Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANKETA: Co říkají Klausovu „eurodisidentství“ čeští politici?

Názory na setkání prezidenta Václava Klause se strůjcem irské kampaně proti nové evropské smlouvě, milionářem Declanem Ganleym, se značně liší. Přečtěte si, jak událost hodnotí někteří čeští politici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

voška

Následky by měl nést Topolánek

Jeho drsné ,,aktivity" při volbě prezidenta jsou v živé paměti. Riskoval i rozpad koalice, ale Klause zvolil. Nedošlo mu v jeho zaslepenosti, že poškozuje celý stát a to na další léta předem. Průzkumy , v nichž Klaus a Bém jsou nejpopulárnější politici, jsou falzifikáty chorých mozků. Vystupování Klause je jen jeden z mnoha šílených ,,produktů" ODS. Je to spolek neskutečných lidských zrůd.   

0/0
16.11.2008 10:03

Bob40

lavina

Po té nechutné volbě prezidenta jsem děkoval Snítilému,že volil tak,jak volil.Senilita,narcis atd.Neznám obsah Lisabonské smlouvy,ale předpokládám,že obsahuje i něco ze sociálních jistot pro obyčejné lidi,když je prezident i celá ODS proti.Jen tak dál,ať národ pozná.;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.11.2008 10:02

godys

Klasika...vlezdoprdelkové jako Bém mu tleskají...

ostatní jen kroutí nevěřícně hlavou....vzpomínám jak kdysi řekl Paroubek coby premiér, že mu zatrhne zahraniční cesty....dnes by to klidně mohl udělat i Topolánek....;-)

0/0
13.11.2008 7:35

Lujer

Klaus - žába na prameni

Škodu kterou na kreditu naší země v Evropě páchají, Bém, Zahradil, Vondra a hlavně velký bílý stařec na trůnu,  budeme žehlit ještě hodně dlouho.  Myslíme si, jak to těm EU-byrokratum natíráme, ale jsme jen pro srandu. :-©

0/0
13.11.2008 7:32

captain cook

Re: Klaus - žába na prameni

hodne lidi ve statech zapadni Evropy se dosud neprestalo divat na nove cleny EU z vychodoevropskych statu (v to radi i stredopevropske Cesko) skrz prsty. Povazuji je za menecenne cleny EU a pokud se predstavitele techto statu chovaji nepristojne, buransky anebo delaji saskoviny za ucelem upoutani pozornosti, bude to trvat jeste dlouho, nez se nazor zapadoevropskych statu zmeni. Jste jako stat posuzovani podle toho jak vasi statnici ve svete vystupuji.

0/0
13.11.2008 9:54

homernaj

Vymente prezidenta

Tvrdim to furt Klaus je fakt hamba. Nema ziadne pokrokove nazory a trepe dve na tri. Zabuda, ze by mal respektovat kurz statu, ktory reprezentuje a nie podryvat autoritu a kredit republiky.

Ludia, tu by sa mala vytvorit priama volba prezidenta a nie, ze prezidenta volia politicke strany. Coho sa ten pan po revolucii dotkol, to pokazil. Jeho knizky stoja za h.... a ako prezident je uplne na ho....

Pozorne sledujem cesku politicku scenu a vobec nie som nadseny co sa v CR deje.;-(

0/0
13.11.2008 0:22

mammamia

prezident CR

vaclav klaus je jednim z mala inteligentnich, vzdelanych politiku, ktery se neboji nastavit svou kuzi v zajmu sveho naroda. stesti, ze ho mame. [>-]R^V

0/0
13.11.2008 0:02

ladaxxt

Re: prezident CR

jenom je skoda, ze je senilni.. bylo by krasne, kdyby jako za mlada dokazal rozlisovat co je dobre a cim nam vsem uskodi..;-)

0/0
13.11.2008 1:48

captain cook

Re: prezident CR

Vasik pasik jesita - dnes jenom dela Cesku ostuduRv

0/0
13.11.2008 8:13

Sid2007

VIDEO jak Klaus nechává ZNEUŽÍVAT úřad prez ČR

Klaus and Glenn Beck Apri 2008 - I

http://www.youtube.com/watch?v=vHYvuOLvRRM http://www.youtube.com/watch?v=bZF1FY4g2mY

http://www.youtube.com/watch?v=vHYvuOLvRRM http://www.youtube.com/watch?v=bZF1FY4g2mYDeclan Ganley

http://en.wikipedia.org/wiki/Declan_Ganley

http://en.wikipedia.org/wiki/Declan_Ganley

0/0
12.11.2008 23:04

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

souzi a soušky čížci,

teda ten vám to sladí ....

0/0
12.11.2008 21:43

NAVSTEVAK

Primer se sypanim pisku do soukoli EU

me opravdu dostal. EU je hodne spatny dreveny dvoukolak s ulomenym kolem. Tento dvoukolak ovesem eurohujeri oznacuji za luxusni mercedes kteremu se udajne nekdo snazi nasypat pisek do motoru. :-/

0/0
12.11.2008 21:19

godys

Klaus se snaží tak škodit EU, že už na jeho názor

všichni kašlou...Klaus je mezinárodní ostuda ČR....!:-©

0/0
12.11.2008 20:32

martiXXXXXX

bleju

je vidět, že česká vláda ve věci radaru respektuje rozhodnutí voličů...66% je proti podle průzkumů...proto nechce referendum .. Klus nikdy nechtěl referendum a ve věci LS, kdy to bylo velmi těsné 53% se mu hodí...

0/0
12.11.2008 20:23

martiXXXXXX

hmmm

Klaus kritizuje Rakušany za vměšování k Temelínu, volá do Rakouska a sám se vměšuje:-©

0/0
12.11.2008 19:56

minutos007

Re: hmmm

A kam? Do EU?;-D;-D

0/0
12.11.2008 19:57

martiXXXXXX

Re: hmmm

hlupáku...do irských záležitostí humus klaus bleju:-©

0/0
12.11.2008 19:59

Kolokol

Re: hmmm

Aha.

Ještě něco jiného se ti tak motá v hlavě?

0/0
12.11.2008 20:02

martiXXXXXX

Re: hmmm

Veřejnou podporou hnutí Libertas český prezident rozčílil irskou vládu a komentují ji i místní média. Například irský list Irish Examiner označil Klausovo jednání za "bezprecedentní zasahování" do irských záležitostí během státní návštěvy. Podle listu riskuje prezident schůzkou s Ganleyem diplomatickou roztržku mezi Irskem a Českem.

Jedna z opozičních stran podle The Irish Times dokonce vyzvala irské ministerstvo zahraničí, aby proti Klausovu "nevhodnému chování" podalo stížnost.

0/0
12.11.2008 20:01

Kolokol

Re: hmmm

Takže už je to tu zase?

Já myslel, že toto se děje pouze na Kubě.

0/0
12.11.2008 20:04

j@ck

Re: hmmm

uz v druhem slove druhe vety lzes.

0/0
12.11.2008 20:05

martiXXXXXX

Re: hmmm

myšlení mu nejde ;-D

0/0
12.11.2008 20:09

Kolokol

Re: hmmm

Aha, takže třeba prezident jiného státu který přijede do ČR se nemůže sejít třeba se Zemanem, protože by se to Paroubkovi zrovna nelíbilo?

Je to tak?

0/0
12.11.2008 20:13

j@ck

Re: hmmm

myslim ze kdyby prezident irska prijel do cech a sesel se s predsedou narodni strany, tak by to nebylo vhodne, takze ano, je to tak. navic je tragicke, ze prezident razi odlisnou zahranicni politiku od ministerstva zahranici. neni to jeho funkce. jen tam cpe sve ego. dale je pravda, ze klaus je agresivni a pouziva nevhodne vyrazy. urazel politiky EU, prirovnaval je k diktatorum, EU k RVHP atd. Nemyslim ze je to clovek na svem miste.

0/0
12.11.2008 20:20

martiXXXXXX

Re: hmmm

Rakouská televize má své názory, opice Klaus má taky svoje názory...oba se prý vměšují ;-D

0/0
12.11.2008 20:07

Jirka1938

Nazory prezidenta Klause

Ceskou republiku neoslabuji, naopak, ukazuji, ze jsme vyspela, samostatna, demokraticka zeme, ktera nebude vasalsky poklonkovat nazory tech velikych (Nemecka, Francie). Nase nazory se musi respektovat a nas souhlas se musi ziskat demokratickou cestou, presvedcovanim o spravnost a ne potlacovanim a vyhrozovanim.

0/0
12.11.2008 19:45

Radek-333

Re: Nazory prezidenta Klause

"ukazuji, ze jsme vyspela, samostatna, demokraticka zeme" tak to asi žijeme ve zcela jiné zemi... O kterém státě se bavíme?

0/0
12.11.2008 20:23

apokalypsa

Rusky agent

Proc je Klaus porad tak prorusky? Ono uz to vypada tak, ze je na vyplatnici ruske mafie. Rv:-©

0/0
12.11.2008 19:42

minutos007

Re: Rusky agent

JAk proruský ?8-o

0/0
12.11.2008 19:58

Mikinsson

Souhlas s panem prezidentem 2

...začnou navážet a tak nějak automaticky očekávají, že onen stát svoje stanovisko za půl ročku přehodnotí?....to není demokracie, ale nátlak..

3)Proč se vůbec snažil tvořit v Evropě nějaký superstát? Evropská unie měla snad fungovat jako společný prostor volného obchodu a né jako monstrózní byrokratická mašinerie, na níž jsou zbytečně vynakládány prostředky a která diktuje svým členským státům pomalu co mají jejich obyvatele jíst a jestli mají být standartizované párky apod.

...můj názor je, že pokud půjde o volný obchod a pohyb pracovních sil, tak jenom dobře....cokoli navíc, po tom je EU upřímně kulový a neměli bychom se suverenity vzdávat tak lehce. [>-]

0/0
12.11.2008 17:52

Mikinsson

Souhlas s panem prezidentem ....

Pokud pominu, že tu máme stále svobodu slova a že se vztahuje i na prezidenta republiky....tudíž si může povídat s kým chce a říkat co chce....tak jde hlavně o to, že jsem stejně jako on euroskeptik....

1) Jak chcete na základě hlasování, kdy stačí aby jeden stát něco odmítnul a jde to do háje čekat, že se víc tolik států Evropy shodne....přitom se Evropská unie stále rozšiřuje...a to je podle mě špatně....protože budeme zahrnovat i státy s odlišnými názory jak na ekonomii, tak na lidská práva, víru a kulturu...

2) Jak je možné, že pokud už tedy jeden stát něco odmítne, ostatní se do něj ...

0/0
12.11.2008 17:52

Radek-333

Re: Souhlas s panem prezidentem ....

"Pokud pominu, že tu máme stále svobodu slova a že se vztahuje i na prezidenta republiky." Nemáte pravdu...

Prezident nemá svobodu slova, nýbrž je to orgán, který musí zastupovat zájmy země za kterou byl zvolen. Bohužel Klaus zastupuje pouze své extrémistické názory, které jsou v přímém rozporu s názory v civilizovaném světě. Byl bych velmi rád, kdyby své primitivní názory přestal prezentovat jako prezident České republiky a dělal ostudu výhradně své osobě.

0/0
12.11.2008 19:15

Jirka1938

Re: Souhlas s panem prezidentem ....

Prezident nema svobodu slova? A nezastupuje zajmy republiky, protoze jeho nazor je odlisny od vaseho? Od kdy se v demokraticke spolecnosti vyjadrovani nazoru nazyva ostudou?

0/0
12.11.2008 19:49

j@ck

Re: Souhlas s panem prezidentem ....

ty ses tak hloupej ze je skoda ti na to odpovidat

0/0
12.11.2008 19:54

Radek-333

Re: Souhlas s panem prezidentem ....

Názornou ukázkou národní ostudy je např. Klausovo vystoupení v BBC, kde vystupuje jako prezident ČR a specialista na klimatické změny.  Jen se na něj podívejte http://www.youtube.com/watch?v=tUaX3Mw8qvg. Reportér se ho přímo ptá "Udivuje mě, kde berete jistotu (někteří by to nazvali arogancí), že máte pravdu, když tolik vzdělaných specialistů tvrdí opak..."

0/0
12.11.2008 20:14

Aveva

Proč profesionální lékaři v politice zapomínají na etiku?

Proč poslanec Hovorka, ČLK a spol. odmítají další zákony reformy zdravotnictví? Nelíbí se jim "špatná definice standardní péče", nebo se jim nelíbí definice standardní péče, která neumožňuje definici nadstandardní péče v lékařských úkonech?

Pouze co se týče péče jako trvalý zdravotní sesterský dozor, luxuxně vybavený pokoj či léčba v domácím prostředí. Plní jen úlohu lobbingu zdravotních pojišťoven, které si neeticky brousí zuby na prodražování "nadstandardních" lékařských úkonů? Nadstandardní lékařský úkon podle navrhovaného zákona nelze definovat. Pouze experimentální léčbu s vysokým rizikem výsledku. Lékaři jež máte Hippokratovu přísahu, nenechávejte ji před branami politických a vládích institucí. 8-o8-o

0/0
12.11.2008 17:44

Aveva

17.11. je příznačnější datum.

Datum vyzývá k hroadně vyjádřenému názoru. Kam jsme po 19. létech dospěli? Kdo opět umožňuje komunistům podílet se na vládě v krajích? Jak bude vypadat další vývoj v krajně levicové politice a uplatňování moci v jejím duchu? Demokraticky nebo totalitně? Které skupiny obyvatel opět vkládájí moc totalitně zaměřeným ideovým myšlenkám? Kolik to bude stát na daních na dluzích? ...

Vyvstává mnoho otázek, které jasně vykreslují jedinnou myšlenku: Bude krajní levice ve vládě opět zotročovat národ, nebo dokáže ustát chuťi moci a předávat ji na základě demokratických voleb?

0/0
12.11.2008 17:44

B.Rohlik

Topolánek!!!

Evropská unie je svobodná země. No to si snad dělá srandu.

0/0
12.11.2008 17:34

Míťa_CZ

Telička R^R^R^

0/0
12.11.2008 17:01

KADO

Irove diky clenstvi v EU se maji o moc lepe nez drive

cili je to od nich sproste byt proti kdyz jen vyziraji pro sebe!:-© Rv

0/0
12.11.2008 16:34

hnedka_zdrapana

Re: Irove diky clenstvi v EU se maji o moc lepe nez drive

Irove si pomohli sami a to diky nizkym danim a liberalni politice. EU ma na jejich prosperite jen malou zasluhu. Navic oni nehlasuji proti minule EU, ale proti smlouve budouci.

0/0
12.11.2008 16:49

Jirka1938

Re: Irove diky clenstvi v EU se maji o moc lepe nez drive

Jak se maji Svycari? A oni nejsou v EU?

0/0
12.11.2008 19:53

kremsa

Re: Irove diky clenstvi v EU se maji o moc lepe nez drive

Pane kolego, pochopte už tu základní věc, že vůbec nejedná o to, zda my nebo Irové budeme nebo nebudeme v EU - samozřejmě, že budeme. Jedná se o to, zda EU pojede dle Lisabonské smlouvy anebo ještě nějakou dobu dle Smlouvy z Nice, než se vytvoří nějaká lepší smlouva. Tak si laskavě obě ty smlouvy přečtěte, a pokud máte závažné argumenty, že Lisabonská smlouva je lepší než Smlouva z Nice, rádi si je od Vás přečteme.

0/0
12.11.2008 17:09

multikulturista

Re: Irove diky clenstvi v EU se maji o moc lepe nez drive

Vas nazor je, vazeny pane, zcela logickym a jedinym moznym zhodnocenim situace. Je skoda, ze to urcita cast naroda nechape, i kdyz jim slabou omluvou muze byt skutecnost, ze ani smlouvu z Nice, ani text ustavy EU, ani Lisabonskou smlouvu neznaji a nemeli zajem se s temito dokumenty seznamit. Pokud se ale proti Lisabonske smlouve stavi prezident CR, je to trestuhudne a odporujici zajmum nasi zeme ! Nic bych nerekl, kdyby jeho nazor byl "pozitivne kriticky", tj. odmitani byrokracie, nekterych smernic a mozna i prilisne  moci, kterou ma Evropska komise, ale on odmita myslenku Evropskeho spolecenstvi ze zasady, z principu.

0/0
12.11.2008 19:03

Petr1234

jedna věc mi uniká

On je skutečně zájem české republiky aby nám tu někdo určoval zákony z Bruselu? Aby nám řekl jaké daně budeme platit, co budem vyrábět a pokutovat vše proti čemu se vzbouříme. Je tohle skutečně náš zájem abysme přišli o právo veta a o všem rozhodovalo Německo s Francií?

0/0
12.11.2008 16:31

hnedka_zdrapana

Re: jedna věc mi uniká

Nekteri ti povi ze ano, protoze nasi politici jsou mizerni a ti z Bruselu tedy musi byt lepsi.

0/0
12.11.2008 16:49

madqwert

telicka, hybaskova, rath

R^R^R^[>-];-D

0/0
12.11.2008 16:21

dubanová

ten disident?

Dnešní list Irish Examiner tvrdí, že Klaus soukromou schůzkou riskoval diplomatickou roztržku mezi Českem a Irskem., a dopustil se bezprecendentního zasahování do irských záležitostí, když podpořil Ganleyho hnutí Libertas před volbami do Evropského parlametu v příštím roce."..

ale naši ODSáčtí politici - budou přesto, že nám pan prezident udělal neskonalou ostudu, dokonce mezinárodní, tak budou stále a stále opakovat,  že" : 

"král má nové šaty"!  - namísto aby už konečně někdo řekl, že "král je nahý"!

0/0
12.11.2008 16:07

Petr1234

Re: ten disident?

zavolejte někdo chocholouška, máme tu jednoho blázna paní Dubanovou

0/0
12.11.2008 16:27

j@ck

Re: ten disident?

podle meho ma pravdu. chocholousek je potreba lidem, co klausovi vychvaluji jeho krasne nove saty. pritom pravda je jasna: kral je nahy.

0/0
12.11.2008 16:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.