Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubkova strategie: s komunisty za zády vstříc vítězství v dalších volbách

Předseda ČSSD Jiří Paroubek se na jednání ústředního výkonného výboru představil jako stratég. Znovu varoval před krajskou spoluprací s ODS, která podle něj straně uškodí před volbami do Sněmovny. Média obvinil ze stranění pravici. I přes jejich nepřízeň ale čeká drtivý úspěch v jarních volbách do europarlamentu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

e-n-t

Teď jste se ukázali.......

Máte co jste chtěli....Socanskej a komunistickej národ [>-]......tady to smrdí....(Y)

0/0
9.11.2008 11:04

ODSakEda

Lidé zapoměli???

Připomínám!:

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060224_114618_domaci_cen

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060126_123304_domaci_nel

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060224_103715_domaci_cen

http://zpravy.idnes.cz/lide-radsi-utraceji-za-cigarety-nez-za-zdravi-zjistili-odbornici-pxx-/domaci.asp?c=A080623_195619_domaci_zra

0/0
9.11.2008 10:09

navigator

Diskuze...

Pane Bože. Dej mi, prosím vědět, proč se níže uváděným příspěvkům svědčícím o značné naivitě přispívajících, hraničící téměř s blbostí, říká diskuze.

0/0
9.11.2008 10:05

dislektik-idnes si na mě zasedla

voliči ČSSD tak vám děkuji že nám tady v ČR

budou vládnout rudí vrazi.je mi z vás zle !

0/0
9.11.2008 9:30

Aveva

Proč se stále brodíme v bahně minulosti?

V 90. létech OF spojovala nereformovatelné tzv. reformní komunisty a demokratickou platformu. Komunisti stále byli významně u vesla. Bránili v očistě od extrémní komunistické ideologie. Pravice neměla šanci provést očistu.

Nereformovatelní reformní komunisté se nakonec rozdělili. Velká část extrémistů zůstala v KSČ(SM). Další největší část založila KSČSSD.

Nejsme stále schopni očistit politiku právě od těch nereformnovatelných reformních komunistů. Místo abychom běželi napřed budoucnosti, neustále se brodíme v bahně minulosti.

Pohodlný člověk přemýšlející jen o dnešním obědě si vystačí s nabídkou levného svazujícího života, ale hlavně bez starostí a vlastní přímé zodpovědnosti.

0/0
9.11.2008 9:17

Aveva

Re: Proč se stále brodíme v bahně minulosti?

Bezstarostný život ať jim zaplatí z daní lidé přemýšlející o zítřku. Plánující jak si vydělají příští měsíc, rok, ..., na důchod. Oni totiž musí přemýšlet a snažit se vymyslet jak donutit právě ty pohodlné (myslící pouze na dnešní oběd) uskutečnit své záměry. Jejich cíle totiž většinou vedou krze daňovou soustavu, která přesně vymezí nespravedlnost v sociálním žebříčku.

Pohodlní rušení v zevlu musejí přiložit ruku k dílu, ale proč? Když za 50 % práce nedostanou nedostanou zaplaceno 100 %. Proč už neexistuje ten kozelný sociálně spravedlivý stát, který platil 100 % dokonce za celodenní ulejvárnu? Jó to byly časy.

0/0
9.11.2008 9:17

ODSakEda

Re: Proč se stále brodíme v bahně minulosti?

"Pohodlný člověk přemýšlející jen o dnešním obědě si vystačí s nabídkou

levného svazujícího života, ale hlavně bez starostí a vlastní přímé

zodpovědnosti."

Ale těch je nejvíce u voleb a ti samostatnější a pilnější (dle závistivých avšak pokryteckých (copak jsou ve vedení chudáci?!) komoušů a socanů - bohatí...) často podcenují volby, dokud jim někdo neomezí fyzicky jejich osobní svobody, ale tyto případy jsou individuální a postupně a je těžké se pak semknout, dokud to nenabere větších obecných rozměrů! Přitom stačí tak málo, demokracii jednou za 5 led udržovat alespon pasívně -jít volit demokratické strany jako protiváhu levice! Nezapomínejte, že i kandidáti mají volební právo a mohou, teoreticky při neúčasti pravicově smýšlejících lidí, zvolit pouze(!) sami sebe!!!

0/0
9.11.2008 10:05

Aveva

Soudruzi, ROVNOST

vede k ukončení volné soutěže. Vede k apatii, bezcílnosti, lenosti, unavě z odpočinku, ztrátě produktivity. To už jsme zažili.

Nabytí neproduktivního vědomí je lákavé a snadné. Kdo a jak dlouho ho bude schopen financovat?

0/0
9.11.2008 9:16

ODSakEda

Re: Soudruzi, ROVNOST

Ano, přesně tak, a lid zvolil odstranění jediné a přitom symbolické motivace jak pro pacienty-simulanty, tak pro schopnější a pylnější pracovníky ve zdravotnictví-jen regulační symbolický popltaek!!!... Zapoměli na toto???!:

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060224_114618_domaci_cen

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060126_123304_domaci_nel

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060224_103715_domaci_cen

http://zpravy.idnes.cz/lide-radsi-utraceji-za-cigarety-nez-za-zdravi-zjistili-odbornici-pxx-/domaci.asp?c=A080623_195619_domaci_zra

0/0
9.11.2008 10:08

hnedka_zdrapana

Re: Soudruzi, ROVNOST

A predevsim vede k nesvobode, totalite, otroctvi.

0/0
9.11.2008 10:26

godys

volič rozhoduje....

;-)

0/0
9.11.2008 8:39

Aveva

Tak nám tady vzniká krajně levicový subjekt,

který pravděpodobně začne revoluční boj proti kapitalismu, demokracii a svobobě jednotlivce. Tentokrát nemusí být ani slučovací sjezd, jelikož Ústava ČR umožňuje koalice mezi stranami.

Je nejvyšší čas začít řešit ukončení činnosti KSČ(SM). Vrámci rozhodování by mělo býti přihlédnuto k faktu, že KSČSSD umožnila na základě koaliční spolupráce s KSČ(SM) vstupu do vlády v krajích. Z toho to hlediska uvážit ukončení činosti také KSČSSD. R^

0/0
9.11.2008 8:12

skydream

komunistiˇ= nacisti

http://bohata.blog.idnes.cz/c/56982/Komunismus-Nacismus.html

0/0
9.11.2008 0:57

popizu

Kupředu levá...

Tak,ODS jsme v krajích zničili,ted zničíme i sebe!!!Doufám,že za dva roky se před volbami probudí i méně chápavý občané tohoto státu!!!Milé socky,tady už nejde jen o ODS,tady jde už o život!!!1948,1968,2008!!!![>-]

0/0
8.11.2008 23:26

Pilad

Re: Kupředu levá...

Myslíš že zase budou kvůli tobě volit ODS?

0/0
9.11.2008 1:06

popizu

Re: Kupředu levá...

Já nejsem voličem ODS.

0/0
9.11.2008 1:15

Pilad

Re: Kupředu levá...

Tak proč tady plácáš takové kraviny.

0/0
9.11.2008 1:36

barbudo

Je třeba zakázat KSČM !

Nebude nutné ani zavádět většinový systém ...

... a ODS se konečně propadne do propadliště dějin ...

0/0
8.11.2008 20:21

Kentus

Re: Je třeba zakázat KSČM !

Jak je možné, že je čtenář Nietzscheho tak moc mimo? 8-o

:-) Kentus kroutí hlavou :-)

0/0
8.11.2008 20:24

Frajerlada

Re: Je třeba zakázat KSČM !

Souhlasím, s malou poznámkou, kam pošleme 13% voličů ČR? Tito lidé, pak jen půjdou kazit jména dobrým stranám jako je ČSSD nebo Strana Zelených

0/0
8.11.2008 23:13

10sparta

Správně JYRKO !!!!!!!

Kupředu levá !!!!!!!!!! Komouši už jsou zpátky, tak teď ještě rusáky a jsi KING !!!!!!!!!!!

0/0
8.11.2008 20:10

Dluhy se neplatí

Re: Správně JYRKO !!!!!!!

Už je v Lidovém domě má, viz tiskovka s jeho ruským generálem po koordinační schůzce před okupací Gruzie.

0/0
8.11.2008 20:18

Pilad

Re: Správně JYRKO !!!!!!!

Proč tady lžeš.

Reakce z té doby:Předseda sociálních demokratů označil pozvání „raketového generála“ Bužinského v den podpisu smlouvy o radaru za pochybení. „Kdyby se mě na to přátelé, kteří to organizovali, zeptali, tak bych jim doporučil, aby si vybrali trošku jiný den, možná jiné prostředí,“ vzkázal Paroubek, který je na oficiální návštěvě Izraele.

Ještě kritičtěji se na adresu Hulínského vyjádřil poslanec David Rath. „Považuji to za chybu, která poškodila ČSSD.“

0/0
9.11.2008 1:35

Erciyes

Re: Správně JYRKO !!!!!!!

Mohl bys v tom článku najít a zacitovat Jirku, který nám představil svou společnou strategii s komunisty. Díky.

Já tam totiž o komunistech nenašel ani slovo a rád bych si to přečet, protože věřím, že to tam skutečně ale opravdu je a že ten titulek tam není jen tak pro nic za nic --- a protože jsme na iDnesu. ;-D

To, že Palas s Emmerovou (kteří tam mimochodem nemají co dělat) dávají přednost komoušům je věc jiná a bohužel očekávaná... Befehlem to nedostali.

0/0
8.11.2008 21:15

Dluhy se neplatí

KSČSSD se tváří jako dvě strany pouze proto,

aby mohla mít dva poslanecké kluby, dva místopředsedy poslanecké sněmovny, atd. ,atd., prostě kvůli tunelování státního rozpočtu.

0/0
8.11.2008 19:57

Kentus

Re: KSČSSD se tváří jako dvě strany pouze proto,

Ty jsi nezaplatil školné, co? :-)

:-) Kentus unavený agitací :-)

0/0
8.11.2008 20:21

Zmuda

Takže na jaké vlně..

..se teď zde jede ? Kdo má aktivní skóre, sockomačíci či modrohlavové ?

Mám samosebou na mysli "tvrdá" ( natvrdlá ) křídla těchto zde přítomných odrůd.

0/0
8.11.2008 18:17

kontrola_nemocnych

Re: Takže na jaké vlně..

na zadny, musis pockat az volici ODS prijdou v pondeli rano na statni urady a zamorej tu svejma chytristikama diskusi.

0/0
8.11.2008 19:04

Ruger

Re: Takže na jaké vlně..

TY to zvládneš z lůžka psychiatrické léčebny, viď?;-D

0/0
8.11.2008 19:17

Dluhy se neplatí

Re: Takže na jaké vlně..

Ano, přesný postřeh.

0/0
8.11.2008 19:58

Sunny29

Re: Takže na jaké vlně..

Přidávám se k tomuto názoru.

0/0
8.11.2008 20:02

kontrola_nemocnych

Re: Takže na jaké vlně..

na vic nez se pridat k modrejm komousum nemas.

0/0
9.11.2008 12:41

kontrola_nemocnych

Paroubek to dela dobre

narozdil od ODS ktera svym chovani KSCM podporuje (vymezuje se proti ni) a tim ji dodava volice i vahu, Paroubek nazorne ukaze ze KSCM je zbytecna. Docela fikanej plan ajk jim pretahnout volice.

0/0
8.11.2008 17:56

Sunny29

Re: Paroubek to dela dobre

Ale jdi ty. Roko je sám kovaný komunista. To už předvedl ve svých projevech několikrát.

0/0
8.11.2008 17:59

Destroyer7

Re: Paroubek to dela dobre

R^

0/0
8.11.2008 19:38

Ruger

Bla, bla, bla, PAroubek je populista

Jde jen tak, aby se zalíbil lůze

0/0
8.11.2008 19:25

Sunny29

Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

pokud použiji označení sockomanč, je to špatně.

A doufám, že tohle slušné lidi probere.

0/0
8.11.2008 17:53

Pilad

Re: Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

Od tebe by slušný člověk ani kúrku nevzal!;-D

0/0
8.11.2008 17:59

Sunny29

Re: Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

Mýlíš se, ovšem tebe mezi slušné lidi počítat nemohu. Takže se tím nezabývej, je to nad tvé chápání.

0/0
8.11.2008 18:00

Pilad

Re: Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

To máš pravdu, asi nejsem slušný člověk, protože slušný člověk když zabloudí sem tak po přečtení pár řádků se musí :-©, a okamžitě vypne PC aby si mohl umýt klávesnici.

0/0
8.11.2008 18:06

Sunny29

Re: Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

Nikdo tě nenutí tady být.

0/0
8.11.2008 18:12

Erciyes

Re: Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

Já myslím, že fanatikům nemá smysl cokoli říkat a o čemkoli je přesvědčovat. Je lépe ponechat je vlastnímu osudu...

0/0
8.11.2008 18:01

Sunny29

Re: Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

Máš pravdu, nechávám je jejich vlastnímu osudu. Ovšem označení sockomanč se nevzdám. Je to pravdivé a výstižné.

0/0
8.11.2008 18:05

Erciyes

Re: Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

Dělej si, co chceš. Je to nesmyslné, ale takových nesmyslných klišé je česká politka plná.

0/0
8.11.2008 18:06

Sunny29

Re: Tak mi vážení voliči socdem hlavně neříkejte,

To jistě, ale tohle je smutný fakt.

0/0
8.11.2008 18:16

Korsičan

To je vzkaz všem slušným a ubvažujícím občanům

přijít k volbám a nevolit ani jednu z těchto stran R^

0/0
8.11.2008 17:39

Psychor

KSČSSD

Za 30 Kč jsou lidé schopni vzdát se demokracie... :-/

0/0
8.11.2008 17:32

Erciyes

Re: KSČSSD

;-D

Já myslím, že by ty vaše hlášky měly vycházet v Sorry. Fakt je to někdy extrémní (Y).

0/0
8.11.2008 17:34

Pilad

Re: KSČSSD

Kdyby těch 30 Kč bylo na zlepšení zdravotnictví tak by to možná lidi pochopili, ale těch 30 Kč je zvýšený příjem pro lékaře, lékarny a nemocnice.

0/0
8.11.2008 17:36

Pilad

Re: KSČSSD

Vybrané poplatky zůstávají u lékařů, v nemocnicích a u jiných poskytovatelů zdravotní péče, kteří je vybrali. Zdrav pojišťovnám žádný příjem z vybíraných poplatků neplyne a ani o vybranou částku nijak neponižuje svoje pravidelné platby zdravotnickým zařízením za poskytnutou zdravotní péči.

0/0
8.11.2008 17:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.