Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Není jiná možnost než v Unii zůstat

Pokud by Ústavní soud řekl, že Lisabonská smlouva není v rozporu s českou ústavou, považoval by to prezident Václav Klaus za tragickou chybu. Zároveň však včera po jednání soudu v Brně zdůraznil, že Česká republika nemá jinou alternativu než zůstat v Evropské unii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

multikulturista

"Pro Ceskou republiku neni jina moznost

nez zustat v Evropske unii."  To vsichni rozumni a zodpovedni Cesi, kteri haji zajmy republiky, vedi uz spoustu let. Tak co tady, ty hradni sasku, porad vyvadis, proc poskozujes zajmy CR v Evrope a pletes naivnim spoluobcanum, kteri nemaji o LS ani poneti, zbytecne hlavu ?

0/0
26.11.2008 14:09

mh_ringo

Kde se vubec vynoril nazor

ze kdyz ma clovek neco proti nejakemu narizeni EU, chce z ni hned vystupovat??? To zavani tezce RVHP, kde se smelo jen tupe prikyvovat.

0/0
26.11.2008 13:29

pepe999 from Salford

Re: Kde se vubec vynoril nazor

Vsimni si, jak cernokneznici prosazujou zruseni potratu pro zensky z EU. At jsem proti cernokneznikum, tak tohle je proti legislavite EU, cili EU prikazuje co CR musi a co ne. Osobne s tim nemam v tomhle pripade problem, ale princip je spatny...Rv

0/0
26.11.2008 13:33

pepe999 from Salford

Myslim, ze je to jasne...

Soudci ale upozornili, že neposuzovali smlouvu jako celek:-©

Takze soudci neposuzovali smlouvu jako celek, ale jako co??? Rekl bych, ze tohle je dukaz toho, ze LS je proti ustave CR. Sami soudci tvrdi, ze neposuzovali celek, takze zrejme posoudili jenom tu "vyhodnou" cast a tu "nevyhodnou" cast demokraticky a ustavne vynechali..:-©:-©[>-]

0/0
26.11.2008 13:03

astrix

Re: Myslim, ze je to jasne...

Posuzovali ty pasáže, vůči kterým byly vzneseny námitky. Kdokoli další může vznášet jiné námitky k jiným částem smlouvy.

0/0
26.11.2008 13:22

mh_ringo

Re: Myslim, ze je to jasne...

takze Ustavni soud vubec nebudou zajimat pasaze, ktere by treba byly v rozporu s ustavou, ale nebyly zalovany?

0/0
26.11.2008 13:30

pepe999 from Salford

Re: Myslim, ze je to jasne...

No, to je hezke, ale proc neposuzujou celou smlouvu?? Smlouva je dulezita jako celek, ne pouze jeji casti...Rv

0/0
26.11.2008 13:31

Petr

jedem s kopce

Kdyby EU důsledně chránila své občany před "projekty úspěšných podnikatelů" (momentální verze našeho státu činí opak),  pak bych ji bral všemi deseti.

0/0
26.11.2008 12:56

zdeseny obcan

Re: jedem s kopce

EU na svoje vlastni obcany dovazi bidu a kriminalitu z Afriky.

0/0
26.11.2008 14:33

__XXXX___

Bohužel

má pravdu :-/

0/0
26.11.2008 12:26

elverano

Re: Bohužel

Klaus by měl jako ústavní představitel respektovat názor jiné ústavní instituce. Bohužel to neni poprvé, kdy shazuje rozhodnutí soudu, pokud nerozhodne podle jeho představ.

0/0
26.11.2008 12:36

elverano

Re: Bohužel

Sorry. to neměla být reakce na tebe :).

0/0
26.11.2008 12:37

waiki

Ústavní soud

Už jen to, že oslovovali pana Prezidenta Václav Havel je pro ústavní soud nedobrá vizitka. O referendu už pak nepadla ani zmínka a to byl jeden bod navrhovaný Prezidentem pro posouzení.. A že za Česko bude rozhodovat lidmi volený premiér, to už je výsměch všem do ksichtu. Já tam nechci ani Topola, ani Paruba.. Jestli tato smlouva projde, zvýší se i operační schopnost europolu na našem území bez našeho vědomí, ale to už nikdo neřekne...

0/0
26.11.2008 12:24

cinella

Co Klausovi vadilo na jednání soudu?

Všechno, protože tam nebyl hlavní osobou a nic se kolem něj netočilo. Musel vstávat, když soudci přicházeli a odcházeli. Nemohl si říkat své věci kdy chtěl, ale kdy směl. A hlavně nemohl exhibovat, jak je zvyklý. Takže si ještě před výrokem soudu udělal tohle alibi.

Co ten člověk bude dělat, až mu skončí mandát a bude se muset zařadit do normálního života? To si to s ním Klaustrofobie teda užije! ;-)Rv

0/0
26.11.2008 12:00

Dimitar Toškov

Evropské fondy "pro vás"

Měly by to být finanční injekce, které zkrášlí regiony. Jenže místo toho miliardy, jež do Česka tečou z unijní kasy, vysají projekty vlivných byznysmenů. Stavějí se z nich luxusní hotely anebo golfová hřiště. Všimla si toho už i kontrarozvědka. Evropské dotace mizí v černé díře. Obec Olbramovice na Benešovsku funguje jako hranice mezi dvěma rozdílnými světy. Stačí sjet pár metrů z hlučného hlavního tahu, jenž vede z Prahy až k rakouským hranicím, a nabídne se pohled na téměř nedotčenou krajinu. Nad rybníkem Slavníč odedávna krouží vzácní dravci a vybírají si vhodné místo k hnízdění. Už brzy jej ale najít nemusejí, okolí rybníka se změní k nepoznání. Ze základů opuštěného lihovaru má vyrůst mamutí farma. Zůstane jen název – Čapí hnízdo. To vše z evropských peněz. Z peněz, které by měly pomáhat rozvíjet drobné podnikatelské plány a přispívat k rozvoji regionů. Stále častěji se však rozpouštějí v megalomanských projektech, za nimiž stojí vlivní a úspěšní soukromníci.

0/0
26.11.2008 11:59

Dimitar Toškov

Re: Evropské fondy "pro vás"

V ryzí čistotě to ukázal srpnový výběr středočeského hejtmanství. I když měli úředníci k dispozici půl miliardy, dostalo se jen na šest projektů (viz Šestice vyvolených). A to přitom o finanční pomoc žádalo ve finále šedesát firem. Uspěly především projekty, které mají sloužit bohaté klientele. V pozadí ambiciózního plánu na stavbu Čapího hnízda stojí slovenský miliardář Andrej Babiš.:-/

0/0
26.11.2008 12:00

Dimitar Toškov

Re: Evropské fondy "pro vás"

„Pro nás je důležité, zda to bude přístupné běžným lidem. Nechceme tu mít nějakého VIP molocha,“ uvažuje místostarosta Votic Tomáš Válek. Kusé informace o projektu ale naznačují, že Čapí hnízdo nemá být ničím jiným. Na více než devadesátihektarové ploše vznikne školicí středisko pro manažery a vzorková prodejna produktů z tamějších zvířat. U ostatních oceněných projektů je přitažlivost mezi dotacemi a vysoce ziskovými firmami vidět ještě markantněji. Dvaačtyřicet milionů z eurofondů získá pětihvězdičkový hotel Chateau Mcely na výstavbu takzvaného wellness parku. Půjde v tomhle případě o rozvoj regionu? Stěží. Jen přenocování v hotelu stojí pět až sedmnáct tisíc korun. „Opravdu byly ty projekty pro region o tolik prospěšnější? A potřebují vůbec tito podnikatelé finanční podporu?“ kroutí hlavou Roman Brunclík, jenž s plánem na penzion zaměřený na cykloturistiku neuspěl.:-/

0/0
26.11.2008 12:01

Divak

Dotaz

Kdyz Cesko v EU chce zustat kvuli penezum, ale zaroven vse komplikuje a problematizuje, neslo by ty blazny vyloucit?

0/0
26.11.2008 11:19

General-

Re: Dotaz

Necitim to tak ze jsme v EU kvuli penezum. Pokud bychom v EU byli jen kvuli cerpani penez, bylo by to spatne.

0/0
26.11.2008 12:01

Kykiryki

Když rovnou nezbořit tak aspoň systematicky navrtávat

To je klausuv pristup, kterym pripravuje verejnost na postupne vycleneni ze sveta civilizace s navratem do pevneho naruci ruskeho medveda

0/0
26.11.2008 10:54

Zelenej Raul

Re: Když rovnou nezbořit tak aspoň systematicky navrtávat

To každý, kdo má opačný názor než eurohujeři je hned agentem KGB?

0/0
26.11.2008 11:01

Kykiryki

Re: Když rovnou nezbořit tak aspoň systematicky navrtávat

Každý ne, ale tovaryšč Pružinskij?

0/0
26.11.2008 11:14

Delirium Tremens

Re: Když rovnou nezbořit tak aspoň systematicky navrtávat

Kdo je to Pružinskij ?

0/0
26.11.2008 11:55

investor76

Pan prezident asi neví co chce

Pan prezident se ohání argumentem, že ona Lisabonská smlouva je proti ústavě ČR. V naší zemi je spousta takových zákonů ale pozornost se věnuje jen těm, které jsou mocensky výhodné. Pro obyčejného člověka je Praha stějně daleko a hluchá jako Brusel.

Když už se neumožní aby o Lisabonské smlouvě rozhodli lidé ČR, kteří kromě prezidenta v tomto státě také žijí, měl by nechat ústavní soud bez své přítomnosti a čekat na verdikt. Měl by si také uvědomit, že pokud je a chce být součástí jistého uskupení jako je EU, měl by se naučit respektu, komunikaci, toleranci, tímové práci a skončit se svou ješitností o kterou ho nikdo nežádal.

Závěrem, pokud ústavní soud Lisabonskou smlouvu v tomto znění neschválí, určitě nás to dostane do jisté izolace, pokud ji schváli, pan hradní se pokusí ČR izolovat svými názory, tak proč jsme celá ta léta usilovali o EU, NATO, nebylo by snažší odizolovat pana hradního...

0/0
26.11.2008 10:24

Englishman

Re: Pan prezident asi neví co chce

Klaus rozhodl o tom, že se k Lisabonské smlouvě nevypsalo referendum? To si snad děláš legraci. O tom, že se nikde nevypíše referendum rozhodli politici, kteří chtělu smlouvu protlačit. Rozhodnutí nebylo zcela naplněno (viz Irsko), ale padlo jednoznačně v Bruselu, resp. v Paříži a v Berlíně.

0/0
26.11.2008 10:43

emmman

trapný pružiňák

ať si pružiňák prezentuje ty svoje debilní názory jako soukromá osoba a ne jako prezident ČR, vždyť je to vrchol sprostoty!

0/0
26.11.2008 10:10

aljav

Re: trapný pružiňák

ještě že tu máme tebe, nechceš to vzít za něj ???

0/0
26.11.2008 10:12

eman3

Re: trapný pružiňák

To je fakt, měl by abdikovat, sdělit svůj názor někde v podhradí a potom zase zpět na Hrad, že?:-P

0/0
26.11.2008 10:13

vojcek_p

Re: trapný pružiňák

a on snad někde vystupoval jako prezident a ne jako soukromá osoba?

0/0
26.11.2008 10:17

moravan.sk

hehehe

Vypadá to tak, jako by to vědomě úkladné spáchali byrokraté ze Štrasburku a jediný, kdo to četl, je Mrázkúv Venouš. Vy tomu věříte?;-D

Největší sranda bude, až se ÚS vymáčkne, že z odvoláním na to a na to, to není otázka, na kterou má odpovídat. Nebylo by to po prvé...

0/0
26.11.2008 10:09

moravan.sk

Re: hehehe

Právě tady čtu, že ÚS se vymáčknul a LS není v rozporu s Ústavou ČR. Venouš řekl, že by to byla katastrofa. Teď by to měl dát do Štrasburku na soud, ať je sranda a ostuda ještě větší. Je to ještě větší  ......., než sme si mysleli....;-D

0/0
26.11.2008 10:14

vojcek_p

Re: hehehe

je ostuda, když jen slepě nepřijímáme všechno co nám z Bruselu pošlou a diskutujem nad tím? Ostuda je být jak ovce a všechno si nechat líbit. To že jsme člen EU neznamená, že všechno co od EU vzejde je dobré a my musíme držet hubu a krok.

0/0
26.11.2008 10:19

astrix

Re: hehehe

R^R^R^

0/0
26.11.2008 13:27

Englishman

Re: hehehe

Ostuda je tvoje neznalost a její prezentace.;-DRv

0/0
26.11.2008 10:44

eman3

Já opravdu nevím co si o tom myslet,

ale když je Paroubek tak vehementně pro....:-/

0/0
26.11.2008 10:09

Fidel Castro v plne sile

a je to tady...:?-)

10:02 Ústavní soud rozhodl, že Lisabonská smlouva není v rozporu s ústavním pořádkem České republiky. Ratifikace tak může v parlamentu pokračovat

0/0
26.11.2008 10:06

xsmudla

Re: a je to tady...:?-)

no, ted jenom parlament a bude hotovo  ....

0/0
26.11.2008 10:10

moravan.sk

Re: a je to tady...:?-)

Je to pravda?

0/0
26.11.2008 10:11

Fidel Castro v plne sile

Re: a je to tady...:?-)

jo

0/0
26.11.2008 10:13

moravan.sk

Re: a je to tady...:?-)

No to je ovšem prúser jako Brno!

Mrázkovic Venouš to nepřežije. Bude předčasná volba. Zase cirkus na hradě.

0/0
26.11.2008 10:16

eman3

Re: a je to tady...:?-)

Již delší dobu se zamýšlím nad tím, jestli bude lepší když nám bude vládnout Meky Mekl z EU nebo naši "politici", to první by mi asi tolik nevadilo. Povšechně si však myslím, že vládnout by měl nějaký vladař, král, císař, tedy někdo, kdo o tom něco ví a umí to:-)

0/0
26.11.2008 10:12

Vipeeer

Zajímavé

Zajímavé, že o tkzv. euroústavě se rozhodovalo v referendech, když byrokrati z Bruselu zjistili, že ten paskvil lidi nechtěj, udělali jeho kopii nazvanou LS, ale referendum bylo jen v Irsku, jinak to schvalují parlamenty a i to jediné referendum se zřejmě bude opakovat dokud Irové nebudou mít ten jedinný správný názor na věc.

0/0
26.11.2008 10:02

Fidel Castro v plne sile

Re: Zajímavé

v Irsku se LS schvaluje v parlamentu...něco si o tom zjisti:-)

0/0
26.11.2008 10:03

vojcek_p

Re: Zajímavé

to sice ano, ale musí se to schválit referendem

0/0
26.11.2008 10:21

john.h

Klaus

Jako Klaus neni uplne super prezident, i kdyz je aktivnejsi nez vecne v Portugalsku se zotavujici Havel v poslednich letech jeho funkce, coz je jedno z jeho mala plus. Kazdopadne desi me predstava, kdo nahradi Klause. Fakt me nikdo nenapada, ale jsem si jistej, ze to bude bejvalej kamos kmotra Mrazka nebo nejaka podobna svoloc pohybujici se kolem kolotocarskeho byznisu.

0/0
26.11.2008 10:00

baronfonlempl

Že prý půjde vystoupit až po schválení Lisabonské smlouvy.

Tak potom rychle schválit a okamžitě vystoupit.

0/0
26.11.2008 10:00

dj giovanni

Re: Že prý půjde vystoupit až po schválení Lisabonské smlouvy.

Jasně, to bude ideální - a pak se kománi a estébáci znovu ujmou moci - mimo těch co si nakradli nejvíc a zmizí do Švajcu

0/0
26.11.2008 11:40

baronfonlempl

Pokud se nevzpamatujeme,

budeme brzy muset zabezpečit přesně 14 makových zrnek na pomakovaném rohlíku a třífázovou kontrolu aby se náhodou jedno zrnko manipulací neuvolnilo. Pro výrobu posolených rohlíků vzniknou obrovské provozovny, které budou vyrábět přesné kalibrované krystalky soli.

0/0
26.11.2008 9:58

majky.d

EU

ano, pojďme LS vstříc - ať nám aspoň přibyde více úředníků..

Když byla válka v Jugoslávii, tak to se tím zabývalo stovky úředníků v Bruselu, haldy spisů a já nevim čeho všeho, ale málokterý tomu rozuměl, o jaký spor tam vlastně šlo, jen se zacpala místa. A nějaká rovnoprávnost členských států, s tou nepočítejme, pořád nás budou dávat na druhou kolej.  Při převodu auta z Německa, pořád x překážek, Němci nás nechtějí pustit na jejich trh práce - buzerace..

Za chvilku přizvou na pohovory do EU Ukrajinu a Turecko, a celá EU pujde do.. (Y)

0/0
26.11.2008 9:58

Englishman

Re: EU

Ale houby, EU do (Y) nepůjde. Tam půjdou leda nové členské státy. Ty staré se s novými podělí o svoje problémy, zejména s imigranty, ale výhody si nechají pro sebe.;-€

0/0
26.11.2008 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.