Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Topolánek kamarádí víc s EU než s vlastními občany

Prezidentu Václavu Klausovi se nelíbí vstřícná politika vlády Mirka Topolánka vůči EU. Také zpochybňuje rozhodnutí brněnského Ústavního soudu ve věci Lisabonské smlouvy. A zvažuje, zda půjde na kongres ODS. Říká to v rozhovoru pro MF DNES, jehož plnou verzi přináší exkluzivně iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stip

Oba dobře, odporná iDěsi!

Oba reprezentují dobře, oba jsou konzistentní, nezávislí a odpovědní. iDěs hraje noty rathovské pakáže.

0/0
2.12.2008 7:49

petacx

a co velezrada pana presidenta

Nedopustil by se pan president velezrady pokud by s Lisabonskou smlouvou souhlasil? 8-o 

www.mzda.blogspot.com/2008/10/nedopusti-se-vlastizrady-ten-kdo-by.html 

§ 96

Velezradou pro účely tohoto zákona rozumí se jednání prezidenta republiky směřující proti svrchovanosti ... 8-o      :-©EURv

0/0
30.11.2008 20:54

Tondach

Re: a co velezrada pana presidenta

vlastizrada ! ne velezrada ! Jinak máš ale pravdu !

0/0
1.12.2008 6:30

ppelc

Re: a co velezrada pana presidenta

Svrchovana kontrola nad tou nasi zlodejinou mi nepripada prinosna... Pokusny kralik lokalnich geniu Klause a Paroubka byt taky nechci, dekuji.

0/0
1.12.2008 11:28

Ondra.vsb

Anketa

Jako nevím, o co těm novinářum jde, ale když se dá anketní otázka na "ano a ne", tak by se tam měli dát obě možnosti a ne jen "ne". Tím chci naznačit, že by do odpovědí měli přiřadit k "oba špatně" také "oba dobře". Ne že bych toho hned využil, protože Klaus mě poslední dobou dost překvapuje, ale aspoň by anketa dávala smysl a byla by nestranná.

0/0
30.11.2008 18:26

ppelc

Re: Anketa

Toto je kvalitni nazor!

0/0
1.12.2008 11:30

1.sinner

Racionální jádro...

Řada příspěvků zde má racinální jádro i když spousta z nich je ovliněna nevědomky konzumem,neracionální obavou o ztrátu dosaženého atd.O to v tomto případě ale nejde.Jde o to ,že EU má - li efektivně a racionálně fungovat,musí mít stanoveny strategické priority (což na papíře má, ale praxe.. ),jako společná obrana ,společná zahraniční politika ve strategických záležitostech atd.Pro nadstátní vrcholný orgán pro ni platí to samé co pro stát,co nejštíhlejší,s minimem regulací atd.A praxe?Jak reagovala EU v otázkách Kosova,Gruzie?Naprostý chaos,nejednota,sledování vlastních cílů jednotlivých představitelů (Sarkozy,Merkelová atd)Místo těchto strategických priorit se přebyrokratizované orgány (stále rostou )EU vyžívají v neustálých regulacích všeho,kdy značná část nejen že obtěžuje,kdy jejich do praxe stojí peníze nejen stát ale i poplatníky.Celá řada regulací je naprosto absurdních (banány,okurky,pivo,syrečky atd..).Čas mi dá za pravdu,že tento byrokratický moloch sám sebe zevnitř rozloží! 

0/0
30.11.2008 15:02

dislektik-idnes si na mě zasedla

Jakl rozšiřuje poplašné zprávy

!!

0/0
30.11.2008 12:39

abbbe

tak tak

pan prezident neni preziden občanu, ale poslanecke snemovny. A celá Evropa je blba jen jeden stat Irsko vi co chce. Kdyz je tak chytry tak at bojuje za referendum a necha promluvit obcany. Ale to ne, on obcany neposloucha jen strany nebo straniky co mu lezou do zadku. Jo jo z hradu to tahne a nevoni.

0/0
30.11.2008 10:27

(@)

Re: tak tak

No, trochu si odporuješ. Práve Irsko bylo jediné, kde se konalo referendum k této věci a hle jak to dopadlo. Jinak všude to vzaly do rukou parlamenty. Všude by se měla k tomu konat referenda. Skóre přijetí-nepřijetí LS by dnes tak bylo někde na skóre 2:23.

0/0
30.11.2008 11:47

dislektik-idnes si na mě zasedla

já už Klause neposlouchám nečtu

to prostě nemá smysl se tímto člověkem zabejvat !

0/0
30.11.2008 9:39

(@)

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

O něj nejde, ale co takhle LS, četl jsi? Co říkáš na článek o rozhodování 65% většinou, kdy si v praxi 15 států bude oprávněno se zbytkem vytřít (Y) ? S tím jsi v pohodě?

0/0
30.11.2008 9:47

elverano

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

No ono je celkem logické, že se rozšířila oblast rozhodování kvalifikovanou většinou. Pokud si uvědomíme, že EU nemá již 15 členů, ale 27...tak s jednomyslností by se nikam nedošlo. EU by byla jen zbytečná instituce, která by nebyla schopna prakticky nic prosadit..to by se to mohlo rovnou rozpusitit. Je jasný, že jednou bude přehlasovan ten, po druhý onen. Je to o kompromisu. Krom toho existují tzv. mandatorní požadvky států (třeba výhrda veřejného pořádku, vnitřní bezpečnost, atd) a to sou důvody, na základě kterých se stát může vzepřít většinovýmu rozhodnutí. Je jasný, že se to nemusí někomu líbit, ale tak to je.

0/0
30.11.2008 10:51

(@)

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

Jseš si jist? A co třeba takové Benešovy dekrety, které kdekomu v Evropě leží v žaludku. Nemůže je Německo s Rakouskem po dohodě s dalšími zrušit? Nemůže časem někho napadnout, že mít 23 úředních jazyků v EU je přepych, tak to "top15" zredukuje na polovinu - a myslíš, že čeština zůstane? Co třeba konkurenční zájmy versus výsostné právo Bruselu (již dnes!!) určovat kvóty, takže až se "top15" domluví, zruší u nás klidně celá průmyslová odvětví..(nakonec s cukrovarnictvím už to tak díky EU dopadlo) atd atd...S tím vším jsi v pohodě??????????? 

0/0
30.11.2008 11:44

elverano

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

Ne to opravdu nemůže. Viděl si, že by se někdy EU zabývala minulostí a naprovovala domnělé křivdy mezi evr. národy ? já teda ne. Vůbec to totiž nepatří do cílů a pravomocí orgánů EU. Co se týče těch jazyků, tak mam za to,že hlavní  sou zž dnes angličtina a francouština (třeba u soudního dvoru ve štrasburgu), nevim co přesně máš na mysli těmi úředními jazyky ? Jinak je samozřejmě spoustu zájmů EU, které v důsledku budou pro ČR nevýhodou...ale to platí pro všechny státy. Na druhý straně je spoustů věcí, na kterých jednotlivci a společnosti v čechách vydělají. Jak sem spal výše, je to o kompromisu a nutnosti příjmout někdy něco nevýhodnýho, abysme příště zase vydělali. To máš jako se zákony národního parlamentu, ne všechny sou pro všechny stejně výhodný.

0/0
30.11.2008 11:59

(@)

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

Projevujuješ zde těžkou neznalost a z toho i naivitu svých domněnek a to je dost smutné..Bohužel, takových jako ty je více. Prosím, zkus si alespoň nastudovat, co to je z pohledu definic v EU "úřední jazyk" a co to obnáší. K dalším věcem se snad ani nebudu vyjadřovat, vaříš tady z vody a svých úvah, aniž bys tušil, jak to v realitě je..Rv

0/0
30.11.2008 12:21

elverano

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

Vystříhej se zbytečných útoků a pouč mě :) ? podej důležitý význam úředního jazyka v eu ?  A tvé hodnocení mé osoby je vzhlecem k anonymnitě těchto diskuzí uplně bezpředmětný. Kdybych mohl vědět, že přede mnou stojí člověk, který opravdu o tom něco ví, tak bych kritiku přijal, takhle to jsou jen nicneříkající útoky.

0/0
30.11.2008 12:29

(@)

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

neumíš ani hledat věci na internetu??? Např...

http://europa.eu/abc/european_countries/languages/index_cs.htm

A pro tvou informaci, úřední jazyk slouží např. k tomu, jakou řečí komunikuješ s úřady, v jaké řeči dáváš přihlášku svému dítěti do mateřské školy, do školy, jak získáváš pas, řidičák, trvalé bydliště atd...atd...Takže jestli jsi v pohodě s tím, že do budoucna to bude vše u nás třeba možné jen v Němčině, plkej tady dál své bludy..:-)

0/0
30.11.2008 16:41

elverano

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

Pro tvoji informaci, tak úřední jazky pro EU podléhají jednomyslnému schválení Rady. Další věc je, že takto stanovené uřední jazyky se týkají jen styku občanu s orgány EU,  nikoliv s národními orgány jednotlivých států. Takže tvoje obavy jsou bludy.

0/0
30.11.2008 17:17

(@)

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

ano, konstatuješ to, co je platné DNES, to je OK. Já jsem poukazoval na to, co by bylo podle LS, takže bludy tady předvádíš ty, bohužel - a to bohužel myslím vážně...kéž by to byla pravda. :-/

0/0
30.11.2008 20:04

(@)

Re: já už Klause neposlouchám nečtu

ano, konstatuješ to, co je platné DNES, to je OK. Já jsem poukazoval na to, co by bylo podle LS, takže bludy tady předvádíš ty, bohužel - a to bohužel myslím vážně...kéž by to byla pravda. :-/

0/0
30.11.2008 21:27

(@)

Další dobrý příklad, kam to spěje jinde v Evropě...

http://zpravy.idnes.cz/italsky-soud-zebrani-za-pomoci-deti-je-kulturni-tradici-romu-p52-/zahranicni.asp?c=A081129_151541_zahranicni_jan :-© Rv

0/0
30.11.2008 9:16

godys

otázka je, jestli ODS vyhraje volby 2010....

a jestli bude mít aspoň 51%.....:-)EU

0/0
30.11.2008 9:01

ZEROVAN

Kazdy se dopracuje na vrchol sve vlastni neschopnosti

Jak se zda Klaus uz je za zenitem.[>-]EUR^

0/0
30.11.2008 8:57

norton

A jinak.

Je to sice mimo této diskuse, ale zeptám se. Nekoupíte někdo Suzuki sv 1000 n? ;-D 

0/0
29.11.2008 23:06

norton

Re: A jinak.

Já ji nezvládám. 120 koníků je na mě moc.:-/

0/0
29.11.2008 23:09

norton

Re: A jinak.

Nikdo? Tak nic.:-(

0/0
29.11.2008 23:14

J@kub17

Konkurenční tisk.

http://www.nytimes.com/2008/11/25/world/europe/25klaus.html?scp=1&sq=V%C3%A1clav%20Klaus&st=cse

Možná je to házení perel sviním .)) Ale důvěřuju [>-].. Tenhle odkaz je pro ty chytřejší z Vás .)

0/0
29.11.2008 23:03

(@)

Re: Konkurenční tisk.

Dík za link. Obsah hodnotím jako nesourodou slátaninu vybraných, či spíše nevybraných 1-2 větých citátů, drbů, doměnek, faktů i zřejmě neověřených tvrzení, prostě prvoplánový kalkul na to, že 99% četnářů si má všimnout jen nadpisu, 1. a pak posledního odstavce. Typické pro americký tisk, neřekl bych, že konkurence MFDnes :-) 

0/0
29.11.2008 23:26

nemo1234

Re: Konkurenční tisk.

kdyz napisu ze VACLAV KLAUS neuspesne kandidoval do KSC tak je to fakt nebo neoverene tvrzeni?

0/0
30.11.2008 8:32

(@)

Re: Konkurenční tisk.

No to je docela starý výmysl, který si vymysleli tobě podobní, aby ty jsi jim na to skočil..Myslíš, že takovou senzaci by si jinak nechali novináři, Švejnar atd..ujít např. před prezidentskými volbami? Ale to lidem s IQ tvé úrovně vůbec nedochází...

0/0
30.11.2008 8:59

namhal

Re: Konkurenční tisk.

Myslím si že IQ nemáte Vy. Havel byl taky komunista a o tom možná taky nevíte.Tak držte hubu a mimochoem Vám a vám podobným bych zakázal internet a vystěhoval bych Vás na Sibiř bez možnosti návratu.

0/0
30.11.2008 9:23

(@)

Re: Konkurenční tisk.

Je vidět, že staré bolševické praktiky jsou velmi blízké právě vám. To je jediné co umíte, zakazovat a vyhrožovat? 8-o :-© Rv

Takhle nějaká fakta a argumenty do diskuse, nejsou? :-)

0/0
30.11.2008 9:34

marla

Re: Konkurenční tisk.

Na ty vaše slátaniny nelze nereagovat, Havel ani Klaus nebyli komunisty a vaše další pitomosti níže, kdo nechtěl v KSČ nebyl, další vaše bláboly ani za komentář nestojí, protože jsou to jen lži a výmysly.Jste k politování:-©

0/0
30.11.2008 17:33

namhal

Re: Konkurenční tisk.

Klaus byl členem KSČ jinak by nemohl za komunistů vykonávat vysoké funkce. já pracoval jako dělník v LIAZ a už od part´áka byl každý členem KSČ natož pracovník banky a už vůbec nehovořím o náměstkovi ředitele kterou Klaus vykonával. Když mlátili na Národní  17. listopadu komunisti studenty a později 18,19,20 listopadu když studenti začali stávkovat a k nim se přidali umělci tak Klaus budoval socialismus. Mi slušní lidé jsme studentům alespoń nosili jídlo a pití a všemožně je podporovali.

0/0
30.11.2008 9:18

(@)

Re: Konkurenční tisk.

nějaké důkazy pro svá tvrzení máš, nebo se jedná jen o výplody tvého, zřejmě nemocného, mozku?

0/0
30.11.2008 9:36

Tondach

Re: Konkurenční tisk.

Tebe stejně nic nepřesvědčí ! Klaus měl sestru emigrantku a mohl jezdit do USA studovat, strejda mé ženy emigroval a já nesměl vzápětí do telefonních ústředen !

0/0
1.12.2008 6:38

11111117

Re: Konkurenční tisk.

Myslim ze zejmena Pehe jej popsal trefne jako nekoho hledajiciho pozornost.Jinak ani slovo jsem tam nenasel o tom ze provadel privatizaci v ktere meli ekonomicke zmeny prednost pred legislativou.Az se tohle provali na Zapade myslim ze nebude za vola jenom on ale i vetsina ceskeho naroda.

0/0
29.11.2008 23:27

(@)

Re: Konkurenční tisk.

8-o ty woe, ještě žes to zašifroval do češtiny, být to anglicky, UŽ BY SE TO PROVALILO, no to by byl průůů...er  ! ;-D ;-D ;-D 

0/0
29.11.2008 23:51

nemo1234

Re: Konkurenční tisk.

ses nekonecne trapnej

0/0
30.11.2008 8:29

(@)

Re: Konkurenční tisk.

vzhledem k tvé nekonečné hlouposti jsem s tvým hodnocením v poho...;-D

0/0
30.11.2008 8:51

norton

Ono se taky plácalo,

kdo nemá mzdu aspoň 40 tis Kč, je hnusná socka. Asi to lidi nasralo.

0/0
29.11.2008 22:58

norton

No ODS

Odchází. Topolánek to podělal. (Y)

0/0
29.11.2008 22:50

Kosovo je srbská provincie

Re: No ODS

přesně

0/0
29.11.2008 22:55

norton

Re: No ODS

Ví to? Asi né.

0/0
29.11.2008 22:59

namhal

Re: No ODS

Klaus si založí novou stranu protože je ještě několik soudruhů kteří nejsou placeni ze státní kasy. Nejlepší název by byl Pravicová komunistická strana.

0/0
30.11.2008 9:27

Kosovo je srbská provincie

Brusel není v centru

Brusel byl v centru Evropského společenství. V centru Evropské unie po její rozšíření je Praha. Praha by měla definitivně vystřídat Brusel.

0/0
29.11.2008 22:42

(@)

Re: Brusel není v centru

Uznávám, že tohle ale je vtipné R^ R^ R^ ;-D

0/0
29.11.2008 22:52

Kosovo je srbská provincie

Re: Brusel není v centru

vtipné a pravdivé ale neuskutečnitelné

0/0
29.11.2008 22:54

Kosovo je srbská provincie

proč jsem letos nevolil ODS

Kvůli Topolánkovi:

1) uznal nelegální stát albánských zločinců

2) obrátil a začal podporovat Lisabonský diktát

0/0
29.11.2008 22:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.