Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polovina lidí se domnívá, že Klaus škodí obrazu ČR

Téměř tři čtvrtiny Čechů zastávají názor, že prezident Václav Klaus by neměl v zahraničí prezentovat své vlastní názory bez ohledu na postoj vlády. Polovina lidí se domnívá, že svými názory škodí obrazu Česka. S odvoláním na výsledku průzkumu agentury STEM to uvedla Česká televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HonzaS.

Košile vlastních zájmů blíže, než kabát idealismu

28. října vystihl Václav Klaus poměrně dobře určitý střet zájmů našich velkých evropských sousedů.

Košile vlastních zájmů jim bude vždy milejší, než kabát idealismu a jakési dobrotivosti.

Proč bychom měli být hurá-evropany a na všechno hned skočit?

Což nemáme zkušenost s Chamberlainem, Daladiérem a Musolinim? Neuzavřeli snad oni smlouvu, která "přinese mír jim a jejich dětem"? A nebyla tehdy republika dárečkem Hitlerovi?

A jsou opravdu EUROposlanci a EUROpolitici lepší než naši vlastní? A je Špidla nyní lepší, než býval zde? Pochybuji...

0/0
18.11.2008 12:43

easywalker

Doporucuji si precist !

http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-skudce-klaus-047-/p_zahranici.asp?c=A081114_113853_p_zahranici_wag

0/0
17.11.2008 14:13

Ahaman

Průzkum objednala klika teplého Moravce z ČT

a provedl podvodník STEM. :-)

0/0
17.11.2008 0:56

petacx

o cem je Lisabonska ustava? - kdo vite co nam mocnosti s B

kdo vite co nam mocnosti s Bruselskymi soudruhy pripravili?

Zastánci stávající smlouvy:

Chci zachovat současnou váhu českého hlasu v EU na úrovni, kterou schválili občané v referendu? Také chci, aby váha německého hlasu byla nadále jen 2,4 krát vyšší než váha českého hlasu, a ne 8 krát vyšší jako v navrhované smlouvě?

Chci zachovat stávající pravidlo střídavého předsednictví EU, aby i Česká republika měla jistotu, že bude někdy předsednickou zemí?

Chci, aby si nadále o směřování hospodářské politiky rozhodovala Česká republika sama?  - -  Chci zachovat naší českou Listinu základních práv a svobod, kterou v konečné instanci vykládá náš Ústavní soud? 8-o 8-o 

0/0
17.11.2008 0:52

petacx

Re: o cem je Lisabonska ustava? - kdo vite co nam mocnosti s B

Chci zachovat českým zástupcům právo veta proti při rozhodování o tom, kolik kdo do EU platí, a kolik z EU dostává, jak nám to zaručuje stav schválený občany v referendu?

Chci, aby si Česká republika ponechala v oblasti energetiky a dalších důležitých věcech právo veta?

Chci, aby každé další přesuny pravomocí na EU podléhaly i nadále ratifikaci suverénních členských států?

Chci zachovat současný stav, kdy lze členství v EU jednostranně vypovědět?

nechci aby se stale stehoval EU parlament a mraky dalsich kravin co obsahuje Lisabonska ustava EU  ;-€ 8-o       [>-] 

0/0
17.11.2008 0:53

madqwert- kovaný komunista

jj, budou mít restaurátoři co dělat, aby obraz zachránili

;-D

0/0
16.11.2008 19:25

ELAPHURUS

Jedinej vlastenec

[>-]!R^

0/0
16.11.2008 19:10

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Jako k členu vlády

jsem měl k němu výhrady, ale jako prezident ČR je jediným politikem, který důsledně hájí zájmy občanů ČR - a proto má mou podporu.

0/0
16.11.2008 18:24

Cynyc

Re: Jako k členu vlády

Nevím, kterých občanů to mají být zájmy, předpokládám, že když používáte množné číslo, že jsou alespoň dva. Není to ale málo?

0/0
16.11.2008 18:47

killy

Určitě už jsou dva !

;-)

0/0
16.11.2008 18:49

zo

Re: Určitě už jsou dva !

3

0/0
16.11.2008 18:49

MaBla

Re: Určitě už jsou dva !

4

0/0
16.11.2008 19:02

(@)

Re: Určitě už jsou dva !

5 :-)

0/0
16.11.2008 20:36

ladaxxt

Re: Určitě už jsou dva !

bylo jich pět..;-)

0/0
16.11.2008 20:55

lolek77

Re: Určitě už jsou dva !

6.

0/0
16.11.2008 21:37

(@)

Probůh, a co to vůbec je "OBRAZ ČR"..???

Když má někdo něčemu škodit, nemělo by se nejdříve říci, ČEMU vlastně? Vy, když se někdo potkáte a bavíte s Němcem, řešíte v tu chvíli, co kdy a jak řekla paní Merkel? Nebo když si kupujete italské zboží, přemýšlíte přitom o Berlusconnim? Apod... ;-) 

0/0
16.11.2008 17:45

Cynyc

Re: Probůh, a co to vůbec je "OBRAZ ČR"..???

No to jistě ne. Ale když si Slováci potřetí zvolili Mečiara, všichni jsme si o nich pomysleli něco nelichotivého. My s Klausem na tom nejsme o moc líp.

0/0
16.11.2008 18:11

(@)

Re: Probůh, a co to vůbec je "OBRAZ ČR"..???

Vážně??!! Já znám spoustu Slováků, ale že by měli mít kdy co společného s Mečiarem, to nás nikdy při dlouholetých společných přátelských i pracovních kontaktech nikdy nenapadlo...Pokud ty posuzuješ Slováky podle toho, jaký je Mečiar, Fico či kdo..jsi asi hodně duchem chudý člověk...;-)

0/0
16.11.2008 18:32

ladaxxt

Re: Probůh, a co to vůbec je "OBRAZ ČR"..???

Kazdy si jiste pri vysloveni nazvu zeme predstavi zakladni charakteristiku, smerovani.. Predstav si Rumunsko, nebo Francii.. Tezke, ze.. Nas obraz se stale meni a je cim dal legracnejsi.. Pred nastupem do funkce by kazdy politik mel projit nejakym testem na senilitu.

0/0
16.11.2008 21:00

ladaxxt

Re: Probůh, a co to vůbec je "OBRAZ ČR"..???

pardon, chtel jsem rici senilni demenci.. (budiz tento nazev choroby uchranen pred zasahem cenzora..;-)

0/0
16.11.2008 21:01

Cynyc

Polovina lidí...

... se domnívá, že Klaus škodí obrazu ČR. Šmarjá, a co ta druhá polovina?

0/0
16.11.2008 17:08

dislektik-idnes si na mě zasedla

otázkou je jaký obraz ČR ve světě má

moc dobrý asi ne že.

0/0
16.11.2008 16:50

Reinkarnace Obraceče kalendáře

.......

jaký je obraz ČR kterému Vašík škodí  ..........   ?:-)

0/0
16.11.2008 16:41

mlady volic kscm

x

dle meho nazoru neskodi

0/0
16.11.2008 16:22

MaBla

Začíná jít "do tuhého".

Měli bychom si uvědomit, zda nám jde o to dokázat světu svou libost či nelibost vůči konkrétnímu člověku, tedy zda jsem Havlovec či Klausovec a nebo zda si konečně uvědomíme, že se tu hraje o mnohem důležitější problém, než je osobní nevraživost nebo funkční období toho či onoho. O více či méně vzdálenou budoucnost České republiky. Zda tedy přistoupit na diktát okolních silnějších zemí (máme s tím již řadu zkušeností a může to být pohodlné) a nebo se o svou budoucnost postarat pokud možno sami tak, jak přísluší suverénnímu, neanektovanému státu. K té první variantě prozatím směřujeme. (Kdo to nevidí, nechť laskavě sundá ony růžové brýle a na čtení Lisabonské smlouvy si nasadí ty dioptrické.) Na možnost druhé varianty upozorňuje řada lidí. Také náš prezident. Nejsem jeho velkým a vůbec ne skalním příznivcem. Jako prezident ale podle mě hájí tuto zemi jak může a jak mu současná spackaná situace dovolí. Za tyto jeho aktivity mu patří dík.

0/0
16.11.2008 16:17

elverano

Re: Začíná jít "do tuhého".

Pokud nejste fanda EU, tak byste měl být spíše zastáncem lisabonské smlouvy, protože ta jako první evropský dokumetn přímo zakotvoje právo členského státu z unie vystoupit.

0/0
16.11.2008 16:30

MaBla

Re: Začíná jít "do tuhého".

Jsem realista: Mnohem více mě zajímá reálné plíživé odnímání pravomocí národním zákonodárcům než nereálná možnost vystoupení z EU.

0/0
16.11.2008 16:47

elverano

Re: Začíná jít "do tuhého".

Důležité je zmínit, že nikdo nikomu nic neodnímá, nýbrž státy se samy dobrovolně svých pravomocí vzdávají. Pokud nechtěj, nikod je nedonutíí.

0/0
16.11.2008 16:50

forfreelife

Re: Začíná jít "do tuhého".

nasim zakonodarcum bych vsechny pravomoce odebral...nechapu jak nekdo po tech taskaricich 1bilon v haji v privatizaci, zabetonovani telekomunikaci, dig. vysilani, najmu....nekterym lidem to vubec nema cenu opakovat

0/0
16.11.2008 16:54

forfreelife

Re: Začíná jít "do tuhého".

Klaus spackal co mohl! Horsi to uz opravdu byt nemohlo! Dekuji stacilo. Bezte s tim O.S.L.E.M do prd....

0/0
16.11.2008 16:35

Celebix

Jsem levičák,

ale s názory Klause na EU souhlasím. Je to docela osvěžující slyšet od někoho vlastní názor a ne jen slepě lézt Bruselu do zadku.

0/0
16.11.2008 16:04

Lin Ti Laoc

Re: Jsem levičák,

nesmysl, Klaus vůbec nebere v potaz, že EU nefunguje na podvodech a korupci, jako to funguje u nás.

0/0
16.11.2008 16:05

MaBla

Re: Jsem levičák,

Opravdu myslíte, že nefunguje? Asi se vyhýbáte zprávám o korupci na nejvyšších místech - evropská komise a další...

0/0
16.11.2008 16:20

zo

Re: Jsem levičák,

Přesně, hu toho moc o eu neví.

0/0
16.11.2008 18:51

j@ck

-

Dedek plesnivej se tvari jako mistr sveta a celemu svetu radi, jak se zachovat v pripade financni krize, jak za vsechno muzou direktivni regulace, ovsem kdyz byl sam u kormidla, tak tu provozoval bankovni socialismus a regulovane najmy. Tomu rikam nedostatek sebereflexe.

0/0
16.11.2008 16:02

komentary

Polovina lidí jsou...

Je dobře, že dnes může vyjádřit názor opravdu každý, ale nad některými nezbývá, než si povzdechnout a pousmát. Jsme západní zemí z nejméně vzdělaným obyvatelstvem, čemuž současná situace v zemi odpovídá. Máme to těžké, komunisti nám myslet zakazovali, teď se myšlení zneužívá ve prospěch jedinců. President Klaus je podle mého člověk na pravém místě.

 

Co by nás mělo trápit více, je politická situace. Vydat se v téhle zemi rovně, nebo nikam, znamená vlevo a zpět. Je to naše věc, jak se rozhodneme, ale spolupráce pravicových stran ODS s ZS a KDU mi připadá navzdory jejich neshodám mnohem bezpečnější a pro naše děti, které budou již skutečnými občany EU i zodpovědnější.

 

K situaci v Irsku snad jen to, že Klas svou návštěvou nechtěl říct nic jiného než to, že jejich ekonomická situace viděna zvenčí může být ve skutečnosti mnohem horší, než jak by se mohla zdát iry viděná zevnitř.

0/0
16.11.2008 15:49

Lin Ti Laoc

Re: Polovina lidí jsou...

co to plácáš, hlupáku? My a západní země? Je vidět, že ti komunisti zakázali myslet, tak zkus myslet alespoň nyní

0/0
16.11.2008 15:58

ciankal

On Pruzinsky

pusobi celkove posahane

0/0
16.11.2008 15:41

Lin Ti Laoc

Re: On Pruzinsky

R^

0/0
16.11.2008 15:59

forfreelife

Re: On Pruzinsky

;-D;-DR^

0/0
16.11.2008 16:49

multikulturista

Ta druha polovina,

ktera o tom neni jeste zcela presvedcena, jsou opravdu tupci a intelektualni jelita. Je to hruza, co jeden trapny starik, ktery nebyl ani zvolen ve vseobecnych volbach, muze zpusobit ostudy 10-ti milionovemu narodu !

0/0
16.11.2008 15:03

LuC.AnAlienHolakres3

Re: Ta druha polovina,

Koukám že tady má někdo svaly místo mozku že? Nazývat někoho tupcem a jelitem jenom proto, že zastává jiný názor než je ten jeho. Je hrůza že každej ubožák má možnost na to tu prezentovat svůj malý tupý názor...:/ . [>-]

0/0
16.11.2008 15:27

j@ck

Re: Ta druha polovina,

problem je spis ten narcisticky ubozak, co si za nase dane jezdi vytrubovat sve male tupe nazory do sveta

0/0
16.11.2008 15:31

forfreelife

Re: Ta druha polovina,

kratce a jasne R^;-D

0/0
16.11.2008 17:00

multikulturista

Re: Ta druha polovina,

n i c k  mas sice velmi slozity,  m y s l e n i  naopak velmi zjednodusene ! Tady se nejedna o jiny nazor, ale o reprezentaci naroda jeho ustavnim predstavitelem.

S pozdravem Multikulti z Parize.

0/0
16.11.2008 15:46

tarkurius

Klaus je ostuda ČR

Naše politika sice není nijak valná, ale Klaus je opravdu extrém, on má reprezentovat ČR nikoli svoje vlastní stupidní názory.

Havel byl možná podle některých lidí naivní, ale na něj mohl být člověk hrdý, na tohohle ješitného zapšklého staříka už se nejde ani dívat.

0/0
16.11.2008 14:53

elastik

totalita

Připadá mi to, že většina Čechů ztratila paměť a nevidí, kam směřuje EU. Zcela se to začíná podobat totalitnímu socialistickému režimu u nás před rokem 1989. Hrstka lidí chce rozhodovat o všem co se děje a přerozdělovat co možná nejvíce peněz. A kdo je proti tomu, ten jde proti nám a proto s ním musíme zatočit. Držím palce Václavu Klausovi.[>-]

0/0
16.11.2008 14:47

MaBla

Re: totalita

R^

0/0
16.11.2008 14:53

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

Kucí modrý, mohli byste mi říct za jaká akademická díla

získal nynější soudruh president profesuru?

0/0
16.11.2008 14:40

abc

abc

Stejně je to tak, že pokud někdo chce jít do politiky a někam to dotáhnout, tak se musí spojit s ďáblem. Koho prcá satanáš ten může být prezident a ta hierarchije jde postupně dolů...

0/0
16.11.2008 14:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.