Diskuze

Lidovci blokují Julínkovy reformy, chtějí další jednání

Vedení lidovců zablokovalo projednávání zákonů zdravotnické reformy ministra Tomáše Julínka, které má předložit vládě příští týden. Vedení KDU-ČSL nesouhlasí se zákonem, který se týká potratů a umělých oplodnění. K dalším třem zákonům mají lidovci výhrady a chtějí o nich jednat, než se dostanou na program kabinetu premiéra Mirka Topolánka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Patriot999

7. 11. 2008 11:34
Jaky je rozdil mazi fanatickym muslimem

a lidovcem?? Zadny...:-©:-©

0 0
možnosti
MN

kitr

7. 11. 2008 12:15
Re: Jaky je rozdil mazi fanatickym muslimem

Fanatický muslim možná tolik nekrade jako lidovec.

0 0
možnosti
K

karel62

7. 11. 2008 10:57
Děkuji kolegům Ccecilovi a godysovi.

S jejich jednoduchým pokřikem neumím debatovat.

0 0
možnosti
G

godys

7. 11. 2008 10:59
Re: Děkuji kolegům Ccecilovi a godysovi.

dvě poslední slova sedí....R^;-)

0 0
možnosti
G

godys

7. 11. 2008 10:22
ateistán by nejraději povolil potraty i do tří let věku dětí

třeba když nemá modré oči, nebo naopak je má...je právo matky takové dítě do tří let zadusit, noné? máme tu demogracii nebo ne...?;-)

0 0
možnosti
K

karel62

7. 11. 2008 10:22
Jako další příklad starosti o děti

bych připomněl návrh lidovce pana Kalouska a postoj nejen Katolické církve, zadlužit  generace dnešních dětí na 60 let splácením dluhu církvím. Samozřejmě jsem pro uhrazení dluhu co stát ukradl i když lepší by bylo, aby si to všichni i bývalí členové KSČ odpracovali. Dluh bychom měli ale uhradit hned, maximálně do 3 let. Odpracovat by to měla stávající generace. Prodloužení na 60 let jen zajišťuje přežívání organizací, které "využívá" asi 5% obyvatelstva.

0 0
možnosti
G

godys

7. 11. 2008 10:23
Re: Jako další příklad starosti o děti

a proč ho tedy neuhradíte....?8-o

0 0
možnosti
PK

Ccecil

7. 11. 2008 9:53
Nevím co se tady vztekáte

Součástí koaliční smlouvy je nějaký rámec, který je koalicí prosazovám. Je-li pak nad tento rámec koaličním partnerem dosazeno něco, co je nejen nad rámec, ale i v přímém rozporu s prosazovanými hodnotami druhého koaličního partnera, pak je logické, že se mu takové jednání nelíbí a je jen normální, že kvůli tomu otevírá jednání. Považovet něco takového za podraz může snad jen naprostý hlupák.

.

Prostě Julínek se pokusil propašovat do zákonů něco víc a to mu nebylo umožněno. No zkusil to a sám s tím počítal. Ostatně také počítá s nějakou dohodou.

.

Jestli tady někdo někoho podrazil a je to had, tak je to Julínek, protože se snažil nacpat něco někam a doufal, že si toho nikdo nevšimne. Lidovci se chovají konzistentně. Nikdy netvrdili, že by prosazovali potraty a tak je jejich postoj  tak jasný, jako musel být jasný již dopředu. Nebo mi snad chcee tvrdit, že prosazování stále stejných hodnot  a principů je snad nějaký podraz, zvlášt když se nepoklonkuje silnějšímu koaličnímu partnerovi?

0 0
možnosti
K

karel62

7. 11. 2008 10:09
Re: Nevím co se tady vztekáte

Ano, lidovci se chovají konzistentně minimálně již od doby 40-tileté spolupráce s Kominstickou stranou v řadách Národní fronty. Odpírat ženám právo na svobodné rozhodnutí je asi taková úroveň myšlení jako upalování kacířů. Doufám, že tato středověká strana plná lidí bez morálky se v příštích volbách vůbec do parlamentu nedostane.

0 0
možnosti
G

godys

7. 11. 2008 9:44
téma potratů a umělých oplodnění je vlastní každé

křesťanské straně na světě...to jen tady v ateistánu se tomu divíte....;-)

0 0
možnosti
K

karel62

7. 11. 2008 9:37
Černá totalita.

KDU-ČSL, bezpáteřní středověk, pokritecká, 40 let spolupráce s KSČ v Národní frontě. V čele strany člověk bez morálky se sklony k rasismu.

0 0
možnosti
VB

obhájkyně zájmů pacientů

7. 11. 2008 8:54
Nesouhlas s celkovou koncepcí reformy

Nejde jen o nějaké dílčí změny v zákonech, pro které by koalič. partneři nesouhlasili s Julínkovými návrhy - jak se ministr snaží veřejnosti namluvit, jde o zásadní nesouhlas s jeho návrhy, které by nás zcela vydělily z civilizov. zemí - zejména jde o riziko, že standard. péče by neodpovídala kvalitě moderní medicíny, a moderní péči by zřejmě dostali lidé jen v rámci nadstandardů. Znovu zopakujme, že mezinárod. právo zaručuje i našim občanům medicínu podle nejnovějš. poznatků vědy.

0 0
možnosti
JK

MiroTR

7. 11. 2008 8:41
Docela bych se přikláněl

k většinovému volebnímu systému. Aspoň by neměla rozhodující vliv ta nejmenší strana a ani by se nikdo na ni nemohl vymlouvat.

0 0
možnosti

barbudo

7. 11. 2008 9:07
Re: Docela bych se přikláněl

... když se podaří zakázat KSČM ani nebude třeba většinového systému ...

... a ODS zmizí v propadlišti dějin ...

0 0
možnosti

sfw

7. 11. 2008 8:29
hmm

a že Čunkovi připadá křesťanské jeho chování, když už se těmi zásadami tolik ohání...

0 0
možnosti