Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký štít bezpečnosti v Evropě nepomůže, prohlásil Sarkozy

Francouzský prezident Nicolas Sarkozy po schůzce se svým ruským protějškem Medveděvem prohlásil, že by zřízení amerického protiraketového systému v Evropě "nijak nepomohlo evropské bezpečnosti". Šéfa Kremlu zároveň požádal, ať neumisťuje rakety v Kaliningradu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

...

Addressing the British Institute of International and Comparative Law last night, Bingham said: "If I am right that the invasion of Iraq by the US, the UK, and some other states was unauthorised by the security council there was, of course, a serious violation of international law and the rule of law.

0/0
18.11.2008 16:38

jajboze

Mam takovy pocit,

ze Francie se na nas opet snazi jednou vybodnout. Pan Sarkozy si nejak podezrele notuje s Medvedevem, tak myslim, ze jestli tady ten radar dohodneme, frantici posveti Rusum raketovy utok na nase uzemi {v zajmu jjich sebeobrany }, protoze ani jedna zeme nechce v Evrope pritomnost jine velmoci. Evropu si prece museji tradicne podelit Francie, Anglie, Nemecko a Rusko! A kohopak asi pan Sarkozy prenecha Rusku???? Myslim, ze zmenim nazor a s radary budu silne souhlasit, doslo presne na to, ze EU neni pro male a chude zeme.Ty vzdycky budou pracovnim materialem k vystavbe velkych mocnosti. Docela komicke na tom je, ze se nas musela zastat nemecka kanclerka. Predstavitelka toho Nemecka, ktere tak nenavidime! Jinak nam ten maly Napoleonek malem nedovolil predsedat pul roku EU.Co kdyby se nahodou ceske vedeni zachovalo konstruktivne a schopne!

0/0
16.11.2008 16:23

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Mam takovy pocit,

inu proč ? ... vždyť někdo tě do kriminálu dostat musí, že? ...

0/0
18.11.2008 16:40

vojtexx

:-)

USA státy se za vlády bushe dostaly do rukou mafie.Tyhle raketové základny jsou právě v rukou těchto mafio iluminátů, kteří brzy vyvolají obrovský celosvětový válečný konflikt

0/0
15.11.2008 14:36

55108311

Re: :-)

... podobně jako Maginotova linie a opevnění v Sudetech vyvolaly 2. světovou válku.

0/0
15.11.2008 15:43

Martin Kostera

Re: :-)

Jasně, mafiáne. ;-D

Ilumináti... ;-D;-D

0/0
18.11.2008 22:04

vojtexx

:-)

Ten kdo opět nastartoval celosvětové zbrojení je americký podnikatel a vláda:-©:-©:-©.Když se rukso začalo bránit, média to ihned ozunačila za provokaci, na kterou j e potřeba reagovat:-)))

0/0
15.11.2008 14:29

Martin Kostera

Re: :-)

Která média? Jmenujte, linkujte, nebo mlčte.

0/0
18.11.2008 22:05

vojtexx

:-)

s přítomností vojsk v iráku se očerňoval irán, kvůli radaru začala propaganda proti rusku včetně gruzínské války!!!!!!!!

0/0
15.11.2008 14:28

Martin Kostera

Re: :-)

;-D To děláte schválně, nebo opravdu takovým ptákovinám věříte?

No to je jedno, je to dost vtipné. Vydržte! ;-D

0/0
18.11.2008 22:07

ctenar

Cenzura: MFD toho zase polovinu vynechala :)

http://www.blisty.cz/2008/11/14/art43821.html

0/0
15.11.2008 13:49

ctenar

Cenzura: FD toho zase polovinu vynechala :(

http://www.blisty.cz/2008/11/14/art43821.html

0/0
15.11.2008 13:49

cejkis

Smutné je, že nezakladnam ani neví jak podporují RUsko

:-©

0/0
15.11.2008 13:37

ppdedek

Vzdycky platilo jak velkej piskal tak malej skakal

a to platilo od dob pocatku lidstva a dodnes se to nezmenilo a ani jen tak v budoucnu nezmeni. Cesi vy proste jste maly narod tak budete skakat jak velci  budou piskat. Uz se s tim jednou smirte. Ty vase kvakani je jen kvakani zab v rybnice ktery muze byt kdykoliv vypusten.

Na sachovnici taky neni 8 kralu a jeden pesak ale opacne.

0/0
15.11.2008 13:04

vojtexx

Re: Vzdycky platilo jak velkej piskal tak malej skakal

bohužel nemáš pravdu....USA skákají jak Izrael píská:-)))

0/0
15.11.2008 14:26

ppdedek

Vzdycky platilo jak velkej piskal tak malej skakal

a to platilo od dob pocatku lidstva a dodnes se to nezmenilo a ani jen tak v budoucnu nezmeni. Cesi vy proste jste maly narod tak budete skakat jak velci  budou piskat. Uz se s tim jednou smirte. Ty vase kvakani je jen kvakani zab v rybnice ktery muze byt kdykoliv vypusten.

Na sachovnici taky neni 8 kralu a jeden pesak ale opacne.

0/0
15.11.2008 12:52

BenediktSpinoza

uz by meli modroptaci konecne verejne priznat

ze ten radar nema co delat s Iranem, ale ze je to nase obrana proti manipulacim ze strany Ruska, Nemecka ci Francie. Rekl bych, ze tim ziska podporu pro radar te casti verejnosti, ktera nema rada, kdyz z ni nekdo dela blbce a vnucuje ji k uvereni zcela zerejme a logicke duvody a naopak predklada k uvereni naproste pitomosti (hrozba Iranu a neskodnost radaru a raket pro Rusy)

0/0
15.11.2008 11:32

BenediktSpinoza

oprava zaveru

....dela blbce a popira zcela zrejme a logicke duvody a naopak predklada k uvereni naproste pitomosti, coz ovsem vlada az dosud cini

0/0
15.11.2008 11:34

Martin Kostera

Re: uz by meli modroptaci konecne verejne priznat

Přečtěte si něco o vyzbrojování Hizballáhu Revolučními gardami. Nastudujte si raketový průmysl v Íránu a dolety jednotlivých verzí. A konečně nastudujte si, jak se šíří vlny pásma X a jakým způsobem tak může radar z Brd sledovat ruské vojenské rakety. Které mimochodem Rusko odpaluje směrem na východ s dopadem do Tichého oceánu.

A pak teprve se pusťte do diskuze. ;-)

0/0
18.11.2008 22:11

Yeback

Vondra si myslí, že v Evropě bude někdo skákat

jak Čecháček pískne. :-P

0/0
15.11.2008 9:47

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

souzi a soušky, drazí busheví řiťolezci,

konečně se našel někdo mající tolik rozumu, že tuší, že o europu v hrátkách "mocného" ruska a nyní "nemocné" emeryky vůbec nejde ... bohužel jako vám i jemu jde přitom o kejhák ....

0/0
15.11.2008 8:49

Humprey sir

Re: souzi a soušky, drazí busheví řiťolezci,

ale to je známá pravda, že jsi srab a zbabělec

0/0
15.11.2008 10:00

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: souzi a soušky, drazí busheví řiťolezci,

ano ... to jsi, lorde ...už umíš plavat?

0/0
15.11.2008 10:34

Zubrsu

Kdo "o nás, bez nás" bude tentokrát jednat.....

Posvěcení dialogu a smírčí tón, který v poslední době vůči Moskvě

nasadil prezident Sarkozy.....Další mnichovská dohoda-pardon teď už moskevská dohoda na spadnutí?Ti "žabožrouti nás chtějí objetovat už potřetí?;-€

0/0
15.11.2008 5:15

Zubrsu

Re: Kdo "o nás, bez nás" bude tentokrát jednat.....

omlouvám se za překlep.....obětovat....opravuji a "kaji" se

0/0
15.11.2008 5:16

Hondoušek

A je to tu zase

Francie se tentokrát nepos.re z nacistů ale z Rusů (c) 1938-2008

0/0
15.11.2008 2:14

Dedik Larzon

Apeasement na vecne casy

At uz jste pro radar nebo proti, tak tady se deje neco velmi typickeho a stejne nepekneho. Pred 70. lety cirou nahodou ten samy stat hodlal odstranit napeti v nezinarodnich vztazich tim, ze odstoupi cizi uzemi. Dnes francouzi nadbihaji svym ruskym pratelum jako vzdy. Staci udelat bububu, dam si do vychodniho pruska par starych raket, co doleti mozna tak pres polskou hranici a frantici hned chlacholi medveda. Todle je nase vec. My si tu ten radar bud odsouhlasime, nebo s nim vyrazime dvere, ale zadny zabozrout by to nemel delat za nas. To bychom se jednou mohli dovedet, ze v parizi odstoupili rusakum karlovy vary:-P

0/0
14.11.2008 23:25

cejkis

Re: Apeasement na vecne casy

až na ty zastaralé rakety souhlas

0/0
14.11.2008 23:28

madqwert - obet cenzury ydnes

Re: Apeasement na vecne casy

rok 38 jasne ukazal, ze bilateralni smlouvy pro malou zemi jsou k nicemu, potrebujeme kolektivni obranu, jak v ramci NATO, tak v ramci EU ;-D

0/0
14.11.2008 23:38

Dedik Larzon

Re: Apeasement na vecne casy

Jenze co s kolektivni obranou, kdyz vetsina clenu je obrany neschopna. kdyz se dnes podivam na zapadoevropske spolecnosti, tak prilis pripominaji zbabelou francouzskou splolecnost konce 30.let neochotnou bojovat pomalu ani za sebe natoz za spojence. Nasi pametnici v roce 1940 ve francii popisuji, jak se na ne francouzsti civilisti zle divali jako na puvodce valky.

Kdyz se dnes podivate na vseobecnou predposranost obyvatel evropy neochotnou bojovat za cokoliv, krom vlastnich koryt a kdo vi , zda i to, tak v ramci EU se maximalne tak dockame rukou pryc od problemu. To jestli je smlouva je bilateralni, ci kolektivni je jedno. Pokud neni ochota bojovat za neco, je forma jakou ma smlouva jen detail.

Pokud je ochota a zajem pomoci, tak nemusi byt dokonce zadna smlouva. Smouva je jen car papiru, musi tu byt neco hmatatelneho. Hmatatelny zajem nebo vzajemna sounalezitost mezi lidmi.

0/0
14.11.2008 23:56

Dedik Larzon

Re: Apeasement na vecne casy

BTW jsem stoupenec radaru u nas. Ale ne proto, ze to je proti raketam. To je mi fuk. Ale pokud budou mit USA na ansem uzemi neco, na cem stoji efektivita jejich vojenske a politicke moci, tak maji zaroven motivaci nenechat nas jen tak padnout, kdz nastane problem.

0/0
14.11.2008 23:56

Cislo 2

Re: Apeasement na vecne casy

Souhlasím, ovšem vynaložit tolik úsilí pro člověka, co je schopen dát dohromady jednoduché heslo + ;-D ... ztráta času.

0/0
15.11.2008 0:01

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Apeasement na vecne casy

neé ... amíci akorát potřebují čížské území, kam by dopadaly trosky ....kdyby byla pravda, že se odpaří, nevadilo by to ani jim ....no ... taky potřebujou trefit včas - ale od té doby až po vstup do nižších atmosférických vrstev by to mělo být jedno - pokud by ti nelhali ... o tebe v žádném případě nejde ... holt máš problém - proč ho šíříš k bližním?

0/0
15.11.2008 8:44

cejkis

Kam tahle země spěje ?

Lidé tu volí komunisty a populisty. Lidé chtějí pod nadvládu Ruska.

To už vám těch pár let svobody stačilo a chcete zase Rusy ?

0/0
14.11.2008 23:25

josef_spejbl

Re: Kam tahle země spěje ?

Rusáci jsou ohledění. Já chci Mongolce.......;-O

0/0
14.11.2008 23:27

cejkis

Re: Kam tahle země spěje ?

Doporučuji vycestovat za Mosku..a doporučuji hodně peněz na úplatky policii, aby jste se vrátili.

A doporučuji nedávat pas z ruky, bez pasu nejste nic, jen kus masa.

0/0
14.11.2008 23:29

madqwert - obet cenzury ydnes

Re: Kam tahle země spěje ?

rusy chce akorat cestnej rek ;-D

0/0
14.11.2008 23:39

R@VI

Re: Kam tahle země spěje ?

ty tu chces Rusy?? Tak to jsi zradce ... je jedno jestli je to modra ci ruda, kdo vymeni suverenitu a uzemi vlasti za pseudoochranu silne mocnosti, ktera za poslednich 100 let valcila a okupovala uzemi snad po celem svete je u me zradce a zbabelec ... tvoje jednoduchost se projevuje i na prispevku, jelikoz vidis jen rudou nebo modrou,ale jsou tu i jine barvy ... nezbyva mi nez te litovat, jelikoz takovy pohled na svet musi byt chudy a nudny, stale mit strach z toho, ze se ruda sila vrati a vsechni modros*aci se budou muset znova prebarvit ...

0/0
15.11.2008 0:13

Dr. Fe1

Re: Kam tahle země spěje ?

Co to žvaníš pitomče ? !  V našem státě je zhruba 20 procent užitečných idiotů, kteří si přejí nadvládu USA. Ovšem nadvládu Ruska, tu skutečně nechce nikdo.

0/0
15.11.2008 0:39

Blbec z Xenemunde

<>

Sralkozy ma v tomto pripade pravdu - pokud se spusti valka, tak je jedno

0/0
14.11.2008 23:02

Hrdý Budžes

Re: <>

Pokud se spusti valka, tak je urcite i jedno jestli jsme v NATO nebo ne - nemeli bychom vystoupit?

0/0
14.11.2008 23:06

Blbec z Xenemunde

Re: <>

po pozemnim vybuchu nekolika atomovych bomb v Evrope bude drtive vetsine lidi jedno, kdo je v NATO  a kdo ne, lidi se zmocni zoufalstvi a lhostejnost, jenom par neohrozenych hrdinu se shromazdi v radioaktivnich a rybarskych kombinezach k pozemni podpore raketove valky .... kdo bude jist urodu z pole, lol, zbytek lidi bude ve sklepe tancit kozacka, ze este ze jsme v tom NATO ...:-)

0/0
14.11.2008 23:12

Blbec z Xenemunde

Re: <>

a doufat ve svetle zitrky, jsem zapomnel dodat ;-)

0/0
14.11.2008 23:14

josef_spejbl

Re: <>

bez toho dodatku to byla mizérie........R^;-D

0/0
14.11.2008 23:18

cejkis

Re: <>

Víš jak to dopadne ?

Rusko bude ovládat EU, NATO se rozšiřovat díky tomu nebude a US ztratí EU jako spojence. Zbraně tu budou dál, tak jako tu byly před tím. Jaký je rozdíl mezi Iskanderem M na kolovém podvozku někde v Rusku a Iskanderem M po 24hodinách v Bělorusku ?

Jsme tu po PR tlakem ze strany Ruska. Levice v podobě opozice se chce lidem zavděčit, jako každá opozice a tak říká, co lidé chtějí slyšet.

Buďte proti radaru a jednoho dne si vzpomeňte, že tu pár lidí upozorňovalo na snahu Ruska podmanit si EU. Jednou se o tom budou děti učit v dějepisu.

0/0
14.11.2008 23:07

madqwert - obet cenzury ydnes

Re: <>

nejlepsi zbrani proti rusku je lisabonska smlouva a silna EU R^[>-];-D

0/0
14.11.2008 23:12

Cislo 2

Re: <>

Zalez. Už jsi tak profláknutej ve lžích a tapetování, že tě nikdo nebere, i kdyby jsi měl v něčem pravdu. Užitečný idiot. 

0/0
14.11.2008 23:15

madqwert - obet cenzury ydnes

Re: <>

argumenty nemas? ;-D

0/0
14.11.2008 23:16

Cislo 2

Re: <>

Pro kašpara ne.

0/0
14.11.2008 23:18

aJFa-příteI cenzorů yHojte

Re: <>

;-D:-©;-D

0/0
14.11.2008 23:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.