Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD by přebarvila i Sněmovnu, hlas by jí dalo 43 procent voličů

Oranžová by ovládla i Poslaneckou sněmovnu, pokud by se v listopadu volilo. Svůj hlas by ČSSD dalo 43 procent voličů. Dvojkou listopadových voleb by byla ODS s 27,5 procenta. Taková čísla vyplynula z průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Korsičan

Podle posledních obrazových zpráv

mě příjde, že oranžová ustupuje a sněmovnu přebarvila růžová ;-D

0/0
22.11.2008 12:45

pepe999 from Salford

Jenom at maji komanci pres 50%...

Za 4, nebo 8 let jejich zlodejin budou volici skemrat, at Julinek znova zacne delat reformy, ale ja bych je nechal vysmazit az do konce...:-©:-©

0/0
22.11.2008 12:43

wcbaba

A za to všechno může ČSSD děkovat

tomu darebákovi Topolánkovi, který pohřbívá ODS

0/0
22.11.2008 10:24

minutos007

Re: A za to všechno může ČSSD děkovat

Darebákovi? Tak přemýšlím, co takového hrozného provedl.....

0/0
22.11.2008 11:29

godys

Re: A za to všechno může ČSSD děkovat

nevzal Paroubka do vlády....;-)

0/0
22.11.2008 12:12

dislektik-idnes si na mě zasedla

logické a jak tak koukám i reálné za 2 roky

pokud vládní koalice nebude sama sebe reflektovat

0/0
22.11.2008 10:02

mr.Bogart Humphrey

Jak to řekl ČEZKlausův kuřbuřt Hájek

ODS je pravicovým křídlem ČSSD.;-D

0/0
22.11.2008 9:59

godys

potěšil další propad KSČM......

R^;-)

0/0
22.11.2008 9:45

Zmuda

Topolánek a jeho sguadra..

..by se měla už konečně vys*at na nějaké reformy. Do dnešních dnů stejně žádné neudělala, a když, tak jsou to "reformy" z programu černoprdelníků a melounů.

A na tyto experimenty Topolánek mandát ve volbách nedostal. Dostal mandát na Modrou šanci, kterou hned jak se "uchytil", hodil do stoupy i s jejím autorem.

Takže, s hrušky dolů,...ogare!

0/0
22.11.2008 9:43

godys

mohlo to být horší.....

;-)

0/0
22.11.2008 9:31

Fredero

Necasovy Zelene karty se ukazuji nesmysl jako Julinek

ODS tvrdi ze dela reformy, misto toho se cokoliv delaji ukazuje na stale vetsi nesmysl-posledni jak se propousti tisice cizincu a ti nechteji samozrejme v naproste vetsine domu, tak zustavaji v CR a vznikaji problemy stale vetsi-viz. vcerejsi idnes!!!

Julinek-proti 80 procentum naroda s par kdo vi jak ziiskanymi prebehliky se snazi "zprivatizovatL-tunelovat nemocnice i pojistovny- a zastavit jako by nesli-porad zkouseji jeste 2 roky nakrast a protlacit co jde!!Des!

0/0
22.11.2008 1:15

kenzo

Re: Necasovy Zelene karty se ukazuji nesmysl jako Julinek

To je bohužel projev levicového multikulturalismu ODS! Jeden, ovše velmi zásadní důvod proč ODS nevolit! Dluhy ČSSD se v potu nás všech nějak zaplatí, ale multikulturní děditsví ODS se zaplatí jak? Krví?

0/0
22.11.2008 1:33

Majkyho_pupik

Re: Necasovy Zelene karty se ukazuji nesmysl jako Julinek

Cast Julinkovych  reforem ktera mluvila o privatizaci cehokoliv uz je vice nez pul roku mrtva,nevsiml jste si? Ta druha cast ktera se bude schvalovat, je prvnim realnym pokusem o zlepseni prav pacientu za dobu existence CR, je zajimave ze se o nic podobneho nikdy nepokusili zadni ministri CSSD za 8 let sve vlady. ODS dela reformy, to mate pravdu, CSSD zadne reformy nedelala od dob vlady Milose Zemana a jen prozirala nase penize v dobe nejvetsiho ekonomickeho rustu. pokud je to politika, ktera vas oslovuje tak prosim...Necasovi zelene karty nejsou zadnym nesmyslem, jedine co je potreba doresit je zainteresovani firmy na pripadnem odchodu pracovnika z CR. Nebo mate jiny plan jak chybejici delniky ziskat? 

0/0
22.11.2008 6:06

Fidel Castro v plne sile

Re: Necasovy Zelene karty se ukazuji nesmysl jako Julinek

julínek chce, aby měl občan nárok jen na nejlevnější zdravotní péči, za ostatní si má připlácet...

jaké reformy dělá ODS?

0/0
22.11.2008 6:09

Majkyho_pupik

Re: Necasovy Zelene karty se ukazuji nesmysl jako Julinek

ano, samozrejme na stejnou zakladni peci maji narok i ted, pokud chteji neco vic musi uplacet. takze nejde o nic jineho nez o garantovani zakladu a odstraneni "obalek". jake reformy? myslis treba reformy cele danove soustavy od roku 2010, zadna podobna zmena k lepsimu tu nikdy nebyla, nebo treba novy obcansky zakonik, nebo reformu socialniho systemu od 2010, cast uz bude platit od roku 2009. pristi rok se take bude projednavat zcela novy skolsky zakon. nepocitam do toho reformu policie, neni nejhorsi ale pan langer neni muj oblibenec. nejak si nezvzpominam ze by vlady CSSD od dob Zemana kdy o reformach aspon premysleli

0/0
22.11.2008 6:23

Majkyho_pupik

Re: Necasovy Zelene karty se ukazuji nesmysl jako Julinek

plus samozrejme takove veci jako povinny cenik veskerych nadstandardnich vykonu, moznost pobytu rodin s hospitalizovanymi, nahlizeni do karty nemocneho, garance doby operaci, priplatky zachranne sluzbe atd. vzdycky si vzpomenu na pamatnou vetu pana paroubka z ledna kdy prhlasil ze tato vlada dela spravne a potrebne reformy, ale CSSD musi udelat vse proto aby na to lidi neprisli

0/0
22.11.2008 6:47

Fredero

ODS proti CSSD je jako rakovina s AIDS a syfilidou i

a Alzheimerem a zanětem všeho proti lehčí chřipce!!!

ODS už se dá vidíme li jejich za každou cenu s pár vydíranými či uplacenými přeběhlíky prosazované rozkradení zdravotních pojišťoven i nemocnic nazvat za ODS - VRAZI ČESKÉHO NÁRODA!!!

0/0
22.11.2008 0:40

Fredero

Jenze k volbam prijde daleko vic na ODS nastvanych

Takze ucast bude kolem 79 procent a vetsina da hlas KSCM a CSSD, takze ODS bude rada za 15 procent, zatimco KDU a Zeleni se do parlamentu vubec nedostanou-a to je za to co tam delaji a jake hnusy podporuji-tunely nemocnic, duchodu i pojisteni-dobre.

Po volbach do Poslanecke snemovny by vitezna CSSD s KSCM mela udelat referendum, zda si obcane preji stihat a soudit pred novymi soudy-zbavit se justicni mafie typu Nemec a spol-stihat Julinka, Bema (za vedeni Prahy a magistratu s betonovou loby nicici stromovku i Masarykovo nadrazi atd), Topola, Nemce, Bursika, KAlouska, Icko, narcise z Hradu..

LIDE MAJI DOST TOHOO OTEVRENE ZLODEJSKEHO REZIMU MASKOVANEHO KECY O DEMOKRACII-do vlady nepousteji nikoho, kdo by chtel nove strany a nedavaji prostor v mediich-ODS je hromar CR za pomoci Bursika, KAlouska i knizete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
22.11.2008 0:38

kenzo

Re: Jenze k volbam prijde daleko vic na ODS nastvanych

To máš pravdu! Jen bych to upravil - levičáci půjdou volit, pravičáci zůstanou doma, protože nebudou mít koho volit!

0/0
22.11.2008 0:41

Fredero

Re: Jenze k volbam prijde daleko vic na ODS nastvanych

No nakonec tech 10-15 procent ODS asi mit bude at udelaji jakoukoliv jeste vetsi svinarnu na obcany-porad je nekteri voli jak "jedinou pravici"-a nedokazi si priznat, ze tohle uz neni pravice ale vladnuti vsehoschopnych neschopnych-jde jim jen o nove tunely neb uz i vedi, ze do parlamentu ani vlady se uz mnozi z ODS-natoz KDU a Zelenych nikdy nepodivaji!!!

KAzdopadne za pristi parlament s nekolika poslanci ODS bez KDU a Zelenych si muzou sami-KDU i Zeleni se muzou zachranit, kdyz jeste z vlady odejdou-a kdo z nich prvni, ten si prida par hlasu pro pristu volby, ktere ho mohou nechat ve Snemovne!Tim by se mohl zachranit a spasit stranu i Cunek-jen mit tu silu konecne rict Mirkovi, Mengelemu-Julinkovi, Icku atd.-ze to prehnali svym tahem na penize vsech obcanu-tunely nemocnic i pojistoven, zniceni utvaru pro boj s financni kriminalitou i organizovanym zlocinem-ze spolu s Kalouskem-ten je taky prebehlik ODS-nici CR a tim i strany co jsou s nima ve vlade!

0/0
22.11.2008 1:07

kenzo

Re: Jenze k volbam prijde daleko vic na ODS nastvanych

To je bohužel pravda. Vůbec bych se však nedivil, kdyby ODS měla i méně než KSČM!Proč? Protože ČSSD a KSČM jsou jasně levicové strany pro levicového voliče? Co je ale ODS pro toho pravicového?

0/0
22.11.2008 1:10

Fredero

Re: Jenze k volbam prijde daleko vic na ODS nastvanych

Topol, Julinek a cela ta banda-s Kalosukem atd-jasne ukazuji, ze za pravicoveho volice povazuji jen par _manageru" jejich typu a vsechny ty polistopadove podivne z byvalych vexlaku, stbaku a taxikaru vznikle zbohatliky-To je s rodinami tak 3 procenta co budou volit ODS vzdy-pro ne jsou i danove ulevy, jim jedinym ODS pomaha-a s nimi planuje dalsi tunely..

TADY ZADNA PRAVICOVA STRANA VZNIKNOUT NEMUZE-neb soucasne strany zablokovaly pristup do medii komukoliv jinemu nez par vybranym starym strukturam a ztizily maximalne prostredi pro volby novych stran...!!!!!!!!!!!

Uz nejsme v demokraci po 89-jsme v TOTALITNI MAFIANSKE DEMOKRACII vedene temi, jimz o 97 procent obcanu vubec nejde!!!

0/0
22.11.2008 1:19

Brainwashington

Snadná pomoc ODS: Topolánek členem ČSSD !

Je na čase pragmatický přestup! Topolánek jako člen ČSSD jí zcela zničí rychleji než Špidla či Gross! Právě teď prokazuje své genialní schopnosti destrukce čehokoliv. Jednoduše stačí, když se stane členem ČSSD a ODS nezahyne ani pod Bémem. Opačně jde ODS do kytek dle Koziny - do roka a do dne!;-D;-D 

0/0
22.11.2008 0:30

goober

Soudnost

Lidé nemají soudnost.. Zapomněli, co tady bylo ještě nedávno. Kritizují někoho za něco, co ti, které teď volili, neměli ani vůli a snahu změnit. Jen populisticky vyhazují jejich peníze oknem a lidé jim tleskají a dávají jim hlasy... Začalo to sňatkem s komunisty nyní a kdyby vyhráli v tomto složení za dva roky, udělali by koalici s komunisty i na vládní úrovni. Je mi z lidí smutno..

0/0
22.11.2008 0:27

kenzo

Re: Soudnost

Pozor na to co říkáš fanatický ODSaku!

0/0
22.11.2008 0:30

goober

Re: Soudnost

???

0/0
22.11.2008 0:31

kenzo

Re: Soudnost

Stále stejná slova, ale nic neříkající jako dnešní ODS!

0/0
22.11.2008 0:33

goober

Re: Soudnost

Hele, když chceš reagovat na něčí příspěvek, zkus použít nějaký argument... Diskuse nerovná se ubohé napadání. To dokáže každý.

0/0
22.11.2008 0:35

kenzo

Re: Soudnost

Přijde mi, že dnes strašit komunismem, při politice ODS je směšné!

0/0
22.11.2008 0:37

kenzo

Re: Soudnost

Strašák komunismu nebo strašák dnešní politiky ODS? Spíše ten ODS!

0/0
22.11.2008 0:36

goober

Re: Soudnost

Zkus si prostudovat dějiny posledních pár desítek let a možná Ti dojde, kam to dotáhla tahle strana, která se od ideálů a cílů tohoto režimu nezřekla. Ale co, volme levici, budeme mít všichni stejně, těm úspěšnějším to vezmeme vyššíma daněma a přerozdělíme těm, kteří pracovat nechtějí. A na co nebude, na to si půjčíme. Co na tom, že budeme platit desítky miliard jen na úrocích. A když, tak lidem zavřeme hubu nějakým populismem. Co třeba nižší daň z benzinu? Co třeba pár vyvoleným platit 30 Kč za doktora z jejich vlastních daní?

Raději darebáky z ODS, kteří mají alespoň trochu snahu dělat něco, i když to není vždycky dobře než stranu, která se paktuje se stranou, která dovedla tuto zemi do ekonomického pekla, naučila lidi lhát, krást a závidět a jejichž rodiče byli bachaři, kteří mučili politické vězně a neštítili se dát po hubě i ženě, což je ta největší zbabělost.

0/0
22.11.2008 0:44

kenzo

Re: Soudnost

Budeš se divit ale částečně s tebou budu i souhlasit. Proč? Protože i já jsem volič ODS, ale bývalý (naposledy při posledních parlamentních volbách)! Dnes je však tato vláda i přes snahu reforem více škodlivá než přínosná a není pravicová!Její sebereflexe je nulová!Dříve byl pro mne Rath noční můrou, dnes jen trapnou karikaturou!

0/0
22.11.2008 0:51

goober

Re: Soudnost

Bohužel ODS je stále ale tím menším zlem než sociální demokracie....

0/0
22.11.2008 0:54

kenzo

Re: Soudnost

Není, neboť ODS dělá i velice levicová rozhodnutí, která jsou horší než ty ČSSD. Jako příklad - Zelené karty!

0/0
22.11.2008 0:58

kenzo

Re: Soudnost

P.S. Proto bych viděl jako řešení rozdělení ODS na tu Tupolánkovu, která je pro tebe přijatelná,  pro mne však nikoliv a tu druhou která přiznává, že dnešní ODS je příliš levicová!Protože jinak není koho volit!

0/0
22.11.2008 1:02

kenzo

Re: Soudnost

Populismus ČSSD - viz. 30,- Kč? Ale pro levicového voliče, nikoliv pro toho pravicového!Ukázka neschopnosti sebereflexe této vlády a současné ODS!Protože nezaujali pravicového voliče jako něco, kvůli čemu stojí jít vůbec k volbám, ale ČSSD populismus na LEVICOVÉHO voliče zabral!;-)

0/0
22.11.2008 0:57

goober

Re: Soudnost

Já nevím jak Ty, ale pokud budu chtít lidem něco nabídnout, nebudu dělat taková populistická gesta, která nepomohou ničemu. Bohužel proti takovýmto věcem, kterým obyčejný lid nerozumí, se nedá bojovat. Lidé vidí -  super, někdo zaplatí poplatky, ale nechápu, že když nějaký kraj vybere na poplatcích 80 milionů, tak bude muset zaplatit třeba 150, protože si lidé budou chodit k dr. jako předtím a navíc to půjde z jejich daní, které odvedou státu.

A že někdo tvrdí, že předchozí vláda rozhazovala a že se na to peníze najdou? Směšný argument. Budou vyhazovat zase za jiné věci a i kdyby peníze našli, nebylo by lepší, aby i tu úsporu dali třeba do lepšího vybavení svých nemocnic, škol, silnic? Tohle ale levicovému voliči nedojde... A pokud mám rozumné  argumenty, tak se mi proti populismu bude bojovat těžko.....

0/0
22.11.2008 1:07

kenzo

Re: Soudnost

Nezlob se na mne. Ale jak jsem již psal, to co tvrdí Tupolánek je jen vlastní alibismus jak nepřiznat neúspěch!ČSSD byla vždy známá tím, že nemá disciplinovanou voličskou základnu, naopak ODS měla tu disciplinovanou!Kolik pravicových voličů se nechá utáhnout na 30,- Kč u lékaře? Já jsem v krajských a senátních volbách již ODS nevolil, ale určitě ne kvůli poplatkům u lékařů!Jestli dnes dělá někdo populismus pravicovému voliči je to Tupolánek, který si vzal Julínka jako obět populismu ČSSD, která dělala populismus, ale pro úplně jinou stranu politického spektra - pro to levicové

0/0
22.11.2008 1:18

kenzo

Re: Soudnost

Zamysli se, ČSSD své přívržence zpacifikovala, ale je zde i to pravicové nemalé, které však ODS nezpacifikovala narozdíl od ČSSD! Pokud se nemýlim tak v současných krajských volbách ODS dostala méně hlasů než v těch předchozích?

A ten rozdíl je co?Pravicový volič který volil ČSSD, kvůli 30,- Kč?;-D

0/0
22.11.2008 1:23

pitrisov

Re: Soudnost

(Y)

0/0
22.11.2008 5:37

český venkovan

HA

a diskuze o začínající emigarci cigošů je v PR DE....li

0/0
21.11.2008 22:57

elvan

Horší než Paroubek je už jenom AIDS !!!

0/0
21.11.2008 22:56

kenzo

Re: Horší než Paroubek je už jenom AIDS !!!

A horší než Topolánek je jenom MOROVÁ RÁNA !!!

0/0
21.11.2008 23:02

elvan

Re: Horší než Paroubek je už jenom AIDS !!!

slepý , hluchý, blbý, jiná možnost není !!!! soudruh kočkodan je příšerný a ty to zřejmě nevidíš !!???

0/0
22.11.2008 0:43

10sparta

Jdu zvracet !"!

0/0
21.11.2008 22:51

Kentus

Brý večer všem!

Jdu hajat. :-)

:-) Kentus se loučí :-)

0/0
21.11.2008 22:15

godys

nádherný pohled...!

KSČM má 8% a stále jdou dolů....R^;-)

0/0
21.11.2008 22:07

Kentus

Re: nádherný pohled...!

A bude mít ještě méně. Lidovci se Zelenými se pak do Sněmovny nedostanou vůbec. Alespoň nějaká dobrá zpráva v téhle mizérii. :-)

:-) Kentus se vrací ;-D

0/0
21.11.2008 22:09

URB-Královna diskusí

Re: nádherný pohled...!

Rv Kentus nedočetl článek do konceRv 

0/0
21.11.2008 22:12

nnattalli

koukam dosly svijany

;-D

0/0
21.11.2008 22:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.