Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po večerní pauze kvůli mlze parníky pod Vyšehradem opět vyjely

Mlhavé podzimní počasí ve středu večer přerušilo parníkovou dopravu u Vyšehradského tunelu. Ta byla zavedena kvůli opravě tramvajové trati. Parníky však nemohou vyplout, pokud není vidět z přídě lodě na její záď. Od dnešního rána jezdí parníky opět normálně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rickr

Porovnání

Tak jsem si včera udělal výlet a mohu porovnávat. Z Výtoně pěšky tunelem k Podolské vodárně, piánko, ještě jsem se díval, jak vypadalo podloží původní trati a jak se tam ještě večer dělá. Celá cesta 11 minut. U vodárny mi akorát jel parník, žádné čekání, ale už jen nástup je hrůza, dav lidí se poooommmaalloučku sune na molo a na parník. Vlastní plavba je relativně rychlá, navíc kdy se mohu pochlubit, že jsem jel z práce lodí?:-) Výstup to samé co nástup, hlavně pooommaaloučku ven. Celkový čas od křižovatky u vodárny po nástupní ostrůvek Výtoň 18 minut. Výsledek - je to hezká kuriozita, ale pro dopravu nepoužitelné. Ostatně většina spoluplujících vypadala, že se taky jako já jen kochá - a část ani nevystupovala.

0/0
6.11.2008 12:13

(@)

Re: Porovnání

R^ a o tom to je :-)

0/0
6.11.2008 14:09

TectosagosOld

aspoň jednoho střízlivého člověka s dobrým zrakem na příď

- dobře broušené ledovce už dostaly jiné kocábky !

.

nepodaří-li se kapitánovi Tuzemákovi vyhnout kličkujícímu mostu  přestupuje třetí třída na pohotovostní Cepelín jako poslední,  pokud předvede znalost alespoň 3 námořních uzlů a jedné písně mjr. Korkorána...

.

Opuštěná posádka vyrabuje lodní pokladnu, zalepí díry leukoplastí a vyrazí na horký jih, na prázdné pláže, pohlédnout vlídně na domorodé ženy...      ;-)

0/0
6.11.2008 11:09

fomik

Století páry II

He...to víte, ta pára a kouř z těch parníků taky té mlze nepřidá. Ono uhlí je uhlí ;-):-P

0/0
6.11.2008 8:06

(@)

Celý zavřený úsek mezi zastávkama je dlouhý necelý 1km...

..tedy nějakých 10, max. 15 minut příjemné procházky podél Vltavy...R^

Kdo jezdí MHD, nachodí v součtu obdobné vzdálenosti i tak a pročeká na zastávkách mnohem více. Tak co se tady řeší? ;-D

0/0
5.11.2008 23:18

Hekynen

Re: Celý zavřený úsek mezi zastávkama je dlouhý necelý 1km...

Běžný pražák je hold už tak zhnilý (= líný), že by mu asi po 600 metrech pěší chůze upadly nohy...

0/0
6.11.2008 8:15

marzena

Re: Celý zavřený úsek mezi zastávkama je dlouhý necelý 1km...

taky umím blbě zobecňovat, třeba tak, že běžný Moravák nedokáže napsat jednu větu bez dvou chyb.8-o Nápověda - zhnilý, hold..

0/0
6.11.2008 10:53

Roxton

Re: Celý zavřený úsek mezi zastávkama je dlouhý necelý 1km..

Tak tak, navíc tam teď neblafou auťáky, takže se dá i dýchat :)

Rád chodím pěšky, ale problém je najít trasu kýženým směrem, kde bych nešel podél kolon blafajících aut. :(

0/0
6.11.2008 8:23

tomyk

Infografika o "objízdných trasách"..

Odkaz na Infografiku v článku rozhodně neobsahuje údaje o "objízdných trasách" - poskytnutá mapka informuje o odklonech pravidelné povrchové MHD a o trasách náhradní dopravy..

0/0
5.11.2008 22:35

mindwarp.cz

parniky

Tahle náhradní doprava je hrůza. Nemá vůbec cenu tím jezdit, cesta z Modřan do centra trvá hrozně dlouho, teď tedy už má tři přestupy - autobus, tramvaj a parník, to si dělaj asi srandu. A pokud má někdo časově omezenou jízdenku, hodně se mu to prodraží, nehledě na nepohodlí neustálých přestupů. Doporučuji pokud to jen trochu jde, se téhle cestě vyhnout, já se rychleji dostanu na Karlovo náměstí, když to vezmu metrem - a to jsou pro mě také tři přestupy.

0/0
5.11.2008 22:19

(@)

Re: parniky

Co to meleš, z Modřan jezdí běžně spousta autobusů na Smíchov k metru, vás se tohle vůbec netýká ;-)

0/0
5.11.2008 23:20

mindwarp.cz

Re: parniky

Z Hasovy nejezdí 253 na Smichov, ta jezdí až o dvě zastávky dál, což se rovná dalších 15 minut navíc. A já nepsal, že chci na Smíchov, ale na Karlák, což je sice blízko, ale to je jedno. A navíc, ta 253 má hrozné intervaly. Nevim, na co ta tramvaj tam u nás vůbec je, měla to být rychlodráha, ale opak je pravda, trvá to na Karlák déle, než kombinací BUS+Metro.

0/0
6.11.2008 8:09

aljav

Re: parniky

253 jezdí každou chvíli, asi po 5-7min.! Tram.21 jezdí ráno po 3-4min. ! Od vodárny na Výtoň to máš 10-15 min.pěšky ! Je mě fakt líto, že MHD nejezdí přímo od tvého bydliště do místa kam si přeješ ! Nebuď línej udělat pár kroků a nebreč !

0/0
6.11.2008 8:59

Hekynen

Re: parniky

Máš nohy? A víš, že se po nich dá i chodit pěšky?

0/0
6.11.2008 8:15

bozak

Teď přeci neni okurková sezóna.

Takovýhle článek bych pochopil v půlce července - okurková sezóna, mlha je fakt neobvyklá. Ale  počátkem listopadu? Někdy méně, je více.

0/0
5.11.2008 22:16

tomyk

"Nejezdí" parníky

Dovolím si malou poznámku - o tom, že nějaký dopravní prostředek mající kola "jezdí", není pochyb. Ale odkdy "(ne)jezdí" parníky ? Parník sice může být i kolesový, ale i tak udávat, že něco "jezdí" po vodě..

0/0
5.11.2008 21:33

nemereth

Re: "Nejezdí" parníky

To víš, tady v Práglu jezděj parníky, v Ruzyni připlouvaj letadla a časem si z nich i zaletíme metrem do centra ;-)

0/0
5.11.2008 22:17

vondrs

Re: "Nejezdí" parníky

... a navíc to není ani PARNÍK  !

0/0
5.11.2008 22:39

def...

Re: "Nejezdí" parníky

kdyz je mlha, ze neni videt z pride na zad, tak jak maji asi poznat ze to neni parnik? ;-D

0/0
6.11.2008 8:10

NORDMAN

uz zase neni o cem psat, co?

0/0
5.11.2008 21:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.