- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
individuální dopravu.
načasovat tu uzavírku na listopad -- nejmlhavější měsíc v roce.
ta vzdálenost, kterou "chudáci pěší" musí překonat příjemnou procházkou podél Vltavy, podél komunikace bez provozu aut, je pohý 1km, tedy nějakých 10-15 minut pohodlné chůze. Asi zatím málokomu docvaklo
Je to sice nedůležitá prkotina, ale přesto svědčí o povrchnosti novinářů a lidí vůbec. Jak dlouho se ještě bude říkat motorovým lodím "parníky"? V Praze je opravdový parním toho času v provozu jediný, a sice "Vyšehrad". Všechno ostatní jsou motorové lodě. Přitom to není to až tak dávno, co zde jezdily skutečné parníky čtyři - "Labe", "Vltava", "Děvín" (to je ten dnešní "Vyšehrad") a tehdejší "Vyšehrad". Mimo jiné to svědčí o vztahu této společnosti k unikátním technickým památkám! V nedalekých "Drážďanech" mají provozních parníků tuším 14 a místní obyvatelé jsou na ně právem hrdi!
Asi tak dlouho, jako se bude říkat středoevropskému času zimní.
proč do toho všichni šijou, tak tim nejezděte a jděte pěšky, ale co má dělat, třeba stará babka o berlích, to ma jít kilák a půl pěšky???? Prostě tam ta doprava je a je to dobře