Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek chřestil zbraněmi, říká Pavel Bém

Rozštěpení ODS se nemohlo ukázat jasněji. Pár hodin poté, co Mirek Topolánek na Žofíně oznámil v kroužku svých věrných kandidaturu na předsedu strany, jeho rival Pavel Bém svolal mimořádný brífink.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ladaxxt

Mistrovská grimasa..

;-)

0/0
4.11.2008 20:58

vovov

Svinstvo ČT

Topolánek na jím svolaném brífingu zcela jednoznačně nevystupoval jako předseda vlády, ale jako kandidát na předsedu jedné z parlamentních stran. Takže až pískne třeba Bém či Zahradil z ODS, tak jim veřejnoprávní ČT uspořádá taky 20-minutový agitační přímý přenos? A za chvíli budou volit předsedu KDU-ČSL či KSČM a bude jistě více kandidátů - těm také uspořádá ČT  20-minutový agitační pořad? ... Nebo to snad smí být uspořádán přímý agitační přenos jenom pro někoho ?? Nejsem voličem ODS a nikdy jím pro asociálnost ODS nebudu, problémy uvnitř ODS mě absolutně nezajímají. Musím však ze zákona platit poplatek veřejnoprávní České televizi. 1) Jakým právem i za moje peníze provádí ČT předvolební agitaci předsedy ODS? 2) Dá podobný mnohaminutový prostor pro agitaci i předsedům ostatních stran? ---- JE TO OD ČT SUPERSVINSTVO !!!!!!!!

0/0
4.11.2008 1:58

SUPERčech

Re: Svinstvo ČT

To co píšete zavání spíš paranoiou. Předsedu strany volí relativně malé množství lidí, kteří jsou navíc stejně s programem, postoji, vztahy a osobností jednotlivých kandidátů dobře seznámeni. A pokud jde o politicky zásadnější vystoupení člena vlády nebo dokonce premiéra, mají o tom být občané informováni. Když už tu veřejnoprávní média jsou, pak mají a musí informovat, mimo jiné, právě o takovýchto záležitostech a to vždy. Hlavně pro případ, že majitelé soukromých médií budou podobně smýšlející jako vy a rozhodnou se informace týkající se státu cenzurovat podle politické příslušnosti.

0/0
4.11.2008 3:34

Zmuda

Re: Svinstvo ČT

Kolega Vena o voze a ty o koze. A jen tak mezi námi,..Vena má pravdu.

Topolánek nevystupoval jako předseda vlády,on oznamoval KANDIDATŮRU na šéfa ODS a to s vládou (současnou) nemá vůbec co dočinění.

A navíc, v tom svém "velmi obsažném křoví" za svými zády byli pouze a pouze příznivci ODS, resp. Topolánka. Vždyť on sám je takto představil.

Takže Vena má pravdu, Topolánek jasně ZNEUŽIL veřejnoprávní médium k prezentaci své vlastní osoby a svého politického pohledu.

Taktéž se jeho "extempóre" nezůčastnil ani jeden ministr či poslanec z ostatních koaličních stran. Takže pochopeno ? Pokud né ... ;-D

0/0
4.11.2008 11:37

Vozembouch

Re: Svinstvo ČT

Když předseda nejsilnější strany, který je zároveň premiérem, svolá brífink, tak je v pořádku, že to ČT odvysílá v přímém přenosu. Nebo měli místo toho raději pustit "Bez komentáře" z Bangladéše?

Jen tak mimochodem, ČT vysílá pro lidi, vysílá tak, aby se lidé dívali a zajímalo je to, aby byla aktuální a přitažlivá. Doby, kdy bylo vysílání centrálně plánované a zaměřené jen na jednu bolševickou partaj jsou už dávno pryč.

Když svolávala brífinky ČSSD a ČT je vysílala v přímém přenosu, tak jste taky takhle protestovali?

0/0
4.11.2008 13:55

hilsner_urquell

To je pořád dokolečka

koukám, že vás pořád nepřešlo to blábolení o tom, jak volby rozhodly poplatky u doktora. Přitom je to naprostej nesmysl.

ve skutečnosti to bylo tak, že k volbám přišli socani v plným počtu, kdyžto voliči ods se nechali otrávit sprostým a neinteligentním vystupování špiček ods z poslední doby. Strana tvořená vedená z části pitomci typu topolánka a zčásti krysami typu Béma už prostě netáhne....Rv

0/0
3.11.2008 18:45

Erciyes

Re: To je pořád dokolečka

To blábolení má jednoduchý důvod. Představy místních fans ODS o vlastní výlučnosti, inteligenci, charakteru a o tom, že oni ani ODS chyby nedělají. Proto je jednoduché (a nutné) říct - volby rozhodli blbci, kteří se nechali nachytat na poplatky. Kdyby připustili to, co píšeš, museli by jednak připustit, že to, že oni obdivují pitomce a krysy (a to připustí jen těžko) a za druhé, že ODS není neomylná a taky dělá chyby, za které ji případně její bývalí voliči mohou trestat...

Takže to blábolení je nepřejde, s tím nepočítej....:-)

0/0
3.11.2008 23:47

DDTn1

Buran to je!!!

Statnik??? Arogantni BURAN to je. Uz nikdy, to radeji DrRatha a to jsem si myslel, ze sliztejsi politik neni. To fakn uz ne..nemuzu se na nej ani podivat a spousta lidi z prace mu nemuze prijit ani na slovo. Podivejte se..ODS kvule nemu prohrala volby a on nema ani spetku sebereflexe! Dokud tam bude on bude, ze me levicak a verte me jak me to leze krkem.

Bem me nevadi, alespon se nechova jako hovado..s prominutim. Umi mluvit a lecos uz na Praze dokazal prosadit..a to dokonce s p. Paroubkem. A hlavne nevytahujte kostlivce jako je Tosenovsky..ten to vzdal pred lety, kdy kunkal na sjezdu ODS jako babka skolacka pred tabuli, kdyz zapomene naucenou basnicku..to je teda vudce.

Dalsi prijatelna volba je Zahradil.

0/0
3.11.2008 17:30

noneno

Re: Buran to je!!!

Topolánek mluví velmi často mimo mísu - a to tehdy, když vlastně o tématu mluvit nechce. Když je třeba, tak vyšle "jedovatou slinu" na kohokoliv, kdo mu stojí v cestě. Když se jedná o něho, tak připustí, že dělal chyby, ale hned najde další, kteří ty chyby dělají též, anebo je vlastně zapříčinili. Topolánek si hraje na hrdinu tím, že si přihřeje polévku bývalých "vrahů"-hrdinů a ukáže na sebe jako na hrdinu proto, že v roli premiéra "dokázal vyznamenat" sporadické hrdiny. To stejné s radarem - je hrdina, že "dokáže přes vůli většiny" prosadit to (radar), co má šanci vrhnout tu "b.l.bou většinu" do konfliktů či války - ať studené, či poslední. Takový premiér je katastrofou opravdu pro nás všechny, i pro tu "menšinu" nehledě na ostatní aféry - přes fakáč až po aféry typu Morava.

0/0
4.11.2008 12:54

grospic

no nečekal jsem že se někdy budu

zastávat Topola ale oproti křivákovi Bémovi je to státník. Bém je normální rektální alpinsta.Když se hradní pán uprdne tak se musí na magistrátu otevírat okna.

Druhý muž ve straně a místo rezignace nabídne své zkušenosti;-D

0/0
3.11.2008 16:39

Cofola

Re: no nečekal jsem že se někdy budu

Topol je dobrý, ale lidi chtějí slizouny typu Bém nebo Bendl, kteří si můžou s Rathem, Paroubkem a dalšími xindly podat ruce.

0/0
3.11.2008 18:18

noneno

Re: no nečekal jsem že se někdy budu

V čem je Topolánek dobrý? To, že mu nevadí Čunkovec ve vládě? Anebo v tom, že jeho reformy nemají žádnou vizi, krom radaru a hlavně podpory známých podnikatelů (viz Topolánkovo, že lobbuje 10x za den)? Jeho lži o "úsporách" spoplatky jsou vidět na horšící se lékařské péči, resort průmyslu a životního prostředí jedná naprsto proti smyslu úspor, když ponechává ČEZu (e.onu) a dalším možnost zdražovat elektřinu, když jsou úspory na jejím odběru. Rovněž je už vidět, že "známým" obchodníkům s naftou a benzínem "nedokázala" vláda zatnout tipec a tak máme nejdražší benzín v Evropě. Prostě tato vláda je vláda pro "známé známých". To by si měl -možná-uvědomit každý příznivec Topolánka, pokud není jeho známý či známý jeho známého, protože pak je tato vláda proti všem "neznámým vlády".

0/0
4.11.2008 13:00

sageorg

Každý chřestí.........

čím umí,nebo čím může.Gule nám nějak zgumovatěly a ty můžeš zachřestit zase mačkama.Jste jeden lepší jak druhý.;-)

0/0
3.11.2008 16:25

duch socny

béme

hleď si díry ve strromovce kam má padnout ta chobotnice :-©

0/0
3.11.2008 13:41

Simon Le Bon ze štatlu

tak trochu se zakecal, ale...

0/0
3.11.2008 13:36

Jarin123

Re: tak trochu se zakecal, ale...

:-)moc ne

0/0
3.11.2008 13:40

astrix

Re: tak trochu se zakecal, ale...

Ale přijde novej, mladej, ten se nezakecá... No, potěš vás pánbůh.

0/0
3.11.2008 15:28

Oř.

Hele ptactvo !

Nechte si tam Topola, prosím.R^[>-]R^

0/0
3.11.2008 13:35

Polárníliška

Je třeba nové krve, čehož je PAN Bém zárukou...

S PANEM Bémém k dalším volebním triumfům R^

0/0
3.11.2008 13:33

Jiří.Praha

Bémův výraz na fotografii je tragický

Tyrion: Mluvíte zkušeně a tak asi tedy víte, jak se tváří člověk postižený drcením koulí. Můžete nám o tom ještě chvíli vyprávět? Hlavně mne zajímá, jaké to na vás nechalo následky. Je pravda, že pokud někomu rozdrtí koule, vyteče mu mozek?

0/0
3.11.2008 13:20

singlemalt

Re: Bémův výraz na fotografii je tragický

Myslíš sexymozek?

0/0
3.11.2008 13:36

tenisovejloket

...

Tisíce sociálních demokratů demonstrují v ulicích Prahy za práci a chléb. Jeden z přihlížejících kapitalistů se najednou rozhodne a chytí jednoho demonstranta za rukáv: „Hej, vy, pojďte se mnou, dám vám práci i chléb!”

„Sakra,” zvolá oslovený, „pochoduje nás tu několik tisíc a vy si vyberete zrovna mě!”

0/0
3.11.2008 13:18

Simon Le Bon ze štatlu

Re: ...

starej ale dobrej, znám to s italskými nezaměstnanými 

0/0
3.11.2008 13:20

Leporelo z lepenky

Moje Strana Pečených Holoubů

již přijímá členy ...

0/0
3.11.2008 12:30

Kocourek69

Re: Moje Strana Pečených Holoubů

Dobrý den pane Renč. Vítáme Vás na diskuzním fóru iDnes.

0/0
3.11.2008 12:33

Fidel Castro v plne sile

Re: Moje Strana Pečených Holoubů

;-DR^

0/0
3.11.2008 12:37

iDaddy

Je-li pan Bém "řešení krize" pro ODS, tak se

po parlamentních volbách asi pobavíme!

Včera mluvil o někom v televizi, že neustále mění názory. To jsem se, při vzpomínce na veletoče ohledně knihovny. hodně zasmál! Kdepak - je to kreatura přímo ukázková. A to jsem je volil...

0/0
3.11.2008 12:08

Zmuda

Imaxi..

ODS se musí vrátit tam,odkud vzešla. Jiná cesta není. Musí se opět jasně a zřetelně vyprofilovat. Nemůže prostě jít do voleb z nějakým programem, a ihned po volbách tento program zahodit a to kvůli pár jednotlivcům,kteří si chtějí mocímermo "zavládnout" pouze tím,že se dostanou ke zdrojům.

To prostě pravicová strana nemůže,..co nemůže,nesmí udělat !!

ODS příští volby nevyhraje. Je jen otázkou,jak velký debakl opět utrpí. Pod vedením Topolánka bude ten debakl katastrofální a ODS defacto skončí.Vyhraje Paroubek a sekundovat mu bude Filip,..to je skutečnost na kterou se musí celá společnost připravit !

Toplánek je totální zničení,Bém je alespoň drobet naděje.

0/0
3.11.2008 11:06

Fidel Castro v plne sile

Re: Imaxi..

Já jsem na to připraven a plný očekávání...konečně se reformy dotknou všech - pod vládou levice:-)R^ ne ty vaše polovičaté nesmysly;-);-D

0/0
3.11.2008 11:11

Sharkee

Re: Imaxi..

dotnou se všech....všichni padnou na hubu....ano to je to, co nám levice ukazuje pořád (viz. 40 let komančů v ČR)

0/0
3.11.2008 11:12

Fidel Castro v plne sile

Re: Imaxi..

reformy musí bolet...R^

0/0
3.11.2008 11:14

imax

Re: Imaxi..

voliči levice s tebou nesouhlasí.....jsou na.aní i kvůli malému škrábnutí (30,-)

0/0
3.11.2008 11:15

Fidel Castro v plne sile

Re: Imaxi..

protože vidí, že se rejžuje na těch nejchudších a ne na těch kterým by to nejmíň vadilo - tzn. na těch nejbohatších...šak ono se to změní...reformy budou bolet stejně chudáky jako boháče, jinak to nejsou reformy:-)R^

0/0
3.11.2008 11:18

imax

Re: Imaxi..

hele, fidel, co ti brání stát se bohatým?

0/0
3.11.2008 11:21

Fidel Castro v plne sile

Re: Imaxi..

proč bych měl být bohatý? já po tom netoužím...:-)

0/0
3.11.2008 11:39

imax

Re: Imaxi..

respektR^...ale jseš srozuměn s tím, že se budeš mít hůř, než bohatí? oni nejspíš touží po tom, být bohatí, takže jste si oba svobodně vybraliR^

0/0
3.11.2008 11:44

Fidel Castro v plne sile

Re: Imaxi..

proč bych se měl mít hůř? peníze jsou jen starosti...nechutně bohatým lidem nezávidím...stejnak neví za co to utratit a jejich jediný životní úkol je dál majetek množit a bát se o něj;-D

0/0
3.11.2008 11:47

imax

Re: Imaxi..

super přístupR^...svobodná volba...ale nechápu, když se maj tak mizerně kvůlivá rozrůstání majetku, proč po nich chceš progresivně víc do rozpočtu?

0/0
3.11.2008 11:49

Fidel Castro v plne sile

Re: Imaxi..

aby se neměli tak mizerně? stejnak jsou bohatí jen díky tomu, že existuje ČR...tak ať přispějí desátky z majetku;-DR^

0/0
3.11.2008 12:26

bubacik

Re: Imaxi..

takze prece jenom zavist?

0/0
3.11.2008 12:55

Sharkee

Re: Imaxi..

až na to, že v ČR bolí i reforma za 30 Kč....bohužel hjodně lidí stále chce "výhody socialismu" "pracovat" jako za socialsmu, ale příjmy mýt jako Bill Gates

0/0
3.11.2008 11:50

Sharkee

Re: Imaxi..

dle mého, bude mít mnoho příznovců (voličů) ODS problém s návratek k ODS výrazně ovlivňované VK

nejlepší by pro ODS asi bylo, skutečně vytvoření nové ODS bez starých tahačů provázků loutek (VK, IL, VT,....), ale naopak se snahou přítahnou (ex)voliče SNK-ED (tím nemyslím lárebila), ODA apod

ODS, dle mého, potřebuje novou krev, nový styl a ne návrat k něčemu starému

0/0
3.11.2008 11:11

Zmuda

Re: Imaxi..

Vídíš sám,že se to nepodařilo. Takže to je slepá kolej,tudy cesta nevede. Ještě se nabízí v nynější situaci jiná možnost. Velká koalice za účelem změny volebního systému. Topolánek tuto možnost ihned po volbách nedokázal dotáhnout do konce. Možná Bémovi by se to nyní podařilo. Současný volební systém je příčinou veškerého "zla". Žádná strana nemůže plnit svůj  program s kterým šla do voleb a to díky poměrnému volebnímu systému. Což je špatně,..velmi špatně.

0/0
3.11.2008 11:24

Fidel Castro v plne sile

Re: Imaxi..

většinovej volbení systém je o ničem...to by vyhrával jen ten, kdo bude za dobře s vlastníkama médií...o ničem.

0/0
3.11.2008 11:40

Sharkee

Re: Imaxi..

ono se to nepodařilo kvůli více důvodům, nicméně to, dle mého, není špatná cesta

Topolánek nezvládl umlčet ČSSD a porazit ji výrazným orzdílem v červnu 200ž a tam byl základ všech trablů. S výsledkem 100:100 už toho moc nešlo udělat vyjma Klausovkozemanovksé oposmlouvy na kterou naštěstí MT nepřistoupil

0/0
3.11.2008 11:48

imax

Re: Imaxi..

ano, ano, ano...já s tebou souhlasím, ten reformní étos, se kterým ODS vyhrála volby se rozpliznul, vinou možná Topolánka (i když ta jeho situace ve sněmovně je strašně těžká)...

souhlasím až na jedno: ODS nepotřebuje "drobet" naděje v podobě Béma..Bém z hlediska budoucnosti nic neřeší...ano, ODS třeba bude mít 30 procent, ale budou jí k ničemu....

Můj osobní favorit na předseddu ODS je Zahradil, ovšem to nejlepší by ODS udělala angažováním Tošenovského. Můj názor

0/0
3.11.2008 11:12

Zmuda

Re: Imaxi..

Tošenovský ?! Měl tam být před Topolánkem,...tehdá to vzdal,aniž vysvětli proč. Nevím .. nevím,asi je daleko kvalitnější politik než Topolánek,přesto,..nevím.

0/0
3.11.2008 11:18

imax

Re: Imaxi..

jj..., to vím, rovněž neznám důvody, proč se na to vykašlal...proto ho u sebe mám až na 2. místě, ale z hlediska image strany a vidiny potenciálního úspěchu ve volbách by asi byl nejlepší...

0/0
3.11.2008 11:22

Ahaman

Re: Imaxi..

To radši toho Zahradila nebo třeba Němcovou. Tošenovský je Topolánek II

0/0
3.11.2008 11:45

Ahaman

Re: Imaxi..

R^

0/0
3.11.2008 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.