Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus kope za sebe, což Irové nepochopili

Není to veselé konstatování. Český prezident Václav Klaus konce roku 2008 je nejen marginální, ale definitivně i bizarní postavou evropské politiky, která se není ani na okamžik schopna vymanit z osobních animozit vůči EU. Opět to prokázal v Irsku, kde veřejně podpořil okrajové opoziční uskupení jen proto, že sdílí jeho odpor vůči Lisabonské smlouvě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

srbská provincie Kosovo

debil Pavel Novotný

Co čekat jiného od prodavače sovětských čepic než primitivní debilitu ?

0/0
22.1.2009 21:41

Kocourek69

Re: debil Pavel Novotný

Tys prodával ty hnusné placaté čepice?

0/0
22.1.2009 21:48

Mladenkova

Pan prezident v Irsku - cast II.

Vubec to neni takova osobnost a format cloveka,jako jsem si myslela. Ale to bylo jen to osobni zklamani.

Po profesionalni strance mne pan prezident nejen zklamal , ale i dost rozcilil. Byl zde na statni navsteve, kterou vyuzil pro prezentaci svych osobnich europesimistickych uvah. Domnivam se, ze presto ze je Klaus znam svymi nazory proti EU, mel by se alespon trosku snazit udrzovat linku se zahranicni politikou, kterou podle ustavy vytvari vlada. Ne kazdy Ir je obeznamen s minoritnim postavenim prezidenta CR a tudiz se domniva, ze cesky prezident oficialne prezentuje stanovisko CR. A z toho vseho vyplyva celkove nedorozumeni z jeho navstevy tady. Taky tady propagoval CEP ( platforma liberalnich ekonomu, kterou zakladal ), kudy chodil tudy rozdaval misto informaci o CR svoje knihy a newsletter CEPu. Celkovy dojem, ktery tu zanechal, je velmi negativni.:-(

0/0
16.11.2008 22:14

Mladenkova

Pan prezident v Irsku - I.cast

Dobry den,

dekuji za velmi vystizny prispevek panu redaktorovi Novotnemu . Ziji s manzelem jiz patym rokem v Irsku  . S panem prezidentem jsem se behem jeho navstevy Irska setkala diky ceske ambasade dvakrat.  Musim priznat, ze setkani s nim bylo pro me velkym zklamanim. At uz na osobni urovni ci na urovni profesionalni (ekonomicke ).

S jeho zpusobem vystupovani, s jistou nadrazenosti a zejmena s neotresitelnou virou , že jen jeho nazor je spravny, jsem pravda pocitala dopredu. Ale skutecnost predcila vsechna ocekavani.Pan prezident je  presvedcen, ze jen jeho nazor je relevantni a hodny k zamysleni, ostatnim nazorum nejen ze nenasloucha, ale ani neakceptuje jejich existenci. Ma tendenci shazovat snahu a praci vsech ostatnich, siri kolem sebe destruktivni a demagogicke myslenky a celkove pusobi velmi negativne. a neprogresivne.  Vsechny jeho projevy a promluvy (treba k nam, ceskym krajanum )  tady v Irsku byly neuveritelne ploche, plytke a tak rikajic " o nicem ".

0/0
16.11.2008 21:53

b54

a což si tu smlouvu nejdřív přečíst ?

Podřizuje nás nevratně monstroznímu byrokratickému aparátu, jehož základ kdysi smontovali ze zbytků neúspěšných levicových vlád členských zemí.

Odstraňuje i tu iluzorní rovnost členských zemí, která platí dosud, malé země budou méně hlasovat a víc poslouchat.

Bez možnosti odvolání tak budeme podřízeni přerozdělovacím pudům bandy, která kromě toho, že nám bez znalosti věci bude žvanit úplně do všeho, nám hlavně bezpodmínečně sebere kupu peněz, aby nám váhavě a za jistých pravidel nějaké vrátila. Samozřejmě přednostně na projekty, které slouží jim samým. Například abychom zapomněli vyrábět potraviny, které nám oni pak rádi draze prodají.

Je to prakticky německo-francouzské spiknutí k ovládnutí Evropy bez boje. A jestli se pro tenhle účel dá získat naše ke korupci vždy ochotná vláda (jistě za doživotní zaměstnání snů pro sebe a své kamarády), je dobře, že aspoň prezident

se nebojí ozvat.

0/0
16.11.2008 20:00

biteme

Re: a což si tu smlouvu nejdřív přečíst ?

Svatá pravda,vezmeme-li v úvahu,že VK přijel do země kde v referendu smlouvu zamítli a VK jim za to poděkoval,pak nechápu tu hysterii proti němu.Paní Mladenková je češka a má tedy názory čecha-podrobitelného,sehnutého neschopného stát zpříma.Irové to dovedou.

0/0
17.11.2008 10:47

Mladenkova

Re: a což si tu smlouvu nejdřív přečíst ?

Netvrdim, ze s Lisabonskou smlouvou a jejim prijetim souhlasim.O obsahu LS muj prispevek vubec nepojednava. Vyjadrila jsem jen nazor, ze prezident by na statni navsteve nemel prezentovat svoje soukrome nazory, ktere nejsou v souladu se zahranicni politikou vlady.Vyvtari tim mylny obraz o CR a o postojich dalsich Cechu.Dale si troufam tvrdit, ze prave proto, ze ziju uz nekolik let v Irsku dovedu posoudit situaci lepe nez vy z CR. Neni to o tom, ze my Cesi jsme sehnuti a neschopni stat zprima. Neni to ani o tom, ze by snad Irove byli lepe vzdelani ve vecech LS a tim padem byli schopni lepe si utvorit nazor a tim padem odmitnout LS. Je to mnohem prostssi a prozaictejsi. Je jim to stejne jedno, jako by to bylo volicum v CR v pripade referenda. Zalezi pouze na sile a zpusobu masirovani volicu a tady v Irsku probehla velmi silna propagacni agenda pro " ne", vladni strany to zkratka mirne podcenily. A irsky volic je stejne manipulovatelny jako ten cesky.

0/0
17.11.2008 19:10

Praha73

Kvalitní článek a ironie, z níž mrazí

R^Objektivní a přitom pro tu sebranku českých chrapounů docela v náznaku, na co si tu vlastně hrajeme. Jen tak dál, škoda, že tu nemohou psát mnohem otevřeněji lidé, mám pocit, že jistá generace by se počůrala do gatí. ale i tak už ten dopad pitomosti, kterou předvedl Klaus ve světě je zarážející, ale těším se, neboť jeho ignorantstí opravdu kvete a ta nablblost jde dál a dál... [>-]Třeba ho sesadí z trůnu děcka z devítiletky, až jim dojde, že tenhle senila fakt už na tom hradě pouze přežívá.

0/0
14.11.2008 21:12

sirkeci

Děkuji za výborný článek

Vážený pane Novotný, děkuji Vám za tento trefný článek.

Bohužel si však myslím, že pan Klaus hraje poněkud bulvární a laciné divadlo, které většinovému, nepříliš náročnému Čechovi vyhovuje. Zkrátka, Češi vždycky rádi uslyší, že jsme to těm Evropanům, Američanům či ekologům nandali.

0/0
14.11.2008 20:45

jajaja00

MFD dokáže platit opravdu velké idioty...

0/0
14.11.2008 8:03

francoa

Ještě mám v živé paměti

jak v TV říkal, že bude prezidentem všech lidí v ČR. Asi si popletl ve své senilitě, že 1. občan ČR znamená první občan a ne jediný občan ČR. Má nás zřejmě všecny za turisty.:-/[>-]

0/0
13.11.2008 21:08

godys

je mi jasné, že Rekův fansclub se tady raději neobjevuje...

;-D

0/0
13.11.2008 15:05

godys

když vynechám pár Rekových vlezdoprdelků...

tak jeho názory nezastává snad žádný politik...tedy sorry, kromě komunistů...to je fakt, ale já myslel ty politiky, kteří něco znamenají...a to nejen u nás, ale i v zahraničí....;-)

0/0
13.11.2008 14:55

godys

velmi kvalitní článek....není tam nic co by nebyla pravda...

;-)

0/0
13.11.2008 14:14

sageorg

A už opět......

nejde o věcné problémy kolem EU,nýbrž se vše posouvá do roviny osobní nevraživosti.

0/0
13.11.2008 14:01

gogol_jl

Povazuji lidi, kteri adoruji VK za bud dusevne slabsi, nebo

 lidi dvoji tvare. Pokud mate s nazory P. Novotneho problem - a ja tento clanek povazuji za objektivni - zjistete si, jake jsou reakce na nejakeho jineho politika, ktery provede podobnou akci. (typ - Berlusconi, Lukasenko ...). Zjistite, ze reakce jsou od stejnych zdroju obdobne.  Takze nikoliv - antiklausovske, ale anti-chucpe, chcete-li.

Jinak, hezky clanek o osobnosti VK je zde:

http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_Personality_Disorder

[>-]

0/0
13.11.2008 12:23

godys

Re: Povazuji lidi, kteri adoruji VK za bud dusevne slabsi,

R^

0/0
13.11.2008 14:19

12345hanka

No jo,

pane Novotný, tak jste nám sdělil, že nemáte rád našeho prezidenta. To šlo i stručněji.

0/0
13.11.2008 10:29

gogol_jl

Re: No jo,

A Vy jste nam sdelila, ze ho rada mate. Takze pouze pozitivni nazory jsou pravdive .... ze ?

0/0
13.11.2008 12:24

CCblue

Re: No jo,

Politiky hodnotím podle hodně měřítek, ale "mám rád/nemám rád" mezi nimi rozhodně není. Tak se dají hodnotit opravdu asi jenom vládci, takže článek má v sobě zásadní pravdu - pro část našeho obyvatelstva je Klaus králem a sám Klaus se jím cítí být.

0/0
13.11.2008 12:36

godys

Re: No jo,

ale ten král je nahý....celý svět to vidí...;-)

0/0
13.11.2008 15:22

j@ck

-

moc pekny clanek, o cemz svedci i ten skrek modrych lam v diskuzi. Klaus soukroma osoba at si prednasi co chce, at se schazi s kym chce, ale klaus zastupce statu by se mel chovat jinak. Karma R^

0/0
13.11.2008 9:24

denny2006

Kdo ví,odpoví mi na otázku,...

tenhle Pavel Novotný,není to nějaký kverulant;-D?

0/0
13.11.2008 8:37

sir Bogart Humphrey

on nepochopil nic autor článku

evidentně

0/0
13.11.2008 8:25

foxtrotl

názory versus smlouvy

Topolánkovci, křesťani a zelení kopou proti mínění většiny národa; a nejen říkají své názory, ale uzavírají vlastizrádné smlouvy.

0/0
13.11.2008 8:14

vencaAB

Ještě že už se dnes kverulanti a podivíni neupalují

aspoň se další příslušník našeho zatím ještě národa nemusí bát jet třeba přes Kostnici.

0/0
13.11.2008 8:14

mh_ringo

Vylozene stvavy clanek

ktery se Klausovi snazi podsunout kde co jen aby jeho nazor byl degradovan, jeho osoba zesmesnena a polozena do polohy onoho "vrtosiveho starika ktery se chce zviditelnit". Mohu autora ujistit, ze Klasu se zviditelnovat nema opravdu zapotrebi a mohu jej take ujistit, ze Havlovi urcite nezavidi disidentstvi. Nejsem Nejaky fanatik a ve spouste veci se s Klausem lisim, ale nikdy bych se nesnizil k tomu, abych jej za jiny nazor zesmesnoval, kritizoval, snazil se mu v podstate doporucovat, aby drzel usta  chtel po nem, aby coby nas prtezident byl beznazorova prazdna nicka, ktera ma rikat jen to, co se vsem libi. Klaus se s nekym sesel, ma na nejakou vec urcity nazor. Zakazat mu sejit se s nekym a zakazat mu rikat ten nazor? Kde jsme? V RVHP? Vylozene z toho vseho citim stvanici a propagandu na urovni Rudeho prava proti imperialistickym exponentum a zradcum. Misto abysme se zamysleli nad tim, proc ma Klaus takovy ci onaky nazor, tak se jej snazi eurohujeri zaslapat a umlcet.

0/0
13.11.2008 7:10

j@ck

Re: Vylozene stvavy clanek

Jde videt ze ti autor poslapal tve alterego, kasparku. Ale vysvetlim ti to polopate. Dejme tomu, ze k nekomu prijedes na navstevu a on te bude hostit, venuje ti cas, zaplati ti pobyt, a ty tentyz vecer pujdes na veceri k sousedovi, ktery tveho hostitele nema rad a budete jej spolecne pomlouvat a zesmesnovat jeho nazory a prirovnavat jej k diktatorum. To si vazne myslim, ze to je slusne chovani? Podle meho se tak chova jen primitiv nejhrubsiho zrna. A pokud nevidis, ze Klaus se touzi zviditelnovat za kazdou cenu, pak jsi stejne nemocny jako on sam.

0/0
13.11.2008 9:27

godys

Re: Vylozene stvavy clanek

R^

0/0
13.11.2008 14:30

Mladenkova

Re: Vylozene stvavy clanek

Souhlasim s tim, ze mame pravo vyjadrovat svoje nazory a pravo stykat s kym chceme. Ale prezident CR prezentuje nasi republiku navenek, a presto ze jeho osobni nazory( nazory Klause, ne prezidenta Klause ) jsou jine, tak musi podle ustavy sledovat a podporovat zahranicni politiku vlady. Nejde, aby jel prezident CR na statni navstevu a ventiloval tam svoje osobni nazory ( ktere mimochodem nejsou vlastni ani majoritni casti ceske spolecnosti ). Irove nevedi, ze postaveni prezidenta v CR neni az tak zasadni a mylne se domnivaji, ze on prezentuje oficialni postaveni a stanovisko CR k EU a Lisabonske smlouve. 8-o

0/0
16.11.2008 22:28

kremsa

Prezident kope nejen za sebe,

kope taky za mě a za všechny další, kteří dávají přednost Smlouvě z Nice před Lisabonskou smlouvou. On přece nikdy netvrdil, že jeho názory sdílejí všichni občané ČR, tak proč mu to autor podsouvá? Podle autorovy logiky by měli mlčet i zastánci LS, protože ani jejich názory přece nesdílejí úplně všichni občané ČR. Mnohé argumenty v článku mi připadají zmatené, ale plně souhlasím s výzvou, aby se v ČR uspořádalo o Lisabonské smlouvě všeobecné referendum - jen ať se ukáže, zda má LS u nás víc příznivců nebo odpůrců!

0/0
13.11.2008 4:58

lukes__001

Re: Prezident kope nejen za sebe,

v tom je ta potiz, on jako hlava statu je bran, ze mluvi za vsechny8-o

0/0
13.11.2008 8:32

Erciyes

ekologové

Myslím, že to s tou volbou ekologů není úplně ideální přirovnání. spíš bych řekl, že to, co Klaus předved v Irsku, by třeba mohlo být ekvivalentem toho, kdyby irský prezident přijel na státní návštěvu a pak se setkal s představiteli Ne základnám a podpořil je v jejich bohulibém boji proti americkému radaru (a to jen proto, že je osobně antiamerický)... To by asi česká diplomacie za takové vměšování byla ráda.

Protože irská vláda se teď snaží vy\světlit Irům přínos LS (mimochodem Irové na rozdíl od ostatních Evropanů znají v té smlouvě už pomalu každý článek) a přijede si Venda a...

0/0
13.11.2008 1:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.