Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochrnutému Martinovi jste poslali už 900 tisíc, máte poslední šanci pomoci

Za čtrnáct dnů poslali čtenáři iDNES.cz a MF DNES Martinu Olišarovi, který je po úrazu ochrnutý, přes 900 tisíc korun. Charitativní akce probíhá ve spolupráci s projektem Konto Bariéry. Sbírka končí symbolicky dnes, kdy má Martin svátek. Máte tedy poslední šanci pomoci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

multikulturista

Ochrnutych Martinu jsou v zemi

stovky, tisice...Jenze pro ne sbirku nikdo neorganizuje. Nebylo by vhodnejsi a hlavne spravedlnejsi, aby lidske solidarity mohlo vyuzit vice postizenych ?

0/0
11.11.2008 17:29

Sabi

Re: Ochrnutych Martinu jsou v zemi

To přece všichni ví, že takových "Martinů" je na světě nepočítaně. Berme to tak, jak to je. Měl štěstí. Média mu pomohla. A příště pomůžou třeba zase někomu jinému.

0/0
11.11.2008 18:19

vver440

marťas byl spokojenej

když nic neměl. spokojeně si na svým vozíčku popojížděl sem a tam a nic mu nechybělo. Pak kdosi udělal sbírku. a od tý doby je marťas i s vozejčkem zamčenej v koupelně. je to totiž jediný místo, kam se úředníkům a jejich nenechavým tlapám nepodařilo vniknout....:-)

0/0
11.11.2008 15:08

Zdenda-69

snad mu to pomůže

aspoň na něco, je ale jiná otázka, jestli na ten strom musel lézt z nějakého důvodu nebo to bylo z mladické nerozvážnosti. Ovšem teď už pozdě řešit, navíc není zřejmé - možná tam lézt opravdu musel z nějakého důvodu ....Za druhé - je to sice tvrdý příklad, ale každý, kdo neřeší žádné úrazové krytí, tak pak dopadá jako Martin, když fakt ta ruka osudu ukáže...... Určitě by se sám cítil "lépe" (byť to zní blbě v dané situaci, doufám, že to bude pochopeno, tak jak je myšleno), kdyby měl aspoň 2 miliony z úrazové pojistky (vzhledem k mladému věku lépe tři miliony ...) a nemusel čekat, co mu kdo jenom z milosti dá ...... Na stát se spoléhat je už absolutní hloupost .......

0/0
11.11.2008 15:04

juve

Re: snad mu to pomůže

Souhlasím, nicméně praxe nám ukázala nesčetněkrát že pojiěťovny jsou banda sviní a jen berou peníze ale k placení se nemají. Takže pojištění je spíš pro dobrý pocit a pro případ že člověk bude mít štěstí a podaří se mu z pojišťovny po letech soudů vymámit peníze;-D;-D

0/0
11.11.2008 15:06

Zdenda-69

Re: snad mu to pomůže

Není to tak černé jak se zdá. Problém je v tom, že každá smlouva má obsaženy výluky, na které se krytí nevztahuje. jde o to prostě číst, co obsahuje ta, kterou si chci sjednat a nepodepisovat třeba hne tu první, abych "něco měl" a mám odškrtnuto. taky je třeba problém, když člověk nenahlásí změnu rizikové skupiny , což dle podmínek je povinen udělat sám a automaticky. No a pokud se obávám toho, co píšeš, tak není problém si sjednat tzv. pojištění právní ochrany - DASku například. Ono bohužel pojišˇ/tovannení charitativní ústav a jejím cílem je zisk, nikoliív se o nás za každou cenu starat. Takže je opravdu velkým omylem si myslet, že pojistka je na cokoliv, kdykoliv a jakkoliv. Že se nikomu nechce číst třeba 10-15 stránek drobnějším písmem a pak se třeba raději 2x zeptat na to samé, to je už bohužel každého problém u sebe ......

0/0
12.11.2008 14:15

vver440

já bycj řek´, že ta sbírka byla tak trochu

zbytečná. Marťas na tom vozejku vypadá docela spokojeně:-)

0/0
11.11.2008 15:02

Pepino z Vinohrad

kolik kam

Kazda koruna, ktera jde pres Konto Bariery ma svuj jasny osud, ktery lze dohledat. A ani jedna z nich nejde na administrativu, vsechny jdou k potrebnym. Zadnej ourada, kazdy si to muze overit. www.bariery.cz

0/0
11.11.2008 14:53

vver440

Re: kolik kam

no tomu věřím;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.11.2008 14:54

juve

Re: kolik kam

Jo jsně, snad nečekáš že si na své stránky napíšou něco ve smyslu : 3/4 sbírky prožereme a rozebereme my " ;-D;-D

0/0
11.11.2008 15:00

vver440

Re: kolik kam

;-D;-DR^

0/0
11.11.2008 15:01

vver440

Ochrnutému Martinovi jste poslali už 900 tisíc, máte posledn

tak to já pomůžu-Martine, všechno nejlepší k dnešnímu svátku a nechal sem ti v rádiu zahrát pěknou písničku vod Mariky Gombitový:-):-):-):-)

0/0
11.11.2008 14:53

Meritor

Solidatita je skvělá, ale ...

Jsem rad ze je mezi nama stale spousta lidi, kteri jsou ochotni

pomoci druhym. Ale jinak, abych to rekl slovy "hnidopicha": spadnul ze

stromu, vlastni blbosti, nemel tam lizt. Stejne jako tento clovek ( http://burdovi.gatompark.cz ) se dostal vlastni blbosti do tehle situace. Na rozdil od toho, ktery spadl ze stromu nebo od neho jsou v tom jeho deti nevinne, proc by meli pykat za blbost rodice ...

0/0
11.11.2008 14:51

def...

matne si vzpominam

ze na zacatku chteli vybrat 250.000,- , tos 900K to jde no ne? tos at slouzi ;-)

0/0
11.11.2008 14:18

juve

Re: matne si vzpominam

To je v pořádku, dostane 250 a zbytek prožerou ouřadové na rautech, chod nadací apod ;-D;-D

0/0
11.11.2008 14:19

chenile

Re: matne si vzpominam

asi tak

0/0
11.11.2008 14:29

vver440

Re: matne si vzpominam

R^R^R^

0/0
11.11.2008 14:53

Sabi

Re: matne si vzpominam

No jasně, ty víš, jak to s těmito pěnězi chodí, že? Třeba pomůžou i jiným.

0/0
11.11.2008 18:22

JakToDe

Mno asi tak

situace Matina je tragédie - ANO. Zavinil si to sám - ANO, ale nešťastnou náhodou. Mělo by se mu přispět - záleží na každém, někdo přispěje, aby se cítil lépe, někdo aby pomohl, někdo nepřispěje protože si uvědomuje že místo sbírek u národa by se měl postarat stát. Poněvadž Martin není jediný postižený a jsou na tom někteří třeba ještě hůř.

A pardón já zapomněl, peníze je lepší strkat do cikorek, přistěhovalců a feťáků, místo do lidí, kteří platí pravidelně daně, zdravotní, ... a stane se jim nehoda.

Přesně od toho je tu úloha státu, aby to rozděloval podle priorit a ne vybrat jednoho ze stáda, ukázat na něj a říct tento nejvíc potřebuje pomoc.

0/0
11.11.2008 14:13

Linex_

Re: Mno asi tak

Souhlas! R^

0/0
11.11.2008 14:45

gaDzin

Re: Mno asi tak

Presne, Martin nema na byt, ale v Praze je kupa asocialu, co si lebedi v mestskym byte za socialni najemny a chova se v nem velmi asocialne, cili je po nejake dobe byt k nepouziti, pokud do nej mesto/stat nenaleje zase nejakou investici. Na co je odvod socialni dane kdyz se ty penize strkaj linym vych.canum, a lidi kteri pomoc potrebuji, ji nedostanou nebo dostanou, ale velmi nedostatecnou.

Ale co se divim, kdyz v tomhle state je uz pul roku hlavni tema trapnych 30 korun u doktora :-©:-©:-©

0/0
11.11.2008 14:47

Úplně jiný sedlák Čupera

já přispívám pravidelně...

....na diskuze

0/0
11.11.2008 14:08

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

Re: já přispívám pravidelně...

co čekat od státního zaměstnance.

0/0
11.11.2008 14:10

juve

Re: já přispívám pravidelně...

ještě jsi se neobjesil? Pospěš ;-D

0/0
11.11.2008 14:11

vver440

Re: já přispívám pravidelně...

R^R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
11.11.2008 14:56

Sabi

Re: já přispívám pravidelně...

Ty jsi asi snědl hodně vtipné kaše...

0/0
11.11.2008 18:24

juve

zábavné

Vžy se zveřejní nějaký případ, lidé dostanou záchvat spasitelského syndromu a přispějí. A jsou se sebou spokojeni jak jsou humánní a citlivý. To že je těch lidí kteří potřebují hromada a i horších případů to už nikoho nezajímá. M9sto přispívání tlačte na svoje volené zástupce aby nerozkrádali vaše daně ale dali je potřebným ;-D;-DR^

0/0
11.11.2008 14:04

paskudilek

Re: zábavné

Nikdy nebude dostatek peněz pro všechny potřebné, proto je tolik nadací apod.

0/0
11.11.2008 14:08

juve

Re: zábavné

Ale bude. Je potřeba určit kdo je potřebný a kdo ne. To je celkem snadné a evidentní:-P

0/0
11.11.2008 14:09

paskudilek

Re: zábavné

Ty jsi potřebný?

0/0
11.11.2008 14:11

juve

Re: zábavné

Ano, svět se beze mě neobejde. ;-D;-DNejsem potřebný ve smyslu postižení abych musel dostávat státní prachy na živobytí

0/0
11.11.2008 14:13

Beerdy

Re: zábavné

ahoj sluníčko ;-), nějak jsem se rozohnil a slušnost šla stranou

0/0
11.11.2008 14:13

juve

Re: zábavné

Prd ses rozohnil troubo ;-D;-D

0/0
11.11.2008 14:14

Beerdy

Re: zábavné

nechceš si někam odskočit na svačinu?

0/0
11.11.2008 14:17

juve

Re: zábavné

Ne, a ty?

0/0
11.11.2008 14:18

Beerdy

Re: zábavné

já? já se radši vrátim k práci, psát si s pakem jako jsi ty je festival ztraceného času, fakt mě nebavíš....

0/0
11.11.2008 14:22

juve

Re: zábavné

jj to by jsi měl ouřado, pak v tom státě nemá být bordel když si v pracovní době žvaníš na diskuzích ;-€ ;-D;-D

0/0
11.11.2008 14:23

Beerdy

Re: zábavné

Jsem OSVČ, nikomu nic nedlužím, od státu nic nechci. A ty jdi do (Y)

0/0
11.11.2008 14:24

juve

Re: zábavné

Nj to na diskuzi říká každej ouřada ouřado ;-D;-D

0/0
11.11.2008 14:24

paskudilek

Re: zábavné

ahoj, nekaz si náladu:-)

0/0
11.11.2008 14:16

juve

Re: zábavné

nekvaž R^

0/0
11.11.2008 14:21

Beerdy

Re: zábavné

Ale...nepovídej, skutečně????? A jak bys to prosím pěkně jako udělal? Jenom než to zmapuješ se svým přístupem, polovina potřebných skolabuje.....

0/0
11.11.2008 14:12

juve

Re: zábavné

Než to zmapuješ? Na to si stačí vzít lékařskou dokumentaci a je zmapováno ;-D;-D

0/0
11.11.2008 14:13

Beerdy

Re: zábavné

Bavím ese o desítkách tisíc lidí. Takže jen vytvořit databázi, hodnotící kritéria, sehnat peníze, průběžně monitorovat, kdo přibyl, komu se stav zhoršil atd...a to nmluvím o materiálních věcech...jsi prostě mimo mísu, totálně

0/0
11.11.2008 14:16

juve

Re: zábavné

Samo! Vytvořit kritéria je na tom snad to nejlehčí. Lékařské záznamy jsou vedenx bez ohledu na to, stačí je prostě jenom propojit elektronicky, také nic extra složitého. :-P Mimo mísu jsi ty troubo

0/0
11.11.2008 14:18

Beerdy

Re: zábavné

kolik ti je proboha? Puberťák? 

0/0
11.11.2008 14:23

juve

Re: zábavné

KOlik je tobě ouřado? Starej kozel?

0/0
11.11.2008 14:25

paskudilek

Re: zábavné

hlavně tvojí od psychiatra

0/0
11.11.2008 14:17

juve

Re: zábavné

Ano to by bylo vůbec rychlé, vzhledem k tomu že žádná taková neexistuje. Výborně ;-DR^

0/0
11.11.2008 14:20

paskudilek

Re: zábavné

tak bys ho měl brzy navštívit

0/0
11.11.2008 14:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.