- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na chodniky daj jen 19mil. ale jsem rád,že mě hlídaj kamery za 50mil. a měsťáci už nevim za kolik
Ty vole - za chvilku si budeme muset brát na zakoupení jízdenky půjčku... Čest práci - soudruzi.- Kde jste Prasoubkovci se svým zlevňováním?!?
Dopravnímu podniku uniká obrovské množství peněz nedostatečným počtem revizorů. Osobně používám MHD často a na revizora narazím skoro výhradně jen v centru.
Možná by Dopravní podnik měl zvážit konečně ty turnikety, když už máme tu Opencard, a mají téměř po černých pasažérech a více vydělají.
Pozn.: Neví někdo kdy budou mít revizoři čtecí zařízení na opencard? Zatím jsem se setkal jen s tím, že kontrolují pouze platnost karty, nikoliv to, zda-li je na kartě kupón nahrán či nikoliv.
tak me zatim kontrolovali 2x - poprve te revizorce (ano, skutecne zena:) trvalo asi minutu, nez vyndala ctecku a nejak ji rozchodila. Podruhe to trvalo asi 10 vterin - nejspis ji uz mel zapnutou.
Jinak pruvodci ve vlaku pouzivaji pristroje, ktere meli driv uz driv pro cteni in-karet.
To mi nejde na rozum. Peníze nejsou, omezovat se bude kdeco, hrozí rušení některých linek tramvají - ale plány postavit prodloužení metra A s naprosto nemožnou trasou v místech, kde to metro téměř nikdo nepotřebuje (protože tam jezdí dostatek tramvají), se nezastaví. Jakou to má logiku??? Takže tedy se bude postupovat tak, že se zruší tramvaje a pak se namísto nich postaví metro? To je fakt "úsporný" přístup k věci!
On je asi problém v tom, že trasy neplánují dopraváci, ale politici...
1. Bém je člen představenstva, je tedy politicky i právně odpovědný za hospodaření i výši jízdného.
2. Investice 2 mld do IT magistrátu a stejná částka do DP ?
3. Zajděte si na rejstřík - z přílohy k závěrce: "Smluvní závazky z kupních smluv platně uzavřených do roku 2019 činí 27,7 mld. Kč. Nejvýznamnějš í položkou je nákup nízkopodlažních kloubových vozů T15 ve výši 15,1 mld. Kč. Tohle ale musí zaplatit DP...
Z bodů 1-3 mi plyne, že při krácení dotace na úroveň před 10 lety (a nerespektování inflace, zejména navyšování cen elektřiny (odkaz na stat. úřad - DP samotný spotřebuje 1% z celkové spotřeby ČR, nebo také 10% spotřeby celé Prahy); po snížení počtu zaměstnanců o 12% atd., není košer všechno hodit na Dvořáka.
4. Stížnosti na ceny - proberte se - při ceně roční jízdenky 3 cestách denně (tj. 6 jízd) vychází za celý rok (1368 jízd) cena jedné jízdy 3,5 Kč. To vám připadá drahé?
550 Kč za měsíc JE drahé!!! A hlavně naprosto nepřiměřené platům většiny lidí a neodpovídající komfortu přepravy!!! A proč mám platit na rok dopředu??? Nejsem blázen! A 6x denně taky nejezdím a naštěstí nemusím jezdit ani každej den!
budete muset investovat do kurzu sebeobrany pro revizory, ktery budou dostavat po drzce od cernejch pasazeru, kterejch pribude
je, že nejhlasitěji tu nadávají mimopražští, kteří pražskou MHD používají výjimečně. Pak je tu ještě jejich druhá část, která MHD v Praze zřejmě nepoužívá z principu nikdy - ta si jenom libuje, že pražáci konečně trochu zchudnou
Kamery nikdy nikoho neochrání. Padesát milionů přijde vniveč
Kolik je společenská spotřeba na MHD
a kolik na osobní dopravu to je to co ilustruju Ty to víš? tak to tu napiš
toje manažer, vždy jen řekne, že by měl stát dát více, místo aby to řídil efektivněji. Nevím jak souvisí peníze s počtem souprav do letňan
fakt nevíš ? tak to se ti upřímně směji, to by snad pochopil i lecjaký prvňák