- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a v kterem stoleti zijete? to si opravdu nemuzete alespon nechat udelat analyzu, ktera vam to rekne predem? rozvoj internetu, objem internetovych nakupu, vyrazna sleva a nemoznost si jinak koupit rocni kupon by mohla byt pro prumerne inteligentniho cloveka voditka pro predstavu o zajem. Ale to by DP musel mit o ty lidi vubec nejaky zajem. viz start celeho projektu s cca 20 misty, kde se da zazadat o kartu (proc ne ve vsech predprodejnich mistech? jsou to tri formulare a fotka...) a pak ten ultra brutalni tah otevrit 5 stojanu na kterych si clovek koupene kupony muze nahrat. proste zase implementace hodna Kocourkova a to JE chyba urednikuto ze ten projekt je celej na miru nekomu, kdo na tom nehorazne vydela je nasnade. je to pokracovani metropolitnich karet, coz byl financne celkem prusr. jak donutit vetsinu prazanu tu kravinu pouzivat? dame jim na to tramvajenky.
rozhodne nemam nic proti digitalizaci (aspon se usetri papir na listky), ale online system s pouzitim napriklad Active Directory mi prijde jako mnohem vhodnejsi reseni nez tenhle offline kockopes. rozdil mezi tim mit vsechny aplikace na karte vs mit na karte jen identifikaci a aplikace na serveru je imho evidentni. ale to uz bych moh rovnou chtit aby terba pocitace na intenret do skol nestaly 350% svoji maloobchodni ceny.
To se dalo čekat. napřed lidi téměř násilím (neexistence papírových ročních kupónů) donutí si ty karty pořídit a pak už budeme pouze hezky rejžovat, že? Hnus...
Souhlas, snad jen upřesnění - to není téměř násilím, ale násilím
Trochu bych autora článku poopravil. Kupóny nejsou čtvrtletní, ale zákeřně 90-ti denní. Což při počtu 31 dnů v měsíci cca dvakrát do čtvrtletí připraví majiteli karty "příjemné" překvapení poslední dva dny v tom posledním měsíci platnosti. Nevím, proč to tak je, ale nedivil bych se, kdyby to bylo naschvál.
tak ona je ta "rocni" taky jenom 365denni,coz je sice drobna, ale docela zasadni vada - vzhledem k tomu, ze platnost muze byt zvolena pouze od ledna, tak se za par let taky vsem poctivym platicum stane, ze na Silvestra budou jezdit nacerno. No snad to do te doby nekomu docvakne a bud bude na prestupni rok jizdenka 366denni, nebo bude mozne dat zacatek platnosti i na prosinec.
.. do ted to bylo za stravenky, nebo jak?
Dobrý postřeh
Na druhou stranu tam budeš mít alespoň něco .
To je skutečně obdivuhodné, zejména když si na příští rok nelze opatřit celoroční kupón jinak, než nahráním na Opencard. To si představovali, že lidi začnou jezdit na jednotlivé jízdenky nebo jak? Snad se dá zjistit, kolik lidí si opatřilo celoroční kupón na rok 2008 a předpokládat, že naprostá většina z nich si opatří Opencard, aby mohli mít celoroční předplatné i na rok 2009.
A 200 korun za vydání bezkontaktní Opencard je docela hodně, když samotná karta stojí od dodavatele při větším odběru (100000 kusů) jeden a půl dolaru a dva dolary i s potiskem na přání.
Ať náklady zaplatí hl.m. Praha, která mě přinutilo si kartu pořídit.
aha, už vím, tak to se mně netýká. holotou zásadně nejezdím a když už náhodou musím, tak zásadně na černo