Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek i Bém: Cesty beznaděje?

Je to malebný souboj: "Hulvát" proti uhlazenému krasořečníkovi. Tvrďák proti "mistrovi taktiky". Těžká váha proti muší. Goliáš proti Davidovi. V přetlačování Topolánka a Béma však jde, alespoň z hlediska pravice, o víc. O to, zda je schopná v nejbližších letech ještě vůbec vyhrát nějaké volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

griša

Jasná zpráva ...

ODS zlikviduje sama sebe .

0/0
23.11.2008 22:17

sageorg

Naprosto........

chybí silný a ambiciozní býci,zato všehoschopných poslušných volů je přehršle!Tento živočišný druh zřejmě zdegeneruje a posléze zahyne.;-)

0/0
22.11.2008 12:36

imax

...

souhlasím, je to bída.....

0/0
22.11.2008 10:43

dislektik-idnes si na mě zasedla

to by musela ODS vyhodit všechny své zprofanované členy

0/0
22.11.2008 10:18

rezjir

Klause

nedovedlo k prohře ve volbách pravicové pojetí politiky, případně její hlásání, ale abychtak řekl tunelářský styl této politiky, tedy absence důrazu na to,  co lze nazvat obhajobou vlastnických práv. Pravici můžeme definovat jako pravici jen tehdy, pokud obhajuje stát, který hájí vlastnická práva. Levici můžeme definovat jako levici, pokud hájí sociální práva jednotlivců, tedy snaží se o jejich co nejsnadnější uplatnění ve společnosti. Nikdo nesmí být vyloučen.  

0/0
22.11.2008 8:29

dedko

Re: Klause

Souhlasím, ale  sociální práva jednotlivců vždy něco stojí a je  otázkou, zda na to budeme, pod vládou levice mít. V pravici vždy každý spoléhá na sebe a stát bere

jen jako prostředníka vytvoření podmínek. Čím liberálnější, tím lepší. Ale pozor, v Cechách bývá zvykem si pod pojmem liberalismus představit naprosto bezbřehý bordel. Části občanů a je to 43 % se zdá, že pod ČSSD by bylo lépe, zdánlivě ano,

ale nakonec by to vedlo k většímu zadlužení, oddálení přijetí eura td. Reformu jsou od toho, aby bylo možné zadluženost snížit a dohrabat se k tomu euru.

0/0
22.11.2008 9:03

jajaja00

Re: Klause

R^

Je tu ale jedna skutečnost. Všechny státy, mající Euro, zažívají finanční krizi.....

0/0
22.11.2008 9:39

Harry_sportsman

Re: Klause

R^ Výjimečně s tebou souhlasím.

0/0
22.11.2008 13:02

rezjir

Re: Klause

To vylučování jedinců, které se děje za pravicově se chovajících vlád, také něco stojí. Nic není zadarmo.

0/0
22.11.2008 10:04

babacek

Pavel Bém: Nedělní partie

Pavel Bém, primátor hl. města Prahy, 1. místopředseda ODS:

Ne, určitě o velikosti, síle člověka, nerozhoduje jeho fyzický tělesný vzrůst, samozřejmě to v některých chvílích může být nevýhoda, ale v jiných chvílích zase výhoda. Takže já se tím nikterak netrápím a myslím si, že jsou jiné kvality, které rozhodují o tom, jestli je člověk dobrým člověkem nebo dobrým politikem. :-)

0/0
22.11.2008 7:45

Feo

Pravice - was soll es bedeuten ?

Jde však o to definovat co je to v českém pojetí "pravice", protože Klausův bankovní socialismus, který byl rozhodujícím krokem ekonomického převratu s pravicí toho měl opravdu, ale opravdu málo.

??

0/0
22.11.2008 4:23

Erciyes

krize pravice

Ano, v krizi je to, co se nazývá pravice. Od roku 1997. Je dobré, že si toho komentátoři MF Dnes po jedenácti letech všimli (byť už tehdy se na chvíli tvářili, že to vidí, ale rychle oslepli).

0/0
22.11.2008 2:11

babacek

Tohle jsou cesty beznaděje.

Zažili jsme děsivé asi desetileté období vlády sociální demokracie, která úplatky voličům včetně nemakačenků nás všechny zadlužila ve stamiliardách, které budou splácet ještě naši vnuci. Vnutila lidem pasivitu a flákání na nemocenské a za peníze pracáku. Vnutila lidem nekonečné množství rizikových hypoték. Veřejnost krmila levicovými proklamacemi, které už před více než sto lety byly prokazatelně mylné a ta nepatrná část s nimi spojených opodstatněných požadavků je ve všech demokraciích světa dávno zakotvena v ústavách a zákonech a řádně plněna. Činila tak přesto, že nenávist z koncentrátu stejných bludů v minulosti vedla jen k rozvratu, válkám a totalitám. ČSSD čelila mnoha ostudným kauzám svých vrcholných politiků, vytvořila živnou půdu pro prorůstání zločinu do politiky. Oživila v lidech reziduum padesátých let – majetkovou závist. Pan Paroubek poté, co padesátkrát změnil názor, vychválil ČSSD za vysoký růst reálné mzdy za její vlády. cestami.

0/0
22.11.2008 7:49

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Zamlčel však, že po započtení dluhu žádný růst mezd nebyl. Že dluh vznikl dokonaným trestným činem konkrétních osob, které slíbily a pak poskytly úplatky voličům v ohromných objemech. Zadržováním nájemného v bytech motivovaného závistí vůči vlastníkům blokovala vláda levice mobilitu a podporovala nezaměstnanost. To činila i dalšími promyšlenými

0/0
22.11.2008 7:50

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

A i to je důvod proč budu vždycky podporovat trend Topolánkovy vlády, který nezneužívá zvířecích pudů a oslovuje svobodného a důstojného člověka. Toho Topolánka, který je vyprázdněný ode všech narcistních ješitností, touhy po osobní moci, populistických křiváren na voličích, blábolení o pravdě a lásce a impotentního filosofického žvanění na fórech. Zato plného odhodlání a tahu na správnou branku. Po dlouhé době muž ve vysoké politice, který je příkladem pro čestné, dynamické a tvořivé. S politikou, která, na rozdíl od levicové politiky, přináší blaho každému voliči levice.

0/0
22.11.2008 7:51

rezjir

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Jak Topolínek oslovuje svobodného a důstojného člověka: Tím že ho nechá platit regulační poplatek a vnucuje mu radar?

0/0
22.11.2008 8:36

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

No pokud si myslíš, že republika stojí na regulačním poplatku tak jako si to myslí ty co dávají své hlasy hochštaplerům jako je Paroubek tak to by si mě zklamal.

0/0
22.11.2008 8:45

jajaja00

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Se vším souhlasím, až na jednu věc. Babáčku, šmankote, proč ztrácíš čas a reaguješ na rudého idiota? Vždyť ten je (nejenom) zde, za ta lěta, tak jasný.

0/0
22.11.2008 9:38

Erciyes

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Je neuvěřitelné, co za kri.ply se zde na diskuzích vyskytuje. ;-D

Byť u fanatického hltače ODS chápu značnou frustraci (která se bude ještě prohlubovat), i tak je úroveň některých jajajů, bajajů a jiných "diskutérů" skutečně k pláči... :-)

Předpokládám, že jsi bývalý stalinista (ti bývají nejhorší, něcvo jako odnaučený kuřák), ale mne do své kdysi oblíbené rudé ideologie netahej.

0/0
22.11.2008 12:39

jajaja00

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Raději bych byl bývalým stalinistou, což nikdy nebudu, protože jsem jím nikdy nebyl, než současným duševním kriplem jako ty.

0/0
22.11.2008 12:43

Erciyes

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Chápu, že bys byl raději stalinistou než čímkoli jiným a žes bezpochyby kdysi rudým pucoval polobotky.

0/0
22.11.2008 12:49

Harry_sportsman

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

R^;-D Velmi trefné.

0/0
22.11.2008 12:56

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Protože pořád doufám, že mu praskne žilka a bude pokoj. ;-D

0/0
23.11.2008 6:09

jajaja00

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Tomu nevěř - "....a až jednou padnou všici, vstanou noví bojovníci, rudý prapor zavlaje."

0/0
23.11.2008 8:05

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

No ještě, že již jsem déle vzhůru, jinak bych se lekl, že jsem přeslechl výstřel z Aurory.;-D;-D;-D

0/0
23.11.2008 8:21

rezjir

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Ale babáčku. Radar představuje ohrožení majetku těch bohatých. A regulační poplatek zvyšuje daňové břemeno. To jsou opatření, která mají být pravicová?

0/0
22.11.2008 10:14

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Radar představuje nebezpečí ohrožení majetku bohatých?8-o;-D

Hochu, hochu s tebou to jde z kopce. ;-D

0/0
23.11.2008 6:12

jajaja00

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Regulační poplatek zvyšuje daňové břemeno - ;-D;-D;-D. Opatření, které omezí plýtvání (zbytečnou lékařskou péčí), tudíž sníží náklady a tím i požadavky na platy, které třeba jen u "státních" lékaů jdou ze státního rozpočtu, který je plněn z daní.... Je to opravdu debil, kterému určité věci VUML nevysvětlil, neměl to v osnovách.

0/0
23.11.2008 8:03

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Já myslím, že ten neabsolvoval ani ten VUML který dokázal udělat každý vůl.:-)

Ono i když blba navlékneš do hedvábí bude to pořád blb.;-D

0/0
23.11.2008 8:19

jajaja00

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Regulační poplatek zvyšuje daňové břemeno - ;-D;-D;-D. Opatření, které omezí plýtvání (zbytečnou lékařskou péčí), tudíž sníží náklady a tím i požadavky na platy, které třeba jen u "státních" lékařů jdou ze státního rozpočtu, který je plněn z daní.... Jsi opravdu debil, kterému určité věci VUML nevysvětlil, neměl to v osnovách. Pro sebe si tě zřejmě překřtím na ing. J. Roko Paroubka, styl "myšlení" tomu odpovídá.

0/0
23.11.2008 8:08

Harry_sportsman

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Že ty tak znáš osnovy VUMLU - nechodils tam náhodou právě ty? Nakonec, ono tam chodilo mnoho dnešních členů či příznivců ODS, že? ;-D;-D

Jinak k těm úsporám díky regulačním poplatkům - to je jen typický výplod Šulínkovy demagogie. Pokud na tom někdo ušetří, tak nanejvýš zdravotní pojišťovny, nikoliv státní rozpočet. A i to je relativní - když lidé budou přecházet nemoci, mohou pak být náklady na jejich uzdravení mnohonásobně vyšší.

0/0
23.11.2008 9:36

Erciyes

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

;-DR^

Mára Dalík by to neřek líp. Jste sice v téhle zemi jediní dva (možná ještě s místopředsedkyní sněmovny a Topolánkovou souložnicí), ale i tak je nutné ocenit ona vzletná slova... Ale na normální diskuzi to není, to myslím víme oba - už jsme si to včera připomínali, že to nemá za mák smyslu...

S Mírou Topolánkem na věčné časy a nikdy jinak!R^

0/0
22.11.2008 12:48

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Cca 50% lidí si myslí, že lepšího politika jak Paroubka nemá a cca 50% lidí si myslí, že většího vola politika nikdy neměla. Otázka je která polovina národa má zdravý rozum. :-)

0/0
23.11.2008 5:49

Harry_sportsman

Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

- víš jak velký státní dluh mají tebou tolik milovaní a obdivovaní Američané? Pokud to nevíš, je to kolem 10 bilionů (!) dolarů. Takže v porovnání s nimi můžeme být s našim státním dluhem docela v klidu. Nic to samozřejmě nemění na skutečnosti, že kdyby ČSSD nemusela na konci devadesátých let nalít tolik peněz do bankovního sektoru, vytunelovaného v době vlády ODS, byl by náš státní dluh jistě menší ...

0/0
22.11.2008 12:51

babacek

Re: Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

Ty dluhy jsou reálné, tedy je nutno o nich mluvit.:-)

No v klidu bych snad mohl být pokud by byl i stejný počet obyvatel.

Myslím, že se snažíš protáhnout velblouda uchem jehly a tak to bagatelizovat. ;-D

0/0
23.11.2008 6:21

Harry_sportsman

Re: Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

Ani tohle neukecáš - počet obyvatel v USA je asi třicetkrát větší než v ČR, zatímco výše jejich státního dluhu je větší přibližně dvěstěkrát (počítáno při kurzu 1 USD = 20 Kč). ;-D

Toho velblouda se naopak snažíš protahovat ty - ale to bys nebyl Babacek, kdyby tomu tak nebylo ... ;-D

0/0
23.11.2008 9:23

babacek

Re: Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

XXX

0/0
23.11.2008 9:27

Harry_sportsman

Re: Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

Copak - došly argumenty? :-)

0/0
23.11.2008 9:37

babacek

Re: Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

Ne trpělivost házet hrách na stěnu. :-)

0/0
24.11.2008 5:36

jajaja00

Re: Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

Máš vůbec představu, jakou sumu nám dlužil tvůj ideál, SSSR? Víš, kde drtivá většina toho dluhu skončila? Říká ti něco spol. Falcon Capital? Máš tušení, kdo (která vláda, kým reprezentovaná) tuto naprosto neznámou firmu vymáháním ruského dluhu pověřila? Dokážeš si zjistit určitá personální propojení? Soudruhu, uvědom si, že v pojetí ČR je jedno neoddiskutovatelné - socan = bolševik. Důkazem ti může být obsazení jejich vedení, kde mimo členů KSČ jsou pouze dva, kteří tuto legitimaci nenosili. (To neznamená, že tenkrát nebyli do jiných stran bolševikem nastrčeni - Paroubek.) A podívej se také na minulost jejich nastupujících hejtmanů a raduj se, sen se ti plní, bolševik opět vládne. Opět se vše prožere, za x let lidi opět zvolí pravici, která bude nucena, s odřenýma ušima, začít dávat finance dopořádku, ale jelikož všechno něco stojí, tak to lidé samozřejmě pocítí a jelikož se něco málo zlepší, bude jim dobře a zase si zvolí medové Rathy, Paroubky, Zaorálky,.....

0/0
23.11.2008 9:51

Harry_sportsman

Re: Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

Když dojdou argumenty, nastupuje ideologie a trapné titulování soudruhem lidí, kteří nikdy soudruhy nebyli - na to už jsme u takového osla jako ty zvyklí ... ;-D

K tomu jedinému z tvého pamfletu, o čem snad má smysl diskutovat - ano, Zemanova vláda neměla příliš šťastnou ruku, když vymáháním ruského dluhu pověřila firmu Falcon Capital, ovšem na rozdíl od přechozích zcela nečinných ódeesáckých vlád to byl aspoň nějaký pokus, jak část tohoto prakticky nedobytného dluhu získat.  A navíc - po bývalém SSSR zůstal celkový dluh 40 miliard USD, což je oproti těm zmiňovaným 10 bilionům docela málo ... ;-D

0/0
23.11.2008 20:48

jajaja00

Re: Babacku, když pořád plácáš o těch dluzích

Pokud věříš v "nepříliš šťastnou ruku" v tomto (jen jednom z mnoha) socanském případu, tak mi tě ani není líto......

0/0
24.11.2008 17:32

rezjir

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

No a co dělala jinak než Klaus?

0/0
22.11.2008 8:30

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

I když Klaus není můj favorit tak musím na jeho obranu říct, že byla nucena dělat to co dělala. Především vracet majetek který za 40 let nakradla lidem KSČ.;-€

A to se bohužel nepodařilo ani do dnes.;-O

Tak, že to nebyl dluh který se bezúčelně projídal jako za vlády ČSSD, ale ten musel vzniknout dík desetiletím totalitního režimu. :-©

0/0
22.11.2008 8:50

rezjir

Jak nakradla KSČ.

KSČ naopak vrátila lidu jemu ukradený majetek (a tři čtvrtiny znárodněného majetku nese podpis Beneše) a nechala lid, s tím majetkem hospodaří. KSČ si nikdy nepřivlastnila nic. Ani jednu fabriku. Ani kus pole. Ani hlavy lidí.

A návíc KSČ a SSM byl ukraden majetek, který vlastnily obě tyto organizace, a ten se ani nevrátil lidu,  ae byl rozkraden.  

0/0
22.11.2008 10:10

rezjir

Re: Jak nakradla KSČ.

A aby bylo jasno. Mám před sebou dokument Za svobodu do nové Československé republiky s podtitulem Ideový program domácího odbojového hnutí vypracovaný v letech 1939-41, Tedy PVVZ. V úvodu jsou citována slova Karla Bondyho, jednoho z autorů programu z doby jeho věznění na Pankrác v r.1943i: "... bylo nám naprosto jasné, že základní vývojová tendence je socialistická, že jak to řekl Masaryk, svět jde doleva, a přímo, že tato druhá světová válka je jen konečnou fází veliké světové sociální revoluce, která začala již prvou válkou světovou, a že z ní vyjde nové,  lepší, spravedlivější - socialistické uspořádání světa".  

Jinak řečeno, platí,že ti komunisté tak ukradli revoluci ostatním revolucionářům, ale z ideou socialismu se ztotožňoval i tzv. buržoazní odboj.

0/0
22.11.2008 10:28

babacek

Re: Jak nakradla KSČ.

I ty jeden komiku.;-D;-D;-D

0/0
23.11.2008 5:23

Harry_sportsman

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Je sice pravda, že Klausova vláda měla kvůli restitucím výdaje navíc, ovšem nějak zapomínáš na to, že na druhou stranu měla výrazné příjmy z privatizování všeho možného (i nemožného). Hlavním problémem Klause bylo, že nedokázal nastartovat hospodářský růst - to se povedlo až ČSSD ... ;-)

0/0
22.11.2008 13:11

babacek

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

Právě ten start začal dříve a úspěch si připsal někdo jiný.:-)

Privatizace: No pokud by si tato republika za čtyřicet let vlády komunistů nevypěstovala z lidí ´´ monstra ´´ která dokáží vymyslet jak co obelstít a jak co rychle uzmout tak by peníze z privatizace byly, ale takto jich byla jen malá část která rozhodně nemohla pokrýt všechny nároky. Nakonec tomu není tak dodnes.:-/

0/0
23.11.2008 5:59

Harry_sportsman

Re: Tohle jsou cesty beznaděje.

ad 1) Tohle neukecáš ani ty :-) - kdo chce, může si snadno najít,  kolikaprocentní byl v jednotlivých letech hospodářský růst. Na konci Klausovy vlády byl dokonce nižší než za komunistů. :-)

ad2) Problém není v lidech, ale v tom, že zákonodárci vymýšleli (hlavně v 90. letech) místo kvalitních zákonů naprosté paskvily. Spoléhat na to, že lidé budou dostatečně uvědomělí a nebudou zákony zneužívat, je naivní - to téměř hraničí s komunistickou ideologií. ;-D

0/0
23.11.2008 9:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.