Diskuze

Učitel s nápady bude brát víc než zasloužilý

Učitel A vystudoval dvě vysoké, z jedné má doktorát, a každý den vymýšlí, jak své žáky zaujmout. Bere patnáct tisíc. Učitelka B diktuje dětem zápisky z papíru a nejradši by přednášela v prázdné třídě. Bere přes dvacet tisíc. Učí třicet let a platové tabulky ji za to výrazně zvýhodňují. Ministerstvo školství se to rozhodlo radikálně změnit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

makaron

15. 11. 2008 10:22
OHODNOCENÍ????

Tak to je směšné. Rozhodně neučím  stylem - koho si dnes vyzkoušíme, doma si udělejte zápisky.... ale ohodnocení stále nepřichází, neboť můj nadřízený si myslí, že je stará škola a nemá o tom ani páru. Ohodnocení dostávají lidé, kteří dělají ŠVP, mají správu kabinetů atd. Což je samozřejmě správně, ale o ohodnocení práce se u nás vůbec nemluví.:-(Dost mě to demotivuje.

0 0
možnosti

juchelka

13. 11. 2008 14:08
Odbory a ředitelé

1. všem plošně přidávat je nesmysl. Všichni nepracují stejně. Odbory by se se svým komunistickým uvažováním nad sebou měly zamyslet.

2. kdo nepracuje na škole tak asi netuší, že ředitelé škol odměňují ty, kteří jim jdou na ruku. Čili osobní ohodnocení jde právě těm důchodkyním a učitelům diktujícím zápisky 15 let staré, a nikoli mladým progresivním učitelům, kteří dělají denně přípravy několik hodin, dělají různé prezentace a stále se snaží zaujmout žáky.

3. ne všihcni maldí učitelé se snaží žáky zaujmout

4. jsem zvědav jak se ty peníze spravedlivě rozdělí schopným!!!

0 0
možnosti

iphone

13. 11. 2008 15:00
Re: Odbory a ředitelé

ani policiste, doktori, vojaci, urednici finan. uradu, atd.nepracuji stejne...

0 0
možnosti

Baronec

13. 11. 2008 13:11
Nejen učitelům, ale obecně ve státní správě...

Dle mého názoru by se měl zásadně změnit tabulkový způsob odměňování státních zaměstnanců. Není to jen o učitelých... Stačí příklad:

Na úřadě (je jedno kterém, všude je to to samé) pracují dvě zaměstnankyně:

A - praxe 40let z toho 25let pracuje na stejné pozici. Do důchodu už to má za pár. Na lidi nepříjemná, práce je pomala a její umění s výpočetní technikou je směšné.

B- praxe 2roky, titul Bc. , usměvavá, milá, ochotná a velice pružná mladá paní.

Otázka zní, která bere větší mzdu? Zákonitě A, protože má dlouhou praxy a to dneska stát oceňuje. Co tedy udělá zaměstnankyně B? ... Dřív nebo později odejde do soukromé sféry...

0 0
možnosti

pinguone

13. 11. 2008 13:14
Re: Nejen učitelům, ale obecně ve státní správě...

..skoda,ze jsi nemel zaslouzileho ucitele bez napadu na cestinu...;-D von by Ti ty inovace z hlavy vyhnal...

0 0
možnosti

Performer

13. 11. 2008 12:56
neměli by být s nápady všichni učitelé?

Jak přijdou děti k tomu, že na ně zrovna vyšel ten levný zasloužilý učitel bez nápadů?

A když už tedy budou s nápady jenom někteří učitelé, bude možné si na takového učitele připlatit (jako třeba lepší na kyčelní kloub) a nebo jaký bude mechanizmus přidělování dobře placených učitelů s nápady?

0 0
možnosti

Baronec

13. 11. 2008 13:13
Re: neměli by být s nápady všichni učitelé?

R^ velice výstižný příspěvek. Taky mě hned napadlo, jestli by stát neměl spíš vymýšlet motivační systém, díky krterému by učitelé "měly nápady" všichni? ... Navíc tento systém má dost výrazné trhliny. Jak může ředitel ocenit pracovitost a nápaditost učitele? Ano chodí občas na inspekce, ale z toho se moc závěry vyvodit nedají...

0 0
možnosti

paa

13. 11. 2008 12:55
I ministry by takhle mohli odměňovat

Já bych to aplikoval i na ministry. Bohužel ministr Liška by asi s odměnami vyšel naprázdno, protože ten jeho systém rozladí, případně vyžene ty kantory, kteří se ještě nepřestali snažit žáky něco naučit. Nebývají to totiž vetšinou oni, kdo dostávají největší odměny, ty se dávají za zcela jiné věci a žádné direktivy ministerstva to nezmění. To se dá změnit jedině tím, že budou ředitelé škol výrazně hodnoceni za úroveň vzdělávání na jejich škole. A zhodnotit objektivně úroveń vzdělávání na školách, to se ještě žádnému ministerstvu nepodařilo a bohužel se o to ani moc nesnaží.

0 0
možnosti

Performer

13. 11. 2008 12:52
s nápady jak se vlísat ředitelovi do zadnice

štěstí tam kde mají ředitelku - mají na vlísávání se lepší orgán - hlavně ti mladí, kteří potřebují přidat nejvíc R^

0 0
možnosti

gotzur

13. 11. 2008 12:14
Většinou se bude hodnotit podle ksichtu

a "loajálnosti" toho kterého učitele. To je ale uděl každého zaměstnaneckého poměru.

0 0
možnosti

milpoded

13. 11. 2008 12:02
Učitel s nápady bude brát víc...

i nebude ony si ho zaslouzile kamaradky ve sborovne srovnaji.:-)

0 0
možnosti

jjumbik

13. 11. 2008 12:07
Re: Učitel s nápady bude brát víc...

velmi přesné a výstižné R^

0 0
možnosti

jan-maria

13. 11. 2008 11:53
Odměňujme dobré nápady

dám příklad:

pan ministr vymyslel odměňování podle nápaditosti, kvality výuky, atd.

Je to dobrý nebo blbý nápad?

Hodnocení se tady na chatu dost různí.

0 0
možnosti

Korsičan

13. 11. 2008 11:57
Re: Odměňujme dobré nápady

vzhledem k tomu, že po tom volá školství už několik let, tak zřejmě dobrý

0 0
možnosti

Korsičan

13. 11. 2008 11:50
Tenhle pán bude rozhodovat o ředitelích škol a tedy

o úrovní školství v Královehradeckém kraji :-©

0 0
možnosti

Korsičan

13. 11. 2008 11:56
Re: Tenhle pán bude rozhodovat o ředitelích škol a tedy

[][]http://www.ct24.cz/domaci/politika/35637-novy-radni-mel-v-minulosti-problemy-jako-reditel-skoly/

0 0
možnosti