Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tošenovský chce další kongres ODS po skončení předsednictví

I příští rok by se měli občanští demokraté podle bývalého hejtmana Evžena Tošenovského zabývat výběrem svého lídra. Tošenovský bude prosazovat, aby se po skončení předsednictví EU konal další kongres ODS. Ten by případně volil nového předsedu. Načasování současného kongresu je podle něj nešťastné, řekl Lidovým novinám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iDaddy

Proč ve smlouvě s voliči nebyl první odstavec

o tom, že platí pouze při volebním vítězství 51% a výše????

0/0
30.11.2008 14:57

Zmuda

ODS již nepomůže..

..ani bůh, natož nějaký další man z Chacharistánu.

A co se týče Topolánkovi smlouvy s voliči. Argumentace v tom smyslu, že ji nemohl naplnit poněvadž ODS neměla 51% je alibismus nejhoršího zrna.

Za prvé: že ODS nebude mít 51%, to musel vědět již dopředu, tudíž onu smlouvu neměl uzavírat. Musel vědět, že půjde do koalice s lidovci coby politickou prostitutkou a tam narazí.

A za druhé: když už tedy tu smlouvu uzavřel, a nepodařilo se mu modrou šanci s onou smlouvou prosadit do vládního prohlášení a nezískat pro to podporu a důvěru, měl se zachovat jako chlap který dal slib a jít od toho a veřejně toto deklarovat proč tak činí.

0/0
29.11.2008 11:40

mobilis in mobili

Re: ODS již nepomůže..

Ale o tom jsem psal, že to byly jen předvolební sliby, protože každýmu muselo bejt jasný, sami vládnout nebudou. Nikoho jsem neobhajoval, ani nejsem volič ODS, takže si docela nechávam odstup. Volíval jsem ODA, dokud si to nepos.rala sama.  A o lidovcích si skoro nikdo nemůže myslet nic dobrýho.

0/0
29.11.2008 12:13

Veska

Pokud nebude Tošenovský

ODS jde k čertu se všemi Bémy a Topolánky....a oranžová tsunami nás pravicové smete v roce 2010 ještě drtivěji než nyní.....

0/0
29.11.2008 11:22

Yurek

Re: Pokud nebude Tošenovský

Šanci má Libertas...

0/0
29.11.2008 18:29

ELAPHURUS

Zanikající ODS

může teď mít kongres třeba každej týden a nebude jí to nic platné....

0/0
29.11.2008 10:33

ELAPHURUS

Evžene, vem to,

jinak vás rudí a oranžoví převálcují na kaši....

0/0
29.11.2008 9:52

Veska

Re: Evžene, vem to,

Jak se občas mi 2 hádáme:) teď s tebou plně souhlasím:)

0/0
29.11.2008 10:02

ELAPHURUS

Re: Evžene, vem to,

Ještě pravopis a už se nemusíme hádat vůbec... Ale on bude asi fakt solidnější....

0/0
29.11.2008 10:13

luko5

Re: Evžene, vem to,

Množné  číslo, tak že ___my___     Jo, Chorvati to mají jednodušší.

0/0
29.11.2008 10:19

Veska

Re: Evžene, vem to,

Pardon přístě budu hlídat pravopis, je to ode mě hloupé takové chyby.

0/0
29.11.2008 11:01

ELAPHURUS

Re: Evžene, vem to,

stane se i mně...

0/0
29.11.2008 11:20

Wes Parmalee

Tošenovský

Koukám, že má absťák! Neumí žít bez koryta... Rv

0/0
29.11.2008 9:49

luko5

Vláda založena na lži, korupci a podvodu, to raději...

...žádná vláda!!!

0/0
29.11.2008 9:38

Depek

To je tady zas diskuze jak noha.

Já bych jen dodal : Dejte si ODSáci pozor na to kdo vás volí, jestli to nejsou hlavně lidi, kteří jsou zvyklí se o sebe starat sami. Ti vás pravděpodobně volili proto, že nesnášejí jednoho Pandrholu v čele ČSSD. Když tyhle lidi podrazíte, pak k volbám těžko příjdou. Ptáte se proč? No třeba prostě proto, že vás nepotřebují, protože že jsou zvyklí se o sebe postarat sami.

0/0
29.11.2008 9:35

URB-Královna diskusí

Na posledním kongresu se vejdou do telefoní budky

0/0
29.11.2008 9:29

ELAPHURUS

Re: Na posledním kongresu se vejdou do telefoní budky

...i se svými příznivci...

0/0
29.11.2008 9:53

Zmuda

Sharke..,

..máš pravdu v tom, že Topolánek uzavřel smlouvu se svými voliči a nikoliv s voliči typu pomateného kocourka69, kteří ani neví proč volí.

Jen průser je v tom, že Topol tuto smlouvu nedodržel a stal se lokajem lidovců a zelených. Tím pádem i z ODS pod jeho vedením se stala beztvará černozelenomodrá hmota, která zapáchá klientelismem na sto honů daleko.

A reformy? Dnešní chování ODS na krajské úrovni ukazuje jak byly myšleny.

0/0
29.11.2008 9:15

mobilis in mobili

Re: Sharke..,

Smlouvu mohl Topolánek dodržet jedině v případě, že by ve volbách dosáhl přes 50%. Jinak je to vždycky o kompromisech. Jak dalece někdo reálně předpokládal, že ODS dostane přes těch 50%, nevím. To, že to taky byly zčásti předvolební sliby, muselo být jasný hned. Bém teď chce vládnout menšinově. Zajímalo by mě, co si představuje, že v takovej situaci prosadí

0/0
29.11.2008 9:46

Bohata socka

Schiza modrych

Modre straky, vykaslete se na diskusi. Internet je stejne postmoderni nesmysl, jak pravil vas guru VK. Mely byste pracovat na novem kalendari. Uz 2008 let tu mame kalendar datovany od narozeni jednoho socialisty, co uzdravoval nemocne, rozdaval chudym a furt pomahal jenom trapnym sockam. A jeste podle neho vanoce, velikonoce... Chtelo by to novy kalendar datovany od okamziku narozeni velkeho vudce hornich 10 tisic. Narodit se v jeslickach, ve chleve, mezi zviraty - fuj socansky hnus. Velky ekonom a klimatolog lidstva se urcite narodil v honosne vile vedle panu s kravatou a s kufrikem! Tri kralove? Ubohe! Maly Venda jich mel hned 10: Kozeny, Srejbr, Krejcir, Pitr, Mrazek, Kutal (LTO), Dyba, Kocarnik, Lajos Bacza a Radziv Sinha.

0/0
29.11.2008 9:02

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: Schiza modrych

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
29.11.2008 9:06

URB-Královna diskusí

Re: Schiza modrych

To by šlo, ale to závěrěčné bití a umučení by tam mělo zůstat, ale rychle, Václav už není nejmladší, tak aby se to stihlo.Rv

0/0
29.11.2008 9:26

Kocourek69

Na co další kongres když je jasné že

ODS se rozpadne už po tomto.;-D

0/0
29.11.2008 9:02

jedovatej

Nestačí mu jeden kongres?

Zoufalci.;-(

0/0
29.11.2008 8:59

Kocourek69

Re: Nestačí mu jeden kongres?

Má oprávněné obavy že proti Dalíkovo partičce nemají jeho oblíbenci nyní šanci tak otevírá vrátka pro další pokus dokud ještě mají nějaký vliv. Po kongresu už to nepůjde neb to dopadne jak u Zelených kde Bursík zákulisními machinacemi vnitrostranickou opozici zcela odstřelil.

0/0
29.11.2008 9:06

Lubos1390

Soudruzi, každý měsíc jeden kongres ...

....a zúčtujte s něma ... ;-D

0/0
29.11.2008 8:38

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: Soudruzi, každý měsíc jeden kongres ...

Já jsem pro permanentní kongres ODS.R^

0/0
29.11.2008 8:45

agoj1

Pan Tošenovský přišel o vynikající místo

:-/Jeho doba už je ale pryč;-(

0/0
29.11.2008 8:33

Hansusi

Re: Pan Tošenovský přišel o vynikající místo

Nemáte pravdu, čas renezance ODS teprve nastane, vnitřní boj v každém politickém subjektu tento subjekt oslabuje. Náš stát potřebuje demokratickou stranu postavenou na poctivém přístupu, dodržování volebních záměrů a řádnou prací celého systému strany a krajských středisek. Vedení ODS bude muset preferovat určitou  pokoru před voliči, aby ti sami poznali, že je to strana pro ně. Zase. Přeji kongresu ODS velmi zdatné politiky a jejich projevy. Abychom vytvořili protiváhu oranžovo-rudému vedení krajů. Apropos: někteří politici v levém spektru propagují lidové referendum pro radar a jiné společenské problémy, ale zapomínají, že není dostatek financí pro identifikaci AIDS, pro domovy opuštěných dětí, domovy Charity, málo se řeší velký společenský problém ohledně lidí bez domova, lidí! A to jsou politici stran levého spektra, které mají ve znaku - staráme se o blaho lidu....Honza.

0/0
29.11.2008 9:46

zoufalec1

!

poslední

0/0
29.11.2008 8:21

Sharkee

tak už prosvítá varianta

o které jsem před pár týdný psal

aneb nové volby předsedy na podzim 2007, tak aby přišel nový předseda ODS, který nechá dovládnout MT, ale zároveň povede již předvolební kampaň do PS v roce 2008

-

z čistě strategického hlediska, je tohle největší šancí pro ODS, jak nepustit ke korytům sockomunisty nejen v krajích

0/0
29.11.2008 8:07

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: tak už prosvítá varianta

Pokud dobře vím, tak ČSSD chce předčasné parlamentní volby souběžně s volbami do parlamentu evropského, červen 09.:-) 

0/0
29.11.2008 8:38

Lubos1390

Re: tak už prosvítá varianta

Sharkee žije s dvouletým zpožděním, to je u nich normální, jenže pak nic nestíhají ;-D

0/0
29.11.2008 8:40

Sharkee

Re: tak už prosvítá varianta

jeste ze mame vas, bolsevicke soudruhy, kteri vzdy vsechno vi, nez-li ona samotna osoba

;-D;-D;-D

0/0
29.11.2008 8:42

Sharkee

Re: tak už prosvítá varianta

no a co ?

to jako ze co chce CSSD to musi byt?

0/0
29.11.2008 8:41

Kocourek69

Re: tak už prosvítá varianta

Mělo by to být neb je pro dobro naší země.

0/0
29.11.2008 8:43

Sharkee

Re: tak už prosvítá varianta

nekdo, kdo neni chopen pochopit smysl jedne vety, jen ztetzi muze mit relnou predstavu o tom, co je dobro cele zeme

ze vy bolsevici, mate stale potrebu hovorit za ostatni, za lid, za blaho zeme

0/0
29.11.2008 8:53

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: tak už prosvítá varianta

Přeci jen má v předvolebním průzkumu 43%. A KDU si začíná hledat nového koaličního partnera, bulíku.;-D

0/0
29.11.2008 8:45

Sharkee

Re: tak už prosvítá varianta

no a co?

soudruh Paroubek uz chtel 4x vyhlasit vlade neduveru - vzdy neuspesne, takze takhle to odpadne i s tema PV

poslanec si nikdy sam vetev nepodreze

0/0
29.11.2008 8:52

0100

Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

Žádné odkládání, žádná tolerance, žádné oblbování předsednictvím. To dovede vést i jiný lídr ODS. Rekonstrukce vlády dovede být v raketovém čase. Vymění se pár ministrů, premiér během 14 dní může být vymalováno. Straníci se nechali Topolánkem obalamutit s termínem kongresu. ten měl být ještě v listopadu a tvrdě účtovat. Očekávají to voliči, aby věděli komu dát ve volbách do EP také hlas. A ODS se již  musí ukázat v úplně jiném světle, jak řízením EU tak ve své straně.

0/0
29.11.2008 7:46

CO HO FOTÍŠ?

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

Za půl roku bude mít ODS 10% a Libertas.cz tak 25%...

0/0
29.11.2008 8:10

Kocourek69

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

Dobrý nick;-DR^

0/0
29.11.2008 8:38

Sharkee

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

dle vaší "logiky" by museli všechny politické strany (vyjma vítězné) vždy volit nové vedení strany po každých volbách, tj. každý rok

soudruh Paroubek prohrál také několik voleb za sebou a teď prostě jednou, díky lžím a nesplnitelným slibům a agresivní kampani, vyhrál

to, že k tomu přispěla negativně také špatná komunikace s médií, výbušnost MT a Tlustého provokace s TV nova, je jasné

0/0
29.11.2008 8:10

070707

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

Kdo nelže.Co zbylo z Modré šance?

0/0
29.11.2008 8:22

Sharkee

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

vy jste snad volil ODS?

je zvlastni, ze nejvetsi starost maji o program ODS, sockomuisticti volici

0/0
29.11.2008 8:26

Kocourek69

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

To byla smlouva s voliči a nikoli smlouva s voliči ODS.:-)

0/0
29.11.2008 8:29

Sharkee

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

nemáte pravdu, opět, smlouva byla platná pouze pro voliče ODS

0/0
29.11.2008 8:33

Sharkee

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

Tato smlouva vstupuje v platnost vhozením hlasovacího lístku č. 9 - Občanská demokratická strana - do hlasovací urny ve volbách do Parlamentu České republiky ve dnech 2. - 3. 6. 2006.

0/0
29.11.2008 8:35

Kocourek69

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

Voliči už to dávno vědí komu dát respektive nedat hlas do EP. Když vidí tu estrádu kde jakýsi Dalík létá za jejich prachy vládním speciálem na lyžovačku, když vidí jak stát vyhazuje peníze na úplně nesmyslné projekty jen proto aby se ODS odvděčila Renčovi (ty klipy jsou již dávno ve světě natočeny a stačilo pouze koupit za zlomek ceny vysílací práva, to by si ale Renč nenamastil kapsu což bylo původním cílem) tak v tom mají zcela jasno komu ten hlas nedat.

0/0
29.11.2008 8:17

Sharkee

Re: Tošenovský se mýlí, teď je třeba účtovat za prohrané volby!

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=622170

jojo, neni nad to volit sockomunisty, kteri to s nama mysli dobre, ze ano

je mne vas lito, ze stale naivne veite, ze sockomancove jsou ti hodni, kterym nejde o osobni prospech

0/0
29.11.2008 8:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.