Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trapný pláč nad Dukovany

Rakouská televize odvysílá film o fiktivní havárii v Dukovanech. Odpovědí je skutečný atomový výbuch "spravedlivého hněvu pracujícího lidu", reprezentovaného zejména panem prezidentem Klausem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Korejs

natočme film o sklepmistrovi

než nás někdo předběhne (třeba hollywood) :-)

0/0
14.11.2008 14:00

suchar

a v Rakousku se nic neděje?

http://zpravy.idnes.cz/v-pokusnem-reaktoru-v-rakousku-doslo-k-lehkemu-uniku-radioaktivity-1g0-/zahranicni.asp?c=A080803_202353_zahranicni_dp

0/0
14.11.2008 7:07

jajaja00

"...Vybuchují jim elektrárny a ponorky,..."

A nevybuchují snad?

0/0
12.11.2008 9:20

Pan Navratil

Re: "...Vybuchují jim elektrárny a ponorky,..."

No tak ne nějak významně více, než jiným (z kvantitativního pohledu)

0/0
14.11.2008 8:37

jajaja00

Re: "...Vybuchují jim elektrárny a ponorky,..."

Komárek píše pouze o Rusku, proto se ptám pouze na ně.

0/0
14.11.2008 8:44

rohatey

Jestli je tady něco trapné

tak to je hloupost autora, srovnává nesrovnatelné, tedy rozhořčení Vatikánu že si někdo dovolí natočit nějakou fikci s Ježíšem nebo mohamedány s jejich Prorokem. Hloupí Rakušáci těm už by to že jsou hloupí naši představitelé měli opakovat každodenně, ono těch jejich ideologických tanečků proti našim jaderným elektrárnám už bylo opravdu dost, řekl bych na celovečerní film o malých hloupých Rakušáčcích.

Jestli autor nechápe rozdíl mezi nějakou anonymní fikcí a tímhle hloupým padílem které má strašit malou rakouskou dušičku, vyvolávat nevraživost Rakušáků vůči nám a na druhé straně vyvolávat nevraživost naši vůči Rakušákům tak toho lze jedině politovat. :-©

0/0
11.11.2008 17:37

Reakturek

Re: Jestli je tady něco trapné

R^R^

0/0
13.11.2008 16:35

12345hanka

Chtěl jsem napsat,

zač považuji tyto páně Komárkovy výlevy, ale už mě předběhli jiní.

0/0
11.11.2008 16:07

Fellow from Volunteer Park

Komárku

Ten článek, koneckonců i jiné Tvé zblitky vypovídají více o Tvé osobě než o tématu kterým se zabýváš...

0/0
11.11.2008 16:03

Pan Navratil

Tak dneska je to

za R^

Ještě ve scénáři chybí upálení v tunelu lanovky a problémy vídeňského jaderného reaktoru.

0/0
11.11.2008 13:03

Bouše

Jsem rád, že nejsem sám, kdo si myslí přesně totéž.

R^

0/0
11.11.2008 12:58

Dr No

O těch Dukovanech

Pamatuji si, když je, ještě za starého dobrého totáče, spouštěli. Muselo to být k nějakému bolševickému výročí, nevím už k jakému. A tím pádem všechny zkoušky, které se musejí dělat před spuštěním, prostě musely vyjít dobře hned napoprvé, protože by se to jinak nedalo stihnout. Takže te strach z Rakušáků z naší jaderné elektrárny není zas až tak zcela neodůvodnitelný ....

0/0
11.11.2008 10:21

Pan Navratil

Re: O těch Dukovanech

Oni mají strach především z Temelína a jejich strach je normální zvířecí pud. Samozřejmě, že havárie se může stát, není ovšem zrovna nejvhodnější ji přivolávat nějakým i v rakousku zjevně béčkovým snímkem.

0/0
11.11.2008 13:13

Pan Navratil

Re: O těch Dukovanech

Jinak připojení turbogenerátorů v JEDU proběhlo 24. a 25. února 1985, v tom máte pravdu.

0/0
11.11.2008 13:25

suchar

Re: O těch Dukovanech

vy jste byl u toho? nebo to máte z doslechu typu JPP? zkuste si zjistit o EDu nějaké informace:

EDU patří podle měřítek WANO mezi pětinu nejlépe provozovaných jaderných elektráren na světě.

0/0
14.11.2008 7:00

Pan Navratil

Re: O těch Dukovanech

No to je pravda, ale nemění to skutečnost o "plánovaném" dokončení. Což samozřejmě neimplikuje automaticky nějaká pochybení.

0/0
14.11.2008 8:36

weneto

Koukám že Komárek opět dal přednost možnosti

vyplísnit Klause před racionalitou. Rakouský filmeček je opravdu jen film - nicméně natáčet fiktivní havárii skutečného podniku na území cizího státu je nanejvýš nevhodné - pokud připočítám folklórní blokády přechodů jen s ČR ( i když jaderné elektrárny má více Rakouských sousedů ) pak mi z toho vychází cílená provokace.

Budu rád když se i v Čechách začnou natáčet zajímavé filmy - můžeme se odrazit od Zemanova prohlášení o tom že Rakousko nebylo první obětí Hitlera, ale jeho prvním spojencem ( kvůli této historicky pravdivé větě volal tehdejší prezident Rakouska Havlovi ) vždyť přeci dokumenty jsou jen Filmy;-)

0/0
11.11.2008 9:30

_m-

Re: Koukám že Komárek opět dal přednost možnosti

......natáčet fiktivní havárii skutečného podniku na území cizího státu je nanejvýš nevhodné ............. hmm, o čem je půlka filmové produkce?

0/0
11.11.2008 10:49

Bouše

Re: Koukám že Komárek opět dal přednost možnosti

R^

0/0
11.11.2008 12:59

Pan Navratil

Re: Koukám že Komárek opět dal přednost možnosti

No o fiktivní havárii skutečného podniku určitě ne, ony ty skutečné podniky mohou pak zjistit, že došlo k újmě na jménu firmy...

0/0
11.11.2008 13:14

_m-

To je řevu

Karikatury Mohameda snad nebyly záměrná provokace?  Film o agentu 007  (zlaté oko? nevím) ve kterém likviduje ruské vojáky přímo v Ruských kasárnách je co? 

Komárka ráda nemám,( a film o Dukovanech mě nazvedl stejně jako všechny ostatní,)  ale v tomhle má pravdu - bohužel.

0/0
11.11.2008 9:27

Bouše

Re: To je řevu

Mě nechal ten film naprosto chladným. :-P

0/0
11.11.2008 13:00

_m-

Re: To je řevu

aby tys mi neoponoval :-P

0/0
11.11.2008 16:51

Bouše

Re: To je řevu

A co ten palec ON v příspěvku výše? :-)

0/0
12.11.2008 9:27

_m-

Re: To je řevu

:-) výjimka potvrzuje pravidlo

0/0
12.11.2008 9:42

mirdae

Článek

Autore, Vy jste blbej jak štoudev.

0/0
11.11.2008 8:41

Helena1

Nepište, když jste opilej

Zamyslel jste se někdy nad svými články? Tak nad tímhle určitě ne.  Tohle nebyla  u filmařů obvyklá "filmová fikce", ale jasně namířená a cílená provokace. Zkuste dohledat časové a věcné souvislosti mezi volbami,atp... a dojde vám to.

0/0
11.11.2008 7:55

suchar

Re: Nepište, když jste opilej

a ještě údajně sponzorovaná ministerstvem obrany :-©

0/0
14.11.2008 6:55

Todd Bertuzzi - verze 4a

Komárku , Komárku

za to jak Klaus setřel tatíka , se vyplatí být občas za hysterického osla, že ano ? :-)

0/0
11.11.2008 6:46

weneto

Re: Komárku , Komárku

asi tak - z pana autora nemluví názor, ale jen zášť ke Klausovi

0/0
11.11.2008 9:31

babacek

Trapný pláč nad Dukovany

Ano, mělo se vyjít do ulic, pálit Rakouské vlajky srovnat ze zemí jejich zastupitelstvo a přilehlé objekty a odpálit několik nestažených bomb ve jménu boha Dukovana a jeho sestry JET.:-P;-)

0/0
11.11.2008 6:32

minutos007

Větší slátaninu

jsem uždlouho nečetl.... Pane Komárek nezbývá mí než konstatovat, že jste osel...;-D;-D;-D

0/0
11.11.2008 6:01

Mirco1

Tak "místní zapomenou" Komárku?

Vzhledem k tomu, že v Rakousku už dobrých 25 let třeští protijaderná hysterie srovnatelná snad jedině s náboženským blouzněním, na které se navíc přiživují politici zvláště pak na hejtmanských postech, pak si myslím, že o psychologii lidu obecného víte opravdu málo, když říkáte, že na ten film "brzy zapomenou".

A film sice patrně nevznikl přímo na politickou objednávku, ale zcela jistě na objednávku diváckou. Protijaderné hysterky prostě chtějí důkaz o nebezpečnosti JE a české neschopnosti (neboť to samé tvrdí už oněch zmíněných 25 let) a ejhle, tady ho mají - sice jen fiktivní, ale onu diváckou objednávku to uspokojí.

0/0
11.11.2008 4:55

Englishman

Re: Tak "místní zapomenou" Komárku?

Pokud na něco řasem zapomenou, tak je to právě ta fiktivnost tohoto veledíla. Za 10 let si budou myslet, že se to opravdu stalo.

0/0
11.11.2008 9:12

Kralupák

Re: Tak "místní zapomenou" Komárku?

Asi tak... 100x opakovaná lež se stane pravdou. Bohužel ;-(

0/0
11.11.2008 10:19

kremsa

Články pana Komárka jsou čím dál hloupější

a jeho jméno pro mne začíná být zárukou toho, že článek je naprostá pitomost a nestojí za čtení. Škoda, kdysi psával docela dobře.

0/0
11.11.2008 4:43

slv

Dalo se to napsat kratší

Dalo se ale také zdůraznit to, že inteligentní lidi nějaký fil neovlivní, ale co s tím zbytkem? Mě se jeví česko-rakouské vztahy jako dost problematické a asi bych při průzkumu nebyl sám.

Stačí zajet do Rakouska a vnímat atmosféru. Policajti si po vstupu do Schengenu dělají z našich řidičů lovnou zvěř. Při nedávné návštěvě Rakouska jsem se o tom sám přesvědčil. Způsob jednání - zlatí naši policajti. Všechna zastavená auta měla naši značku a že jich bylo! Zajímavé také bylo, že bylo už tma, takže to Kryštof věnovaný sousedům.

Nicméně souhlasím s postojem MZV. Schwarzenbergovo mlčení a odmítání komentovat má větší sílu, než Klausovo telefonování. Naproti tomu by neškodilo ukázat, jak se ekologičtí rakouští návštěvníci chovají po přejezdu hranic. Dobytek je mnohdy nejpřiléhavější označení. A klidně by to mohlo vypadat, že jsou takoví všichni.

Inu není nad přátelské sousedské vztahy.

0/0
11.11.2008 2:25

Englishman

p.t. autor ze sebe dělá troubu

Film jse samozřejmě součástí protijaderné propagandy, a to té části této propagandy, která je zaměřena proti ČR. Martin Komárek to samozřejmě ví, tak by ze sebe nemusel dělat troubu.

Kdysi jsem doufal, že prvoplánové propagandistické filmy jsou doménou bolševických televizí. Není tomu bohužel tak. Ale propagandistický film zaměřený proti sousednímu státu se opravdu v civilizovaných zemích netočí nebo přinejhorším nevsílá v televizi s celoplošným pokrytím. Ten film je prostě chucpe a není od věci na to rakouské soudruhy upozornit.

0/0
11.11.2008 1:45

Yaroukh

Zasvětí mě někdo...?

Asi mi něco uniklo. Myslel jsem, že Klausík toliko telefonoval "kolegovi". Podle článku to vypadá, že si na Rakousko stěžoval u EU a/nebo začal organizovat blokádu hranic. 8-o

0/0
11.11.2008 1:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.