Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

Má dostat Mirek Topolánek druhou šanci? Sám si o ni v neděli řekl. O Dušičkách. V den, kdy vzpomínáme na zesnulé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dedko

Jak již bylo uvedeno, ODS jedna facka nestačí !

ODS se ukázala jako nepoučitelná, s naprostou absencí sebereflexe. Arogance politiků ODS je tak silná a to bylo též již napsáno, že nejsou schopni z porážky vyvodit pro sebe závěry. Hroch má zžejmě kůži jako pergamen, oproti politikům ODS. Jedna facka rozhodně stačit tedy nebude.

0/0
5.11.2008 17:42

wcbaba

Re: Jak již bylo uvedeno, ODS jedna facka nestačí !

budou se muset fackovat dál...

0/0
7.11.2008 19:36

hadesxx

Zeptejte

se Topolánkový.

0/0
3.11.2008 21:25

Ahaman

Re: Zeptejte

nebo jejího syna

0/0
3.11.2008 23:11

griša

Druhá šance?

Za velmi špatně odvedenou práci politika a občana tohoto státu bych nedal!!!!

0/0
3.11.2008 21:16

tenisovejloket

Re: Druhá šance?

a ty odvádíš fšechno na 100%?;-)

0/0
4.11.2008 17:46

griša

Re: Druhá šance?

Pouze můj názor jenom on sám nejlépe ví jaké chyby dělá a nás o nich velice rychle informují média!!!!

0/0
4.11.2008 18:18

tenisovejloket

Re: Druhá šance?

a ty chyby neděláš?8-o

0/0
4.11.2008 18:22

griša

Re: Druhá šance?

Chyby dělám jejich dopad je na   mě a na mou rodinu. Ale na chyby politiků doplácí celá  naše společnost!!!!

0/0
4.11.2008 18:38

DRJ

ODS z MArzu?

Samozřejmě zaslouží. A už aby to bylo.

Není nic lepšího pro obyvatele, aby zjistili, že ODS je z Marzu

0/0
3.11.2008 17:11

sageorg

A co opačně -

zaslouží si voliči další nevyzpytatelnou anabázi s tímto cholerikem?

0/0
3.11.2008 16:37

agnostik1

Re: A co opačně -

R^!

0/0
4.11.2008 17:06

wcbaba

Topolánek do dnešního dne nepochopil, že on je ta žába na

prameni.

0/0
3.11.2008 14:29

venca narcis

Ano, ZASLOUŽÍ!!!!!!!

Jen po djeho "vedením", jen s ním v čele, se TAHLE strana a vláda konečně ocitně v (Y), a to DEFINITIVNĚ!R^            ;-D

Což budew záchrana pro tuhle republiku!:-)

0/0
3.11.2008 14:28

_m-

Re: Ano, ZASLOUŽÍ!!!!!!!

Což je nesmysl - jen by se tam měl odebrat sám a vzít si sebou pár svých kamarádů - Íčko, Téčko, Šášu, Tlučhoře...........

0/0
3.11.2008 14:30

_m-

ne

0/0
3.11.2008 13:49

Kleki Petra

Re: ne

Je mi líto, ale souhlasím.

0/0
3.11.2008 13:59

_m-

Re: ne

Jejda, vítej :-)

Když vidím zcela výjimečně někoho normálně uvažujícího - koho bys viděl v čele ODS? Představa Béma nebo Bendla mi připadá tristní.

0/0
3.11.2008 14:22

Franta Křižík

Permanentni volebni kampan

Nemyslim, ze permanentni volebni kampan z pozice premiera je pozitivni, Paroubkovi to nepomohlo a ani vladni inzerce pred temito volbami byla spis na skodu.

0/0
3.11.2008 10:24

komentator-1

Re: Permanentni volebni kampan

Paroubkovi to nepomohlo? Po Grossově aféře byla podpora ČSSD na bodu mrazu kolem 11-ti procent. Paroubek to pastelkovným a podobným laciným triky dotáhl na těsné druhé místo.

Problém je, že si u nás lidi málo pamatují a neumí počítat.

0/0
3.11.2008 11:03

Leporelo z lepenky

Re: Permanentni volebni kampan

"napomohlo" ;-)

0/0
3.11.2008 11:06

Harry_sportsman

Re: Permanentni volebni kampan

Nemyslím, že před 2 lety byl ten nárůst preferencí ČSSD způsoben nějakým pastelkovným. Spíše šlo o to, že už tenkrát začala řada lidí cítit, že Topolánek jako premiér nebude pro tuto zemi tím "pravým ořechovým".  Naopak si myslím, že ODS před 2 lety těsně vyhrála je díky tomu, že část lidí naivně uvěřila Kubiceho zprávě. (Letos se takoví lidé už poučili a  ODS tak nepomohla ani vražda Kočky ml. týden před volbami).

0/0
3.11.2008 13:49

dykl

.....

samo, že zaslouží, je to to nejlepší co jsme zatím měli......nynější vítězství druhé strany je jen krátkobodé, vyšumí, brzy......R^R^

0/0
3.11.2008 10:21

Ahaman

Nezaslouží,

veřejnost ho odepsala, došla jí s ním trpělivost.

0/0
3.11.2008 9:03

Franta Křižík

Re: Nezaslouží,

Verejnost odepsala ? To je pohled KSCM a CSSD. Volici ODS jsou na svem, liberalni volici ukazali, ze tudy ne. Topolanek neni problem, problem jsou lidi kolem nej.

0/0
3.11.2008 10:21

Kentus

Re: Nezaslouží,

Jojo... problémem jsou voliči. ;-D ;-)

:-) Kentus souhlasí ;-D

0/0
3.11.2008 16:45

Ahaman

Re: Nezaslouží,

jj, věční potížisti:-)

0/0
3.11.2008 23:10

imax

Re: Nezaslouží,

souhlasím....ODS už pod ním nic nevyhraje (IMHO)

0/0
3.11.2008 10:23

tenisovejloket

Re: Nezaslouží,

hele.. za mě nemluv, laskavě;-€

0/0
3.11.2008 10:25

Ahaman

Re: Nezaslouží,

ok, jen veřejnost se zdravými lokty

0/0
3.11.2008 23:12

Leporelo z lepenky

Re: Nezaslouží,

mluvíš jménem svého pracovního kolektivu?

0/0
3.11.2008 10:28

Ahaman

Re: Nezaslouží,

Ano, založili jsme si Havlovu brigádu soc prc a mluvíme za koho uznáme za vhodné.

0/0
3.11.2008 23:09

Bouše

Pane Komárku, už jste napsal lepší články -

a bez metafor. :-P

0/0
3.11.2008 7:50

vasidiv

Re: Pane Komárku, už jste napsal lepší články -

Mě by jen zajímalo,kdy pan Komárek, nám laskavě zdělí konečně opravdu jen svůj názor!!

0/0
3.11.2008 8:15

babacek

Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

No pokud jeho opoziční protivník již dostal šancí tolik, že se již raději nepočítají tak jistě může dostat druhou a třetí a čtvrtou …!R^

0/0
3.11.2008 5:31

Zmuda

Re: Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

..to byla jiná situace,pane popleta. Několikerou šanci dostala strana,nikoliv konkrétní osoba. Špidla po prvním svém záseku požádal Sněmovnu o důvěru. Dostal ji. Po druhém svém záseku,po prohraných krajských,senátních a eurovolbách odstoupil. Gross  také poprvé doručil Klausovi 101 nekomunistických podpisů,....a po druhé taktéž odstoupil.

Udělá něco takového Topolánek ? Neuděla,neboť to není žádný chlap s gulemi,nýbrž zbabělěc a posera,který se schovává pouze za silná slova.

A to píšu jako byvylý volič pravice. Proč bývalý ? Poněvadž pravice zde již žádná není,takže nemám koho volit.

0/0
3.11.2008 7:08

jajaja00

Re: Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

Až jednou budeš velký, možná ti někdo přečte, že o důvěře současné vládě, potažmo Topolánkovi, se hlasovalo již 4x.

0/0
3.11.2008 9:00

Harry_sportsman

Re: Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

Až ty jednou budeš nejenom velký, ale i chytrý (i když pochybuju, že to někdy bude ... :-) ), tak pochopíš, že je rozdíl, když vyvolá hlasování o nedůvěře opozice a když o vyslovení důvěry požádá premiér sám. V tom druhém případě (na rozdíl od toho prvního) totiž musí vláda dostat nejméně 101 hlasů. ;-)

0/0
3.11.2008 13:36

jajaja00

Mimořádně na tebe zareaguji.

Soudruhu, to já vím. Jde ovšem o to, že vláda nemá důvod nechávat o sobě hlasovat, nic kontroverzního neprosadila, žádný z ministrů nic ani neetického ani trestného nespáchal. Teď totiž nevládnou bolševici, jako v minulých dvou volebních obdobích, kdy ministři museli po prů.erech odstupovat nebo odcházeli do kriminálu.

0/0
3.11.2008 13:43

Harry_sportsman

Re: Mimořádně na tebe zareaguji.

Nemá důvod nechávat o sobě hlasovat? Po těch debaklech v poměru 0:13 a 3:23 tohle myslíš vážně? Takovou superhovadinu nezachráníš ani svými obligátními bláboly o bolševicích! Aby tě kvůli nim jednou nevyloučili z ODS! ;-D

0/0
3.11.2008 13:56

jajaja00

Re: Mimořádně na tebe zareaguji.

Hloupý prostě netuší, že krajské či senátní volby o vládě nerozhodují. Když zde v posledních dostali bolševici na prdel, tak klidně dál "vládli" a občas měnili premiéry.....

0/0
3.11.2008 14:03

_m-

Re: Mimořádně na tebe zareaguji.

Zřejmě špatná paměť, že? Klidně sice vládli, ale až po té, co si to nechali od parlamentu potvrdit.

Krajské volby opravdu o vládě nerozhodují, ale inteligentní vládqa, resp. vladař - když mu lid poddaný takovým způsobem projeví nedůvěru -  pouvažuje kde je chyba. Asi na straně toho lidu, že?:-P

0/0
3.11.2008 14:25

jajaja00

Re: Mimořádně na tebe zareaguji.

Vyjádřím se pouze k úvodu, dámo.

To parlamentní "potvrzení" moc obtížné nebylo, když v něm měl bolševik většinu. Dokonce takovou, že mohl kašlat i na své koaliční partnery.

0/0
3.11.2008 15:01

Zmuda

Re: Mimořádně na tebe zareaguji.

Tak jsem si jajajajo přečetl tvé reakce a musím konstatovat jediné,vůbec si nepochopil oč čemže je řeč,a házíš tady svá moudra ! Takže je mi líto,vypadá to na to,že si zaslepený trouba ...;-D.

0/0
4.11.2008 9:24

jajaja00

Re: Mimořádně na tebe zareaguji.

Dokážeš specifikovat, v čem nemám pravdu? Těžko.

0/0
4.11.2008 19:48

babacek

Re: Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

No tak trochu soudnosti. Nikdo nemá na svém kontě více faux pas než Jirka. V opravdové demokracii by neobstál ani týden.Rv:-©

0/0
4.11.2008 6:32

wcbaba

Re: Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

Te darebák si nezaslouží vůbec nic

0/0
3.11.2008 7:42

_m-

Re: Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

Proč hned darebák? Hlupák.

0/0
3.11.2008 14:25

babacek

Re: Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

Pokud si v této republice nezaslouží nic tak je to levice která zde dusila lidi několik desetiletí !;-€

0/0
4.11.2008 6:36

Harry_sportsman

Re: Zaslouží si Topolánek druhou šanci?

Rv "Levice dusila lidi několik desetiletí" - sociální demokracie byla snad s KSČ v Národní frontě?  To sis snad  spletls  s  lidovci, ne? ;-)

0/0
5.11.2008 17:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.