Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obamovým ministrem energetiky by se mohl stát i Schwarzenegger

Barack Obama by mohl ministrem energetiky jmenovat Arnolda Schwarzeneggera, spekuluje zahraniční tisk. Republikánský guvernér Kalifornie se s demokratem shoduje v ekologické politice a už řekl, že by post přijal. Další variantou je aktivista Al Gore. Nejpravděpodobnější jsou ale jiná, méně známá jména.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monstrum Anonymič Anonymov

Robot

Terminátor o energetice musí vědět všechno.8-o

0/0
8.11.2008 7:46

václav šašek z bířkova

kterak árný energetiku řídil

jediný co rakušáci vijou o energetice je to, kdy a na kterej hraniční přechod mají zaparkovat svůj traktor..[>-] .takže let's go arnold! ;-D

0/0
7.11.2008 23:14

rasta_vesta

Re: kterak árný energetiku řídil

;-D arnold se dobre ozenil

0/0
8.11.2008 4:31

captain cook

Re: kterak árný energetiku řídil

s prominentni Demokratkou z Kennedyovic klanu;-)

0/0
8.11.2008 4:45

Martin5412

Schwarzenegger

je stejný případ jako Al Gore. Na jednu stranu hlásá ochranu životního prostředí a limitiy na emise z výfuků a sám přitom jezdí v Hummeru s osmi litrovým motorem a spotřebou kolem 25 l.

0/0
7.11.2008 22:17

hnedka_zdrapana

Re: Schwarzenegger

A stejne jako drtiva vetsina socanu. Maji plnou hubu solidarity, ale na sobrocinnost ze sveho dobrovolne neprispeji ani korunu.

0/0
8.11.2008 7:25

bindis

Re: Schwarzenegger

Větší blbost jsem už dlouho neslyšel. Závist je hrozná vlastnost. A co árnýmu vyčíst pro velké plíce spotřebuje více kyslíku?

0/0
8.11.2008 8:01

hnedka_zdrapana

Re: Schwarzenegger

Arny je fajn herec, fajn kultík, ale spletl si stranu.

0/0
8.11.2008 8:29

Martin5412

Re: Schwarzenegger

Větší plíce samozřejmě nikomu vyčítat nebudu, a když bude hlásat, ať si každý dělá na co má peníze, tak je to OK. Ale jestliže nabádá Američany k úsporám energií a sám jezdí nehospodárným autem, tak to v pořádku není. A Al Gore se považuje za guru ekologického hnutí a má gigantický dům se spotřebou menšího města. Kdyby to celé napájel třeba ze své vodní elektrárničky nebo fotovoltaických článků na svém pozemku tak OK, ale když to bere ze sítě, tak káže vodu a pije víno.

0/0
8.11.2008 12:21

Duck Donald

Az odpadne Obama za 4 roky od valu

budou o post zapolit Palinova s Clintonovou!;-D

Váš příspěvek nebyl uložen. Administrátor Vám zakázal diskutovat, protože jste psal/a příspěvky nepřijatelného znění. Byly urážlivé, vulgární, obsahovaly neplacenou reklamu nebo měly rasistický obsah. Přidávání příspěvků bude blokováno do 8.11.2008 13:56:38?:-©

0/0
7.11.2008 19:57

captain cook

Re: Az odpadne Obama za 4 roky od valu

muzes vysvetlit proc myslis, ze by Obama za 4 roky "odpadl od valu"?

Normalne kazdy prezident kandiduje na druhy termin. V praxi to znamena, ze jeho strana v to volebni obdobi nestavi protikandidata. Viz demokrati (Clinton) v 1996 a republikani (GWBush) v 2004. Proto take McCain -neuspesny v primarkach proti GWB v 2000- nemohl podruhe kandidovat v 2004, protoze by sel proti sedicimu prezidentovi z vlastni strany a to se nedela. Musel pockat az na letosni rok, kdy soucasny prezident nesmel kandidovat na treti termin v uradu. Ne vzdy se ale podari prezidentovi presvedcit volice, aby ho podruhe zvolili - viz Bush starsi v 1992, Carter v 1980.

Pokud nenastanou nejake hodne mimoradne okolnosti, bude v 2012 kandidovat za demokraty Obama a proti nemu stat vybrany republikansky kandidat....Palin, Rice, Huckabee....Powell? Proto take Hillary Clinton v pripade Obamova letosniho uspechu musela odlozit svuj dalsi pokus az na 2016, jestli o to bude jeste stat.

0/0
8.11.2008 9:47

Martin5412

Re: Az odpadne Obama za 4 roky od valu

No to nemusí být tak úplně pravda. Obama vzbuzuje velká očekávání, pokud se mu jich nepodaří alespoň část naplnit, bude velkým zklamáním, jeho podpora ve veřejnosti bude mizivá a v primárkách u demokratů uspěje někdo jiný.

0/0
8.11.2008 12:25

gips91

....

Hastalavista baby;-)

0/0
7.11.2008 19:44

peterudes

mistr energetiky

jo jo mistr energetiky, dobrý post v administrativě ;-D

0/0
7.11.2008 19:29

peterudes

Re: mistr energetiky

cituji: "Možná nejpřekvapivější jméno se objevilo mezi možnými kandidáty na post mistra energetiky. Britský deník Guardian, americký Wallstreet Journal, vlivný server Politico.com i další média spekulují, že by jím mohl být i bývalý herec a guvernér Kalifornie Arnold Schwarzenegger."

0/0
7.11.2008 19:30

Ulrich

Zrádce

Schwarzenegger je levicová nákaza v řadách republikánů. Nu, již se chystá vnitrostranické účtování po prohraných volbách. Bude to boj mezi umírněným ( levým ) a radikálním ( pravým ) křídlem. Lze očekávat spíše vítězství radikálů vedených Mikem Huckabeem a Sarah Palin. Mají totiž vyšší motivaci plynoucí z přesvědčení, zatímco levičáci chtějí jen posty a ty teď dlouho nebudou.

0/0
7.11.2008 19:18

gips91

re:zrádce

Sarah Palin nemá vůbec šanci uspět.

0/0
7.11.2008 19:20

Ulrich

Re: re:zrádce

1. Ve straně nebo ve všeobecných volbách?

2. Je to možné. Ale Mike Huckabee je brilantní lídr. Tuším, že by mohl být legendárním prezidentem.

0/0
7.11.2008 19:23

mutantmutant

Re: Zrádce

já za sebe musím říct že umírnění republikáni podle mě mají obecně k většině otázk nejrozumnější přístup. aspoň co se týče ekonomiky apod, snaha republikánů obecně strkat lidem nos do soukromí (omezování potratů apod.) mi samozřejmě nesedí

0/0
7.11.2008 19:32

Ulrich

Re: Zrádce

Potraty: Tu je problém v tom, že plod má taky svoje "soukromí" ( právo nebýt svévolně úmyslně usmercen, čili zavražděn ) a to radiální republikáni hájí. Nicméně zřejmě nedosáhnou v té otázce jednoty, protože mezi republikány je mnoho umírněných. Proto nikdy nedokážou prohlasovat zákaz interrupcí v kongresu. Navíc tato věc podle všeho patří spíše do kompetence Nejvyššího soudu. Z toho plyne, že kvůli tomu se není třeba republikánů obávat.

Co je to "apod."?

0/0
7.11.2008 19:41

auvergne

Re: Zrádce

Palinová? To je ta paní, který byla přesvědčena, že Afrika je jeden stát?;-D

0/0
7.11.2008 19:33

Ulrich

Re: Zrádce

Tomu je těžké uvěřit. Podle mě je ta zpráva kachna a zřejmě příznakem počíbajícího vnitrostranického boje.

0/0
7.11.2008 19:44

auvergne

Re: Zrádce

Já tomu věřím, protože pár týdnů předtím zase novinářům tvrdila, že ČR má moře, že válka v Iráku (kde slouží její syn) je naplněním Božího plánu atd. Ona je opravdu schpná rétorka, umí skvěle kritizovat, ale nemá ani ty nejmenší vůdcovské schopnosti, o znalostech ani nemluvím.

0/0
7.11.2008 19:59

Ulrich

Re: Zrádce

O té České republice a jejím moři jsem dosud neslyšel. Ale je to jedno. Podívej: Sarah Palin elektrizovala republikánskou základnu a její rivalové ( Obama, ale i někteří republikáni ) z ní dostali strach. Jdou po ní. První, co člověka, který ji chce poškodit, napadne, je to, že ona je z provincie a že nejsnazší útok je označit ji za venkovskou husu. Proto je třeba sbírat, propagovat a podle potřeby dezinterpretovat či přikrášlovat, eventuálně dokonce vymýšlet její méně zdařilé výroky. Tutéž taktiku používali po léta odpůrci Gerge W. Bushe. A byli úspěšní. Obecné povědomí o Bushovi je takové, že je idiot. Přitom to prostě nmení pravda, Ani Sarah Palin není nevzdělaná a hloupá. To musí uznat každý, kdo je ochoten na ni pohlédnout nezaujatýma očima.

0/0
7.11.2008 20:09

auvergne

Re: Zrádce

8-o "Jsem rád ve Španělské republice", "Vím, že lidé a ryby spolu mohou žít v míru", "Afrika je stát, který sužuje strašná nemoc", "Skrze mne promlouvá Bůh" - to jsou zase pro změnu nějaké Bushovy výroky , které ho dehonestují i v očích jeho příznivců.

0/0
7.11.2008 20:26

Ulrich

Re: Zrádce

Člověku to prostě může někdy ujet. A někdo má k tomu zvláště uzpůsobenou povahu. Ty výroky neznamenají, že by např. Bush netušil nic o monarchii ve Španělsku. Jak jsem řekl, někteří lidé začali z nenávisti k Bushovi jeho přeřeky sbírat a využívat k šíření fámy o jeho nízké inteligenci. Tak je to.

0/0
7.11.2008 20:31

captain cook

Re: Zrádce

"Člověku to prostě může někdy ujet."

Jiste. Normalnimu cloveku. To ale neni pripad jisteho GW Bushe, jehoz "ujezdy" davaji kazdy rok material na novy kazdodenni trhaci kalendar "bushismu". ;-D;-D;-D A ten je k mani ve vsech anglicky mluvicich zemich.

0/0
8.11.2008 2:58

sliver

Re: Zrádce

Nezaujatýma očima? Tak to není tvůj případ ;-D;-D;-D

0/0
7.11.2008 20:28

Ulrich

Re: Zrádce

je pravda, že jsem republikán a že je mi Sarah Palin sympatická. Ale nejsem členem jejího fanclubu a jsem schopen kritického pohledu. To ,co o ní slyším, mi však zní velmi podivně, nevěrohodně ve světle toho, jak ji znám z řady vystoupení na televizní obrazovce a skutečnosti, že dokázala vyhrát guvernérské volby a předtím primárky. myslím, že by nikdo neměl lehkovážně věřit tvrzením jejích úhlavních nepřátel.

0/0
7.11.2008 20:35

captain cook

Re: Zrádce

"...dokázala vyhrát guvernérské volby a předtím primárky...."

Omyl. Sarah Palin nevyhrala primarky. Ona v nich nekandidovala protoze nekandidovala na prezidenta. Byla vybrana jako kandidatka na VP jen par dni pred zahajenim Republikanske konvence na podnet republikanske "krestanske moralni vetsiny", ktera mela obavy ze McCain neni dostatecne "krestansky zasadni" podle jejich kriterii.

0/0
8.11.2008 3:03

rasta_vesta

Re: Zrádce

Sarah se snazila kandidovat na vicepresident, povedlo se ji to, nejak se to potom nepovedlo ;-)

0/0
8.11.2008 4:29

captain cook

Re: Zrádce

minil jsem tim, ze primarky jsou generalni zkouska kde jde pouze o to, ktery z celeho tymu kandidatu dostane nejvic hlasu od volicu, aby ho pak stranicka konvence dosadila jako kandidata na prezidenta. Predpoklada se, ze popularita u volicu se potom odrazi v konecnych vysledcich v listopadu. Vzhledem k tomu, ze ucast ve volbach v USA je nepovinna, je nutne predem zmerit popularitu jednotlivych kandidatu v primarkach, nez politicka strana rozhodne ktery z nich ma nejvetsi nadeji a kvuli kteremu budou volici ochotni zvednout se z gauce a jit stat do listopadoveho chladu do fronty u volebnich mistnosti.

Kandidat na VP je nekdy porazeny oponent z primarek, ale casto nekdo kdo v primarkach vubec nevystupoval, protoze nemel prezidentske ambice. To je pripad Sary Palin, ktera v primarkach nefigurovala, ackoliv Ulrich mylne tvrdi ze je vyhrala.

Primarky zacaly v lednu a ona cekala v dubnu dite; tezko by potrebnou kampan fyzicky zvladla.

0/0
8.11.2008 4:44

Merit

Re: Zrádce

Pane nebo pani...vy asi v USA nezijete, ze? Ta dama je totalni husa, ale agresivni a vyrecna...mam dojem, ze i jeji zasluhou McCain ty volby projel...a ty nezaujate oci si nechte pro sebe, tady jsme se na ni taky divali nezaujatyma ocima a nestacili jsme se divit, co z ni lezlo za hruzne blaboly

0/0
8.11.2008 9:20

captain cook

Re: Zrádce

mas pravdu, Merit, Ulrich v USA nezije. Je to velky fanda ultra-praveho kridla republikanu (podle vlastniho priznani), ale zije v Cesku, odkud veskere deni v USA pozoruje a komentuje. To je take jeden z duvodu proc kroutim hlavou nad jeho presvedcenim, ze lidi se maji starat predevsim sami o sebe a kdyz si nemohou dovolit lekarske osetreni ani nemaji penize na zdravotni pojisteni, je to jedine jejich problem...nemaji narok cekat pomoc od statu.

Videl jsem na toto tema  docco natocene BBC, jak nejaka charitativni organizace v USA zaplatila doktory a zubare, aby udelali prohlidky a urgentni osetreni vsem kdo nemaji zdravotni pojisteni v jedne oblasti myslim Mid-Westu. Lidi tam stali ve fronte uz od 4 rana a bylo zoufale videt jak jsou strasne zdravotne zanedbani. Vypadalo to jako zoufalci v nejake rozvojove zemi, ale byla to USA!!! Takova strasna ostuda!!!

Rikali, ze z 270mil obyvatel 50 milionu nema zadne zdravotni pojisteni a dalsich 25mil jen hodne nedostacujici.

0/0
8.11.2008 10:00

Ulrich

Re: Zrádce

Boží plán: V české republice je 95% obyvatel zapřisáhlých ateistů, kteří považují všechny hluboce věřící křesťany za blázny nebo hlupáky, případně obojí. Neuvědomují si, že takovými křesťany jako je Sarah Palin jsou miliony velmi bystrých a vzdělaných lidí. Já sám znám i tady v české republice několik lidí, kteří mají perfektní všeobecný přehled, vysokoškolské vzdělání, vyrovnaný duševní život a IQ vysoko nad průměrem a přitom věří v to, že Bůh má svůj plán a může ho svěřit věřícím skrze proroctví.

0/0
7.11.2008 20:14

auvergne

Re: Zrádce

To jestli má či nemá Bůh plán je věcí víry každého člověka, to já nikomu neberu, křesťanů si obecně vážím. Ale pokud někdo z osobních důvodů rozpoutá válku v Iráku a potom to svede na Boha, tak to mi teda přijde jako zhovadilost. Takovou rétoriku používali naposledy středověcí králové, když hledali důvod napadnout soka.

0/0
7.11.2008 20:21

Ulrich

Re: Zrádce

A z čeho soudíš, že tomu Sarah Palin ohledně Iráku nevěří a že je to z její strany výmluva.

0/0
7.11.2008 20:23

Ulrich

Re: Zrádce

Ostatně, ona tu válku přece nenařídila, nerozpoutala.....

0/0
7.11.2008 20:25

sliver

Re: Zrádce

Ale obhajuje ji, stejně tak jako označuje vraždění mezi Palestinci a Židy na Blízkém východě za nevyhnutelný Boží plán. Tihle evangelikální křesťané si Bibli vykládají, jak je napadne. Na Palinové obdivuji, že nešla na potrat a vychovává mentálně retardovaného syna,ale tím to končí.  Rv

0/0
7.11.2008 20:31

Ulrich

Re: Zrádce

1. Obhajuje tuto válku jako miliony jicných, inteligentních, vzdělaných a slušných lidí. Rozhodně nelze označit za výmluvu a vědomou lež její tvrzení o Božích plánech v Iráku či Izraeli. S největší pravděpodobností tomu věří a je to legitimní.

2. Evangelikálové Bibli vykládají svým způsobem, ale to přece neznamená, že nesprávně. Nutno vzít v úvahu, že ve Spojených státech mají mezi křesťany většinu.

0/0
7.11.2008 20:40

captain cook

Re: Zrádce

Skutecne" vychovává mentálně retardovaného syna"? nebo to za ni dela nekdo jiny? Sla totiz znovu do prace jen par dni po porodu a zadnou 'materskou" si nevzala. Naopak take dychtive prijala nominaci na VP a jezdila s tim krizem krazem pres cele USA, kde ji casto doprovazel i jeji manzel, coz rozhodne neni zadny zdravy zivot pro 5-6 mesicni normalni dite, natoz mentalne retardovane. Pokud mi je znamo, Trig se s ni objevil jen na par predem urcenych a strategicky dulezitych mistech a vetsinu casu byl dan do pestounske pece.

0/0
8.11.2008 3:08

captain cook

Re: Zrádce

clovek sarkasticky zalozeny by si skoro mohl myslet, ze se Sarah Palin po porodu dala tak zhave do sveho guvernerovani a do VP kandidatury, aby se tim vyhnula prilisne pritomnosti v rodine, kde nejmladsi dite je mentalne postizene a 17 leta dcera- stredoskolacka je tehotna.;-);-);-)

0/0
8.11.2008 3:12

Merit

Re: Zrádce

Kapitane, naprostej souhlas...ja ji nemuzu vystat....a mluvite mi z duse...jinak ALOHA a nekde se snad zase srazime...

0/0
8.11.2008 9:23

captain cook

Re: Zrádce

Aloha, Merit, nebo Ia Orana v nasem pripade kvuli tichomorske dovolene na ni se prave chystame. ;-)Nechal jsem ti odkaz pod clankem "Obama bude prezidentem, McCain priznal porazku"

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A081105_033421_zahranicni_klu

0/0
8.11.2008 10:07

hnedka_zdrapana

Re: Zrádce

Ja zase nekde cetl, ze se domniva, ze je Zeme stara 6000 let 8-o

0/0
8.11.2008 7:27

captain cook

Re: Zrádce

ano, take jsem to slysel. Patri totiz ke skupine zvane "creationists", verici, ze svet byl stvoren podle popisu Bible pred 6000 lety.

0/0
8.11.2008 10:09

hnedka_zdrapana

Re: Zrádce

Jo ja vim. Ale je to docela hard-core konspiracni teorie.

0/0
8.11.2008 10:16

hnedka_zdrapana

Re: Zrádce

Levicova nakaza jsou predevsim neokonzervativci reprezentovani lidmi jako Bush, kteri nebyli schopni udelat jednu jedinou poradnou liberalni (v evropskem slova smyslu) ekonomickou reformu. A to meli vetsinu v kongresu i prezidenta. U nas Topolanek vetsinu nemel a protlacil toho pomalu rozumneho vic nez republikani za sve vlady. Misto toho jen budovali vojenske imperium, orezavali obcanske svobody a vymysleli nove urady.

0/0
8.11.2008 7:29

dislektik-idnes si na mě zasedla

jen nevím jak se Arny vyrovná s atomovýma elektrárnama

;-D;-D

0/0
7.11.2008 18:35

troll123

Re: jen nevím jak se Arny vyrovná s atomovýma elektrárnama

myslim ze arnie uz davneji krasne predvedl jak ma nazor rakusaku u (Y);-D

0/0
7.11.2008 19:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.