toho nějak prokličkovat, musel by jsi jednoznačně u toho oblečení uvést že se nejedná o značkové oblečení a navíc by jsi i na toto jednání (podle mě) musel mít svolení té konkrétní firmy (neboť s jejich majetkem což patenty a známky jsou nemůžeš maniulovat podle libosti).

0/0
1.12.2008 12:28

rohatey

Re: ...

že na té tržnici u těch Vietnamců to není značkové zboží to je jasné i těm lidem s velmi nízkým IQ, nějaké nalepení nebo našití ozdoby ve formě té značky to bych zrovna nepovažoval za velký zločin. Kupujícím se ta nálepka vryje do paměti a až budou dospělí nebo budou mít víc pěněz tak si to značkové zboží potom půjdou koupit, je to reklama na značkové zboží a ještě k tomu neplacená. :-)

0/0
1.12.2008 13:35

JakToDe

Re: ...

Mno tady nejde o to jestli to je nebo není jasné komukoliv, tady se jedná o porušení zákona ať se to snažíte zlehčit jakkoliv. :-) 

0/0
1.12.2008 15:05

Jack777

Re: ...

V asii říkají bělochům "white shit" nebo "white scrap". Zajímalo by mě, chudáku, jak by ses cítil kdyby ti někdo v cizině říkal že jsi bílý ho.no nebo bílej odpad......

Myslím, že jsi spíš jednodušší člověk....

Oblečení ve značkových obchodech neodpovídá svojí cenou kvalitě. Je brutálně předražený a člověk platí jen za značku a i když na to mám tak se mi za značku platit nechce, nejsem osel....

0/0
1.12.2008 13:32

vver440

výsledky soukromý ankkety-proti komu měla PČR zasáhnout

vietnamci Sapa EU

extrémisti LivínovEU

nepřizpůsobiví občanéEUEUEUEUEUEUEU

0/0
1.12.2008 9:56

Fidel Castro v plne sile

mají pravdu...

byla to nepřiměřená akce...vemete si akci v litvínově - tam policajti bouchačky nevytáhli a na nácky ani cigoše nikdo nemířil...

tady se bouchačky tahaly, dávaly se bezdůvodně pouta apod...prostě klasická policejní šikana, kterou si chtěla policie u veřejnosti nahrabat body...pro zastánce akce: počkejte, až si bude chtít policie honik ego na vás...;-DRv

0/0
1.12.2008 9:49

harkonnen

Smrad ze Sapy byl v celém podhradí, na hrad nezavál

Pane Klausi, měl byste občas taky slézt z hradu dolu mezi lidi, protože smrad z hořící Sapy byl cítit po celé Praze. Jedině důslednými kontrolami se dá odvrátit další požáry ...

0/0
1.12.2008 9:44

Bonelord

Pane prezidente, uz mne začínáte dost vadit

a to jsem byl vždy Vaším velkým zastáncem. Začínám mít podezření, že se u Vás projevuje senilita. Nebo si opravdu myslíte, že je správné, aby se na vietnamských tržnicích prodávaly padělky a porušoval zákon? Myslíte, že když by tam denně chodilo pár inspektorů, že se ještě někdy vrátí živí?8-oRv

0/0
1.12.2008 9:43

ročník 68

Re: Pane prezidente, uz mne začínáte dost vadit

R^R^R^

0/0
1.12.2008 10:11

tolan

Hradní paňácové, dobře zavřete bránu

Mohlo by se vám stát, že vás ofoukne průvan čerstvého vzduchu. Zmizela by ta dlouholetá zatuchlost prezidentského úřadu. Nyní časté migrény pana prezidenta a jeho úlety už lidi přestávají bavit.

0/0
1.12.2008 9:30

Ruger

Jdi se vymočit a vykadit, pak se jistě

zvýší i kvalita tvých příspěvků..

0/0
1.12.2008 9:34

jamil1

Re: Jdi se vymočit a vykadit, pak se jistě

a toho tveho?

0/0
1.12.2008 9:38

Ruger

HEzký pokus, ale nepříliš obratný

;-D;-D

0/0
1.12.2008 9:42

Bonelord

Re: HEzký pokus, ale nepříliš obratný

Tvůj příspěvek neměl žádnou hodnotu a byla to jen a pouze nesmyslná urážka, takže nechápu čemu se směješ?8-oRv

0/0
1.12.2008 9:45

rohatey

Klaus má jako obvykle pravdu

Že tady třeba řádí  ruskojazyčné a jiné mafie, kapsářské cikánské gangy atd. je  všeobecně známá věc, jak jsem se doslechl tak třeba na Václavák tam není radno aby se slušný občan večer vydal. Když jednou náhodně udělali zásah proti ruské mafii u těch Holubů tak to zle odskákal velitel zásahu, narafičili na něj nějakou korupci s celníkem a začali ho trestně stíhat, což u soudu potom zkonstatovali že to celé bylo vykonstruované.

A tady na druhé straně se s takovouhle slávou budou dělat takovéto monstrozní akce proti komunitě která je ve srovnání s těmi mafiemi a dalšími zločinci zcela neškodná. No tož pro Langra typické zřejmě si myslí slizoun že si takovouto populistickou akcí vylepší to své záporné image u veřejnosti. :-)

0/0
1.12.2008 9:29

crook.crook

Re: Klaus má jako obvykle pravdu

Precti si prizpevky a je jasne ze se to tomu Langerovi i dari. Je mi z toho na bliti co se tady deje. Cigani si radi jak chteji, ale tem tesko vzit macety. Vememe si jen ten rozdil. Kdyz je zatah na vetnamce nikdo macetu nema, kdyz je neco na romy, tak by z toho vyzbrojili celou nasi armadu. Takze na cigose ne ale na vetnamce jo. To vis PCR Otravovat a prudit

0/0
1.12.2008 9:49

jamil1

neadekvatni reakce na adekvatni zasah

tak dalsi prestrelek obcana z hradu ... na zasahu, kde se zabavi padelky za nekolik milionu, neni urcite nic divneho. danovy unik asi podle hradu je v poradku, vyborne ... tak nevim, jestli nas prezident nahodou nezacina trpet nejakou dusevni chorobou ...

0/0
1.12.2008 9:22

crook.crook

a co romove

Kdy zasahnete proti nim? Radsi nechte na pokoji vetnamce s kteryma je maximalne problem se sbozim. Jestli mam volit mezi vetnamcem a nebo vyzirkou z adidasu tak je volba jasna. Zbytek obchodu ani nema cenu zminovat. Stejne je to vsechno ze stejne tovarny. PCR Hrdinove jak svina. Proti bilim bez problemu, proti vetnamcum same body, ale jak prijde na PROBLEM napr u romu tak kde nic tu nic. Jeste je maximalne chrani.

0/0
1.12.2008 9:12

onegin

klaus

vazeny pane prezidente, tak tohle je uz  moc . doted jsem s vami byl za jedno, ale tohle to jste teda preshnal!!!!!!!!!;-€;-€;-€

zasah byl naprosto v proadku a je potreba naucit tuto komunitu dodrzovat zakony a hlavne i na nich je vymahat!!! vam nevadi ze my paltime dane a oni nemusi!!!!!?????(Y)

0/0
1.12.2008 9:00

crook.crook

Re: klaus

CO nemusi platit dane? TO ti rekl kdo? maximalne za pasovane zbozi, ale za to si tady muzem sami kdyz blba mikina pro 12lete decko stoji 2000-3000. Na to proste obycejna rodina nema. Misto toho aby chytali zlodeje a tunelare chytaji obchodniky. Tak jim vsichni zatleskejme jakou zas nase PCR s heslem otravovat a prudit udelal obri uspech, zbytek lidi co uvazuji se jde vyblejt

0/0
1.12.2008 9:05

Blamik

Re: klaus

Zákon platí pro všechny stejně. Proč by pro obchodníky najednou platit neměl????

0/0
1.12.2008 9:15

crook.crook

Re: klaus

On plati stejne? ja si nevsim. Nebo snad PCR stejne likviduje romy? ja si nevsim. Nebo snad pro pana tunela paroubka plati stejne? ja si nevsim. Az budou nasi slvni policajti opravdu neco delat, tak tenhle zatah uznam. Me tohle proste prijde jako sikana nekoho kdo se snazi aspon neco u nas delat. Vyuzivame je a nevadi nam to. Ale jakmile nasi hrdinove zlikviduji zbozi..o tom plitvani radsi nemluvim..za to zliskat a poradne..tak se najde vzdycky banda co jim tleska. Vietnamci jsou dusledek ne pricina. Nelegalni trava? nase chyba nam utikaji miliardy. Mikina za 3000 vs to same za 150..netreba uvazovat. Za tohle nemuzou oni. za to si muzou nasi vyzirkove nahore sami

0/0
1.12.2008 9:43

jamil1

Re: klaus

kdyz rodina nema na mikinu za 2000 az 3000, tak nema lezt do znackovych obchodu, ale ma ji koupit v normalnim obchode. v norm. obchode se da koupit za za par stovek. a legalne. takze tento argument je trosku zcestny ...

0/0
1.12.2008 9:33

crook.crook

Re: klaus

Zcestny? OK kamenny obchod...stejna mikina jen jina prelepka a rozdil asi tak 500 coz je pro studenta minimalne tydeni zivobyti i s dojezdem do skoly. A proc na to lidi nemaji? Za to snad muzou vetnamci? A mas decko? Decku neco kupovat za 1000 kdyz to stejne zlikviduje? Radsi mu koupim neco od vetnamce a nemusim se pak stresovat proc to mojne ditko zas nici drahou mikinu. Je to alternativa a ja jsem za ni rad.

0/0
1.12.2008 9:46

jamil1

Re: klaus

a co jit takhle treba do norm. obchodu s textilem, kde jsou ty same ceny a mas je legalne co? za ty temer stejne prachy? a nemusis se pak ani strachovat, ze to obleceni obsahuje zakazany latky, ktere mohou napr. skodit zdravi. pokud mas decko a kupujes mu veci, ktere nejsou otestovane a jsou tu nacerno, pak tedy je mi toho decka opravdu lito. ono se to nemusi projevit hned, ale treba po letech. a pak, tyto levne smejdy kolikrat vyrabeji lidi za hodne spatnych podminek z nekvalitniho materialu, v nekvalitnim prostredi (ano, rika se tomu leckde novodobe otroctvi) ... ale je to tvoje volba a ja ti brat rozhodne nebudu. jen se mi nelibi, kdyz poctivy zivnostnik sotva vyjde a jiny zivnostnik na vse .ere a je za vodou. diky padelkum, diky podvodum, diky jakesi ochranne ruce v podobe "trznice"

0/0
1.12.2008 10:01

crook.crook

Re: klaus

a ty si myslis ze v tech obchodech je to zbozi lepsi? No taaak. Novodobe otroctvi je tu prave kvuli adidasu a podobnym, o tomhle nebudu radsi diskutovat, protoze jde videt, ze o tomhle moc nevite. Nevidim taky ze by byl vetnamec v pohode. Stat ve dne v noci na trzisti pohoda urcite neni a penez maji min. Uz jen treeba z duvodu ze vetsinu posilaji domu rodine aby je uzivili. A o tom kdo tu vlastne podvadi tuneluje a vyzira taky neni treba debatovat. Prozradim vam ovsem tajemstvi..vetnamci to nejsou

0/0
1.12.2008 10:20

Blamik

Tak kterou skupinu teď pan president brání???

Já jsem opravdu přesvědčen že zásah v rozměrech jak byl proveden byl adekvátní o čemž svědčí minimálně výsledky kontroly. To že se konečně mezi zbožím nalezly i drogy svědčí o tom že se podařilo zablokovat komunikační kanál SAPA >< Celníci.

I když zase zní velice zajímavě že se !!zase!! nelegální zboží našlo jen u Číňanů... Jak oni to ti Vietnamci na SAPA jenom dělají že když přijde kontrola, mají na krámech jen ne-značkové zboží.... ?????

Korupce je svinstvo.... a ještě nám prorůstá k ústavním činitelům....

0/0
1.12.2008 8:56

onegin

Re: Tak kterou skupinu teď pan president brání???

zasah byl zcela v poradku .  pokud si chcet e otevrit prodejnu potravin tak musite splnit spoust prepdisu a oni?? nemusi nic - vali se jimzbozi po zemi ,  zadne hygienicke prepdisy nedorzuji, nic nemusu

0/0
1.12.2008 9:13

Blamik

Re: Tak kterou skupinu teď pan president brání???

??

0/0
1.12.2008 9:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.