Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komise KDU-ČSL asi doporučí nepodpořit Julínkovu spornou novelu

Ministr zdravotnictví Tomáš Julínek musí počítat s dalšími problémy v prosazování reformy veřejného zdravotního pojištění. Zdravotnická komise KDU-ČSL zřejmě doporučí vedení strany a jejím ministrům, aby při čtvrteční schůzce vlády byli proti novele. A to přesto, že ministerstvo kvůli lidovcům a zeleným novelu upravilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ceasar

zase to same...

mam dojem, ze v okamziku kdy se potapi lod, lidovci si zacnou hrat na opozici, aby mely zase tepla mistecka v dalsi vlade.

0/0
27.11.2008 10:22

godys

Re: zase to same...

soudruhu, tak se ta loď nesmí potápět....:-)

0/0
27.11.2008 16:27

chemba

od té doby co hlasování řídí z povzdálí lobisti

jsou doporučení výborů a stran tak nějak zbytečné.Takže jsem klidný. Je úplně běžné , že poslanec hlasuje např PRO návrh a při opakovaném hlasování je PROTI. A to vše je rozděleno 5 minutami a jedním rozhovorem mezi 4 očima. Ono to projde.To jsem klidný. O peníze jde až na prvním místě.

0/0
27.11.2008 9:13

milanalois

Lidovci se prostě musí rozhodnout.

Buď Lisabonská smlouva, nebo zákaz interrupcí cizinkám.

Obojí najednou nejde.

0/0
27.11.2008 9:12

godys

Re: Lidovci se prostě musí rozhodnout.

obojí jde a obojí je správné...;-)

0/0
27.11.2008 9:16

obhájkyně zájmů pacientů

Příplatek na služby, nikoli péči

My pacienti trváme na tom, že se nechceme vymykat z Evropy - tam mají občané právo na jednotnou kvalitu péče podle nejnověj. poznatků vedy, jak ostatně vyplývá z mezinárod. práva. Není tedy možné zavádět za příplatky lepší endoprotézy či rychlejší ošetření, šlo by o zásadní nerovnost v oblasti zdraví. Souhlasit lze jen s úzkým spektrem placených služeb a doplňků léčby, kdy se nejedná o záležitosti zdraví (lepší ubytování, osobní lékař bez zdrav. nutnosti, jiný typ sádry apod.).

0/0
27.11.2008 8:55

standa666

Re: Příplatek na služby, nikoli péči

neuveritelny jak jste hloupa. takze kazdy dostane tu "NEJLEPSI, NEJNOVEJSI A TEDY NEJDRAZSI LECBU?" vazne? a kde na to vezmeme? kolik bysme museli na zdravotnim pojisteni mesicne platit aby kazdy dostal to co je absolutne nejlepsi? to proste neni ani teoreticky mozne. je ale mozne, ze "vsichni dostanou stejne" aby si holt nezavideli, to ovsem v zadnem pripade neznamena, ze dostanou to nejlepsi...

0/0
27.11.2008 9:12

akademik Richard

Re: Příplatek na služby, nikoli péči

mluv za sebe, kazdopadne tobe bych ty lepsi prasky a vice elektrosoku rad zaplatil, abys prestala zasirat diskuze svymi komunistickymi vyblitky

0/0
27.11.2008 10:41

barbudo

Julínkova reforma je nesporně ...

... tunel nejhrubšího ražení ...

0/0
27.11.2008 7:45

General-

Re: Julínkova reforma je nesporně ...

Chtel bych znat vas nazor na to, zda je dle vas dobre, ze by si pacient mohl priplatit za kvalitnejsi endoprotezu. Dnes ji totiz musi platit celou pokud chce tu kvalitnejsi. Dekuji za odpoved.

0/0
27.11.2008 8:49

madqwert

Re: Julínkova reforma je nesporně ...

dobre by bylo, kdyby se pacient mohl na tu kvalitnejsi endoprotezu pripojistit, to vsak julinek neplanuje ;-D

0/0
27.11.2008 8:51

General-

Re: Julínkova reforma je nesporně ...

To je jedna z moznosti. Kazdopadne cokoliv je posun vpred.

0/0
27.11.2008 16:18

URB-Královna diskusí

To jen Titanik nabral víc vody.

 Lidovci se rvou o místa ve člunech.Rv

0/0
26.11.2008 22:50

rambas

Bravo poslanci KDU

Nejsem volič KDU ( a nevím co znamená čsl, když československo už neexistuje), mám vůči této straně velké výhrady - kam vítr , tam plášť- jenom být taky u vesla, ale v tomto případě tleskám poslancům , kteří nepodpoří dementní reformy Julínka. Nejde o poplatky u lékaře, nebo otázku potratů, ale o snahu Julínka vytunelovat zdrav. pojišťovny a nemocnice privatizací. Už mu nestačí, že spolu s Cikrtem jsou lobisti farmaceutického průmyslu ( a ne zadarmo), ale asi mají málo kamarádů, které musí někam dosadit, nejlépe jako vlastníky zprivatizovaných ZP a  nemocnic. Pořád se říká, že jediný Julínek má odvahu dělat reformy zdravotnictví. Než takové, tak raději žádné. Ten jeho návrh o nároku na péči zavání již zdaleka zase protěžováním určité skupiny. Je zajímavé, že když mu teče do bot, tak je ochoten přistupovat na kompromisy, což do prohraných voleb nebylo. To byl King Kong.8-o

0/0
26.11.2008 22:23

Vševěd

Re: Bravo poslanci KDU

R^R^R^

0/0
26.11.2008 23:34

S.T.A.L.K.E.R.

Re: Bravo poslanci KDU

R^

0/0
27.11.2008 4:27

L1e1

Re: Bravo poslanci KDU

VVVR^R^R^

0/0
27.11.2008 8:05

madqwert

ja taky nedoporucuji podporit julinkovy zakony

;-D

0/0
26.11.2008 22:01

madqwert-liberalni komunista

Re: ja taky nedoporucuji podporit julinkovy zakony

V tom jsme jako komunisti pevni ;-D

0/0
26.11.2008 22:21

vvvv

volič kdu-čsl

Mám pocit, jakoby KDU-ČSL zrazovala svůj zdravotnický program. Jako asi jediná větší strana měla ve svém volebním programu zavedení poplatků ve zdravotnictví a jejich kecy proti poplatkům pomohl ODS prohrát volby. V nesmyslném blokování pokračují i dál a zrovna když by reforma mohla přinést něco dobrého všem pacientům (poplatky jsou plusem pouze pro ty, kteří chodí k doktoru pouze když musí včetně chronicky nemocných).

Když jsem ve 20 minutách Radiožurnálu (je možné najít v archívu českého rozhlasu, je to zhruba z 22.11.) slyšel názory lidovecké "expertky" na zdravotnictví paní Šojdrové, vytvořil jsem si na ni poměrně jasný názor - ta ženská téměř neví, o čem mluví. Ještě větším expertem je pan Hovorka. A komisi doplňuje bratr Carbol - neznám.. Nicméně řekl bych, že toto nebude o straně, ale o lidech. Prosím nevolte tyto lidi !!! To i ten Cyril je mnohem rozumnější.

0/0
26.11.2008 21:44

vvvv

Re: volič kdu-čsl

Problém KDU-ČSL je v lidech jako Čunek, Šojdrová nebo Hovorka. Je

sympatické, že mají demokracii a volnost názorů, ale co je moc, to je

moc.

Volič KDU (-ČSL)

0/0
26.11.2008 21:44

godys

Re: volič kdu-čsl

jsem volič KDU a jsem spokojený....;-)

0/0
26.11.2008 21:52

denny2006

Re: volič kdu-čsl

Pane Bože ;-(!

0/0
27.11.2008 7:32

mykratas1

Re: volič kdu-čsl

Máte pravdu, problém je v lidech ,kteří ještě volí tuhle pidistranu.

0/0
26.11.2008 22:05

hnedka_zdrapana

Re: volič kdu-čsl

R^

0/0
26.11.2008 22:18

madqwert

Re: volič kdu-čsl

jiste, ale jsou poplatky a poplatky... kdyby ODS zavedla poplatky ve vysi 500Kc, tak asi tezko budes presvedcovat KDU, ze to mela v programu ;-D

jinak ten rozhovor s pani sojdrovou je zde a ja s ni vcelku souhlasim ;-D

http://www.rozhlas.cz/default/default/rnp-player.html?id=00815607&br=48&s=

krome toho pan hovorka ma konkretni vecne pripominky k jednotlivym zakonum, patri mezi tech nekolik poslancu, kteri si dali praci si ty zakony precist, rozhodne je mi jeho jednani sympatictejsi nez chovani ruznych melcaku, kteri nikdy nic nereknou, ale vzdy hlasuji s ODS i kdyz v minulem volebnim obdobi se chovali zcela jinak ;-D

0/0
26.11.2008 22:05

Ccecil

Re: volič kdu-čsl

Ty nejsi pravý madqwert. Ten byl úplně blbej.

0/0
26.11.2008 23:12

godys

Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reformy

R^;-)

0/0
26.11.2008 21:28

denny2006

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reformy

jmenuj Celťo,které například:-P?

0/0
26.11.2008 21:33

godys

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

umožnit potratovou turistiku a nechat zprivatizovat kr. nemocnice...;-)

0/0
26.11.2008 21:51

madqwert

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

o krajskych nemocnicich rozhoduje kraj, zrejme jsi myslel fakultni ;-D

0/0
26.11.2008 22:10

denny2006

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

"potratová turistika" musí odpovídat,tedy nesmí odporovat požadavkům EU legislativy,"eurohujere" a o privatizaci kraj.nemocnic se již dábvno nejedná i když nepředpokládám,že o této problematice něco víš,pouze papouškuješ,neboť jinak bys nemluvil o privatizaci,o tu nešlo ani vteřinu.Neposlouchej p.Ratha a spol.:-/!

0/0
26.11.2008 22:14

madqwert

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

legislativa EU o potratech nic nerika, klidne je muzeme zakazat, EU je to jedno ;-D

0/0
26.11.2008 22:24

NáhodněProcházející

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

Jenze pokud je u nas umozneno zene potrat podstoupit, musi byt toto umozneno i jinym zenam, obcankam EU, protoze nase zeme je v EU. Je to zdravotni zakrok jako kazdy jiny, pacientka nemuze byt diskrimovana jen proto, ze neni obcankou CR. Je obcankou EU a musi mit tedy stejne prava a stejny pristup....

To bys mel vedet, eurohujere... Rv

0/0
26.11.2008 22:40

madqwert

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

to samozrejme vim ;-D

0/0
26.11.2008 23:03

hnedka_zdrapana

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

Co je spatne na privatizaci nemocnic? Pan je priznivcem centralne planovane ekonomiky a znarodnovani?

0/0
26.11.2008 22:19

madqwert

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

jednou z funkci statu je pecovat o zdravi svych obcanu, teto roli nelze dostat v systemu privatnich nemocnic ;-D

0/0
26.11.2008 22:25

hnedka_zdrapana

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

Privatni nemocnice nedokaze pecovat o zdravi obcanu? Privatni instalater nedokaze nic opravit nebo nainstalovat? Privatni stavebni firma neumi postavit barak? Privatni zubar neumi opravit zuby? Privatni mobilni operator nedokaze zajistit mobilni sit? Jeste tu o Paroubkovi ;-D

0/0
26.11.2008 22:30

madqwert

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

stat nemuze garantovat tu peci, jinak receno stat nemuze nijak garantovat, ze v privatni nemocnici budou provadet operace zlucniku, kdyz to neni financne lukrativni jako plasticka chirurgie ;-D

0/0
26.11.2008 22:35

hnedka_zdrapana

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

Proc by operace zlucnika nemela byt lukrativni? To jako chces naznacit, ze za plastiku lide ochotni platit jsou, ale na nemocnej zlucnik se vykaslou a nedaji na lecbu ani korunu? Napadlo te, ze nekdo ma treba i jiny zebricek hodnot nez ty (tedy plastika na prvnim miste)?

0/0
26.11.2008 22:41

madqwert

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

tim chci naznacit, ze ne kazdy na tu operaci ma ;-D

0/0
26.11.2008 23:05

NáhodněProcházející

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

Stat nic negarantuje. Garantuje zrizovatel. Stat se sve garance zbavil napriklad v dobe, kdyz CSSD hodila zadluzene nemocnice na krk krajum. To byla garance pece vedlejsi, ze jo?

0/0
26.11.2008 22:42

madqwert

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

stat nemusi vlastnit vsechny nemocnice, staci aby mel zakladni sit nemocnic, kterou bude moci garantovat zdravotni peci vsem obcanum ;-D

PS: vlada nemocnice pred tim nez je predala krajum oddluzila ;-D

0/0
26.11.2008 23:04

denny2006

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

krajské nemocnice měly být převedeny na akciové společnosti a 100% akcionářem měl být kraj,"privatizátore":-P!

0/0
27.11.2008 7:29

mykratas1

Re: Díky KDU se odstraní alespoň největší prasárny té reform

A já si bláhově myslel , že ve 21. století má každá žena dost rozumu , jestli si dítě ponechá, nebo půjde na potrat. Do svobodného rozhodování jí nesmí kafrat nějaký poblázněný  pánbíčkář.

0/0
26.11.2008 22:19

jajaja00

Hlavně že schvalovali vládní prohlášení.......

:-©

0/0
26.11.2008 21:12

mykratas1

Re: Hlavně že schvalovali vládní prohlášení.......

KDU-ČSL je strana, která je připravena kdykoliv a kohokoliv podrazit. Já jsem si myslel, že je to každému již dávno jasné.

0/0
26.11.2008 21:24

jajaja00

Re: Hlavně že schvalovali vládní prohlášení.......

Mně to jasné je po celou dobu její existence.

0/0
26.11.2008 21:27

horduch

černoprdelníci

větří ,odkud fouká ten správnej vítr do vlády

0/0
26.11.2008 20:48

KADO

Sedm divů socialismu...

Každý měl práci. - Ačkoli měl každý práci, nikdo nic nedělal. - Ačkoli nikdo nic nedělal, plán se plnil na 100 procent. - Ačkoli se plán plnil na 100%, nikde nic nebylo. - Ačkoliv nikde nic nebylo, všichni měli všeho dost. - Ačkoli měl každý všechno, přece všichni kradli. - Ačkoli všichni kradli, nikdy to nikde nechybělo!;-D :-© Rv

0/0
26.11.2008 20:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.