Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANKETA: Co říkají české osobnosti na vývoj v zemi 19 let po revoluci?

Uplynuly téměř dvě desítky let od listopadového převratu v roce 1989. Redakce iDNES.cz proto oslovila osobnosti, které předrevoluční éra komunismu i samotná sametová revoluce zasáhla. Přečtěte si, jak se na vývoj v zemi dívají tehdejší disidenti, protestující studenti či mladá komunistická poslankyně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

miromax

OSOBNOSTI ?

0/0
20.11.2008 15:41

vlmach

Re: OSOBNOSTI ?

Exoti;-D;-D;-D;-D

0/0
20.11.2008 15:49

jahodove_ticho

60% ku 40%

pro spokojenost.

0/0
20.11.2008 12:38

wcbaba

Vývoj se na štěstí úplně nezastavil i když ho

porevoluční mocní svým diletanským vedením podřízeným v mnoha případech jen touze po moci a vlastním prospěchem hodně brzdili

0/0
20.11.2008 11:46

Jini krai jini mrav

20 roků

je roydil na celem světě. 20 roků je dlouha doba mnoha mistech na světě byl hodně technicky vyvoj at tam je kapitalismus nebo komunismus.

0/0
20.11.2008 11:09

Zelenej Raul

Šabatová disidentka?

Co to je zač? Za takové názory by se dnes nemusel stydět ani Paroubek ;-D

0/0
20.11.2008 10:58

Paroubek je můj mladší syn

Tak jako je delo silnejsi ostepu

tak ona ta moralka, pravidla a slusnost zvizezi.

0/0
20.11.2008 5:21

vlmach

Re: Tak jako je delo silnejsi ostepu

Ještě aby zvítězila mluvnice.

0/0
20.11.2008 15:48

kenitsok

milí pravicoví troubové

vaše příspěvky tady dokladují, proč vás lidi(normální pracující) nemají rádi a vaše preference stále klesají . Vaše nenasytné chování chtivost po majetku a penězích, prolhanost, bezcharakternost a malá soudnost vás odsune zase tam, kam patříte. Je přirozené, že lidi stojí na straně těch slabších , utaločovaných, podceňovaných, podváděných a těch je samozřejmě díky vašemu vládnutí čím dále tím více. Tak se tak blbě nedivte K. Konečné a zamyslete se raději nad tím, co jste prosúpěšného dělali a děláte pro lidi.A těch pár "VIP" , co jste vybrali byla další samoúčelná manipulace s myšlením lidí. Asi taky prokouknutá a zase jste se o něco víc proflákli.Rv

0/0
19.11.2008 18:46

Zelenej Raul

Re: milí pravicoví troubové

Děkujeme Davidovi, za jeho příspěvek a hurá za privatizací své nemocnice.

0/0
20.11.2008 10:59

sneget

Kateřina Konečná

Vážená slečno (paní) Konečná,

jděte, prosím, do p*dele se svým vyjádřením o životní úrovni. Už dávno se u nás nehraje na to, že všichni mají stejně, resp. se o to nikdo tak najivně nesnaží, jako dříve komunisti. Váš příspěvek do tohoto článku je tak směšný, že mě přinutil poprvé přispět do diskuze iDnes. Absolutně nechápu, jak si Vy můžete dovolit mluvit o "demokratizaci", když je Vaše strana pořád stejné shnilá jako dříve. Proto si prosím strčte tu vaši "sociální diferenciaci" někam a mlčte, děkuji.

S pozdravem, antikomunista

0/0
19.11.2008 9:35

jahodove_ticho

Re: Kateřina Konečná

má pravdu předsedo ;-D já ze svýho novýho Mka přes kapotu žádnej sociální problém nevidim a kdo ho vidí, tak ať drží pysk nebo dostane padáka. já sem tu šéf a nějaká lůza z paneláku mi tu nebude poučovat R^

0/0
20.11.2008 12:41

Vysehradsky_jezdec

Rath jako demonstrující student

;-D

0/0
19.11.2008 0:52

Nedobrotka

Re: Rath jako demonstrující student

 R^ a vůbec nepatří k hamižným politikům  ;-D

0/0
19.11.2008 10:04

prokyn

soudružka

konečna neví nic o tom co bylo...zřejmě její rodiče byli ve straně a dostavala doma to spravne politicke školení...jen tak zkusmo bych ji zakazal vyjezd za hranice zakaz nakupu elektroniky a postavil bych ji do fronty na škodovku stopětku...neuvěřitelné že i tak mladí lidé mužou smyšlet komunisticky po zkušenosti kterou máme......Rv..možna ji ale křivdím a není hloupa a je jen bezpáteřní a dela to pro peníze...

0/0
18.11.2008 20:03

fenriz

Kateřino Konečná

Nevím, jak Vám, slečno soudružko, ale mně teda životní úroveň neustále stoupá. To by se mi za vlády Vašich soudruhů stát nemohlo.

0/0
18.11.2008 19:54

masnav

Co člověk vnímá v osmi letech?

Ten rozdíl mezi komunistickou bídou a dneškem si už stěží dovedou živě vybavit i lidé, kteří v tom žili léta jako dospělí. Natož malé dítě. Problém je v tom, že paní nebo slečně komunistické poslankyni už není osm.

0/0
18.11.2008 15:21

Jawer

Re: Co člověk vnímá v osmi letech?

Není ji osm, ale myšlení na osm pořád má... Ve smyslu: "Měla babka 4 jabka.... Dej mi babko jedno jabko... Budeme mít stejně!!!!! :-©

0/0
20.11.2008 9:44

Awathorn

životní úroveň

Klesla životní úroveň? Co to proboha ta ženská plácá? Chápu že jako osmileté se jí ta doba zdála fajn, ale to že frontu na vložky nezažila neomlouvá to, že o ní neví. Ale co s tím? Takovým lidem nemá cenu dokazovat že dneska si můžou za svůj plat koupit víc másla než předtím,ukážete jim to stokrát ale stejně budou mlít jak je máslo drahé a zlatí komunisti. Jo jo,jak by na tom světě bylo krásně kdyby lidi aspoň trochu přemýšleli...

0/0
18.11.2008 15:02

sageorg

Ze všech.........

těchto "osobností" mne dojal hamižný a skorospokojený  Rath.;-)

0/0
18.11.2008 14:52

mlady volic kscm

.

ja sem spokojen

0/0
18.11.2008 14:51

kuby82

spokojenost???

 spokojenost by byla,nebýt té černé mršiny,která nemáká!!!!

0/0
18.11.2008 14:23

Podrazza

Co říkám na české osobnosti

Anna Šabatová R^

Jan VidímRv:-©

Kateřina Konečná:-/

Michael KocábRv

0/0
18.11.2008 14:12

Joooudas

Re: Co říkám na české osobnosti

SOUHLAS!

Bohužel Kocáb je opravdu čím dál víc mimo...

0/0
19.11.2008 12:37

bousche

A tohle sedi v PS

Proc mam ten dojem, ze jediny komentar, ktery nema hlavu a patu je od soudruzky Konecne.

0/0
18.11.2008 10:38

Bouše

Re: A tohle sedi v PS

Ty Rathovy kydy nejsou o moc lepší. :-P

0/0
18.11.2008 13:33

aladdinek

Vidím, že nic neVidím

Proč ODS neustále brečí, že Paroubek dostane komunisty do vlády? Přece, pokud ODS dělá to nejlepší pro lidi, jak sama tvrdí, tak to lidé ocení a zvolí ODS, ne komunisty. Když zvolí ODS, tak se žádný komunista nedostane do parlamentu, natož do vlády. Samozřejmě nebereme v potaz komunisty v řadách všech ostatních stran :-)

Možná, kdyby Vidím chtěl vidět, tak začnou u sebe a pořád neházejí vše špatné, pro ně, na někoho jiného.

0/0
18.11.2008 9:24

moiazza

Re: Vidím, že nic neVidím

Máš pravdu. Navíc nechápu, proč se ptají osobností. Ty se měly vždy a za každého režimu výborně. Ať se ptají poctivých dělníků, důchodců a těch, kteří byli zvyknutí celý život prcovat a ne jen kecat a kecat. Je rozdíl na živobytí tvrdě makat a nebo jen žvatlat kraviny podle toho, jak se doba vyvíjí.  ;-O

0/0
18.11.2008 10:49

Kovis

Re: Vidím, že nic neVidím

Právě tito mají ten správný nadhled. Dost těžko můžete chtít po někom objektivní názor, když se celý život pachtil a nepodařilo se mu překonat vlastní neschopnost.

0/0
18.11.2008 15:51

arrosage

Re: Vidím, že nic neVidím

No.. oni nemohou všichni jen mlít pantem.. někteří musejí opravdu pracovat.. a ne každý kdo opravdu pracuje, pracuje jen proto, že nepřekonal vlastní neschopnost.. i když nevím, jestli jste ve svém černobílo prostoduchém vidění světa schopen něco takového pochopit..

0/0
20.11.2008 15:36

YaTaky

Nikdy nebylo lip.

Pokud nekdo tvrdi opak, tak at si zajede do nejake rezervace - Kuba, Sev. Korea,apod. A pokud mu to tam bude vyhovovat - muze tam zrovna i zustat.:-)

0/0
18.11.2008 9:07

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Nikdy nebylo lip.

R^R^

0/0
18.11.2008 9:10

_m-

Re: Nikdy nebylo lip.

Neustálým opakováním toho, že máme jen dvě možnosti - kapitalismus českého typu nebo Kuba - už jste trapní.

0/0
18.11.2008 9:13

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Nikdy nebylo lip.

jenže mi máme socialismus českého typu

0/0
18.11.2008 9:48

ludvik 18

Co říkají české osobnosti na vývoj v zemi 19 let po revoluci

Revoluce prospěla jen zlodějům a podvodníkům,normální lidi jsou na tom hůř neř před rokem 1989.;-(

0/0
18.11.2008 4:08

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Co říkají české osobnosti na vývoj v zemi 19 let po revoluci

tož a ne kdyby nebylo revoluce tak jezdím ve škodě tak dnes musím jezdit v renaultu.byt tak bych podepsal šachtu a měl jsem kvartýr tak ted jsem si koupil dva no pro jistotu.:-P;-):-)

0/0
18.11.2008 8:58

arrosage

Re: Co říkají české osobnosti na vývoj v zemi 19 let po revoluci

Ano, pokud kvalitu svého života přepočítáváte pouze na to co si můžete koupit, pak se bezpochyby máme lépe.. ovšem otázka zní, je to opravdu lépe?

0/0
20.11.2008 15:40

bousche

Re: Co říkají české osobnosti na vývoj v zemi 19 let po revoluci

Sem si nevsiml, ze by jsme se ted meli tak spatne; navic si docela dobre pamataju rozkradani "socialistickeho majetku" pred prevratem, snad jen deti se neucastnili.

0/0
18.11.2008 10:47

tenisovejloket

Re: Co říkají české osobnosti na vývoj v zemi 19 let po revoluci

normální lidi jsou na tom líp... ale flákači hůř, to je pravda...;-)

0/0
18.11.2008 11:08

xtomas

Re: Co říkají české osobnosti na vývoj v zemi 19 let po revoluci

R^R^R^

0/0
18.11.2008 12:55

arrosage

Re: Co říkají české osobnosti na vývoj v zemi 19 let po revoluci

mít tak prostoduché vidění světa, to musíte mít šťastný život.. takový jednoduchý, nenáročný na myšlení..

0/0
20.11.2008 15:43

zbynek._s

Až v Austrálii zazněla stížnost na zdejší bezpráví

Předseda obč. sdružení K213 ing. Jiří Fiala, promluvil v australsakém rozhlasu  o tom, co se děje v české republice a její podařené justici. Co je tohle za samet v justici? Jde o podvod na českých dětech.....

Zde prosím:   http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=1126

0/0
18.11.2008 0:35

9Kilo

Sovy nikdy nejsou čím se zdají být

Lidé si stále myslí, že sametová revoluce byla revoluce lidu, že komunismus vyhnali ven atd. Že si něco vyzvonili a vybojovali.Hezké je, jak se opravdu daří pomocí nástrojů médií a peněz z lidí pořád dělat monočlánky na dodávky energie do systému. Komunismus=40-letý zkušební program, který se neuživil, byl zrušen, ale lidem se řeklo, že to byla revoluce. Aby se jim dodala chuť a energie. Naděje totiž umírá poslední a živí systém...že ani tento systém nemá budoucnost, jelikož nedokáže udržet jistoty a přímo nabádá k rozkrádání a zvyšování kriminality se ve školách ani médiích neříká.Co se u nás děje bylo dávno do předu jasné, ale lidem se to neříká,byli by v depresi z toho, že jsou opět sice bez vojsk, ale uměle drženi v systému,který již dávno dosluhuje, jak u nás, tak jinde. Nahlas se to neříká.Jestliže si myslíte, že jste svobodní, myslete znovu.Lidé ve vládě jsou figurky....Mějte se.:-)

0/0
18.11.2008 0:24

JeckJack

Re: Sovy nikdy nejsou čím se zdají být

že by chyba Matrixu?;-D

0/0
19.11.2008 16:26

Jan Žižka z HK

Rath má oravdu,nebýt ODS,díky které se vytratily 100vky mld.

mohli jsme být daleko dál.

0/0
17.11.2008 23:00

xlb2

Re: Rath má oravdu,nebýt ODS,díky které se vytratily 100vky mld.

100vky miliard se ztratily predevsim za vlad cssd. diky nim se mame sanci dostat se opravdu daleko. treba na Island nebo do Madarska :-©

0/0
18.11.2008 0:07

VŠEVĚED

Je to pravda, že v Praze zařval DEMONSTRANT ? Ani Vševěd ...

... neví všechno. Myslím demonstranta proti radaru (nemyslím ty nácky v Litvínově). Zrovna jsem se vrátil domů, je mi  ze všeho nějak divně. Nějakej (dost divnej chlápek, co vycházel z hospody, nevypadal zrovna moc důvěryhodně, ale opilej se nezdál) povídal, že  přijel vlakem z Prahy a jeden Pražák (cestující), že mu říkal, že na Národní třídě při střetu s policisty minimálně jeden člověk zařval. To, že se tam dnes zatýkalo (minimálně jednu ženskou násilím odtáhli policajti + jednoho chlapa), to je pravda, vysílali to i v TV, ale že by někdo zařval, se ani slůvkem se nezmínili. Vůbec nic vlastně v TV neukázali (koukal jsem  tedy  jen na ČT), žádná reportáž z pochodu demonstrantů  k úřadu vlády, naopak všechny zprávy odvádí pozornost jen na bojůvky nácků v Litvínově. Je to nějaké divné. Neví někdo něco, co se  v té Praze fakt  semlelo ? Jestli to třeba nedávali na Nově... Tam jsem zprávy bohužel neměl možnost vidět. _______________________________________________________________________

0/0
17.11.2008 20:38

YaTaky

Re: Je to pravda, že v Praze zařval DEMONSTRANT ? Ani Vševěd ...

v roce 1989 ??

0/0
18.11.2008 9:08

rialto

Katerina Konecna

Vysledkem toho,ze jsme nezrusili komunisty jsou takovi zbloudilci jako je Katerina Konecna.Asi by si mela prostudovat ekonomicke ukazatele tehdy a tedy,kdyz v te dobe byla odrostlejsi batole.O osobnich svobodach nemluve.

0/0
17.11.2008 20:18

sojkal

Ptají se dobře

Většinou ale lidí co z toho mají "ranec". Co se zeptat např.lidí ze skláren?

0/0
17.11.2008 18:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.