Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezidente Obamo, upřímnou soustrast

Gratuluji! Vítězství chutná sladce, zvlášť když je, jak velí volební tradice, skropeno šampaňským. Mohl jste si to dovolit, protože po prvním ranním brífinku o situaci země, kterou povedete, jste jistě rychle vystřízlivěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajboze

Amerika

predevsim ztratila pozici neomylnosti, nenapadnutelnosti a jedine mozneho rozkvetu. tim i pozici velmoci, na kterou  lze spolehat. Myslim, ze to byl pravy zamer 11.zari. Potvrzuje se , ze jedinec kdekoliv , neznamena nic, zatimco pevny stat, i s nespokojenymi obcany, vzbuzuje duveru. Zvoleni Obamy prinese navic Americe zhorsene vnitrni klima. Zajimave je, jak mnoho lidi na americkem jihu Obamu nevolilo a jsem zvedav, jake budou klast svemu prezidentovi do cesty prekazky. Je to sympaticky a myslim rozumny muz, ale s takovymi vlastnostmi nelze ridit moloch, jakym je USA a dokazovat svetu, ze jedine Amerika je zarukou kladnych hodnot, jak to ma v planu. Mocensky vliv se proste presouva jinam. Rekl bych, ze hodne na vychod.

0/0
10.11.2008 12:29

babacek

Milan Vodička

Napsal autor vůbec něco což by již čtenář dávno nevěděl? Možná jen to dramatické zpracování dávných informací. :-/

0/0
10.11.2008 7:43

BlackBox

Souhlas!

Taktéž gratuluji novému prezidentovi Obamovi, článek bohužel přesně vystihl do čeho jde, takže mu držím palce. R^

Jen bych rád kdyby už konečně na diskusích přestali někteří "inteligenti" srovnávat demokraty a republikány v americe s ČSSD a ODS z našeho Kocourkova. To je opravdu něco uplně jiného a jen nevzdělaný člověk mezi tím dokáže postavit rovnítko. Je to podobné, jako když mi tchýně nadávala za to, že jsem tu spojku na autě měnil už před rokem a nakonec se z toho vyklubala autobaterie... ;-D

0/0
9.11.2008 14:18

captain cook

Re: Souhlas!

je jasne, ze mezi CSSD a ODS a na druhe strane americkymi Demokraty a Republikany neexistuje zadne rovnitko. Kdo ma prakticke zkusenosti se zivotem mimo ceskou kotlinu nebo primo v zamori tohle chape.

Ty ale zrejme nerozumis z jakych duvodu je takove srovnani obcas nutne pouzit. Dost Cechu zna americkou politiku jen z toho, co si prectou v novinach. Z ruznych reakci je videt, ze si to prevadeji na situaci, kterou znaji. Proto kdyz si nekde prectou preklad vyroku nejakeho Republikana, ze "Obama je komunista" nebo "Obama chce zavest socialisticke reformy v USA", mylne to aplikuji doslova na socialismus a komouse jak je znaji z Ceska. Kdyz jim to chces vysvetlit, musis pro ilustraci a snadnejsi pochopeni pouzit politicke strany ktere znaji.

0/0
10.11.2008 7:26

podplukovnik 66

Re: Souhlas!

Obávám se že Obamaismus by jednou mohl být mnohem větší problém než Marxismus-Leninismus vůbec někdy byl. :-/  A tak, chcete li vidět SKUTEČNÉ peklo, zvolte či fandite pro Obamu v roku 2012 znova, na další čtyři roky.  Povede li se to, to pak, po těch osmi letech, budeme říkat: "Zlatý komunismus!"  ;-D

0/0
10.11.2008 17:35

captain cook

Re: Souhlas!

na tebe je jak site prislovi, ze pro jednotlive stromy nejsi schopny videt cely les.;-)

Vymyslet si nejaky Obamismus a srovnavat so s M-L, no to chce opravdu hodne vysinutou mysl, soustredenou na jeden bod a neschopnou uvazovat racionalne a v realistickem pomeru . ;-D

Ja vim co za tim tvym stezovanim je.;-) Ty jsi strasne zklamany, ze nejdriv sibal newyorksky Rudy propadl v primarkach a pak ze to Republikani projeli a nejen to, tys vsadil i posledni kalhoty v sazkach na republikany a jejich vitezstvi, prohral jsi a ted ti nevychazi rozpocet, aby sis mohl napresrok zajet na dovolenou na Havaj.

0/0
11.11.2008 4:43

babacek

Re: Souhlas!

A ty myslíš. že to Obama nevěděl? Nebo ty si tyto informace neměl?8-o

0/0
10.11.2008 7:45

Kentus

Tááák!

Stoprocentní souhlas s autorem. :-)

:-) Kentus se přidává :-)

0/0
8.11.2008 20:43

Dr No

Pokud jsou američtí voliči,

kteří volili Obamu, stejná vemena jako u nás voliči socanů, pak si u nich Obama klidně vystačí celých osm let s tím, že bude všechno svádět na Bushe a Republikány ...

0/0
6.11.2008 21:55

Harry_sportsman

Re: Pokud jsou američtí voliči,

Rv Jako vemeno s přihlouplými názory se tady ukazuješ především ty ...

0/0
7.11.2008 16:43

Dr No

Re: Pokud jsou američtí voliči,

Ozvala se potrefená husa, co baští Paroubkovy bajky o tom, jak za všechno zlé může ODS ....

0/0
7.11.2008 20:21

Harry_sportsman

Re: Pokud jsou američtí voliči,

Netvrdím, že může za všechno, ovšem za dva roky svého vládnutí udělala spoustu věcí špatně a navíc nedodžela řadu věcí, které slibovala před volbami  v roce 2006  (např.  ve Smlouvě s občany) -  takže je zcela logické, že  v letošních volbách dopadla tak jak dopadla.

A hlavně je to o tom, že se nedokáže poučit ze svých chyb a svádí všechno na údajnou hloupost voličů - slyšelš či četls snad o tom, že by Republikáni v USA svalovali svou porážku na hloupost voličů?

0/0
8.11.2008 11:13

Dr No

Re: Pokud jsou američtí voliči,

Já jsem neměl na mysli jen poslední dva roky, ale hlavně to, že po osmileté vládě socanů, kterou završoval Paroubek bylo přád jejich hlavním tématem svalovat všechno špatné na předchozí vlády s ODS a podle těsného volebního výsledku jim to voliči baštili. A teď to funguje úplně stejně, protože veškerá agitace socanů je založena výhradně na negaci všeho, co údajně ODS udělala nebo se chystá udělat. A blbcům to stačí, stejně jako blbcům v Americe stačilo, když jim Obama sliboval "změnu" .

Za to, že v Americe tyto voliče nenazývají jejich pravým jménem, múže jen ta jejich nablblá politická korektnost ....

0/0
8.11.2008 15:01

podplukovnik 66

Re: Pokud jsou američtí voliči,

Blbci, a i většina ostatních lidí v Americe, se trochu moc spoléhají na novináře s poradou jak volit.  A novináři radí tak jak si vlastníci novin přejí aby nám oni radili.  ..... Kdo žene vlastníky novin? To nevím!

:-/

0/0
8.11.2008 20:20

captain cook

Re: Pokud jsou američtí voliči,

Rupert Murdoch vlastni pekny kus medialniho imperia v USA vcetne Fox News. Pritel GW Bushe, za jehoz prezidentstvi Murdochovo Imperium vzkvetalo jako zadne jine v USA.

0/0
9.11.2008 1:36

Harry_sportsman

Jsem rád, že se Amerika mění

a v dnešní době už zde ke zvolení prezidentem  nestačí jen válečné zásluhy, oslava národa a rodiny či zakazování potratů.

0/0
6.11.2008 20:38

captain cook

Re: Jsem rád, že se Amerika mění

Americani jsou mnohem nadsenejsi patrioti, nez Cesi, ale uz se probouzeji z vlasteneckeho opojeni namalovaneho Bushem & spol., protoze zjistili, ze prazdny patriotismus za ucelem schovani problemu tim, ze se zametou pod koberec je na houno

0/0
8.11.2008 13:01

podplukovnik 66

Re: Jsem rád že tohodle krásného Maďara,

Jirku Jonase, Obama pod koberec nezamete. 

 

http://network.nationalpost.com/np/blogs/fullcomment/archive/2008/11/08/george-jonas-obama-victory-no-historic-first.aspx

0/0
8.11.2008 19:30

Patriot999

Slusnej clanek...

Obama se z toho ale vzdycky nejak vykeca, jak to tihle zvanilove umi. USA jde do kopru a stahne za sebou vsechny sebou..Rv

0/0
6.11.2008 13:31

ELAPHURUS

Re: Slusnej clanek...

Akorát jsi zapomněl říct, čí zásluhou jde do kopru už asi 3 - 4 roky ....

0/0
6.11.2008 13:36

Patriot999

Re: Slusnej clanek...

To neni zasluha jednoho cloveka, ale systemu. Uplne to same jako v CR. Za komance muzeme dekovat sice veskrnovi, ale celkove za to muzou zejmena lidi, kteri je porad voli..:-©

0/0
6.11.2008 13:39

ELAPHURUS

Re: Slusnej clanek...

Nemluvil jsem o 1 člověku....Komunistické korupční stále fungují stejně jako "kapitalistické "

0/0
6.11.2008 13:44

ELAPHURUS

Re: Slusnej clanek...

...korupční metody...

0/0
6.11.2008 13:46

hadesxx

To by

rozhodně nebylo nejhorší, kdyby vydržel jen ty čtyři roky. Mohlo by být hůř.

0/0
6.11.2008 13:24

ELAPHURUS

Doufám,

že nám už nikdo nebude dávat Rusko a USA za příklad všech ctností :-©

0/0
6.11.2008 13:21

Leporelozlepenky3@centrum.cz

Re: Doufám,

to ve druhém případě někdo dělal?

0/0
6.11.2008 13:23

ELAPHURUS

Re: Doufám,

Nic jinýho už 15 let neslyšíš....A před tím 40 let to první... Co kdybychom vzorem byli třeba my sami ( aspoň v něčem )

0/0
6.11.2008 13:30

wiki5.5

Re: Doufám,

no vzdyt vy jste vzorem... blbosti

0/0
6.11.2008 17:11

Harry_sportsman

Re: Doufám,

Na nic chytřejšího nepřišels? Nějak nejsi ve formě ... :-)

0/0
6.11.2008 20:26

fext

mesiáš

"Jenže oni vás berou jako mesiáše, který je přes noc spasí, Davida Copperfielda, jenž mávne hůlkou a bude zase dobře."

No když se tak sám v předvolební kampani prezentoval...

0/0
6.11.2008 11:22

Leporelozlepenky3@centrum.cz

Re: mesiáš

tak tak, doufám, že brzy začne sklízet co zasel

0/0
6.11.2008 13:21

hadesxx

Re: mesiáš

Politik, který sliboval krev, pot a slzy byl asi jen jeden. Jinak neznám žádného, který by řekl voličům předem pravdu.

0/0
6.11.2008 13:25

rabín Šiml z Krakova

Obavy

z Obamy? :-)

0/0
6.11.2008 10:00

jvmlok

Obama X Roosevelt

No zrovna F. D. Roosevelta bych jako zářný příklad růstu k velikosti neuváděl...To rozhodně doufám, že Obama bude mít kromě dobrých manažerských dovedností a sklonu k populismu taky nějakou vizi, a Ameriku bude řídit a bude posilovat image silné osobnosti, spíš neš šéfa týmu poradců a ministrů...

0/0
6.11.2008 9:37

babacek

Prezidente Obamo

Celý svět gratuluje a jen agresivní Rusko chrastí opět zbraněmi.:-(

Obama je dar Rusku říká Vladimir Žirinovský:

„Obama je dar Rusku! Černý rasismus zničí Ameriku, Talibán se vrátí k moci, Írán bude mít jaderné zbraně, Indie bude na pokraji války s Pákistánem, Litva s Lotyšskem a Estonskem se dobrovolně vrátí do ruské náruče.... Rubl posílí.“

0/0
6.11.2008 6:21

ELAPHURUS

Re: Prezidente Obamo

Agresivní Rusko chrastí a mírumilovné USA s nimi vraždí lidi po stovkách ....

0/0
6.11.2008 13:20

wiki5.5

Re: Prezidente Obamo

a vy jste jak puctok

0/0
6.11.2008 17:10

babacek

Re: Prezidente Obamo

Nebýt USA tak je tu možná ještě rudý teror a nebo by se dávno vrátil.

A i dost možná by si měl ´´létající modlitební kobereček´´ a konvertoval bys si na islám.

0/0
7.11.2008 5:15

rezjir

Co tak najednou?

Kde se bere ta kriitka stavu pravého amíckého kapitalismu? To nám dosud nikdo nesdělil, že Amíci jsou na tom tak špatně. Za Bushe šlo všechno skvěle. A nejednou je všechno jinak?

0/0
6.11.2008 5:45

Harry_sportsman

Re: Co tak najednou?

R^ Trefa do černého.

0/0
6.11.2008 20:30

wiki5.5

autore

takove spravne Cesky...ehm... MALE

0/0
6.11.2008 1:55

xblack13

Re: autore

jj, autor si pravděpodobně myslí, že nejlepší by bylo, kdyby prezidentem nebyl buď nikdo a nebo někdo, kdo by tvrdil, že tyhle problémy nejsou. A nebo to mohl vzít na pár let ještě Džordž ne? Když se mu tak dařilo... ;-D

0/0
6.11.2008 8:39

xblack13

Re: autore

poslední odstavec to sice trochu zachraňuje, ale celkový dojem mám, že jakoby si autor myslel, že na prezidenta USA asi kandiduje někdo, kdo netuší wo-co-go a prostě chce nějakou dobrou funkci.

0/0
6.11.2008 8:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.